abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:59:32 #1
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_110163119

De Rijdende Rechter is een Nederlands televisieprogramma van de NCRV, bedacht door Erik Latour. In het televisieprogramma, dat sinds 1995 wordt uitgezonden, kunnen mensen en organisaties geschillen voorleggen aan een rechter die een bindende uitspraak doet.

Bij De Rijdende Rechter wordt niet officieel recht gesproken. Beide partijen tekenen een contract waarin zij aangeven akkoord te gaan met de uitspraak van een bindend adviseur. In dit geval is dat Mr. Frank Visser, die in het dagelijks leven als rechter (vice-president) verbonden is aan het kantongerecht in Zaandam.

Veel van de voorgelegde geschillen zijn hoog opgelopen burenruzies die vaak betrekking hebben op geluidsoverlast, bomen die te dicht op de erfgrens staan, bomen die overlast veroorzaken door vallende bladeren en vruchten, schuttingen, schuurtjes en garages die niet precies op de erfgrens staan en blokkade/misbruik van het recht van overpad. Ook consumentenrecht komt vaak aan de orde.

Frank Visser brengt een bezoek aan de betreffende locatie en houdt een hoorzitting in een nabijgelegen wijkcentrum of buurthuis. Vaak heeft hij een deskundige uitgenodigd (bijv. een medewerker van het kadaster). De uitspraak volgt later in de studio.

Het programma wordt gepresenteerd door Jetske van den Elsen en wordt geproduceerd door IdtV.

De Rijdende Rechter wordt elke dinsdag uitgezonden om 22.30 uur op Nederland 1

De site van De Rijdende Rechter, met alle afleveringen

De topicreeks:
Topicreeks: De Rijdende Rechter

*O* Toppers *O*
Herrie in de tent 06/01/2009
Om de tuin geleid 23/01/2007 1e Youtube-fragment
Lijdensweg 30/01/2007
De fijne kneepjes 27/01/2005
Vistuig 10/03/2009 2e Youtube-fragment
De tingel tangel 20/01/2005
Nachtbrakers 14/10/2004

Bekijk deze YouTube-video

De OP

Bekijk ook het nieuwe programma van onze held: Recht in de Regio #1: Mr. Visser op tournee!
pi_110163156
ik vond deze aflevering nog beter dan die met isabella :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 10 april 2012 @ 23:00:17 #3
311468 Van_Poppel
pi_110163157
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:56 schreef Tijn het volgende:
Dat van die dierentolk was wel een beetje dubieus hoor :')
Dit maakte dit juist een topshow :Y
pi_110163167
Bizarre uitzending, briljante uitspraak.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 april 2012 @ 23:00:55 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_110163191
Verloren Zaakje
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 10 april 2012 @ 23:02:04 #6
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_110163249
die neef van de man met de hond was een beetje gebrand op het opstrijken van de helft van het smartengeld, dunkt me...
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  dinsdag 10 april 2012 @ 23:04:01 #7
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_110163351
Wie gaat die verwenkosten nu betalen? Dat gaat toch aardig in de papieren lopen ;)
pi_110163413
quote:
18s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:02 schreef TBakkert het volgende:
die neef van de man met de hond was een beetje gebrand op het opstrijken van de helft van het smartengeld, dunkt me...
Zal me niks verbazen als hij zelf de ballen van die hond heeft geknipt.
  dinsdag 10 april 2012 @ 23:06:23 #9
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_110163482
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zal me niks verbazen als hij zelf de ballen van die hond heeft geknipt.
en als hij het niet had gedaan, dan zou die het alsnog graag doen.
voor een tientje :')
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_110164050
Wat deed die vrouw daar?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 april 2012 @ 23:17:33 #11
862 Arcee
Look closer
pi_110164103
Leuk hondje. :)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_110164134
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:16 schreef Deckard het volgende:
Wat deed die vrouw daar?
Hondenfluisteren :P ...altijd beter dan met de ballen van de hond spelen. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 10 april 2012 @ 23:35:39 #13
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_110164986
Wat een zieke vent was die aanklager eigenlijk ook :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_110165148
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:00 schreef RanTheMan het volgende:
ik vond deze aflevering nog beter dan die met isabella :)
Wie :?
  dinsdag 10 april 2012 @ 23:48:58 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_110165573
Net pas kunnen terugkijken, maar zat met de tranen van het lachen te kijken.

Wat een overduidelijk door de neef van die vent ingefluisterde kansloze actie van die ballenspelert.
Geldwolven worden verder niet behandeld. :)
De kliniek heeft al haar fouten toegegeven en aangeboden compensatie te bieden en dan nog er meer proberen uit te slaan.

Briljant dat Visser daar niet op in ging en alle eisen van tafel veegde.
Kan die kale lekker verder met z'n eigen ballen spelen, hoewel ik ook aan zijn mannelijkheid twijfel, gezien de verwijfde manier waarop hij verder met z'n vrouw en hondjes omging.

En neef en vrouw en hij mogen verder van hun uitkering genieten zonder 2 weken vakantie in een hondenpretpark. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_110165711
Fuck weer gemist. Was het de moeite om terug te kijken ?
  dinsdag 10 april 2012 @ 23:53:35 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_110165750
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:52 schreef Travel. het volgende:
Absoluut de beste van dit seizoen tot nu toe. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 10 april 2012 @ 23:54:44 #18
311468 Van_Poppel
pi_110165792
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:52 schreef Travel. het volgende:
Beste aflevering ooit na de hengelman en het tuinhekje :Y
pi_110165821
O dat belooft wat
  dinsdag 10 april 2012 @ 23:56:56 #20
311468 Van_Poppel
pi_110165859
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:55 schreef DrDentz het volgende:
O dat belooft wat
Ik zou haast zeggen dat het een topshow was... :Y
pi_110165898
We hebben de tegenhanger van de 'jeweetwel' kater in ieder geval gevonden :P
pi_110165979
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ik zou haast zeggen dat het een topshow was... :Y
MP4?
pi_110166563
Beetje een gekke teneur, honden veranderen wel degelijk enorm na een castratie.

Andere opmerking: met de ballen van je hond spelen omdat hem dat bevalt? :') zou je dat ook bij je zoon doen? :')
pi_110167680
Kom op, zeg! Deze aflevering kan ik gewoon niet serieus nemen. Zou me niks verbazen dat deze aflevering in scene is gezet!
pi_110168473
'Het Verloren Zaakje' :') _O-
pi_110168478
Vroeger zat ik met zijn balletjes te spelen, wtf.
pi_110168550
Twee weken weg met de honden. _O_
pi_110168564
Een hond die zegt dat het slechts een administratief slordigheidsfoutje was, ik stop met posten hier dit gaat te ver.
pi_110169345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 02:37 schreef DrDentz het volgende:
Een hond die zegt dat het slechts een administratief slordigheidsfoutje was, ik stop met posten hier dit gaat te ver.
Inderdaad. _O-
  woensdag 11 april 2012 @ 08:04:06 #30
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110169491
6e keer achter elkaar dat de aanklager niet wint, heeft het nog zin om de rijdende rechter in te schakelen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_110169761
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:04 schreef Maanvis het volgende:
6e keer achter elkaar dat de aanklager niet wint, heeft het nog zin om de rijdende rechter in te schakelen?
Misschien als je niet bij voorbaat een verloren zaak najaagt :Y
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_110169808
Ik ga de aflevering vandaag nog een keer kijken denk ik :D
pi_110173247
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:04 schreef Maanvis het volgende:
Vorige week had de aanklager toch gewonnen? Dat reclamebord moest toch weggehaald worden?
  woensdag 11 april 2012 @ 11:01:21 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110173264
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:00 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Vorige week had de aanklager toch gewonnen? Dat reclamebord moest toch weggehaald worden?
de eiser was die gast van het reclamebord
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_110177062
"Momentje, ik ga even naar beneden."
Oh, laat ik mij ogen even dicht doen, dan lijkt het echter.
"Nee, hij ziet het als een administratieve handeling."

Verdomme, toen kon je me wegdragen. Geniaal. Dit is toch niet serieus te nemen?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_110177523
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Absoluut de beste van dit seizoen tot nu toe. ^O^
Oke, ga ik zo kijken.
pi_110177884
Die hondenfluisteraar was een beetje een jammere poging om zendtijd vol te maken ofzo. Voor de rest een erg leuke aflevering.

En na het gesprek met die hondenfluisteraar mag die vent allang blij zijn dat zn hond hem niet voor aanranding aanklaagt.
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 11 april 2012 @ 13:57:12 #38
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_110179935
Ze moeten blij zijn want een jack Russell, toch al niet rustig, wordt alleen maar rustiger na een castratie. Heb er namelijk zelf ook 1.

En dat fietsen op andere honden/kinderen/stofzuigers etc doen ze daarna ook niet meer.

Ze moeten wat vaker met hem lopen want hij is veel te dik. En na een castratie kan een hond te dik worden maar niet zo snel naar 3 maanden.

En ze zagen er zelf nou niet bepaald uit dat ze lange afstanden met die hond liepen..

Meer dan terechte uitspraak ^O^
pi_110180378
Geniale aflevering :D
pi_110190253
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die hondenfluisteraar was een beetje een jammere poging om zendtijd vol te maken ofzo. Voor de rest een erg leuke aflevering.

En na het gesprek met die hondenfluisteraar mag die vent allang blij zijn dat zn hond hem niet voor aanranding aanklaagt.
De hondenfluisteraar was niet door de productie geregeld maar is als getuigen opgevoerd door de eigenaar.

Ik ben zowel bij de hoorzitting als bij de opnamens geweest, en het was een zeer serieuze zaak en zeker niet in scene gezet, meester visser had wel 3 takes nodig om de uitspraak serieus en zonder lachen te doen.

Hij heeft achteraf nog een praatje gehouden over zinloze zaken, en emotie en dat sommige mensen een zaak beginnen terwijl ze weten dat ze verliezen.
  woensdag 11 april 2012 @ 17:47:11 #41
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_110190770
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de eiser was die gast van het reclamebord
wat helpt ie zichzelf in de problemen dan?
kortom:
pi_110191821
quote:
18s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:47 schreef TBakkert het volgende:

[..]

wat helpt ie zichzelf in de problemen dan?
hoezo, ij wilde juist dat zijn bord bleef staan en wilde dat zo afdwingen
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_110191881
Ik vraag me toch af wat er vandaag in de koffiekamer in zaandam is besproken.

Meneer visser spreekt op een normale informele met de mensen, hij sleept een tv circus achter zich aan, hij komt met een compleet circus op locatiebezoek, hij houd een hoorzittingen op een manier zoals het in een rechtbank absoluut niet kan en waar jerry springer soms jaloers op is, hij draagt een normaal pak ipv een toga en hij behandeld zaken waar de meeste rechters vlekken van in hun nek krijgen en waar de meeste rechters hun bed niet voor uit komen.

Maar vooral hij maakt het recht toegankelijk voor mensen met geen geld en dan vooral tokkies.

Ik kan me niet voorstellen dat die man veel collega rechter vrienden heeft, als rechter moet je toch kapot schamen voor deze man?

Hij gooit alle etiquette en theater van een rechtszaak overboord, de dingen die er juist voor zorgen dat een rechtspraak zo formeel is, dat er nog respect voor de rechter is.

Hij verloochent zijn eigen vak, en verbouwd de rechter tot een laagdrempelig iets en tot amusement, als rechter zou ik mij dood schamen en zeker niet gecharmeerd zijn van deze pipo, straks word de echte rechtspraak(ik weet dat visser formeel geen echt recht spreek)echt laagdrempelig stel je voor....... waarschijnlijk worden de rechts al allergisch en misselijk bij de gedachten.........

gelukkig ben ik geen rechter en vind ik als gewoon volk het een leuk programma, en ook mr visser is zeer aardig.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:20:08 #44
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_110192075
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef sl44 het volgende:

Meneer visser spreekt op een normale informele met de mensen, hij sleept een tv circus achter zich aan, hij komt met een compleet circus op locatiebezoek, hij houd een hoorzittingen op een manier zoals het in een rechtbank absoluut niet kan en waar jerry springer soms jaloers op is, hij draagt een normaal pak ipv een toga en hij behandeld zaken waar de meeste rechters vlekken van in hun nek krijgen en waar de meeste rechters hun bed niet voor uit komen.

Maar vooral hij maakt het recht toegankelijk voor mensen met geen geld en dan vooral tokkies.

Ik kan me niet voorstellen dat die man veel collega rechter vrienden heeft, als rechter moet je toch kapot schamen voor deze man?

Hij gooit alle etiquette en theater van een rechtszaak overboord, de dingen die er juist voor zorgen dat een rechtspraak zo formeel is, dat er nog respect voor de rechter is.

Hij verloochent zijn eigen vak, en verbouwd de rechter tot een laagdrempelig iets en tot amusement, als rechter zou ik mij dood schamen en zeker niet gecharmeerd zijn van deze pipo, straks word de echte rechtspraak(ik weet dat visser formeel geen echt recht spreek)echt laagdrempelig stel je voor....... waarschijnlijk worden de rechts al allergisch en misselijk bij de gedachten.........

gelukkig ben ik geen rechter en vind ik als gewoon volk het een leuk programma, en ook mr visser is zeer aardig.
Ik wil laer rechten studeren, maar ik heb er geen problemen mee.
Als iets op een goede manier eindigt, kun je wat mij betreft tevreden zijn.
Er kunnen wel verbeterpunten zijn, maar juist door het informele is het zo toegankelijk.
Wat moeten die "tokkies" anders dan naar meester Visser gaan?
kortom:
  woensdag 11 april 2012 @ 18:24:22 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_110192230
Visser spreekt wel degelijk formeel recht en is naast z'n TV-optreden gewoon ook werkzaam als rechter in het kanton Zaandam.
Dat hij de 'poppenkast' van een gewone rechtbank op een andere manier en voor het grotere publiek toegankelijk maakt is alleen maar toe te juichen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_110192543
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:24 schreef golfer het volgende:
Visser spreekt wel degelijk formeel recht en is naast z'n TV-optreden gewoon ook werkzaam als rechter in het kanton Zaandam.
Dat hij de 'poppenkast' van een gewone rechtbank op een andere manier en voor het grotere publiek toegankelijk maakt is alleen maar toe te juichen.
Hij spreekt geen formeel recht, een bemiddelaar heeft het recht om een uitspraak te doen die afwijkt van de wet.(eventueel kan die vernietigd worden door een echte rechter) en spreekt formeel geen recht, echter heeft mr visser aangeven zo veel mogelijk de wet te volgen.

quote:
Bij De Rijdende Rechter wordt niet officieel recht gesproken. Beide partijen tekenen een contract waarin zij aangeven akkoord te gaan met het bindend advies van een bindend adviseur. In dit geval is dat mr. Frank Visser, die in het dagelijks leven als rechter (vicepresident) verbonden is aan het kantongerecht in Zaandam.
Juist omdat hij werkzaam is als kantonrechter in zaandam en veel mensen dit weten, juist daarom zijn deze punten zo belangerijk, als het gewoon een pipo was die is aangesteld als bemiddelaar(dat kan iedereen zijn, ook jij of ik) dan had geen rechter zich druk om hem gemaakt, maar meneer visser is rechter in het dagelijks leven en laat dit ook regelmatig weten en daarom denk ik dat zijn collega`s er niet heel blij mee zijn.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:37:04 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_110192687
Uit diverse interviews met hem en z'n collega's (recent nog in het Volkskrant Magazine) blijkt het tegenovergestelde van wat jij beweert: z'n collega's zijn juist wel blij met de laagdrempelige wijze waarop Visser het recht uitspreekt.
Dus ik vraag mij af waar jij die wijsheid vandaan haalt?
Poef.....gone! ©golfer
pi_110192835
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:37 schreef golfer het volgende:
Uit diverse interviews met hem en z'n collega's (recent nog in het Volkskrant Magazine) blijkt het tegenovergestelde van wat jij beweert: z'n collega's zijn juist wel blij met de laagdrempelige wijze waarop Visser het recht uitspreekt.
Dus ik vraag mij af waar jij die wijsheid vandaan haalt?
Dat is natuurlijk een beetje propaganda, en hij zal vast alleen vrienden zijn met collega`s die hem steunen, logisch.

Ik maakte deze post naar aanleiding van een intervieuw in ik meen het ld, waarin twee rechters zonder zijn naam te benoemen een opmerkingen maken over "die televisierechter die het recht laagdrempelig maakt".
  woensdag 11 april 2012 @ 18:45:17 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_110193025
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:41 schreef sl44 het volgende:

Dat is natuurlijk een beetje propaganda, en hij zal vast alleen vrienden zijn met collega`s die hem steunen, logisch.

Ik maakte deze post naar aanleiding van een intervieuw in ik meen het ld, waarin twee rechters zonder zijn naam te benoemen een opmerkingen maken over "die televisierechter die het recht laagdrempelig maakt".
Zegt meer over hen zelf dan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_110193101
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Zegt meer over hen zelf dan.
Uiteraard,

begrijp me niet verkeerd, ik mag graag naar mr visser kijken en zijn manier van recht.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:50:14 #51
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_110193259
Joh iedereen weet dat meester Visser zich bezighoudt met huis-tuin-keuken recht. En dat maakt het verschil tussen hem en andere rechters. Als hij nou ook serieuze zaken zou behandelen dan kan ik mij voorstellen dat zijn collega's hier niet blij mee zijn, maar kom op. Ze moeten blij zijn dat dit soort zaken niet bij hun terecht komen :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_110193571
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:35 schreef sl44 het volgende:

[..]

De hondenfluisteraar was niet door de productie geregeld maar is als getuigen opgevoerd door de eigenaar.
Ik had haar van tevoren dan even ingefluisterd dat die hond juist wel boos moet zijn, en dat hij alleen gerustgesteld kan worden met een all inclusive vakantie van twee weken. Nu werkte deze getuige alleen in het voordeel van de dierenarts.
pi_110193612
quote:

[..]

Ik ben zowel bij de hoorzitting als bij de opnamens geweest, en het was een zeer serieuze zaak en zeker niet in scene gezet, meester visser had wel 3 takes nodig om de uitspraak serieus en zonder lachen te doen.

Hij heeft achteraf nog een praatje gehouden over zinloze zaken, en emotie en dat sommige mensen een zaak beginnen terwijl ze weten dat ze verliezen.
Valt me nog mee. :')
Optimist tot in de kist
pi_110196232
Ik erger me aan die pak boy jurylid
  woensdag 11 april 2012 @ 19:43:37 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_110196352
Ik neem het altijd op en speel het met snel doorspoelen/overslaan van dat jury-geneuzel af.
Poef.....gone! ©golfer
pi_110196365
quote:

[..]

Met Erasmus zeker?
pi_110196657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef sl44 het volgende:

Meester Visser vervult ook niet de rol van een rechter in de tv-serie. Je hebt genoeg andere functies in Nederland die bindend juridisch advies mogen uitbrengen.
pi_110197292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef kort het volgende:

[..]

Meester Visser vervult ook niet de rol van een rechter in de tv-serie. Je hebt genoeg andere functies in Nederland die bindend juridisch advies mogen uitbrengen.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat iedereen weet dat hij in dagelijks leven rechter is, en dat hij in zijn programma niet genoeg benadrukt dat hij geen rechter is op dat moment, waardoor volksstammen nog steeds denken dat mr visser als rechter in het programma zit en dat is een beschadiging van het ambt zoals boven geschreven heel reëel.
pi_110197945
Dat familielid van die eiser :r Dacht dat het moeilijk zou zijn om een nog minder sympathiek persoon te vinden dan de eiser...

Die gozer van de dierenkliniek gedroeg zich meer dan goed ^O^
pi_110197972
Ik dacht dat het balletje spelen verzonnen was door een user hier.

Maar dat die dude dat zei. _O-
  woensdag 11 april 2012 @ 20:39:01 #61
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_110199757
Wat een hilarische uitzending :D :')
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_110202113
Net teruggekeken. Dit kun je toch niet serieus nemen, zelfs al doe je nog zo je best. :')
pi_110202863
Wat een top uitzending. :D
pi_110214846
En ja hoor, de balletjes en de hondenfluisteraar kwamen ook nog even langs in DWDD. :D *O*
pi_110242919
Recht in de Regio!
pi_110242966
Ik kijk!
pi_110243071
Aflevering 1 was ook mooi hoor, mensen die klagen over dat de buurman niet netjes heeft geschilderd :r
pi_110243200
+1 voor de muziek.

Volgens mij hebben de editors van rijdende rechter en recht in de regio dik veel lol in hun werk. :p
  donderdag 12 april 2012 @ 19:42:12 #69
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_110243670
Morgenavond is meester Visser te gast bij Ekstra Weekend op 3FM. Ben benieuwd of 'ie wat uit het raam durft te gooien... of dat 'ie daar teveel juridische bezwaren voor ziet. :+
  Eindredactie Games donderdag 12 april 2012 @ 19:44:43 #70
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_110243789
Beste Chinees :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 12 april 2012 @ 19:51:35 #71
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_110244145
quote:
4s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef donald_dick het volgende:
Beste Chinees :')
Maar er zijn ook best goeie Japanners.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheSilentEnigma op 14-04-2012 18:41:28 ]
  Eindredactie Games donderdag 12 april 2012 @ 20:10:12 #72
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_110245092
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Maar er zijn ook best goeie Jappanners.
en dat moet je als een compliment zien, anders had ik niet goed gezegd!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_110253593
Mr visser: stap er over heen! tegen de mevrouw in de rolstoel.
pi_110291035
Is er nou niemand die hier even meldt dat hij nu te gast is bij 3FM :P
pi_110291053
De Rijdende Rechter is nu te gast bij Ekstra Weekend.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_110291087
Vroeg ik me ook al af.
- Steven Wright
pi_110291397
Dit gaat echt leuk worden denk ik. Hij is nu al erg grappig.
- Steven Wright
pi_110360896
Die honden fluisteraar zit nu bij life 4 you, ze heeft een cursus van 4 dagen gevolgd om fluisteraar te worden :') ze gaat straks met de hond van Gordon in gesprek _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 15 april 2012 @ 19:17:58 #80
311468 Van_Poppel
pi_110361135
Mr. Frank Visser tutoyeren :')
pi_110420868
Gaat leuk worden aankomende keer! :D
pi_110421672
Morgen:
quote:
Je koopt voor veel geld een mooie flat met een afgesloten balkon … een geweldige plek om lekker beschut en droog van je oude dag te genieten. Dit plaatje had meneer Hermans helemaal voor ogen toen hij in het voorjaar van 2005 zijn flat kocht. Meneer Hermans heeft even van zijn balkon kunnen genieten, maar in de herfst betrok de lucht. Sinds die tijd is zijn balkon niet meer droog geweest. Al zes jaar probeert hij iets aan zijn vochtprobleem te doen … tot nu toe tevergeefs.
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:50:19 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110437871
oeh een starre wbv. ziet er naar uit dat dit keer de eiser EINDELIJK EENS kan winnen!
Een gedicht over Maanvis
pi_110437968
Ooee, alweer een zeurende bejaarde. Hebben die nou werkelijk niets beters te doen met hun leven.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_110438101
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:50 schreef Maanvis het volgende:
oeh een starre wbv. ziet er naar uit dat dit keer de eiser EINDELIJK EENS kan winnen!
Meneer Hermans heeft het gekocht he :) dus een starre aannemer denk ik
pi_110438184
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Meneer Hermans heeft het gekocht he :) dus een starre aannemer denk ik
Er is net even te weinig info voor een duidelijk beeld van de situatie. Ik ga kijken, vorige week was weer een toppertje tussen veel domme afleveringen.
pi_110438902
quote:
maar in de herfst betrok de lucht
Hopen dat Meester Visser hier iets aan doet.
pi_110442146
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 23:10 schreef Operc het volgende:
Morgen:

[..]

Gewoon een glazen pui inzetten (zo'n eentje met schuiframen)...opgelost. :P Inslag van regen kun je altijd hebben en dan zit je inderdaad niet droog. :')

* trovey ziet nu een doornatte bejaarde op een tuinstoel voor zich die wanhopig de regen probeert buiten te houden :')
Optimist tot in de kist
pi_110450754
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Er is net even te weinig info voor een duidelijk beeld van de situatie. Ik ga kijken, vorige week was weer een toppertje tussen veel domme afleveringen.
Dus ook te weinig info om het over een zeurende bejaarde te hebben. ;)
pi_110451520
Bestaat dat penal in de studio die ook steeds een oordeel hebben over de zaak uit juristen? Want er zitten me toch mensen tussen die onzin vertellen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2012 19:05:24 ]
  dinsdag 17 april 2012 @ 19:07:42 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110451646
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:05 schreef Paxcon het volgende:
Bestaat dat penal in de studio die ook steeds een oordeel hebben over de zaak uit juristen? Want er zitten me toch mensen tussen die onzin vertellen :')
ze zijn bewust uitgekozen vanwege hun geringe juridische kennis.
maar die dikke met die tieten heeft wel wat kennis hoor!
Een gedicht over Maanvis
pi_110451774
Herinneren jullie je trouwens die aflevering over een christelijk stel dat een stacaravan huurt en waar geen tv-kabel aanwezig is, het trapje kapot is en waar het kind van de Nederlandse en Indisch-ogende vrouw uit bed is gevallen?

Zelden zo hard gelachen als toen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2012 19:10:32 ]
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:06:58 #93
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_110454834
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ze zijn bewust uitgekozen vanwege hun geringe juridische kennis.
maar die dikke met die tieten heeft wel wat kennis hoor!
Wie? Wat maakt die kennis dan uit :P
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:07:55 #94
182980 mime_negert
pi_110454887
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef Paxcon het volgende:
Herinneren jullie je trouwens die aflevering over een christelijk stel dat een stacaravan huurt en waar geen tv-kabel aanwezig is, het trapje kapot is en waar het kind van de Nederlandse en Indisch-ogende vrouw uit bed is gevallen?

Zelden zo hard gelachen als toen :D
Linkje!
pi_110462790
Daar gaan we!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_110463072
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Daar gaan we!
op mijn tv nog niet
pi_110463273
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef Palomar het volgende:

[..]

op mijn tv nog niet
Ik denk dat hij het knopje doorspoelen heeft ingedrukt :+
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:25:18 #98
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_110463354
haha, een zeikbejaarde met een hoog stemmetje *O*
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:25:21 #100
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110463364
Ziet eruit als een explosieve bejaarde. :D
Niet altijd serieus
pi_110463369
En daar gaan we!
pi_110463438
droge vocht :D
To err is human, to forgive bovine.
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:26:28 #103
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110463445
Bestaat er droog vocht dan?
Niet altijd serieus
pi_110463452
ooh vreselijk ;(
pi_110463454
Het is geen droge vocht. LOL
pi_110463457
Een kleed op je balkon? Alle seizoenen lang? Wel eens van regen gehoord?
pi_110463463
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:26 schreef ß het volgende:
droge vocht :D
nee tis ech woater
pi_110463487
Een gevaarlijk waterbel?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_110463497
_O- Lies
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:27:23 #110
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110463500
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:26 schreef MilaNL het volgende:
Een kleed op je balkon? Alle seizoenen lang? Wel eens van regen gehoord?
Er zit een deur voor. :P
Niet altijd serieus
pi_110463509
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:27 schreef Injetta het volgende:
Een gevaarlijk waterbel?
Een soort Bermuda Triangle
pi_110463540
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:27 schreef themole het volgende:

[..]

Er zit een deur voor. :P
Ah nu zie ik het :) Maarja meneer vindt het buiten.
pi_110463549
Die arme man zit dus gevangen!
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:28:20 #114
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110463559
wat een drama! hij heeft wel mooie banken.
Een gedicht over Maanvis
pi_110463593
Je moet ook geen tapijt op je balkon leggen :')
pi_110463609
Ahhh, het gaat om of het officieel een buiten- of een binnenruimte is.

Hij slaapt 80 cm. van de waterbel af.. Kan dus verzuipen in de nacht...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_110463613
Weeskind :D
Koning.
pi_110463624
vreemde vergelijkingen maakt die man.
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:29:42 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110463645
zielig muziekske erbij
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:29:48 #120
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_110463659
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:28 schreef Maanvis het volgende:
wat een drama! hij heeft wel mooie banken.
Een mooie en goeie chesterfield is zeker niet te versmaden
pi_110463661
Hij mag winnen, ben nu al om ;(
pi_110463668
Hmm als alle andere balkons wel droog zijn is dit wel raar.
pi_110463695
Als hij er niet meer is, wat maakt het hem nou uit wie die flat wil hebben? 8)7
pi_110463737
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef Injetta het volgende:
Het is een principekwestie!
pi_110463757
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef Injetta het volgende:
Hij is begaan met de medemens :(
pi_110463781
Jahaa ik heb wel een balkon. Maar ook een zwembad.
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:31:08 #127
182980 mime_negert
pi_110463792
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:29 schreef Injetta het volgende:
Ahhh, het gaat om of het officieel een buiten- of een binnenruimte is.

Hij slaapt 80 cm. van de waterbel af.. Kan dus verzuipen in de nacht...
_O-
pi_110463793
Ach, ze hebben dus niet zijn balkon bekeken maar een steekproef genomen?
Ze hadden toch in de 6 jaar wel even op zijn balkonnetje kunnen kijken?
pi_110463808
Hij heeft een balkon :o Volgens mij dan ook een villa :+
pi_110463841
Dat is vreemd ja!
pi_110463846
Mijn balkon is ook wel eens nat....
Morgen de woningbouw bellen! *O*
pi_110463850
man denk aan je hart ;(
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:32:05 #133
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_110463863
"don't mess with the family"
pi_110463919
Waarom zou je eigenlijk die glazen er voor willen? Dan kan je helemaal niet buiten zitten. Of is het een FOK!ker die niet naar buiten durft?
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 22:32:24 #135
9859 crew  Karina
Woman
pi_110463920
Shit, helemaal vergeten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_110463933
Hij heeft zelf dat raam ervoor geplaatst??
pi_110463947
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
man denk aan je hart ;(
en z'n tanden.
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:32:49 #138
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_110463978
een balkon is toch juist een buitenruimte :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:33:04 #139
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110463995
Wat moet je nou met een balkon.

Op zitten misschien? :')
Niet altijd serieus
pi_110464003
Je koopt toch niet het 'balkon'??
Ik begrijp er nou niks meer van. Ze hebben een huurhuis en dan alleen het balkon gekocht? Of mis ik nu iets?
pi_110464071
Inderdaad, wat heb je in godsnaam aan een flat met een balkon in Nederland???
Alle balkons meteen verwijderen!
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:34:07 #142
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110464075
gevaarlijke uitspraak van 't vrouwke 'daar heeft u recht op'
Een gedicht over Maanvis
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 22:34:25 #143
9859 crew  Karina
Woman
pi_110464105
Ik heb het begin dus gemist, maar als het regent wordt mijn balcon ook nat.
niet zo tof doen
pi_110464168
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
Ik heb het begin dus gemist, maar als het regent wordt mijn balcon ook nat.
Schakel de Rijdende Rechter in!
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 22:35:50 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_110464210
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Schakel de Rijdende Rechter in!
Ik vind het normaal. Maar dit is meer een Frans balkon zie ik. Die van mij steekt uit.
niet zo tof doen
pi_110464212
Ik denk dat de uitspraak afhangt of ergens in de papieren staat of het officieel een buitenruimte of een binnenruimte is. Als het in de papieren als buitenruimte staat, dan heeft hij niet veel poot om op te staan.

De man heeft op de waterdoorlatende vloer een tapijt gelegd.. Oei, zal ook wel niet zo slim zijn denk ik.
pi_110464225
Rare vraag misschien, maar hebben de boven en onder buren niet hetzelfde probleem?
pi_110464263
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef Travel. het volgende:
Rare vraag misschien, maar hebben de boven en onder buren niet hetzelfde probleem?
Volgens die man niet. Hij zou de enige zijn.
pi_110464270
quote:
nee, die zijn wel droog.
pi_110464274
quote:
volgens mij heeft het allemaal met dat raam te maken. Dan kan het vocht niet verdampen.
pi_110464343
hakken en zagen!
pi_110464348
Sloop de vloer maar :')
pi_110464349
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef Palomar het volgende:

[..]

volgens mij heeft het allemaal met dat raam te maken. Dan kan het vocht niet verdampen.
Ik denk het raam en het tapijt te samen. Zijn niet zo handig op een balkon. Er is toch niet voor niks een putje daar?
pi_110464380
Nou, ook nog een half gesloopt balkon.
pi_110464410
:')
pi_110464430
De rijdende rechter is weer bang... _O-
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:38:24 #157
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 22:38:27 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_110464443
Geen flauw idee wat hij nu aan het doen is :D
niet zo tof doen
pi_110464451
Lekker schudden met carbid :P Sigaretje erbij.
pi_110464467
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
wateropname checken denk :?
pi_110464482
quote:
Is alleen voor de show. Geeft die man het idee dat hij serieus wordt genomen.
pi_110464495
Meneer Alberto.
pi_110464504
quote:
als water en carbid samen zijn komt er gas vrij. dan wordt de druk in dat flesje hoger, die druk meet hij.
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 22:39:35 #164
9859 crew  Karina
Woman
pi_110464513
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef StephanL het volgende:

[..]

wateropname checken denk :?
Ja maar ik snap niet hoe :D Natuurkunde was niet mijn ding.
niet zo tof doen
pi_110464530
Wat een jury weer.
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:39:50 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110464532
WTF DIKKE TIETENMEID IS WEG EN ER ZIT NU EEN KOPVOD!
Een gedicht over Maanvis
pi_110464540
Meneer snor vindt het ridicuul. Er mag geen water op het balkon komen??/ 8)7
pi_110464549
ridicuul _O_ lekker woord is dat toch
pi_110464573
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef Maanvis het volgende:
En daarom Geert.
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:40:37 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110464602
Waar is dikke tietenmeid heen ;(
Een gedicht over Maanvis
pi_110464605
Ik mis ook de 2 jonge ballen met die gladde pakken van vorige week..
pi_110464606
Meneer RIngeling!
pi_110464637
Ted de Braak is furieus!
pi_110464638
Nou, die hebben hun zendtijd ook weer gehad.
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:41:07 #175
182980 mime_negert
pi_110464640
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef Maanvis het volgende:
Welke dikke tettenmeid?
pi_110464688
Senioren zijn per definitie seniel dus volgens jury.
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:41:51 #177
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110464691
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Welke dikke tettenmeid?
die dikke die ook grote borsten heeft. die op haar facebook/hyves allemaal sexy fotoos heeft
Een gedicht over Maanvis
pi_110464707
Alberto! _O_
pi_110464723
Ha ha.. de rechter bedolven onder de dossiers..
pi_110464730
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Injetta het volgende:
Daar kwam het wel op neer ja :P
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 22:42:28 #181
9859 crew  Karina
Woman
pi_110464742
Het dossier is dikker dan dat van een moordzaak.
niet zo tof doen
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:42:37 #182
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_110464750
Wat een suffe aflevering...
pi_110464800
Putje zit niet op de goede plaats.
Uitspraak, putje op de juiste plaats zetten.
pi_110464801
Twee gaten in de vloer :'( Ik vind dat Mr Visser die mag maken.
pi_110464809
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Injetta het volgende:
Zit een kern van waarheid in.
pi_110464828
Opa heeft geen gelijk.
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 22:43:55 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_110464849
Het is een kamer GEWORDEN, dat is het magische woord.
niet zo tof doen
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:44:05 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110464859
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:43 schreef ß het volgende:
Opa heeft geen gelijk.
dan is dat de 7e keer op rij dat de eiser geen geljik krijgt.
Een gedicht over Maanvis
pi_110464918
Ze noemen het glas een windscherm.
Slim...
pi_110464979
Opa heeft gelijk.
pi_110465006
Hij is het bestuur!
pi_110465065
Opa mag wel gelijk krijgen
pi_110465066
Opa van Gerard Joling?
pi_110465070
Hij heeft wel gelijk dat het vervelend is als iedereen een droog balkon heeft en hij niet.
Putje kan bij hem wel gewoon iets verkeerd geplaatst zijn, en dan legt hij er ook nog een tapijt op.

Een visuele blik.. ;)
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 22:47:46 #195
9859 crew  Karina
Woman
pi_110465089
AL die mensen die er geweest zijn? Er zijn dus meerdere mensen wezen kijken?
niet zo tof doen
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:47:52 #196
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110465093
Opa draait door. :')

quote:
9s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:47 schreef Specularium het volgende:
Opa van Gerard Joling?
:D

Heeft ie best wel wat van weg. :')
Niet altijd serieus
pi_110465097
Oh, opa wordt nu boos. -O-
pi_110465133
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
AL die mensen die er geweest zijn? Er zijn dus meerdere mensen wezen kijken?
Steeksproefsgewijs. niet bij die opa, dus alleen bij anderen.
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 22:49:03 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_110465157
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:48 schreef Injetta het volgende:

[..]

Steeksproefsgewijs. niet bij die opa, dus alleen bij anderen.
Ah dat begreep ik dan verkeerd.
niet zo tof doen
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:49:16 #200
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 22:50:42 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_110465236
Ze is wel een beetje partijdig nu.
niet zo tof doen
pi_110465237
Presentatrice is wel een beetje partijdig he :P
pi_110465245
Veel hangt toch af van hoe destijds het meerwerk is omschreven, apart dat daar niet op ingegaan wordt.. Lijkt mij dat je getekend hebt voor iets met een omschrijving..???
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:51:20 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110465270
die hoofddoek doet pijn aan mijn ogen.
Een gedicht over Maanvis
pi_110465271
Is er gezegd dat er een serre van gemaakt is?
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:51:48 #206
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_110465300
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef Injetta het volgende:
Is er gezegd dat er een serre van gemaakt is?
nee
pi_110465359
Wederom de eiser weer niet gewonnen.
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 22:53:09 #208
9859 crew  Karina
Woman
pi_110465366
Echter... daar komt de clou.
niet zo tof doen
pi_110465368
Echterrrr.
pi_110465401
He? Mag een vloer niet vervlekken?
Jeetje mij balkon is een en al vlek... Is ook een hele normale betonnen vloer.
pi_110465408
Ernstige vlekvorming in je balkon, wie vindt het niet kut?
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:53:57 #212
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110465411
het heeft helemaal geen zin om de rijdende rechter in te schakelen, de eiser wint toch nooit.
Een gedicht over Maanvis
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 22:54:09 #213
9859 crew  Karina
Woman
pi_110465418
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:53 schreef Injetta het volgende:
He? Mag een vloer niet vervlekken?
Jeetje mij balkon is een en al vlek... Is ook een hele normale betonnen vloer.
Die van mij is groen uitgeslagen :D Maar er zit dan ook geen scherm voor.
niet zo tof doen
pi_110465441
Ach, wel een coating laag. Maar dat haalt het water dus niet weg. Voorkomt de vlekken.
Tapijt inderdaad weghalen. Waarom zou je daar ook een tapijt neerleggen?
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:54:37 #215
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_110465442
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Die van mij is groen uitgeslagen :D Maar er zit dan ook geen scherm voor.
Houten planken tellen niet :(
pi_110465446
vlekvorming bestrijden terwijl hij er een tapijt over heeft. Wat zal opa blij zijn.
pi_110465494
Beetje saaie aflevering maar het ouwe baasje komt goed weg met een gratis coating. c_/
pi_110465496
Het lullige is dat wanneer dat gootje echt t probleem is waar t water vandaan komt, dan kun je get voor 2 tientjes oplossen ipv 6 jaar wachten
pi_110465538
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:55 schreef RanTheMan het volgende:
Het lullige is dat wanneer dat gootje echt t probleem is waar t water vandaan komt, dan kun je get voor 2 tientjes oplossen ipv 6 jaar wachten
Sommige mensen halen gewoon geen voldoening uit een vreedzame oplossing.
pi_110465644
Ik moet ineens denken aan die vrouw die in haar flat een stampend geluid hoorde en waar de woningbouw zelfs met haar op haar bed is gaan liggen om het te horen.....
Wie ook kwam luisteren, niemand kon het horen behalve zij. Ze voelde zelfs haar bed en de hele flat trillen.

Ik denk dat deze man het water ook wat overdrijft. Misschien heel af en toe met een flinke regen en dan ook nog met de wind op zijn balkon.
pi_110465680
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Welke dikke tettenmeid?
Dat varken wat op GeenStijl schrijft. (8>
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2012 @ 22:59:34 #222
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110465714
Die coating is niet handig. Het verwijdert de vlekken niet.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_110466095
Terugkijken waard?
pi_110466191
Ik zou die van vorige week gewoon nog een keer kijken.
pi_110466303
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:07 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Linkje!
Kan hem helaas niet meer terugvinden omdat uitzendinggemist bij bepaalde jaargangen geen titels noemt :'(
pi_110469042
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:58 schreef Injetta het volgende:
Ik moet ineens denken aan die vrouw die in haar flat een stampend geluid hoorde en waar de woningbouw zelfs met haar op haar bed is gaan liggen om het te horen.....
Wie ook kwam luisteren, niemand kon het horen behalve zij. Ze voelde zelfs haar bed en de hele flat trillen.

Ik denk dat deze man het water ook wat overdrijft. Misschien heel af en toe met een flinke regen en dan ook nog met de wind op zijn balkon.
Later hadden ze toch een opnameapparaat daar neergelegd? Kan me hethinneren dat er ook nog een man bij zat met een koptelefoon om het af te luisteren.

Kwam wel geluid, maar waar was onbekend.
pi_110483803
Die oude man ziet de balkon gewoon onterecht als binnenruimte.
pi_110484344
Ik vond meneer toch wel een punt hebben dat enkel zijn balkon deze vochtigheid vertoonde. Het leek - toen de expert kwam kijken - ook niet allemaal even netjes afgewerkt te zijn.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_110484497
Kan hij het niet gewoon afkitten?
  woensdag 18 april 2012 @ 17:39:18 #230
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110493830
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef kort het volgende:
Kan hij het niet gewoon afkitten?
dan voert het water niet meer weg
Een gedicht over Maanvis
pi_110504910
Vreemde oplossing met die coating. De afwerklaag lijkt nu als drainage te fungeren maar doet dat niet helemaal. Als je het coat blijft er alleen maar meer water op staan omdat het afschot niet goed is.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_110515643
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

die dikke die ook grote borsten heeft. die op haar facebook/hyves allemaal sexy fotoos heeft
Bedoel je deze? :')

pi_110692129
Deze week:

quote:
Bert van den Bos is druk in de weer om zijn huis in orde te maken voor de gezinsuitbreiding. Gelukkig is hij heel handig en samen met zijn vader sloopt, timmert en schildert hij er lustig op los. Zo lustig zelfs, dat hij bij de buurvrouw de zijwand van haar schuurtje sloopt en daar zijn eigen schutting plaatst. Dat pikt de buurvrouw niet. Mr Visser velt een oordeel over de afbraak.
  maandag 23 april 2012 @ 20:59:08 #234
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_110692312
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 20:55 schreef Operc het volgende:
Deze week:

[..]

Ah gezellig, de mannetjes van het Kadaster komen dus weer op de koffie met hun paaltjes en meetlinten. :+
pi_110713999
Oh god, dit klinkt nu al fantastisch.
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:00:02 #236
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_110739215
Ben benieuwd.
pi_110741093
Wel jammer dat het op een redelijk laat tijdstip komt... Zou het weinig kijkcijfers hebben, oid?
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:32:03 #238
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_110741654
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:25 schreef blessed19 het volgende:
Wel jammer dat het op een redelijk laat tijdstip komt... Zou het weinig kijkcijfers hebben, oid?
Nee hoor, het tegenovergestelde zelfs. Vorige week 1,5 miljoen kijkers.

Veel mensen zijn aan het begin van de avond met andere dingen bezig hè, dus later op de avond (zo extreem laat is 't nu ook weer niet) heb je met sommige programma's juist méér kijkers ipv minder.
pi_110743094
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:55 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Oh god, dit klinkt nu al fantastisch.
Ja, lekker zonder met je buren te overleggen muurtjes slopen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:53:27 #240
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110743537
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 00:06 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Bedoel je deze? :')

[ afbeelding ]
jep!
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:53:51 #241
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110743580
Vanavond eindelijk een uitzending waar de eiseres gelijk kan krijgen!
Een gedicht over Maanvis
pi_110745802
Het begint! *O*
pi_110745899
Wat praat die vrouw raar
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 22:24:29 #244
9859 crew  Karina
Woman
pi_110745905
Ah weer een burenruzie :9~
niet zo tof doen
pi_110745978
Wat erg weer!
pi_110746036
Eiser wint, duidelijk. Je sloopt toch niet zomaar een huis :?
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:26:19 #247
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_110746089
Netjes afgewerkt dat wel :)
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_110746098
kut ik zit weer niet op te letten :(
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:26:41 #249
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_110746125
Bart houdt niet van half werk.
pi_110746178
Natuurlijk niet!
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:27:11 #251
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_110746185
De wet is de wet.
Jij begrijpt _O_
pi_110746246
Die schuur met 2 verdiepingen? Wtf :')
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 22:27:55 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_110746253
Wat een rotzooi.
niet zo tof doen
pi_110746276
kan iemand een korte samenvatting geven? :@
pi_110746305
Het is echt een chaos :D
pi_110746355
Calimero-argument ;(
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:30:04 #257
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_110746432
Bert heeft wel de hulp van pappie nodig om zijn eigen teringzooi te regelen.
pi_110746481
Waarom doe je zoiets met je vader erbij :')?
Geen referral hier.
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:31:04 #259
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_110746509
Wat een wegkwijnend knuppeltje.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:31:55 #260
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110746563
even zepzep tussen voetbal en rijdende rechter!
Een gedicht over Maanvis
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 22:32:41 #261
9859 crew  Karina
Woman
pi_110746639
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef Maanvis het volgende:
Zelfde hier, ik lees wel mee.
niet zo tof doen
pi_110746653
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef Maanvis het volgende:
Precies!
Ik hoopte eigenlijk dat er ff een lang stuk jury zou komen maar helaas -O-
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2012 @ 22:33:14 #263
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110746687
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
kan iemand een korte samenvatting geven? :@
Buurman zet schutting neer. Daarbij sloopt hij een hele zijwand uit het schuurtje van buurvrouw.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_110746697
Het was dus eerst een oud schuurtje!
pi_110746751
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:33 schreef 2cv het volgende:

[..]

Buurman zet schutting neer. Daarbij sloopt hij een hele zijwand uit het schuurtje van buurvrouw.
Dank u :)
pi_110746768
Misschien ben ik nog op tijd voor het vonnis!
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:34:12 #267
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_110746780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:33 schreef 2cv het volgende:

[..]

Maar de schuur van de buuf stond dus eigenlijk aan de schutting vastgebouwd. En had dus nooit een eigen muur.
Jij begrijpt _O_
pi_110746818
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Ah gezellig, de mannetjes van het Kadaster komen dus weer op de koffie met hun paaltjes en meetlinten. :+
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_110746835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:34 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Maar de schuur van de buuf stond dus eigenlijk aan de schutting vastgebouwd. En had dus nooit een eigen muur.
Was dat een stenen schutting dan?
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:34:49 #270
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_110746847
Wat een hork is die buurman, zeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_110746994
Verkeerd geplaatst _O-
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:36:02 #272
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_110747057
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:34 schreef livelink het volgende:
Wat een hork is die buurman, zeg.
Hij komt zeker niet sympathiek over. Maar ik heb het vermoeden dat hij zich strikt aan de regels houdt. :)
Jij begrijpt _O_
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 22:36:19 #273
9859 crew  Karina
Woman
pi_110747087
Toffe hoed heeft Mr Visser weer op.
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 22:36:56 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_110747148
Die kunnen mee doen met Verzamelwoede met die rotzooi.
niet zo tof doen
pi_110747223
Leuke hont! :P
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 22:38:03 #276
9859 crew  Karina
Woman
pi_110747268
Eng keffertje.
niet zo tof doen
pi_110747317
Yay jury.

Gelukkig geen lekenrechtspraak in NL.
Geen referral hier.
pi_110747325
En daar is Alberto! _O_
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 22:39:04 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_110747360
Gegijzeld worden?
niet zo tof doen
pi_110747432
Bert heeft grote plannen dus!
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:39:51 #281
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_110747438
Ooh het zijn Friezen ;(
Jij begrijpt _O_
pi_110747476
Gereconstructueerd :)
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:40:23 #283
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_110747497
Het is allemaal gereconstructueerd, dat verklaart het.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:40:40 #284
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_110747524
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:39 schreef henkde_j het volgende:
Ooh het zijn Friezen ;(
Het zijn opvallend vaak van die vreemde Noordelingen.
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 22:42:02 #285
9859 crew  Karina
Woman
pi_110747658
OOOverleg :')
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 22:42:45 #286
9859 crew  Karina
Woman
pi_110747720
Iets met verjaring?

Niet dus.
niet zo tof doen
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:43:51 #287
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110747831
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Iets met verjaring?
dat geldt toch pas vanaf 80 jaar, deze mensen lijken jonger.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:44:06 #288
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_110747856
ze dient een verklaring in die tegen haar werkt _O-
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 22:44:16 #289
9859 crew  Karina
Woman
pi_110747867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat geldt toch pas vanaf 80 jaar, deze mensen lijken jonger.
Ik dacht 25 jaar?
niet zo tof doen
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:45:03 #290
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_110747930
nu komt de verdronken koe uit de put
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:45:04 #291
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110747932
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik dacht 25 jaar?
ze zijn wel ouder dan 25 denk ik.
Een gedicht over Maanvis
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 22:45:28 #292
9859 crew  Karina
Woman
pi_110747971
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

:D Ja dat wel.
niet zo tof doen
pi_110747976
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

:|W
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:46:09 #294
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_110748038
Oei :D
Jij begrijpt _O_
pi_110748079
Buurvrouw zet af en toe een leuk satanisch lachje op
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 22:46:56 #296
9859 crew  Karina
Woman
pi_110748112
Ik kan ook zomaar iets doen voor de buren en dan achteraf geld vragen :D
niet zo tof doen
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:47:26 #297
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110748157
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
Ik kan ook zomaar iets doen voor de buren en dan achteraf geld vragen :D
whehe
Een gedicht over Maanvis
pi_110748267
Jury, doe niet alsof je iets van de wet weet.

Misbruik van recht is net zo goed verboden.
Geen referral hier.
pi_110748297
Die jury, welke zieke geest heeft dat ooit bedacht
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 22:50:17 #300
9859 crew  Karina
Woman
pi_110748373
TOCH verjaring.
niet zo tof doen
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:50:51 #301
78707 TheSilentEnigma