Dit maakte dit juist een topshowquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:56 schreef Tijn het volgende:
Dat van die dierentolk was wel een beetje dubieus hoor
Zal me niks verbazen als hij zelf de ballen van die hond heeft geknipt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:02 schreef TBakkert het volgende:
die neef van de man met de hond was een beetje gebrand op het opstrijken van de helft van het smartengeld, dunkt me...
en als hij het niet had gedaan, dan zou die het alsnog graag doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als hij zelf de ballen van die hond heeft geknipt.
Hondenfluisterenquote:
Wiequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:00 schreef RanTheMan het volgende:
ik vond deze aflevering nog beter dan die met isabella
Absoluut de beste van dit seizoen tot nu toe.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:52 schreef Travel. het volgende:
Fuck weer gemist. Was het de moeite om terug te kijken ?
Beste aflevering ooit na de hengelman en het tuinhekjequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:52 schreef Travel. het volgende:
Fuck weer gemist. Was het de moeite om terug te kijken ?
MP4?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen dat het een topshow was...
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 02:37 schreef DrDentz het volgende:
Een hond die zegt dat het slechts een administratief slordigheidsfoutje was, ik stop met posten hier dit gaat te ver.
Misschien als je niet bij voorbaat een verloren zaak najaagtquote:Op woensdag 11 april 2012 08:04 schreef Maanvis het volgende:
6e keer achter elkaar dat de aanklager niet wint, heeft het nog zin om de rijdende rechter in te schakelen?
Vorige week had de aanklager toch gewonnen? Dat reclamebord moest toch weggehaald worden?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:04 schreef Maanvis het volgende:
6e keer achter elkaar dat de aanklager niet wint, heeft het nog zin om de rijdende rechter in te schakelen?
de eiser was die gast van het reclamebordquote:Op woensdag 11 april 2012 11:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Vorige week had de aanklager toch gewonnen? Dat reclamebord moest toch weggehaald worden?
Oke, ga ik zo kijken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Absoluut de beste van dit seizoen tot nu toe.
De hondenfluisteraar was niet door de productie geregeld maar is als getuigen opgevoerd door de eigenaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die hondenfluisteraar was een beetje een jammere poging om zendtijd vol te maken ofzo. Voor de rest een erg leuke aflevering.
En na het gesprek met die hondenfluisteraar mag die vent allang blij zijn dat zn hond hem niet voor aanranding aanklaagt.
wat helpt ie zichzelf in de problemen dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de eiser was die gast van het reclamebord
hoezo, ij wilde juist dat zijn bord bleef staan en wilde dat zo afdwingenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wat helpt ie zichzelf in de problemen dan?
Ik wil laer rechten studeren, maar ik heb er geen problemen mee.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef sl44 het volgende:
Ik vraag me toch af wat er vandaag in de koffiekamer in zaandam is besproken.
Meneer visser spreekt op een normale informele met de mensen, hij sleept een tv circus achter zich aan, hij komt met een compleet circus op locatiebezoek, hij houd een hoorzittingen op een manier zoals het in een rechtbank absoluut niet kan en waar jerry springer soms jaloers op is, hij draagt een normaal pak ipv een toga en hij behandeld zaken waar de meeste rechters vlekken van in hun nek krijgen en waar de meeste rechters hun bed niet voor uit komen.
Maar vooral hij maakt het recht toegankelijk voor mensen met geen geld en dan vooral tokkies.
Ik kan me niet voorstellen dat die man veel collega rechter vrienden heeft, als rechter moet je toch kapot schamen voor deze man?
Hij gooit alle etiquette en theater van een rechtszaak overboord, de dingen die er juist voor zorgen dat een rechtspraak zo formeel is, dat er nog respect voor de rechter is.
Hij verloochent zijn eigen vak, en verbouwd de rechter tot een laagdrempelig iets en tot amusement, als rechter zou ik mij dood schamen en zeker niet gecharmeerd zijn van deze pipo, straks word de echte rechtspraak(ik weet dat visser formeel geen echt recht spreek)echt laagdrempelig stel je voor....... waarschijnlijk worden de rechts al allergisch en misselijk bij de gedachten.........
gelukkig ben ik geen rechter en vind ik als gewoon volk het een leuk programma, en ook mr visser is zeer aardig.
Hij spreekt geen formeel recht, een bemiddelaar heeft het recht om een uitspraak te doen die afwijkt van de wet.(eventueel kan die vernietigd worden door een echte rechter) en spreekt formeel geen recht, echter heeft mr visser aangeven zo veel mogelijk de wet te volgen.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:24 schreef golfer het volgende:
Visser spreekt wel degelijk formeel recht en is naast z'n TV-optreden gewoon ook werkzaam als rechter in het kanton Zaandam.
Dat hij de 'poppenkast' van een gewone rechtbank op een andere manier en voor het grotere publiek toegankelijk maakt is alleen maar toe te juichen.
Juist omdat hij werkzaam is als kantonrechter in zaandam en veel mensen dit weten, juist daarom zijn deze punten zo belangerijk, als het gewoon een pipo was die is aangesteld als bemiddelaar(dat kan iedereen zijn, ook jij of ik) dan had geen rechter zich druk om hem gemaakt, maar meneer visser is rechter in het dagelijks leven en laat dit ook regelmatig weten en daarom denk ik dat zijn collega`s er niet heel blij mee zijn.quote:Bij De Rijdende Rechter wordt niet officieel recht gesproken. Beide partijen tekenen een contract waarin zij aangeven akkoord te gaan met het bindend advies van een bindend adviseur. In dit geval is dat mr. Frank Visser, die in het dagelijks leven als rechter (vicepresident) verbonden is aan het kantongerecht in Zaandam.
Dat is natuurlijk een beetje propaganda, en hij zal vast alleen vrienden zijn met collega`s die hem steunen, logisch.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:37 schreef golfer het volgende:
Uit diverse interviews met hem en z'n collega's (recent nog in het Volkskrant Magazine) blijkt het tegenovergestelde van wat jij beweert: z'n collega's zijn juist wel blij met de laagdrempelige wijze waarop Visser het recht uitspreekt.
Dus ik vraag mij af waar jij die wijsheid vandaan haalt?
Zegt meer over hen zelf dan.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:41 schreef sl44 het volgende:
Dat is natuurlijk een beetje propaganda, en hij zal vast alleen vrienden zijn met collega`s die hem steunen, logisch.
Ik maakte deze post naar aanleiding van een intervieuw in ik meen het ld, waarin twee rechters zonder zijn naam te benoemen een opmerkingen maken over "die televisierechter die het recht laagdrempelig maakt".
Uiteraard,quote:
Ik had haar van tevoren dan even ingefluisterd dat die hond juist wel boos moet zijn, en dat hij alleen gerustgesteld kan worden met een all inclusive vakantie van twee weken. Nu werkte deze getuige alleen in het voordeel van de dierenarts.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:35 schreef sl44 het volgende:
[..]
De hondenfluisteraar was niet door de productie geregeld maar is als getuigen opgevoerd door de eigenaar.
Valt me nog mee.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:35 schreef sl44 het volgende:
[..]
De hondenfluisteraar was niet door de productie geregeld maar is als getuigen opgevoerd door de eigenaar.
Ik ben zowel bij de hoorzitting als bij de opnamens geweest, en het was een zeer serieuze zaak en zeker niet in scene gezet, meester visser had wel 3 takes nodig om de uitspraak serieus en zonder lachen te doen.
Hij heeft achteraf nog een praatje gehouden over zinloze zaken, en emotie en dat sommige mensen een zaak beginnen terwijl ze weten dat ze verliezen.
Met Erasmus zeker?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:35 schreef sl44 het volgende:
[..]
Ik ben zowel bij de hoorzitting als bij de opnamens geweest, en het was een zeer serieuze zaak en zeker niet in scene gezet, meester visser had wel 3 takes nodig om de uitspraak serieus en zonder lachen te doen.
Hij heeft achteraf nog een praatje gehouden over zinloze zaken, en emotie en dat sommige mensen een zaak beginnen terwijl ze weten dat ze verliezen.
Meester Visser vervult ook niet de rol van een rechter in de tv-serie. Je hebt genoeg andere functies in Nederland die bindend juridisch advies mogen uitbrengen.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef sl44 het volgende:
Ik vraag me toch af wat er vandaag in de koffiekamer in zaandam is besproken.
Meneer visser spreekt op een normale informele met de mensen, hij sleept een tv circus achter zich aan, hij komt met een compleet circus op locatiebezoek, hij houd een hoorzittingen op een manier zoals het in een rechtbank absoluut niet kan en waar jerry springer soms jaloers op is, hij draagt een normaal pak ipv een toga en hij behandeld zaken waar de meeste rechters vlekken van in hun nek krijgen en waar de meeste rechters hun bed niet voor uit komen.
Maar vooral hij maakt het recht toegankelijk voor mensen met geen geld en dan vooral tokkies.
Ik kan me niet voorstellen dat die man veel collega rechter vrienden heeft, als rechter moet je toch kapot schamen voor deze man?
Hij gooit alle etiquette en theater van een rechtszaak overboord, de dingen die er juist voor zorgen dat een rechtspraak zo formeel is, dat er nog respect voor de rechter is.
Hij verloochent zijn eigen vak, en verbouwd de rechter tot een laagdrempelig iets en tot amusement, als rechter zou ik mij dood schamen en zeker niet gecharmeerd zijn van deze pipo, straks word de echte rechtspraak(ik weet dat visser formeel geen echt recht spreek)echt laagdrempelig stel je voor....... waarschijnlijk worden de rechts al allergisch en misselijk bij de gedachten.........
gelukkig ben ik geen rechter en vind ik als gewoon volk het een leuk programma, en ook mr visser is zeer aardig.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat iedereen weet dat hij in dagelijks leven rechter is, en dat hij in zijn programma niet genoeg benadrukt dat hij geen rechter is op dat moment, waardoor volksstammen nog steeds denken dat mr visser als rechter in het programma zit en dat is een beschadiging van het ambt zoals boven geschreven heel reëel.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef kort het volgende:
[..]
Meester Visser vervult ook niet de rol van een rechter in de tv-serie. Je hebt genoeg andere functies in Nederland die bindend juridisch advies mogen uitbrengen.
Maar er zijn ook best goeie Japanners.quote:
en dat moet je als een compliment zien, anders had ik niet goed gezegd!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar er zijn ook best goeie Jappanners.
quote:Je koopt voor veel geld een mooie flat met een afgesloten balkon … een geweldige plek om lekker beschut en droog van je oude dag te genieten. Dit plaatje had meneer Hermans helemaal voor ogen toen hij in het voorjaar van 2005 zijn flat kocht. Meneer Hermans heeft even van zijn balkon kunnen genieten, maar in de herfst betrok de lucht. Sinds die tijd is zijn balkon niet meer droog geweest. Al zes jaar probeert hij iets aan zijn vochtprobleem te doen … tot nu toe tevergeefs.
Meneer Hermans heeft het gekocht hequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:50 schreef Maanvis het volgende:
oeh een starre wbv. ziet er naar uit dat dit keer de eiser EINDELIJK EENS kan winnen!
Er is net even te weinig info voor een duidelijk beeld van de situatie. Ik ga kijken, vorige week was weer een toppertje tussen veel domme afleveringen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Meneer Hermans heeft het gekocht hedus een starre aannemer denk ik
Gewoon een glazen pui inzetten (zo'n eentje met schuiframen)...opgelost.quote:
Dus ook te weinig info om het over een zeurende bejaarde te hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Er is net even te weinig info voor een duidelijk beeld van de situatie. Ik ga kijken, vorige week was weer een toppertje tussen veel domme afleveringen.
ze zijn bewust uitgekozen vanwege hun geringe juridische kennis.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:05 schreef Paxcon het volgende:
Bestaat dat penal in de studio die ook steeds een oordeel hebben over de zaak uit juristen? Want er zitten me toch mensen tussen die onzin vertellen
Wie? Wat maakt die kennis dan uitquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zijn bewust uitgekozen vanwege hun geringe juridische kennis.
maar die dikke met die tieten heeft wel wat kennis hoor!
Linkje!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef Paxcon het volgende:
Herinneren jullie je trouwens die aflevering over een christelijk stel dat een stacaravan huurt en waar geen tv-kabel aanwezig is, het trapje kapot is en waar het kind van de Nederlandse en Indisch-ogende vrouw uit bed is gevallen?
Zelden zo hard gelachen als toen
Er zit een deur voor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:26 schreef MilaNL het volgende:
Een kleed op je balkon? Alle seizoenen lang? Wel eens van regen gehoord?
Een mooie en goeie chesterfield is zeker niet te versmadenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:28 schreef Maanvis het volgende:
wat een drama! hij heeft wel mooie banken.
Het is een principekwestie!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef Injetta het volgende:
Als hij er niet meer is, wat maakt het hem nou uit wie die flat wil hebben?
Hij is begaan met de medemensquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef Injetta het volgende:
Als hij er niet meer is, wat maakt het hem nou uit wie die flat wil hebben?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:29 schreef Injetta het volgende:
Ahhh, het gaat om of het officieel een buiten- of een binnenruimte is.
Hij slaapt 80 cm. van de waterbel af.. Kan dus verzuipen in de nacht...
Schakel de Rijdende Rechter in!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
Ik heb het begin dus gemist, maar als het regent wordt mijn balcon ook nat.
Ik vind het normaal. Maar dit is meer een Frans balkon zie ik. Die van mij steekt uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Schakel de Rijdende Rechter in!
Volgens die man niet. Hij zou de enige zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef Travel. het volgende:
Rare vraag misschien, maar hebben de boven en onder buren niet hetzelfde probleem?
nee, die zijn wel droog.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef Travel. het volgende:
Rare vraag misschien, maar hebben de boven en onder buren niet hetzelfde probleem?
volgens mij heeft het allemaal met dat raam te maken. Dan kan het vocht niet verdampen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef Travel. het volgende:
Ik denk het raam en het tapijt te samen. Zijn niet zo handig op een balkon. Er is toch niet voor niks een putje daar?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef Palomar het volgende:
[..]
volgens mij heeft het allemaal met dat raam te maken. Dan kan het vocht niet verdampen.
wateropname checken denkquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
Geen flauw idee wat hij nu aan het doen is
Is alleen voor de show. Geeft die man het idee dat hij serieus wordt genomen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
als water en carbid samen zijn komt er gas vrij. dan wordt de druk in dat flesje hoger, die druk meet hij.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
En daarom Geert.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef Maanvis het volgende:
WTF DIKKE TIETENMEID IS WEG EN ER ZIT NU EEN KOPVOD!
Welke dikke tettenmeid?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef Maanvis het volgende:
WTF DIKKE TIETENMEID IS WEG EN ER ZIT NU EEN KOPVOD!
die dikke die ook grote borsten heeft. die op haar facebook/hyves allemaal sexy fotoos heeftquote:
Daar kwam het wel op neer jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Injetta het volgende:
Senioren zijn per definitie seniel dus volgens jury.
Zit een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Injetta het volgende:
Senioren zijn per definitie seniel dus volgens jury.
dan is dat de 7e keer op rij dat de eiser geen geljik krijgt.quote:
Steeksproefsgewijs. niet bij die opa, dus alleen bij anderen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
AL die mensen die er geweest zijn? Er zijn dus meerdere mensen wezen kijken?
Ah dat begreep ik dan verkeerd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Steeksproefsgewijs. niet bij die opa, dus alleen bij anderen.
neequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef Injetta het volgende:
Is er gezegd dat er een serre van gemaakt is?
Die van mij is groen uitgeslagenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:53 schreef Injetta het volgende:
He? Mag een vloer niet vervlekken?
Jeetje mij balkon is een en al vlek... Is ook een hele normale betonnen vloer.
Houten planken tellen nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij is groen uitgeslagenMaar er zit dan ook geen scherm voor.
Sommige mensen halen gewoon geen voldoening uit een vreedzame oplossing.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:55 schreef RanTheMan het volgende:
Het lullige is dat wanneer dat gootje echt t probleem is waar t water vandaan komt, dan kun je get voor 2 tientjes oplossen ipv 6 jaar wachten
Dat varken wat op GeenStijl schrijft.quote:
Kan hem helaas niet meer terugvinden omdat uitzendinggemist bij bepaalde jaargangen geen titels noemtquote:
Later hadden ze toch een opnameapparaat daar neergelegd? Kan me hethinneren dat er ook nog een man bij zat met een koptelefoon om het af te luisteren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:58 schreef Injetta het volgende:
Ik moet ineens denken aan die vrouw die in haar flat een stampend geluid hoorde en waar de woningbouw zelfs met haar op haar bed is gaan liggen om het te horen.....
Wie ook kwam luisteren, niemand kon het horen behalve zij. Ze voelde zelfs haar bed en de hele flat trillen.
Ik denk dat deze man het water ook wat overdrijft. Misschien heel af en toe met een flinke regen en dan ook nog met de wind op zijn balkon.
dan voert het water niet meer wegquote:
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die dikke die ook grote borsten heeft. die op haar facebook/hyves allemaal sexy fotoos heeft
quote:Bert van den Bos is druk in de weer om zijn huis in orde te maken voor de gezinsuitbreiding. Gelukkig is hij heel handig en samen met zijn vader sloopt, timmert en schildert hij er lustig op los. Zo lustig zelfs, dat hij bij de buurvrouw de zijwand van haar schuurtje sloopt en daar zijn eigen schutting plaatst. Dat pikt de buurvrouw niet. Mr Visser velt een oordeel over de afbraak.
Ah gezellig, de mannetjes van het Kadaster komen dus weer op de koffie met hun paaltjes en meetlinten.quote:
Nee hoor, het tegenovergestelde zelfs. Vorige week 1,5 miljoen kijkers.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:25 schreef blessed19 het volgende:
Wel jammer dat het op een redelijk laat tijdstip komt... Zou het weinig kijkcijfers hebben, oid?
Ja, lekker zonder met je buren te overleggen muurtjes slopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:55 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Oh god, dit klinkt nu al fantastisch.
jep!quote:
Zelfde hier, ik lees wel mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef Maanvis het volgende:
even zepzep tussen voetbal en rijdende rechter!
Precies!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef Maanvis het volgende:
even zepzep tussen voetbal en rijdende rechter!
Buurman zet schutting neer. Daarbij sloopt hij een hele zijwand uit het schuurtje van buurvrouw.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
kan iemand een korte samenvatting geven?
Dank uquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Buurman zet schutting neer. Daarbij sloopt hij een hele zijwand uit het schuurtje van buurvrouw.
Maar de schuur van de buuf stond dus eigenlijk aan de schutting vastgebouwd. En had dus nooit een eigen muur.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Buurman zet schutting neer. Daarbij sloopt hij een hele zijwand uit het schuurtje van buurvrouw.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah gezellig, de mannetjes van het Kadaster komen dus weer op de koffie met hun paaltjes en meetlinten.
Was dat een stenen schutting dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar de schuur van de buuf stond dus eigenlijk aan de schutting vastgebouwd. En had dus nooit een eigen muur.
Hij komt zeker niet sympathiek over. Maar ik heb het vermoeden dat hij zich strikt aan de regels houdt.quote:
dat geldt toch pas vanaf 80 jaar, deze mensen lijken jonger.quote:
Ik dacht 25 jaar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat geldt toch pas vanaf 80 jaar, deze mensen lijken jonger.
ze zijn wel ouder dan 25 denk ik.quote:
whehequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
Ik kan ook zomaar iets doen voor de buren en dan achteraf geld vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |