Ik denk dat Rooney hem inhaalt.quote:Op maandag 9 april 2012 22:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Topscorer Engeland > Topscorer Duitsland
ja idd als presentator het laatste woord hebbenquote:Op maandag 9 april 2012 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Wilfred wil altijd het laatste woord. Vreselijk irritante boy.˛
Denk dat Derksen inmiddels al in z'n auto zit...quote:Op maandag 9 april 2012 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou wel mooi zijn als ze blijven zitten![]()
Ze zitten daar dan echt niet meerquote:
Hij had wel de LaPoquote:Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Ajacied422 die het topic aanmaakt, wat een verrassing
Om je te irriteren.quote:Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Ajacied422 die het topic aanmaakt, wat een verrassing
Om je te irriterenquote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is nou net het trieste, dat ie daar zn best voor gaat doen.
Niet? Verklaar je nader.quote:Op maandag 9 april 2012 22:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Wel pijnlijk was die opmerking van Derksen over de 'Gehandicapten-league', zeker met Schelvis erbij. Zijn opmerking 'ik heb ook mijn bedenkingen' kwam uiteraard ook niet uit de lucht vallen.
De broer van Schelveccio is verstandelijk gehandicapt. Is al eens eerder wat over gezegd in deze reeks (voordat er vier topics per uitzending vol gezwetst werden:')), toen VdG een opmerking maakte over gehandicapten. Ging toen over Feyenoord, zei iets in de trant van 'dit zijn verstandelijk gehandicapten'.quote:
Dat is een titel voor de vrouw die de ergste maandelijkse ongesteldheid meemaaktquote:
Dat is overvloedig.quote:Op maandag 9 april 2012 22:06 schreef honkeytonk het volgende:
Voetbal International zou een eigen zender moeten krijgen waar ze 24/7 uit moeten zenden.
Een titel die je wint na een periode.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 22:32 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat is een titel voor de vrouw die de ergste maandelijkse ongesteldheid meemaakt
zelfs interviewss en el, sport1 en nosquote:Op maandag 9 april 2012 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Sierd reist maar wat af ... Ik wist niet dat ie ook lokale TV deed
Held vd dag!quote:Op maandag 9 april 2012 23:42 schreef bascross het volgende:
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)b3cbefbf0a6f506a.mp4
Thanks!quote:Op maandag 9 april 2012 23:42 schreef bascross het volgende:
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)b3cbefbf0a6f506a.mp4
Dubbelklikken?quote:Op maandag 9 april 2012 23:45 schreef Greetings het volgende:
[..]
Thanks!
Maar hoe kan ik hem op fullscreen zetten?
Door het bestand op te slaan, het af te spelen met VLC en dan 2x te klikken met de linker muisknop op het scherm of door met de rechtermuisknop fullscreen mode te selecteren.quote:Op maandag 9 april 2012 23:45 schreef Greetings het volgende:
[..]
Thanks!
Maar hoe kan ik hem op fullscreen zetten?
Thanks, maar hoe sla ik het bestand op? Heb geen quicktime pro ofzo....quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Door het bestand op te slaan, het af te spelen met VLC en dan 2x te klikken met de linker muisknop op het scherm of door met de rechtermuisknop fullscreen mode te selecteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rechtermuisknop > Opslaan als...quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:10 schreef Greetings het volgende:
[..]
Thanks, maar hoe sla ik het bestand op? Heb geen quicktime pro ofzo....
Dit is de eerste keer ooit dat ze Jack van G. voorbij zijn toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:41 schreef Doublepain het volgende:
“@SigaarSnor: Uitzending Voetbal International van 09-04-2012 trekt 878.000 kijkers (#StudioVoetbal op 08-04: 766.000) - http://t.co/puP9tpIY #VI #VItv”
Fuck studio fuckbal
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Studio voetbal was dan ook weer dodelijk saai. En van 't Hek zat natuurlijk weer aan tafel.
Die man wordt zelfs daar aan tafel totaal niet serieus genomen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Studio voetbal was dan ook weer dodelijk saai. En van 't Hek zat natuurlijk weer aan tafel.
Het nasale kutgeluid dat Van 't Hek produceert viel me dit keer ook meer op. Het deed gewoon pijn aan m'n oren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:11 schreef Oliver23 het volgende:
Lekker showtje weer man, Altobelli, Toivonen, Yolanthe in HollywoordNice, alleen die kutreclame die elke keer bij een playlist ervoor komt irriteert me mateloos,maar daar kan jij niks aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rechtsboven op het kruisje drukken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nice, alleen die kutreclame die elke keer bij een playlist ervoor komt irriteert me mateloos,maar daar kan jij niks aan doen
Oh dankje had ik helemaal niet gezienquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rechtsboven op het kruisje drukken?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh dankje had ik helemaal niet gezien
Het is inderdaad die stem die zo verschrikkelijk irritant is. Dat is al ergerlijk bij LdL, maar bij SV nog veel meer. Haal eens adem man en praat eens rustig. Hele irritante, vervelende man.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Het nasale kutgeluid dat Van 't Hek produceert viel me dit keer ook meer op. Het deed gewoon pijn aan m'n oren.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:41 schreef Doublepain het volgende:
“@SigaarSnor: Uitzending Voetbal International van 09-04-2012 trekt 878.000 kijkers (#StudioVoetbal op 08-04: 766.000) - http://t.co/puP9tpIY #VI #VItv”
Ja maar als hij rustig praat komt hij er niet tussen. Hij moet snel zijn punt maken anders gaat iemand anders er al overheen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is inderdaad die stem die zo verschrikkelijk irritant is. Dat is al ergerlijk bij LdL, maar bij SV nog veel meer. Haal eens adem man en praat eens rustig. Hele irritante, vervelende man.
Hij hoeft er ook niet tussen te komen aangezien hij toch nooit iets zinnigs te melden heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja maar als hij rustig praat komt hij er niet tussen. Hij moet snel zijn punt maken anders gaat iemand anders er al overheen.
Studio Voetbal, in VI doen ze zo hatend over wereldspelers als Pepe en Balotelli om hun eigen falen maar te verbergenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:17 schreef inZanity het volgende:
Ben er nou nog steeds niet achter wat nou een slechter programma is SV of VI, t is beiden niet veel soeps.. VI kan ik dan nog weleens om lachen dat dan weer wel..
quote:
quote:Mediarel Johan Derksen en Frank Lammers opgerakeld
AMSTERDAM - Johan Derksen heeft zijn ongezouten mening weer eens luid en duidelijk laten horen. Dit keer haalde de sportpresentator oude koeien uit de sloot door 'tweederangs-acteur' Frank Lammers opnieuw af te branden. Twee jaar geleden ontstond er een mediarel tussen de twee die nog steeds niet is bijgelegd.
Derksen was destijds boos op Lammers omdat hij te gast was bij Voetbal International en een shirt droeg waarmee hij reclame maakte voor de goksite Unibet. In Voetbal International rakelde Derksen de rel weer op. "We hadden zo'n tweederangs acteur in ons programma die twee minuten voor de uitzending ging provoceren door zijn sweater uit te trekken," foeterde Derksen over Lammers.
Onder de sweater droeg de acteur namelijk een shirt van voetbalclub Valencia, waarvan goksite Unibet de hoofdsponsor is. Voetbal International wordt gesponsord door Toto, een concurrent van Unibet. "Hij heeft me in vertrouwen verteld dat hij er veel geld voor gekregen heeft en dat vind ik erg flauw en stijlloos," mopperde de presentator.
Lammers reageerde op Radio 1 op de felle kritiek van de sportpresentator. "Ik droeg dat shirt omdat ik het mooi vond en niet om Derksen dwars te zitten. Natuurlijk ben ik me er van bewust dat VI gesponsord wordt door de Toto, maar ik vind dat dan wel geestig. Een beetje kietelen mag toch wel? Derksen maakt het veel te persoonlijk door mij een B-acteur te noemen," stelde Lammers. Hij maakte zich niet druk om het commentaar van de sportman. Voor natrappen krijg je rood," reageerde hij droogjes.
Laat ook maar eens zien dat SV het voornamelijk moet hebben van de beelden. Wanneer er een weekend niet gespeeld is domineert VI ze gewoon.quote:
Tweede Paasdag net zo goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:07 schreef gniffie het volgende:
Eerste paasdag he, dan is het gezellig met de familie uitgebreid dineren
Inderdaad, daarom had ik de show gisteren grotendeels gemist.quote:
quote:
Wie?quote:
Komt door het paasweekend... Ik heb dan ook de eerste 10 minuten gister moeten missen van VI.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb al de hele dag het gevoel dat het maandag is, beetje een anticlimax om dan dadelijk Barbie's Bruiloft te moeten kijken i.p.v. VI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb laatst dat hele interview zitten kijken, echt prachtig.quote:
De vader van Graydonmannetje?quote:Op woensdag 11 april 2012 05:03 schreef Perico het volgende:
Ik weet dat de vader van Graydon mannetje Johan witheet heeft gemaand om hem niet meer zo te noemen... maar denk wel zeker te weten dat het Graydon mannetje het heerlijk vindt als hij zo vaak genoemd wordt... als je maar genoemd wordt.
Aad de Mos maakt dat ook niet uit.. als ze maar over hem praten.
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Een droom komt uit voor o.a. Johannes. Sierd gaat reportages maken voor VI-Oranje
Ik hoop dat Tom een beetje argwanend wordt wanneer een verdacht figuur hem zo maar gratis een Nokia geeft.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:21 schreef Albertoooo het volgende:
Net de nieuwe VI op de deurmat...
Tom Knipping heeft nu weer onderzoek gedaan naar de lugubere onderwereld in Finland.
'Gokmaffia actief in Finland' 4 blz. vol tekst...
Vrees dat de beste man binnenkort geliquideerd wordt
Staat in de VI van deze weekquote:RTL7 vaardigt voor het komende EK in Polen en Oekraine met Sierd de Vos een speciale verslaggever af voor het programma VI Oranje. Hij zal exclusieve interviews en reportages maken over de verrichtingen van het Nederlands Elftal.
En Simon/Tom/Iwan sluiten aan bij de uitzendingen als VI-verslaggevers.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staat in de VI van deze week. Wellicht gaat hij de speelsteden wel behandelen
Nicequote:Op woensdag 11 april 2012 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Een droom komt uit voor o.a. Johannes. Sierd gaat reportages maken voor VI-Oranje
Iwan zijn verhaaltjes in Zuid-Afrikaquote:Op woensdag 11 april 2012 15:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
En Simon/Tom/Iwan sluiten aan bij de uitzendingen als VI-verslaggevers.
Ben benieuwd ja, Sierd zal er wel weer wat moois van maken
Ja ik heb steeds een brok in mijn keel maar niet van jouw.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga na de 10000000000ste keer nog steeds plat om de Gouden Koppel filmpjes
Erland, rot toch op. Ik heb geen zin om als voorprogramma Grote tetten stijve tetten te kijkenquote:Erland Galjaard, zenderbaas van RTL4, zou het tv-programma Voetbal International graag van RTL7 naar RTL4 verhuizen. Dat meldt het blad Voetbal International. In de ogen van Galjaard zou het programma daar nóg beter scoren dan het nu al doet.
Marco Louwerens, zenderbaas van RTL7, laat in het blad Voetbal International weten fel tegenstander te zijn. "Voetbal International is het paradepaardje van RTL7. RTL4 wil wel graag een late night talkshow, maar er is geen sprake van dat VI naar 4 gaat. Erland heeft zijn eigen mensen en zijn eigen doelgroep. Voetbal International hoort meer bij een mannenzender dan een familiezender als RTL4."
Eerder was er sprake van dat VI Oranje deze zomer en in 2014 op RTL4 zou worden uitgezonden, maar ook dat lijkt niet door te gaan.
Moeten ze ook RTL4 corryfeeën gaan toestaan als gast, zie je het voor je: die flikkers van RTL Boulevard aan tafel?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Mwa VI komt van RTL5 waarom dan geen RTL4.
Eigenlijk staat alleen zijn mutsje me nog bijquote:Op woensdag 11 april 2012 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iwan zijn verhaaltjes in Zuid-Afrika
Raar Telegraaf-bericht is dat trouwens. Check die quotes alsof ze van (eer)gisteren zijn en dan dit bericht uit 2010.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:51 schreef Specularium het volgende:
Mediarel Johan Derksen en Frank Lammers opgerakeld
Zeg dat ook maar eens tegen pa Sneijder, die boos Johan Derksen opbeldequote:Op woensdag 11 april 2012 11:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De vader van Graydonmannetje?
Even serieus, het is een volwassen man waar we het over hebben.
Omdat RTL5 toen het RTL7 van nu was (de mannen-/voetbalzender). Laat VI maar lekker 'underground' op RTL7 blijven, daar waar niet moeilijk gedaan wordt over een kutscheetgrapje meer of minder.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Mwa VI komt van RTL5 waarom dan geen RTL4.
VI mag van mij ook inderdaad lekker op RTL7 blijven. Maar mochten ze onverhoopt naar RTL4 verhuizen dan denk ik dat het wel zal meevallen wat betreft de 'censuur'. Dat merk je ook wel bij Dit Was Het Nieuws, waar de grappen toch ook soms redelijk ver gaan. Los gezien van het feit dat de heren zich absoluut niet laten regisseren.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:18 schreef Veerboot het volgende:
Omdat RTL5 toen het RTL7 van nu was (de mannen-/voetbalzender). Laat VI maar lekker 'underground' op RTL7 blijven, daar waar niet moeilijk gedaan wordt over een kutscheetgrapje meer of minder.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:42 schreef ZuidGrens het volgende:
VI=RTL7
VI HOOLIGANS AGAINST MODERN RTL
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Modern RTL, blaag. RTL7 is old-skool.
Beide kanalen kennen één baas.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij kunt ontzettend vals worden, maar volgens mij heeft dat niet zoveel nut.
Jawel.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet rullevant.
Terecht, Jupiler is voor dorpsidioten.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik lees net dat Heineken zich voor grof geld als hoofdsponsor wil inkopen ipv Jupiler
Jupiler is het beste pintje op aarde. Heineken is slootwater.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Terecht, Jupiler is voor dorpsidioten.
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Terecht, Jupiler is voor dorpsidioten.
iddquote:Op woensdag 11 april 2012 23:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Heb nu al zin in de uitzending van vrijdag.
Heheh inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
Tijd om PSV met de grond gelijk te maken ()
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
Tijd om PSV met de grond gelijk te maken ()
Schooljuffrouwquote:Op woensdag 11 april 2012 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Heerenveen heeft nu een neefje van Isaksson in het doel gezet, ook zo'n slappe Zweed.
Speelt de bal niet en komt met 2 benen in. Dit is in potentie een rode kaart op zich dus het lijkt me stug. Sowieso laat hij geen kans lopen om Vanderbussche en Heerenveen keepers in zijn algemeen de grond in te borenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:04 schreef kalinhos het volgende:
Benieuwd of JOhan ook bij deze durft te beweren dat de scheids geen rood moet geven
Een zak aardappelen misschien?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Heerenveen heeft nu een neefje van Isaksson in het doel gezet, ook zo'n slappe Zweed.
Ze hebben aan tafel iig een reden waarom de tegenstander van Ajax weer niet goed was.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:04 schreef kalinhos het volgende:
Benieuwd of JOhan ook bij deze durft te beweren dat de scheids geen rood moet geven
Klopt, ik twijfel ook niet aan de terechtheid ervan. Johan neemt echter bij elke penalty+rood-gelegenheid de kans om aan te geven dat hij ' rood toch wel wat zwaar gestraft vindt door zo'n scheidsrechter die de wedstrijd niet aanvoelt' , vandaarquote:Op donderdag 12 april 2012 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelt de bal niet en komt met 2 benen in. Dit is in potentie een rode kaart op zich dus het lijkt me stug. Sowieso laat hij geen kans lopen om Vanderbussche en Heerenveen keepers in zijn algemeen de grond in te boren(en terecht)
twitter:P2Sports twitterde op donderdag 12-04-2012 om 09:47:55Bieroorlog rondom Voetbal International; contract Jupiler loopt af en moet tijdens VI Oranje plaatsmaken voor Heineken die meer wil betalen reageer retweet
Hebben ze dan eindelijk budget voor reportages van Knipping & Van Duren op locatie?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:11 schreef Tarado het volgende:
twitter:P2Sports twitterde op donderdag 12-04-2012 om 09:47:55Bieroorlog rondom Voetbal International; contract Jupiler loopt af en moet tijdens VI Oranje plaatsmaken voor Heineken die meer wil betalen reageer retweet
Ipv Toivonen of Balotelli kan je beter Totti er in doenquote:Op maandag 9 april 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pepe - Stam - Materazzi - ?
De Jong - van Bommel
Balotelli - Toivonen - Gatusso
Ibrahimovic
quote:RTL4 en Heineken azen op Voetbal International
Voetbal International scoort goed op mannenzender RTL7. Het gebabbel over voetbal en andere zaken trekt steeds meer kijkers. Dat leidt tot gretige blikken van Erland Galjaard en Heineken.
Nog geen vier jaar geleden moest het programma (toen nog Voetbal Insite geheten) vechten om het voortbestaan. RTL, dat net de rechten van de Eredivisie had verloren, had geen geld over voor het sportprogramma.
Uiteindelijk waren het Wilfred Genee en Johan Derksen zelf, die nieuwe sponsors vonden en low budget met Voetbal International begonnen. Op de late avond.
Het programma trok steeds meer kijkers (met dank aan DWDD), verhuisde naar prime time en kreeg twee uitzendingen per week.
Inmiddels lijkt RTL toe aan een volgende stap: incasseren. RTL programmadirecteur Erland Galjaard zou de talkshow graag naar zijn RTL4 willen verhuizen, maar RTL7-collega Marco Louwerens is daar fel op tegen.
Voetbal International is het paradepaardje van RTL7, zegt hij in de papieren uitgaven van VI (via). RTL4 wil wel graag een late night talkshow, maar er is geen sprake van dat VI naar 4 gaat. Erland heeft zijn eigen mensen en zijn eigen doelgroep. Voetbal International hoort meer bij een mannenzender dan een familiezender als RTL4.
Ook zou er komende zomer een nieuwe, meer betalende sponsor komen. Het contract met Jupiler loopt af en concurrent Heineken staat klaar om het succesvolle programma in te lijven. We zijn nog steeds in gesprek, zegt de zenderbaas veelbetekenend. Maar in z’n algemeenheid is het zo: wanneer sponsorcontracten aflopen, ga je ook met andere partijen praten.
Gaat Voetbal International zo aan het eigen succes, en de strijd tussen de zenderbazen ten onder? Een sponsor die meer betaalt, wil ook meer invloed op het programma, maar of dat een gunstige ontwikkeling is, is de vraag.
quote:
Wtfquote:Het programma trok steeds meer kijkers (met dank aan DWDD)
Zonder VI en Youtube, maar ook Dumpert, zou DTDD inderdaad helemaal niets zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:15 schreef Specularium het volgende:
Zonder VI en Youtube hadden ze helemaal geen fragmenten meer voor DTDD.
Even terugkijken, Koffietijd voor vrouwen, koffietijd voor mannen wat maakt het uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:28 schreef Heufd het volgende:
Nu Johan bij Koffietijd op RTL 4 over muziek.
Als Excelsior en RKC het kunnen dan kan FC Zwolle het ook mits er goed beleid wordt gevoerd, de scouting z'n werkt doet en regel nummero 1 - Niet meer uitgeven dan er in komt.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:01 schreef AryaMehr het volgende:
Derksen zo over FC Zwolle bij Eenvandaag. Volgens Derksen zouden clubs als Zwolle zich nooit financieel kunnen redden in de Eredivisie en zouden ze zichzelf daardoor in nesten kunnen werken.
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Als Excelsior en RKC het kunnen dan kan FC Zwolle het ook mits er goed beleid wordt gevoerd, de scouting z'n werkt doet en regel nummero 1 - Niet meer uitgeven dan er in komt.
Verrassend!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:01 schreef AryaMehr het volgende:
Derksen zo over FC Zwolle bij Eenvandaag. Volgens Derksen zouden clubs als Zwolle zich nooit financieel kunnen redden in de Eredivisie en zouden ze zichzelf daardoor in nesten kunnen werken.
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:01 schreef AryaMehr het volgende:
Waar gaat het nu weer over!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Het wordt een beetje onsmakelijk, maar ik vind het heerlijk om een sigaartje te roken op het toilet.
Klopt denk ik. Maar wel precies halverwege Heerenveen en FC Twente. Twee clubs met een grote uitstraling naar de wijde regio.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Wat ik alleen niet begreep van hem is dat hij zei dat er in de omgeving heel veel concurrentie is van eredivisieclubs. Volgens mij ligt Zwolle juist in een vrij eenzaam gebied wat dat betreft, Heracles is het dichtst bij?
En een regio waar natuurlijk niet heel veel bedrijven gevestigd zijn..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt denk ik. Maar wel precies halverwege Heerenveen en FC Twente. Twee clubs met een grote uitstraling naar de wijde regio.
Wehkamp en Scania, die ken ik daar.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En een regio waar natuurlijk niet heel veel bedrijven gevestigd zijn..
Feesboekje, prima man.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Vrijdag in een nieuwe uitzending van VI zullen Johan, René en Wilfred weer bezoek krijgen van Johan Boskamp! Benieuwd wat ze zullen zeggen over afgelopen speelronde? Kijk dan om 20.30 uur naar RTL 7!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soms als ik in een topic allemaal clichés van Johan Derksen oprakel, dan denk ik "Waar zijn we nou toch helemaal mee bezig?"
Maar dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik: "Jij bent helemaal the man, jij moet gewoon drie keer zoveel clichés ophoesten!"
Ik mis de uitzending van vandaag gewoon.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan niet wachten op vanavond!
Maar hebben ze daar hun hoofdkantoor of zijn het maar vestigingen?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wehkamp en Scania, die ken ik daar.
Wehkamp wel, Scania niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:39 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Maar hebben ze daar hun hoofdkantoor of zijn het maar vestigingen?
Töbe töbequote:Op vrijdag 13 april 2012 12:38 schreef AryaMehr het volgende:
Even zonder gekheid, ik heb vandaag serieus gedroomd dat Gijp live in de uitzending dood ging.
Nee, Heerenveen heeft absoluut geen invloed op de regio Zwolle en Overijssel. Twente vooral in de Tukkerland, Zwolle heeft best een grote achterban.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt denk ik. Maar wel precies halverwege Heerenveen en FC Twente. Twee clubs met een grote uitstraling naar de wijde regio.
En iedereen bleef lachen? Een Tommy Cooper-dood zou hem wel staan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:38 schreef AryaMehr het volgende:
Even zonder gekheid, ik heb vandaag serieus gedroomd dat Gijp live in de uitzending dood ging.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt, past wel een beetje bij Gijp.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:38 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een waardeloze gozer ben jij joh man hee!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn er Katholieken in dit topic? Ik moet bij iemand in de biechtstoel vanavond ga ik VI niet redden![]()
Twee keepers dit keer zelfs. En terecht. Dat ze eindelijk 's een keer een goede keeper vinden, want met alleen aanvallers kom je er niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond sowieso weer keepertje van Heerenveen bashen
Wehkamp hoofdkantoor en centraal magazijn en Scania is een grote vrachtwagenfabriek. Hoofdkantoor uiteraard in Zwedenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:39 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Maar hebben ze daar hun hoofdkantoor of zijn het maar vestigingen?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb er zin in.
Voorspelling opening vanavond:
Genee: 'René, nog wedstrijdjes gekeken?'
Gijp: 'Natuurlijk ouwe reus. Eerst AZ-Twente, toen PSV, wat wérkelijk niet om aan te gluren was, en toen natuurlijk Ajax. Maar Wilfred, die keeper, hoe heet die? Wát een volslagen idioot joh. Werkelijk waar, hoe háál je het in je hoofd om zo in te komen in de 5e minuut? Als ik daar het voor zeggen had he Wilfred, weet je wat ik dan gedaan had? Ik had gezegd joh, hier heb je tien euro, neem een ijsje en donderstraal op. Dit is toch werkelijk ongelooflijk. Als die Van Breukelen dit vroeger gedaan had, nou die hadden we 's nachts kunnen bewaken hoor.
Johan: 'Normaal is het net een schooljuffrouw, maar nu kwam hij in als een bezetene. Ik ben het helemaal met René eens.
Gijp: 'Ja maar Johan, je bent toch wel met mijn eens dat je in de 5e minuut zo niet in kan komen? Waar slaat het op. Of dacht jij nou werkelijk dat die Jans voor de wedstrijd zegt: 'hey, zodra er eentje in de zestien komt schop je hem doormidden? Ga toch weg man.'
Boskamp: 'heoehwoerhoee een koek ;ewe;ej; geven'.
Genee: 'Voor de mensen thuis, Jan zou hem een klap verkocht hebben'.
Boskamp: 'Ik word gek van dat ventje joh. Donderstraal nou toch een eind op man'.
Ik heb er zin in.
Gijp: 'Natuurlijk ouwe reus. Eerst AZ-Twente, toen PSV, wat wérkelijk niet om aan te gluren was, en toen natuurlijk Ajax. Maar Wilfred, die keeper, hoe heet die? Wát een volslagen idioot joh. Werkelijk waar, hoe háál je het in je hoofd om zo in te komen in de 5e minuut? Als ik daar het voor zeggen had he Wilfred, weet je wat ik dan gedaan had? Ik had gezegd joh, hier heb je tien euro, neem een ijsje en donderstraal op. Dit is toch werkelijk ongelooflijk. Als die Van Breukelen dit vroeger gedaan had, nou die hadden we 's nachts kunnen bewaken hoor.
Johan: 'Normaal is het net een schooljuffrouw, maar nu kwam hij in als een bezetene. Ik ben het helemaal met René eens.
Gijp: 'Ja maar Johan, je bent toch wel met mijn eens dat je in de 5e minuut zo niet in kan komen? Waar slaat het op. Of dacht jij nou werkelijk dat die Jans voor de wedstrijd zegt: 'hey, zodra er eentje in de zestien komt schop je hem doormidden? Ga toch weg man.'
Boskamp: 'Ik word gek van dat ventje joh. Donderstraal nou toch een eind op man'.
Ben benieuwd of ze al een tekst hadden , maar als het deze is ... Is ie geweldigquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb er zin in.
I. Am. Impressed. You sir, are awesome.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb er zin in.
Een echte fan schudt dit zo uit zijn mouw, dat is mooi om te zien!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb er zin in.
Ik heb er zin in.
Ik heb er zin in.
Ik heb er zin in.
Hoho niet haten op Froger, hij is handelt niet in kinderporno ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nederland is toch een smakeloos land dat die Rene Froger de gelredome vol kan krijgen, terwijl Jimmy LaFave in achterafzaaltjes moet spelen
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:29 schreef Elusive het volgende:
hoop niet dat ze het over PSV gaan hebben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:30 schreef HenkieVdV het volgende:
Goede opstelling vanavond, ik zit er klaar voor.
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben ik de enige die net blote mannen zag?
En Boskamp is naar de kapper geweest!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
PSV bash zometeennnnnnnnnnnnnnAjax kampioen, dat is toch duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |