neequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef Injetta het volgende:
Is er gezegd dat er een serre van gemaakt is?
Die van mij is groen uitgeslagenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:53 schreef Injetta het volgende:
He? Mag een vloer niet vervlekken?
Jeetje mij balkon is een en al vlek... Is ook een hele normale betonnen vloer.
Houten planken tellen nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij is groen uitgeslagenMaar er zit dan ook geen scherm voor.
Sommige mensen halen gewoon geen voldoening uit een vreedzame oplossing.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:55 schreef RanTheMan het volgende:
Het lullige is dat wanneer dat gootje echt t probleem is waar t water vandaan komt, dan kun je get voor 2 tientjes oplossen ipv 6 jaar wachten
Dat varken wat op GeenStijl schrijft.quote:
Kan hem helaas niet meer terugvinden omdat uitzendinggemist bij bepaalde jaargangen geen titels noemtquote:
Later hadden ze toch een opnameapparaat daar neergelegd? Kan me hethinneren dat er ook nog een man bij zat met een koptelefoon om het af te luisteren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:58 schreef Injetta het volgende:
Ik moet ineens denken aan die vrouw die in haar flat een stampend geluid hoorde en waar de woningbouw zelfs met haar op haar bed is gaan liggen om het te horen.....
Wie ook kwam luisteren, niemand kon het horen behalve zij. Ze voelde zelfs haar bed en de hele flat trillen.
Ik denk dat deze man het water ook wat overdrijft. Misschien heel af en toe met een flinke regen en dan ook nog met de wind op zijn balkon.
dan voert het water niet meer wegquote:
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die dikke die ook grote borsten heeft. die op haar facebook/hyves allemaal sexy fotoos heeft
quote:Bert van den Bos is druk in de weer om zijn huis in orde te maken voor de gezinsuitbreiding. Gelukkig is hij heel handig en samen met zijn vader sloopt, timmert en schildert hij er lustig op los. Zo lustig zelfs, dat hij bij de buurvrouw de zijwand van haar schuurtje sloopt en daar zijn eigen schutting plaatst. Dat pikt de buurvrouw niet. Mr Visser velt een oordeel over de afbraak.
Ah gezellig, de mannetjes van het Kadaster komen dus weer op de koffie met hun paaltjes en meetlinten.quote:
Nee hoor, het tegenovergestelde zelfs. Vorige week 1,5 miljoen kijkers.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:25 schreef blessed19 het volgende:
Wel jammer dat het op een redelijk laat tijdstip komt... Zou het weinig kijkcijfers hebben, oid?
Ja, lekker zonder met je buren te overleggen muurtjes slopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:55 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Oh god, dit klinkt nu al fantastisch.
jep!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |