Ik denk dat Rooney hem inhaalt.quote:Op maandag 9 april 2012 22:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Topscorer Engeland > Topscorer Duitsland
ja idd als presentator het laatste woord hebbenquote:Op maandag 9 april 2012 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Wilfred wil altijd het laatste woord. Vreselijk irritante boy.²
Denk dat Derksen inmiddels al in z'n auto zit...quote:Op maandag 9 april 2012 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou wel mooi zijn als ze blijven zitten![]()
Ze zitten daar dan echt niet meerquote:
Hij had wel de LaPoquote:Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Ajacied422 die het topic aanmaakt, wat een verrassing
Om je te irriteren.quote:Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Ajacied422 die het topic aanmaakt, wat een verrassing
Om je te irriterenquote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is nou net het trieste, dat ie daar zn best voor gaat doen.
Niet? Verklaar je nader.quote:Op maandag 9 april 2012 22:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Wel pijnlijk was die opmerking van Derksen over de 'Gehandicapten-league', zeker met Schelvis erbij. Zijn opmerking 'ik heb ook mijn bedenkingen' kwam uiteraard ook niet uit de lucht vallen.
De broer van Schelveccio is verstandelijk gehandicapt. Is al eens eerder wat over gezegd in deze reeks (voordat er vier topics per uitzending vol gezwetst werden:')), toen VdG een opmerking maakte over gehandicapten. Ging toen over Feyenoord, zei iets in de trant van 'dit zijn verstandelijk gehandicapten'.quote:
Dat is een titel voor de vrouw die de ergste maandelijkse ongesteldheid meemaaktquote:
Dat is overvloedig.quote:Op maandag 9 april 2012 22:06 schreef honkeytonk het volgende:
Voetbal International zou een eigen zender moeten krijgen waar ze 24/7 uit moeten zenden.
Een titel die je wint na een periode.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 22:32 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat is een titel voor de vrouw die de ergste maandelijkse ongesteldheid meemaakt
zelfs interviewss en el, sport1 en nosquote:Op maandag 9 april 2012 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Sierd reist maar wat af ... Ik wist niet dat ie ook lokale TV deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |