Ik denk het raam en het tapijt te samen. Zijn niet zo handig op een balkon. Er is toch niet voor niks een putje daar?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef Palomar het volgende:
[..]
volgens mij heeft het allemaal met dat raam te maken. Dan kan het vocht niet verdampen.
wateropname checken denkquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
Geen flauw idee wat hij nu aan het doen is
Is alleen voor de show. Geeft die man het idee dat hij serieus wordt genomen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
als water en carbid samen zijn komt er gas vrij. dan wordt de druk in dat flesje hoger, die druk meet hij.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
En daarom Geert.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef Maanvis het volgende:
WTF DIKKE TIETENMEID IS WEG EN ER ZIT NU EEN KOPVOD!
Welke dikke tettenmeid?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef Maanvis het volgende:
WTF DIKKE TIETENMEID IS WEG EN ER ZIT NU EEN KOPVOD!
die dikke die ook grote borsten heeft. die op haar facebook/hyves allemaal sexy fotoos heeftquote:
Daar kwam het wel op neer jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Injetta het volgende:
Senioren zijn per definitie seniel dus volgens jury.
Zit een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Injetta het volgende:
Senioren zijn per definitie seniel dus volgens jury.
dan is dat de 7e keer op rij dat de eiser geen geljik krijgt.quote:
Steeksproefsgewijs. niet bij die opa, dus alleen bij anderen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
AL die mensen die er geweest zijn? Er zijn dus meerdere mensen wezen kijken?
Ah dat begreep ik dan verkeerd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Steeksproefsgewijs. niet bij die opa, dus alleen bij anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |