Zelfde hier, ik lees wel mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef Maanvis het volgende:
even zepzep tussen voetbal en rijdende rechter!
Precies!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef Maanvis het volgende:
even zepzep tussen voetbal en rijdende rechter!
Buurman zet schutting neer. Daarbij sloopt hij een hele zijwand uit het schuurtje van buurvrouw.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
kan iemand een korte samenvatting geven?
Dank uquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Buurman zet schutting neer. Daarbij sloopt hij een hele zijwand uit het schuurtje van buurvrouw.
Maar de schuur van de buuf stond dus eigenlijk aan de schutting vastgebouwd. En had dus nooit een eigen muur.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Buurman zet schutting neer. Daarbij sloopt hij een hele zijwand uit het schuurtje van buurvrouw.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah gezellig, de mannetjes van het Kadaster komen dus weer op de koffie met hun paaltjes en meetlinten.
Was dat een stenen schutting dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar de schuur van de buuf stond dus eigenlijk aan de schutting vastgebouwd. En had dus nooit een eigen muur.
Hij komt zeker niet sympathiek over. Maar ik heb het vermoeden dat hij zich strikt aan de regels houdt.quote:
dat geldt toch pas vanaf 80 jaar, deze mensen lijken jonger.quote:
Ik dacht 25 jaar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat geldt toch pas vanaf 80 jaar, deze mensen lijken jonger.
ze zijn wel ouder dan 25 denk ik.quote:
whehequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
Ik kan ook zomaar iets doen voor de buren en dan achteraf geld vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |