Spread the wordquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:39 schreef Bakakame het volgende:
En voor jullie gaan klagen: Ja het is meer een spreek-woordgrap dan een schrijf-woordgrap maar het moest wel zo anders was het niet leuk, dus LACH!
Klopt, maar voor Linux is dat geen optie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Spread the word'
CCCP is juist samengesteld zodat je alle bestanden van alle fansubbers af kunt spelen
Niet zo zeer nieuw, ik kijk/profiteer al langer mee. Ik ben zeer zeker een anime/manga fan, maar nooit echt de moeite genomen om te reagerenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar ben je nieuw in de reeks?
Ahquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:53 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Niet zo zeer nieuw, ik kijk/profiteer al langer mee. Ik ben zeer zeker een anime/manga fan, maar nooit echt de moeite genomen om te reageren
Ah leuk! Wat kijk jij vooral? Favoriete anime?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:53 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Niet zo zeer nieuw, ik kijk/profiteer al langer mee. Ik ben zeer zeker een anime/manga fan, maar nooit echt de moeite genomen om te reageren
Deze titel is trouwens ook deels voor jouquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah leuk! Wat kijk jij vooral? Favoriete anime?
Ah... VLC is verre van ideaal voor anim, maar zorg er dan tenminste voor dat de nieuwste versie gebruikt wordt, zodat je ondersteuning hebt voor Hi10p en dergelijke moderne fratsen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar voor Linux is dat geen optie.![]()
Op mijn Windows installatie heb ik gewoon: MPC-HC, LAV filters, MadVR, xy-vsfilter en ReClock.
ReClock zorgt er voor dat je video altijd gelijk loopt met je TV of beeldscherm, dan heb je dus geen last van tearing meer.
Juist KDE/Kwin is de reden geweest dat ik 28 dagen lang alleen maar de CLI moest gebruiken(van 26 februari t/m 25 maart)!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mplayer speelt echt alles af. Zo niet, dan doe je zelf iets fout.
Probeer anders:
mplayer -vo xv -ao alsa -ass padnaarbestand.mkv
Mee eens hoor. VLC is crap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ah... VLC is verre van ideaal voor anim, maar zorg er dan tenminste voor dat de nieuwste versie gebruikt wordt, zodat je ondersteuning hebt voor Hi10p en dergelijke moderne fratsen.
Ze stuurde dus een smsje "Volgende week ben ik denk ik in blablaplek". Ik heb niet gereageerd omdat ik niet wist wat ik moest zeggen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Deze titel is trouwens ook deels voor jou
Maar heb je al wat van d'r gehoord?
Is wel funest voor je anime-hobby.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik twijfel ook steeds of ik wel een vriendin wil.
Zij kijkt ook anime, dus dat zal wel meevallen.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zij kijkt ook anime, dus dat zal wel meevallen.
Wat me het meest zorgen maakt:
Stel je hebt een relatie, je bent 27 en je vriendin zegt: "Word het niet eens tijd voor kinderen?". Vrouwen zijn masters of deceivers dus die weten je wel voor het karretje te laten spannen. Of ze doet stiekem het condoom af en achteraf hoor je dat ze zwanger is.
Vervolgens begint de ellende. Je bent een papa, je werkt, je zorgt voor die kutkinderen die je klauwen vol geld kosten en je vrouw shopt inmiddels ook van jouw geld.
Bah, bah, bah! Ik moet er niet aan denken. Voor je het weet ga je scheiden, maar heeft zij via een slinkse constructie beslag gelegd op je huis, je Audi en je kind.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Fuck,wil ik even gaan gamen,PS3 Blu-Ray speler weigert nu de discs te lezen(er is geen kras,vuil of iets dergelijke,lees lamp is wel blauw!!).Aangezien ik gisteren FF13 zat te spelen,vermoed ik dat het komt omdat fucking Square-Enix weigert installatie/game bestanden van ~5-10 gig toe te voegen(in plaats van dat,moet alles van de BD speler gelezen worden).
Geprobeerd met Arkham Asylum en DE:Human Revolution,maar er wordt helemaal niks meer gelezen(laser is waarschijnlijk uitgeput geraakt).Het is een CECHH01 Fat USA(NTSC)model(heb ik sinds 02-02-2010).
Mijn Paasweekend super marathon gaat helaas niet door, bovendien moet ik ook nog eens harddisk en misschien voeding vervangen.
HELP!!!!
ik zou er ook niet aan moeten denken hoor, maar genoemde leeftijd (27) is helemaal niet raar om aan kinderen te denken of te trouwenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:05 schreef Bakakame het volgende:
Wauw
Dat je je daar nu al zorgen over maakt. Ik ken letterlijk niemand die op deze leeftijd al kinderen wil of al serieus aan trouwen denkt, dus maak je niet zo dik
Niet als je je iets van je biologische klok aantrekt, nee. Maar daar is de maatschappij niet meer naar. Er zijn wel mensen die rond hun 20e trouwen en gelijk aan kinderen beginnen, maar die zijn veelal streng gelovig en/of slordig met condooms.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou er ook niet aan moeten denken hoor, maar genoemde leeftijd (27) is helemaal niet raar om aan kinderen te denken of te trouwen
Ja ik bedoelde dat Robin er nu al aan denktquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou er ook niet aan moeten denken hoor, maar genoemde leeftijd (27) is helemaal niet raar om aan kinderen te denken of te trouwen
Wut?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stel je hebt een relatie, je bent 27 en je vriendin zegt: "Word het niet eens tijd voor kinderen?". Vrouwen zijn masters of deceivers dus die weten je wel voor het karretje te laten spannen. Of ze doet stiekem het condoom af en achteraf hoor je dat ze zwanger is.
Vervolgens begint de ellende. Je bent een papa, je werkt, je zorgt voor die kutkinderen die je klauwen vol geld kosten en je vrouw shopt inmiddels ook van jouw geld.
Bah, bah, bah! Ik moet er niet aan denken. Voor je het weet ga je scheiden, maar heeft zij via een slinkse constructie beslag gelegd op je huis, je Audi en je kind.
Waarom kijk je niet gewoon elke dag 1 aflevering?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja heeft al nieuwe datum geprikt voor supermarathon
Tijdens Meivakantie ben ik heel zoet bezig!!
Tja, het gebeurt helaas wel vaak in de praktijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:22 schreef gniffie het volgende:
Ben je dronken ofzo, wat een complottheorieen
Die is wel baasquote:
Niet om nu kinderen te krijgen natuurlijk, maar op de lange termijn kunnen dat soort relaties daarmee eindigen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dat Robin er nu al aan denkt
Oeps, er moest staan "condoom lek prikken".quote:
Waarom dan?Ik kijk meerder anime afleveringen achter elkaar(minimaal 5 per dag )!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon elke dag 1 aflevering?
ik ben nog geen 1 video bestand tegengekomen dat s-mplayer niet afspeelde op mijn Ubuntuutje.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar voor Linux is dat geen optie.![]()
Op mijn Windows installatie heb ik gewoon: MPC-HC, LAV filters, MadVR, xy-vsfilter en ReClock.
ReClock zorgt er voor dat je video altijd gelijk loopt met je TV of beeldscherm, dan heb je dus geen last van tearing meer.
Dat is niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:51 schreef wdn het volgende:
[..]
ik ben nog geen 1 video bestand tegengekomen dat s-mplayer niet afspeelde op mijn Ubuntuutje.
En zonder extra installatie van codecs (want dat doen we tijdens install natuurlijk)
ff Checken dan!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Libavcodec wordt volgens mij standaard meegenstalleerd. Dat is namelijk de kern van mplayer. Zonder libavcodec speelt hij de video's niet af.
Je kan ook je buizen door laten knippen. Heb je ook niet dat gefutsel met een condoom n de garantie dat je geen kinderen krijgt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
Oh, en dan moet je ook nog een trouwring kopen, want anders wordt je huwelijksaanzoek haast nooit geaccepteerd.
En zeg niet dat je niet gedwongen wordt om te trouwen. Het is fiscaal veel aantrekkelijker om te trouwen, maar dat gaat dus niet zonder een dure trouwring.
Ik gooi dat geld zelfs liever in Griekse staatsobligaties, dan dat ik er een trouwring van moet kopen. Blargh.
Ik zit er serieus over te denken om een lobbygroep op te richten voor in de steek gelaten papa's. Vrouwen die op die wijze hun man behandelen zijn "strong independent women" en de man wordt met alle problemen opgezadeld
Of je bent ondernemer, maar hebt geen tijd meer voor de zaak omdat je voor de kids moet zorgen. Al je ambities ook weg
Hmm, je hebt gelijk. Ik ben heel erg van het lange termijn denken (vandaar ik dat ook geen alcohol drink). Soms zie ik dan van dit soort doemscenario's wat eigenlijk niet nodig is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je kan ook je buizen door laten knippen. Heb je ook niet dat gefutsel met een condoom n de garantie dat je geen kinderen krijgt.
Maar serieus robin, jij bent wat, 16? Baart mij een beetje zorgen dat je je hier nu al druk over maakt. Het is goed om te weten wat je wilt, maar als je een relatie met een leuk meisje bij voorbaat al afschiet vanwege deze bullshit die jij bedenkt dan is het cht foreveralone.jpg voor je.
Ik ben bijna 27, en ik kan niet zeggen dat ik deze angsten met je deel. Bovendien, als je vriendin zo geniepig bezig gaat zijn dan zou je die foute signalen al ver van te voren op moeten pikken. Helemaal als je 16 ben en op je 27e nog bij elkaar hoopt te zijn![]()
Plus, jouw ouders houden toch ook van jou? Kinderen krijgen hoeft dus geen ramp te zijn. Ga je beetje chillen en met je kinderen "mangafilms" kijken
Dan te bedenken dat ik 30 dagen lang niet heb kunnen downloaden van grote/enorme bestanden ,in 3/4 dagen heb ik mijn dagelijkse downloads(voornamelijk torrent) bezigheid van 1 maand helemaal goed gemaakt/ingehaald!quote:Download Summary van supernews.com
Period Start Period End Days Bytes
04/02/2012 04/06/2012 4.01 75,804,215,059
GB 75.80
Sabnzbd+:
Size: 70.6 G | This month: 70.6 G | This week: 70.6 G | Today: 0
De beste manier om iets niet te bereiken is door het niet te proberen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk. Ik ben heel erg van het lange termijn denken (vandaar ik dat ook geen alcohol drink). Soms zie ik dan van dit soort doemscenario's wat eigenlijk niet nodig is.
Zonde inderdaad om dan een leuk meisje te laten schieten. Nu moet het er nog wel van komen
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De beste manier om iets niet te bereiken is door het niet te proberen.
Dat heeft n of ander anime mij geleerd, maar kan even niet opkomen welke het ook alweer was.
UFO Princess Valkyrie zeker?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De beste manier om iets niet te bereiken is door het niet te proberen.
Dat heeft n of ander anime mij geleerd, maar kan even niet opkomen welke het ook alweer was.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Overigens komt vandaag de nieuwe Fate/Zero!
Heb ik niet gezien, dus denk het niet. Ik weet het bijna, net zoals je wel eens de naam van een band of een persoon bijna weet maar net niet helemaal. Aaargh!quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
UFO Princess Valkyrie zeker?
Saki is toch serie met mikos??
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kinderen krijgen is een mirakel des levens johquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef robin007bond het volgende:
Oh, en dan moet je ook nog een trouwring kopen, want anders wordt je huwelijksaanzoek haast nooit geaccepteerd.
En zeg niet dat je niet gedwongen wordt om te trouwen. Het is fiscaal veel aantrekkelijker om te trouwen, maar dat gaat dus niet zonder een dure trouwring.
Ik gooi dat geld zelfs liever in Griekse staatsobligaties, dan dat ik er een trouwring van moet kopen. Blargh.
Ik zit er serieus over te denken om een lobbygroep op te richten voor in de steek gelaten papa's. Vrouwen die op die wijze hun man behandelen zijn "strong independent women" en de man wordt met alle problemen opgezadeld
Of je bent ondernemer, maar hebt geen tijd meer voor de zaak omdat je voor de kids moet zorgen. Al je ambities ook weg
Ik ben 42... heb nooit kinderen gewild en zal ze ook niet krijgen ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:15 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
[..]
Kinderen krijgen is een mirakel des levens joh![]()
Ik dacht vroeger ook zo toen ik 20 was, ben inmiddels 22 en alhoewel ik nog niet wil trouwen of kinderen wil voordat mijn leven voorbij is, laten we zeggen voor 35, wil ik toch wel graag een kind hebben en er een adopteren![]()
27 is ook een goeie leeftijd maar ikzelf wil pas kinderen wanneer ik een goeie baan heb, een mooie vrouw.
Ik wil mijn ouders later blij maken met een kleinzoon/dochter
Ga naar Japan,vrouwen zat die bevrucht willen worden!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben 42... heb nooit kinderen gewild en zal ze ook niet krijgen ook
Mijn vrijheid is me lief
Hmm, het zal de leeftijd dan waarschijnlijk zijn. Ik zit me net te bedenken dat ik het een prettig idee vind dat mijn genen zich dan verder verspreiden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:15 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
[..]
Kinderen krijgen is een mirakel des levens joh![]()
Ik dacht vroeger ook zo toen ik 20 was, ben inmiddels 22 en alhoewel ik nog niet wil trouwen of kinderen wil voordat mijn leven voorbij is, laten we zeggen voor 35, wil ik toch wel graag een kind hebben en er een adopteren![]()
27 is ook een goeie leeftijd maar ikzelf wil pas kinderen wanneer ik een goeie baan heb, een mooie vrouw.
Ik wil mijn ouders later blij maken met een kleinzoon/dochter
Hij geeft ook wel erg veel tienenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:54 schreef Qunix het volgende:
Dat is me een lijst
http://myanimelist.net/animelist/MeitDeist
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:54 schreef Qunix het volgende:
Dat is me een lijst
http://myanimelist.net/animelist/MeitDeist
Hahaha.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:10 schreef Klipnap het volgende:
http://myanimelist.net/anime/9545/Elf_Hime_Nina
Jammer dat het hentai is, anders zou ik hem kijken
Ik ben zelf niet erg gesteld op hentai. Ecchi vind ik soms al een minpunt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha.
Tja, ik probeer me nooit door zo iets te laten ontmoedigen iets te kijken. Met Bible Black als uitzondering, dat had wel een aardig verhaal, maar toen de shemale kwam was het echt afgelopen voor mij
Dat is een futanari,als het al een vagina+baarmoeder heeft!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha.
Tja, ik probeer me nooit door zo iets te laten ontmoedigen iets te kijken. Met Bible Black als uitzondering, dat had wel een aardig verhaal, maar toen de shemale kwam was het echt afgelopen voor mij
Op z'n tijd vind ik ecchi wel grappig, maar het moet niet ten koste gaan van andere dingen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet erg gesteld op hentai. Ecchi vind ik soms al een minpunt.
Tja, in iets als Fate/Zero moet je geen ecchi stoppen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op z'n tijd vind ik ecchi wel grappig, maar het moet niet ten koste gaan van andere dingen.
Een serie als Bokusatsu Tenshi mag best wat ecchi hebben, daar gaat het ook om de humor, dan kan dat. Is er veel ecchi in een serie als Fate/Zero gestopt, dan zou ik het heel jammer vinden. Het zou voor mij de serie een stuk minder maken.
Kortom, ecchi vind ik niet zo erg, maar het moet er wel bij passen.
Bij Fate/Stay Night vond ik de seksscnes ook wat over de top, maar op zich gaf het wel een extra dimensie aan de personages.
Toch vond ik het bij Fate/Stay Night (de visual novel) echt geen probleem.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tja, in iets als Fate/Zero moet je geen ecchi stoppen.
Maar een ecchi-serie als B Gata H Kei vind ik nog best leuk hoor
Lang lang geleden dat ik die serie zag. Heb geloof ik alles op DVD van liggen. Ik kan me dit niet herinneren eerlijk gezegd, maar er gebeurden wel vreemdere dingen in de serie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:26 schreef Klipnap het volgende:
Wie heeft Cardcaptor Sakura gezien? Bij ep 16 gaat ze op vakantie en komt een ouwe vent tegen die thee met haar wil drinken. Die vader zegt: "ga je gang, je moet vrienden maken op reis"
Wat zijn dat ooit voor oudersToen ik het keek was mijn uitdrukking letterlijk
marathons zijn vaak, maar niet altijd, leukerquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon elke dag 1 aflevering?
vader? tis een flinke tijd terug dat ik em gezien heb maar kan mij geen ouders herrinnerenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:26 schreef Klipnap het volgende:
Wie heeft Cardcaptor Sakura gezien? Bij ep 16 gaat ze op vakantie en komt een ouwe vent tegen die thee met haar wil drinken. Die vader zegt: "ga je gang, je moet vrienden maken op reis"
Wat zijn dat ooit voor oudersToen ik het keek was mijn uitdrukking letterlijk
Ik dacht dat je geen alcohol dronk?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef robin007bond het volgende:
egt laatst ik zo naar buiten ik zeg aaight zie mij animehoofd ^^ uguuu~
toen zei de chinees in de snakbar: jo wtf egt zemmel emmerhoofd
ik zei aah wat moetje drol ik heb maffiabrotters voor me klaar staan
ik pak mijn FMA cosplay en zei zo van ja eerst moet je mijn arm afhakken doe maar. gast ging egt helemaal fout XD
Ik vind ze soms prachtig op een B-film achtige manier.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet erg gesteld op hentai. Ecchi vind ik soms al een minpunt.
Ik vraag me af of deze pauze een merkbare verandering in kwaliteit oplevert ten opzichte van de eerdere afleveringen of dat de pauze is ingelast ten goede van de consistentie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:55 schreef robin007bond het volgende:
Overigens komt vandaag de nieuwe Fate/Zero!
De openingsanimatie was een feest van verbazing. Van de eerste minuut kreeg ik buikkramp, van het lachen. De rest was, okee, vreemd, maar je mag niet anders verwachten van een ijsbeer die een caf runt. En woordgrapjes.quote:
Dit faalt op meer dan een manier. Als fictie faalt vooral vanwege het vanwege de geringe samenhang en de algehele kutterigehid. Als parodie faalt het omdat, wij het publiek, niet bekend zijn met wat er geparodieerd wordt. Als schrijfsel faalt het vanwege vanwege de gebrekkige interpunctie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef robin007bond het volgende:
egt laatst ik zo naar buiten ik zeg aaight zie mij animehoofd ^^ uguuu~
toen zei de chinees in de snakbar: jo wtf egt zemmel emmerhoofd
ik zei aah wat moetje drol ik heb maffiabrotters voor me klaar staan
ik pak mijn FMA cosplay en zei zo van ja eerst moet je mijn arm afhakken doe maar. gast ging egt helemaal fout XD
dan wil ik de normale robin wel eens zienquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms heb ik van die momenten dat ik zin heb om raar te doen. Hebben jullie dat nooit?
Je bedoelt die steenrijke vriendin die haar dolgraag in elk mogelijk zoetsappig pakje wilt hijsen?quote:
Is ook echt heel nieuw, nog geen dag oudquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef gniffie het volgende:
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=9031
Deze is nieuw, nog nooit Lupin gekeken dus vandaar
Dacht die al een 1 week uit was??quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef gniffie het volgende:
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=9031
Deze is nieuw, nog nooit Lupin gekeken dus vandaar
ach, lood om oud ijzer... ze wilde haar n.m.i. al -te- graag weer in een pakkie hijsen..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Je bedoelt die steenrijke vriendin die haar dolgraag in elk mogelijk zoetsappig pakje wilt hijsen?
agreequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, lood om oud ijzer... ze wilde haar n.m.i. al -te- graag weer in een pakkie hijsen..
Haha! FMA is een heel goede shnen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
agree
Wat vinden/vonden jullie trouwens van de "oude" (2005) Full Metal Alchemist ten opzichte van de "nieuwe" FMA Brotherhood (2009). Uiteindelijk vond ik het volgen van de latere versie het toch wel waard.
720p, toch niet verkeerd.quote:
Fout. 560p.quote:
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fout. 560p.
De 720p uitzendingen en blurays zijn upscales.
De films van FMA zijn helaas minder geslaagd, inderdaad.
Zoals met animes(sinds de Japanse crisis/recessie van 1995)!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is goedkoper waarschijnlijk, of is sneller klaar.
De serie uit '05 was... voor het grootste deel niet om aan te zien. De intriges rond Dante bijvoorbeeld waren onzinnig. En buiten de eerste paar afleveringen was het uitgerekt als Inuyasha. De serie uit '09 kwam schokkerig op gang en dat was geheel de schuld van de serie uit '05 --of geheel de schuld van studio Bones-- welke van de twee er ook schuldig was; het zijn alle twee teringlijders. BROtherhood was coherent en consistent, voor zo ver er niets overgeslagen werd, en kan als een van de compleetste shnen-series de overzichten in en misschien ook wel als een van de beste.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wat vinden/vonden jullie trouwens van de "oude" (2005) Full Metal Alchemist ten opzichte van de "nieuwe" FMA Brotherhood (2009). Uiteindelijk vond ik het volgen van de latere versie het toch wel waard.
Nope, er zijn er maar twee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Er zijn 3 versie van FMA anime??
Toch??quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope, er zijn er maar twee.
Fullmetal Alchemist: Brotherhood(2009) en Fullmetal Alchemist(2005).
WTF is dat?Tablet of smartphone?quote:
d00d! Disgaea 2 op PS2 en 3 op PS3 waren gooooooooooooooooooedquote:Op zaterdag 7 april 2012 03:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Verzin maar wat.
Deze 2 binnenhalen als ik wakker ben,moet wel de goede subber kiezen.![]()
*morguhquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:02 schreef wdn het volgende:
[..]
d00d! Disgaea 2 op PS2 en 3 op PS3 waren gooooooooooooooooooed
En betreffende subs: e-d is goed
Die vader is professor en kan goed kokenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
vader? tis een flinke tijd terug dat ik em gezien heb maar kan mij geen ouders herrinneren
enige die ik weet zijn sakura, d'r vriendin met lesbische trekjes, broer en de goede vriend van die broer, en later die jongen,
dat is geen smartphone dat is een surfplankquote:
eerste is ook tof, is zelfs een anime van gemaakt(en de DS versie heeft een aparte 'etna' mode)quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:02 schreef wdn het volgende:
[..]
d00d! Disgaea 2 op PS2 en 3 op PS3 waren gooooooooooooooooooed
En betreffende subs: e-d is goed
2x repair gedaan,even een andere sub binnen halen.quote:Name Links Size Status
- Disgaea - 06 Exiled-Destiny - Repair failed, not enough repair blocks (129 short) 17 MB Failed
Completed at 11:16:01 on Saturday 07 April 2012
Download:
Downloaded in 5 seconds at an average of 3.0 MB/s
Repair:
[Disgaea - 06 [Exiled-Destiny] [C467EEFC].mkv] Repair failed, not enough repair blocks (129 short)
Trying SFV verification
Some files failed to verify against "Disgaea - 06 [Exiled-Destiny] [C467EEFC].sfv
Welke Starbucks??quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:27 schreef Klipnap het volgende:
Zit nu lekker bij de Starbucks hip te doen met mijn iPhone en Frappucino. Ik neem de beket zo mee naar huis om hem op mijn kast te zetten. Dan tweet ik het naar mijn dinnetjes, z enig!
(het is dat hier wifi is, anders...)
Ja maar ik kan alleen op Fok als ik in de Starbucks zitquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zo ver,is het gezellig daar?
Herkenbaar trouwens. De McDonald's heeft chiller wifi dan de Starbucks overigens.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja maar ik kan alleen op Fok als ik in de Starbucks zit
Gelukkig heb ik Game of Thrones geconverteerd voor 10 uur kijkplezier
Met wat??quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja maar ik kan alleen op Fok als ik in de Starbucks zit
Gelukkig heb ik Game of Thrones geconverteerd voor 10 uur kijkplezier
Met het mkv-mp4 programma, op mijn iPhone, ready!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Met wat??
VLC laat geen beeld zien!!![]()
Is goed.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Met het mkv-mp4 programma, op mijn iPhone, ready!
VLC zuigt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Met wat??
VLC laat geen beeld zien!!![]()
Ben aptitude aan het updaten!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VLC zuigt.
Heb je nu al die nieuwe mplayer en smplayer geprobeerd?
1 2 3 4 5 | W: Failed to fetch http://ppa.launchpad.net/rvm/mplayer/ubuntu/dists/oneiric/main/source/Sources 404 Not Found W: Failed to fetch http://ppa.launchpad.net/rvm/mplayer/ubuntu/dists/oneiric/main/binary-amd64/Packages 404 Not Found W: Failed to fetch http://ppa.launchpad.net/rvm/mplayer/ubuntu/dists/oneiric/main/binary-i386/Packages 404 Not Found |
Sorryquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:35 schreef robin007bond het volgende:
Misschien dat ik je aan het lachen kan krijgen in de Starbucks, dan is mijn leven echt compleet.
Garpige garp XD MIO hihihihi ik cosplay mio altijd als ik thuis ben![]()
en ritsu sloeg me met drumsticks en zei hey mio maar ik ben mio helemaal niet zo dat was het xd
garpig! hihi
Damn.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Damn.
Ok, een K-ON mop dan.
Mio komt binnen in de kamer van de Light Music Club. Zegt Ritsu: "Mio, je hebt wat op je hoofd?".
"Oh nee toch! Wat dan!?" vraagt Mio. Azunyan zegt: "Een grote spin!"
Mio is helemaal bang, rent alle kanten op en zit de hele tijd aan haar hoofd.
Daarna zingt heel de Light Music Club met uitzondering van Mio: GARPJE IKSDEE!
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem kreeg je wel een glimlachje he!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Stuur een leuke gif, dan lach ik misschien wel.
Fijne vakantie nogquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nu ga ik weg van de Starbucks, het was lekker hip![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke subgroep van Pandora Hearts moet ik hebben?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Robin,mplayer2 is genstalleerd, maar SMplayer is nog steeds op 0.6.9!!Dat is geen drama. Waarschijnlijk doet hij het nu in ieder geval wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke subgroep van Pandora Hearts moet ik hebben?
Subgroep moet je zoeken op MAL of AniDB.
http://poll.dezeserver.nlquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:35 schreef Bakakame het volgende:
Hoe doe ik een poll maken hier trouwens?
Zo he kan ik weer een toffe site bookmarken!quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is geen drama. Waarschijnlijk doet hij het nu in ieder geval wel.
Subgroep moet je zoeken op AniDB.
Ik heb last van anime-aids denk ik.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:35 schreef Bakakame het volgende:
Robin gaat het wel goed? De laatste tijd zijn je posts wat vreemd
Ik switch snel van waifu, dus dat maakt me denk ik wel een slet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Aids? Slet die je bent. Zeg gewoon dat je op vakantie bent en een dwaas betaalt om voor je te fokken.
Voor hoeveel??quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik switch snel van waifu, dus dat maakt me denk ik wel een slet.
Je bent dus tsundere?ara ara robin-kun LOLquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij series als Infinite Stratos switch ik bijna constant van waifu.
Oh, en gratis natuurlijk.
Had ik met Eureka Seven dacht ik. Mooie batch van BakaBT gedownload, op PS3 aangezet en... Engelse dubquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je bent dus tsundere?ara ara robin-kun LOL
[ link | afbeelding ]
Dacht eerst potverdomme,in het Engels.Maar nee,het blijkt dual audio te zijn!1ste subgroep ooit die het aanbied(voor mij dan)!![]()
Nog steeds over wel/niet kinderen hebben blijkbaar!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tsundere is of een variant van hard to get spelen of een geleidelijke ontwikkeling van 'ik haat jou' tot en met 'ik mag jou heel erg graag'. Robin kan gewoon niet kiezen.
De PS3 heeft soms wat moeite met MKV's.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Had ik met Eureka Seven dacht ik. Mooie batch van BakaBT gedownload, op PS3 aangezet en... Engelse duben kon 't niet aanpassen
Gelukkig was 't op m'n laptop wel gewoon in 't Japans (al snap ik het nog steeds niet helemaal)
Wel enorm sneu van $ony!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De PS3 heeft soms wat moeite met MKV's.
XBMC(Xbm Media Center) erop zetten??quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:48 schreef mschol het volgende:
onder het mom van: ik was het zat dat ik 10-bit niet fatsoenlijk kon afspelen op tv:
m'n oude AMD 6000+ de 8800GT uit geschroefd en geupgrade (eerder gedowngrade) met een HD5450, nu kan ik alles bitstreamen naar versterker qua audio (t/m DTS HD MA/TrueHD MA) (belangrijk punt voor mij).
nu is de vraag: wat is de meest ideale HTPC setup...?
zie editquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
XBMC(Xbm Media Center) erop zetten??
Snel naar Mediamarkt!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zie edit
gooi ook nog m'n anysee aan het systeem, hopelijk heb ik dan ook afstandsbedienings mogelijkheden
nu eerst de kabel lengte controleren, moet vermoedelijk 3m hdmi scoren
a 25 euro... ben je gek?, zoveel heb ik ongeveer betaald voor videokaart; ik kijk eerst wel bij de action...quote:
Zo he 25 afleveringen in 1x,dat is 1 serie nu de rest nog .quote:Sabnzbd+
Name Size Status
Pandora Hearts Subbed AAC x264-EC 15.6 GB Completed
Completed at 15:32:54 on Saturday 07 April 2012
Download:
Downloaded in 52 minutes 47 seconds at an average of 5.0 MB/s
92 articles were malformed
Repair:
[Pandora.Hearts.Subbed.AAC.x264-EC.par] Repaired in 18 minutes 6 seconds
[Pandora.Hearts.Subbed.AAC.x264-EC] Verified in 2 minutes 54 seconds, all files correct
Unpack:
[Pandora.Hearts.Subbed.AAC.x264-EC] Unpacked 25 files/folders in 6 minutes 10 seconds
Category:
anime
-----------------------------
Size: 90.6 G | This month: 90.6 G | This week: 90.6 G | Today: 20.0 G
XBMC heeft nog niet zo een goede 10-bit ondersteuning. In de Linux versie kun je volgens mij mplayer als backend instellen, dan speelt hij sowieso alles af.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:48 schreef mschol het volgende:
onder het mom van: ik was het zat dat ik 10-bit niet fatsoenlijk kon afspelen op tv:
m'n oude AMD 6000+ de 8800GT uit geschroefd en geupgrade (eerder gedowngrade) met een HD5450, nu kan ik alles bitstreamen naar versterker qua audio (t/m DTS HD MA/TrueHD MA) (belangrijk punt voor mij).
nu is de vraag: wat is de meest ideale HTPC setup...? (heb nu Windows 7 + XBMC erop, wat wel aardig lijkt.. maar mis toch nog iets i.v.m. de interface op mijn EM7080 (wellicht te bloated?))
quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sabnzbd+
Name Size Status
Pandora Hearts Subbed AAC x264-EC 15.6 GB Completed
Completed at 15:32:54 on Saturday 07 April 2012
Download:
Downloaded in 52 minutes 47 seconds at an average of 5.0 MB/s
92 articles were malformed
Repair:
[Pandora.Hearts.Subbed.AAC.x264-EC.par] Repaired in 18 minutes 6 seconds
[Pandora.Hearts.Subbed.AAC.x264-EC] Verified in 2 minutes 54 seconds, all files correct
Unpack:
[Pandora.Hearts.Subbed.AAC.x264-EC] Unpacked 25 files/folders in 6 minutes 10 seconds
Category:
anime
-----------------------------
Size: 90.6 G | This month: 90.6 G | This week: 90.6 G | Today: 20.0 G
Zo he 25 afleveringen in 1x,dat is 1 serie nu de rest nog .
ik zal, als dat ding op z'n plek staat, eens kijken wat de opties in XBMC in windows zijn (ik heb gelezen dat je ook een alternatieve/externe speler in zou moeten kunnen stellen)quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
XBMC heeft nog niet zo een goede 10-bit ondersteuning. In de Linux versie kun je volgens mij mplayer als backend instellen, dan speelt hij sowieso alles af.
Klopt. Dan zou ik mplayer2 voor Windows gebruiken, al is die minder goed dan zijn linux tegenhanger.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal, als dat ding op z'n plek staat, eens kijken wat de opties in XBMC in windows zijn (ik heb gelezen dat je ook een alternatieve/externe speler in zou moeten kunnen stellen)
MPC-HC schijnt instelbaar te zijn, dus die zou het dan instant worden, maar daar kijken we nog even naar..quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Dan zou ik mplayer2 voor Windows gebruiken, al is die minder goed dan zijn linux tegenhanger.
5 seconden uit hibernate vind ik prima hoorquote:Sowieso zou ik voor een htpc linux kiezen. Allemaal flutmodules kun je tenminste uitzetten, zodat de computer retesnel opstart. Mits je er een SSD in doet, dan kun je 10 seconden boot-tijd makkelijk halen. Ook kun je ipv6 bijvoorbeeld uitzetten, dat scheelt ook boottijd en maakt het connecten aan je netwerk ook sneller.
Mijn conclusie is: Windows is te bloated voor een htpc.
Zelf compileren zorgt er dus voor dat je die dingen, zoals een nieuwere ffmpeg versie tenminste zelf in de hand hebt. Daarnaast neemt de linux versie van ffmpeg veel minder resources in en is het besturingssysteem zelf ook lichter. Je weet dus echt zeker dat je hi10p video's ook goed afspelen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
MPC-HC schijnt instelbaar te zijn, dus die zou het dan instant worden, maar daar kijken we nog even naar..
[..]
5 seconden uit hibernate vind ik prima hoor
ipv6 is ook in windows prima uit te schakelen, net als genoeg andere dingen..
boottijd is iig imho geen argument om voor linux te gaan..
dat je de boel zelf kan compileren is leuk, maar dat doe ik toch niet.. ergens een binary vandaan plukken is handiger en sneller
tja.. minder resources... boeit niet echt heel erg als er een dual core 3Ghz, een sloot ram en een videokaart met hardware acceleratie achterhangt..quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zelf compileren zorgt er dus voor dat je die dingen, zoals een nieuwere ffmpeg versie tenminste zelf in de hand hebt. Daarnaast neemt de linux versie van ffmpeg veel minder resources in en is het besturingssysteem zelf ook lichter. Je weet dus echt zeker dat je hi10p video's ook goed afspelen.
quote:Niet te vergeten dat je met ext4 nooit hoeft te defragmenteren.
ik heb nooit gezegd dat ik het alleen voor media gebruikquote:Dat je voor een gaming pc Windows kiest, dat begrijp ik. Dat doe ik immers zelf ook. Als je het alleen voor media gebruikt snap ik dat niet. Er zitten geen nadelen aan het gebruik en biedt eigenlijk alleen maar voordelen.
Ik gebruik trouwens mijn laptop als htpc. Net zo makkelijk.![]()
Feit is dat er nog steeds fragmentatie plaatsvindt. Gewoon zonde.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:09 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. minder resources... boeit niet echt heel erg als er een dual core 3Ghz met hardware acceleratie achterhangt..
minder energie verbruik wordt het ook niet, vanwege het feit dat ook dat gewoon werkt onder windows..
[..]1998 wil zijn defragmentatie terug jah
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik het alleen voor media gebruik
zonde van wat? die ene procent ruimte/snelheidsverlies?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Feit is dat er nog steeds fragmentatie plaatsvindt. Gewoon zonde.
media, gaming (maar niet de meest heavy games, daar is de videokaart totaal ongeschikt voor), en in de toekomst wellicht meer (denk b.v. aan tv)quote:Waarvoor wil je het dan gebruiken?
als je standaard installs gebruikt: ja dan kan een leek er net mee internetten en word opstarten...quote:En laten we wel wezen: de echte issues met Linux zijn inmiddels allemaal wel opgelost.
Och, de niet heavy games draaien allemaal wel goed in Wine en alle emulators zijn ook wel geschikt voor linux. Mplayer ondersteunt ook het afspelen vanuit de TV-kaart, net als XBMC.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zonde van wat? die ene procent ruimte/snelheidsverlies?
[..]
media, gaming (maar niet de meest heavy games, daar is de videokaart totaal ongeschikt voor), en in de toekomst wellicht meer (denk b.v. aan tv)
Maar goed, die terminal is ook geen rocket science. De gemiddelde gebruiker heeft dat ook niet nodig.quote:als je standaard installs gebruikt: ja dan kan een leek er net mee internetten en word opstarten...
meer wordt toch al lastig zonder een terminal te gebruiken...
een basislinux kennis heb ik wel hoor, maar wel slechte ervaringen met problemen die stuk voor stuk niet "even" op telossen zijn, terwijl dit onder windows met 2 klikken (bij wijze van spreken) opgelost kon worden..quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, de niet heavy games draaien allemaal wel goed in Wine en alle emulators zijn ook wel geschikt voor linux. Mplayer ondersteunt ook het afspelen vanuit de TV-kaart, net als XBMC.
En die ene procent is inderdaad zonde. Het komt gewoon voor dat door defragmentatie de video net wat minder snel start. Daarnaast doe je ook wat kennis op door een linux distributie te gebruiken.
Arch Linux
Tja, er wordt gewoon vereist van de wat meer geavanceerde distributies dat je er even in verdiept en het ook leuk vindt om er mee te pielen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
een basislinux kennis heb ik wel hoor, maar wel slechte ervaringen met problemen die stuk voor stuk niet "even" op telossen zijn, terwijl dit onder windows met 2 klikken (bij wijze van spreken) opgelost kon worden..
euh, eigen ervaring vertelt mij dat dit niet waar is, of dat ubuntu heel goed is in het verbergen van niet ondersteunde hardwarequote:Op zaterdag 7 april 2012 18:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met een gewone Ubuntu install kan er niets mis gaan. Tenzij je niet ondersteunde hardware hebt of zelf iets hebt verknoeit.
dat is ook wel de DirectVobSub en ik heb een grafhekel aan dat ding, verneukt keer op keer m'n subsquote:Daarnaast heeft libass (wat gebruikt wordt voor ass ondertitelingen) veel betere performance en vaker updates dan vsfilter.
Hoe lang is dat geleden? Daarnaast gebruikt Ubuntu vaak oudere pakketten. In Arch Linux heb je altijd de nieuwste pakketten en ik kan me geen hardware meer bedenken die niet wordt ondersteund.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
euh, eigen ervaring vertelt mij dat dit niet waar is, of dat ubuntu heel goed is in het verbergen van niet ondersteunde hardware
Ik wacht even tot mschol antwoord geeft en dan stop ik ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:27 schreef .Cake. het volgende:
Anders gaan jullie met al dat linux geouwehoer ff naar DIG ofzo? Totaal niet interessant voor ons. Mij.
pff, minder als een half jaar terug denk ik zo...quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden? Daarnaast gebruikt Ubuntu vaak oudere pakketten. In Arch Linux heb je altijd de nieuwste pakketten en ik kan me geen hardware meer bedenken die niet wordt ondersteund.
dat boeit niet op HTPC, voor andere doeleinden kan windows dat ook prima (WIndows XP en eerder waren daar wel klote in)quote:Oh, en je kunt veel makkelijker je harde schijven in RAID zetten. Sterker nog, raid hardware controllers hebben hun bestaansrecht te danken aan Windows die er slecht mee omgaat.
Open anders een topic in DIG met dezelfde vraag die je hier stelde: "Welke media center setup werkt het beste?". De mensen hier zijn over het algemeen m.u.v. ik, Blue_Panther_Ninja, Qunix en jij niet echt in IT geboeid.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
pff, minder als een half jaar terug denk ik zo...
[..]
dat boeit niet op HTPC, voor andere doeleinden kan windows dat ook prima (WIndows XP en eerder waren daar wel klote in)
Ahum?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De mensen hier zijn over het algemeen m.u.v. ik, Blue_Panther_Ninja, Qunix en jij niet echt in IT geboeid.
wdn,moet je nooit vergeten als IT-er!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 07-04-2012 23:11:16 ]
Waarzo dan?Jij bent de TS.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:07 schreef Bakakame het volgende:
Ok, ik vind dat het lang genoeg heeft geduurd, nu eindelijk duidelijkheid:
Poll: Zullen we een meet houden?
• Ja!
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Tijd en plaats kunnen we over praten als er genoeg animo is, dan weten we ook met wie we erover moeten praten
Ik heb "Ja" gestemd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:07 schreef Bakakame het volgende:
Ok, ik vind dat het lang genoeg heeft geduurd, nu eindelijk duidelijkheid:
Poll: Zullen we een meet houden?
• Ja!
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Tijd en plaats kunnen we over praten als er genoeg animo is, dan weten we ook met wie we erover moeten praten
Er zijn wel vaker meets van dit topic toch? Niet dat ik ooit ben gegaan, maar ze waren er wel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb "Ja" gestemd.
Probleem hier is dat iedereen wel een meet lijkt te willen, maar niemand heeft voor de rest echt concrete plannen m.b.t. het organiseren.
Wat is UTW??quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[Commie] Fate ⁄ Zero - 14 [1AA40CC4].mkv
FUCK YEAH! Ik kom klaar.
En omdat ik een sadomasochist ben wacht ik nog op de UTW versie
Unlimited Translate Works, een fansubgroep.quote:
Dat klopt, maar toen werd er een duidelijk voortouw genomen. Nu is het steeds: "Wie wilt er een meet?". Waarop iedereen bijna: "Ja, wij willen een meet!" antwoord, maar vervolgens komt er niet echt iets van.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker meets van dit topic toch? Niet dat ik ooit ben gegaan, maar ze waren er wel.
De meets waar ik heen ben geweest waren in Utrecht en Amsterdam, aangezien dat voor veel redelijk centraal ligt, je er makkelijk kunt komen en er 's avonds ook nog wat rijdt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waarzo dan?Jij bent de TS.
Niet te ver van waar ik woon hoop ik!!
Ik ben 1x eerder geweest naar een meet van dit topic en toen was het niet zoveel regelen hoor, dus als het weer zoiets is, kan ik het best doen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker meets van dit topic toch? Niet dat ik ooit ben gegaan, maar ze waren er wel.
Vandaar ook nu de poll, dan heb ik 'n beetje overzicht op hoeveel mensen er daadwerkelijk willen, want eerder hoorde ik hier en daar wel ja maar heb ik niet bijgehouden hoeveel het er waren en het is leuker als we met meer dan 3 mensen meetenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Unlimited Translate Works, een fansubgroep.
[..]
Dat klopt, maar toen werd er een duidelijk voortouw genomen. Nu is het steeds: "Wie wilt er een meet?". Waarop iedereen bijna: "Ja, wij willen een meet!" antwoord, maar vervolgens komt er niet echt iets van.
De muziek van Morrowind vind ik beterquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:47 schreef Bakakame het volgende:
Offtopic: gister de OST van Skyrim gedownload, wt een bazenmuziek
Elk liedje ken ik, elk liedje doet me weer aan stukken in het spel denken. Fantastisch spel, fantastische muziek![]()
Morrowind helaas nooit gespeeld, misschien dat ik 'm ooit nog 'n keer probeer, maar moet eerst Skyrim nog uitspelenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De muziek van Morrowind vind ik beter
En dankzij de meet die ooit gaat komen heb ik een gat in de markt ontdekt! Een klein bioscoopzaaltje die je kunt huren (ruimte voor maximaal 20 man). Films zijn kant en klaar beschikbaar, maar je kunt zelf ook een usb stick meenemen of laptop aansluiten via HDMI. Voor een schappelijk prijsje lijkt het me nog best aantrekkelijk
Ik heb tot 3:30 niet kunnen slapen, omdat ik heel de nacht aan Fate/Zero moest denken.quote:
Moet die nog steeds 'n keer kijken, lijkt me hl mooiquote:Op zondag 8 april 2012 00:34 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Red Line gezien. 7 jaar werk en hand getekend. Animatie is echt. Jammer dat het zo kort was. Met wat meer verhaal en achtergrond was het perfect geweest. De wereld waarin het afspeelt vond ik erg interessant.
Die van BakaBT gaat snel, was 10.2GB en had 'm met 20 minuten binnenquote:Op zondag 8 april 2012 10:17 schreef wdn het volgende:
Ik help mee met downloaden
Die wil ik ook zien.
Ik vond de setting meer lachwekkend dan indrukwekkend, maar dat kwam omdat het me deed denken aan afschuwelijk geschreven anime-porno.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:32 schreef MakuMaku het volgende:
Accel world heeft een interessante setting! Ben benieuwd hoe het verloop verder gaat.
En het wachten is klaar. Fok Yaaaarrrrr! Het is raar dat ik hoop op een addendum waarin Saber betast wordt door tentakels.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[Commie] Fate ⁄ Zero - 14 [1AA40CC4].mkv
FUCK YEAH! Ik kom klaar.
En omdat ik een sadomasochist ben wacht ik nog op de UTW versie
FZ0 14 is goedquote:Op zondag 8 april 2012 11:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
En het wachten is klaar. Fok Yaaaarrrrr! Het is raar dat ik hoop op een addendum waarin Saber betast wordt door tentakels.
De rabiate fangirls GILLEN dat Naruto en Sasuke eigenlijk homofielen zijn en naar elkaar verlangen terwijl ze de twee in suggestieve houdingen tekenen en homo-erotische fan-fictie schrijven. H als dat is waar ze nat van worden...quote:Op zondag 8 april 2012 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die hele ik ga Sasuke koste wat het kost redden omdat ik een speciale band met hem heb is gewoon erg dubieus. En de fans roepen dan dat het komt omdat Naruto geen vrienden heeft gehad bla bla en daarom waarde hecht aan de vriendschap ofzo maar volgens mij is dat ontkenning., en dat haku gebeuren met zijn of haar leeraar is ook al zo lekker dubbelzinnig.
J.K. Rowling deed ook zoiets. Toen ze klaar gekomen was (hihi ik schreef 'klaar gekomen'quote:Ik denk als Naruto ooit stopt dat de makers dan binnen 5 jaar na stoppen toegeven dat Naruto stiekem gay was.. slimme manier om zo iets mainstream te maken. Dit of ze laten het in een van de laatste episodes blijken.
elfen lied? (qua geweld)quote:Op zondag 8 april 2012 14:31 schreef einzweipolizei het volgende:
Weet iemand een anime die een beetje op Higurashi no naku koro ni lijkt?
Ik heb hem een paar minuten geleden gezien, ik heb er maar een woord voor:quote:Op zondag 8 april 2012 14:49 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij je spuug ik geef je er liefde voor terug.
Het viel voor mij wel mee. Voor het grootste gedeelte was het een normale anime met een leuke modern ouderwetste tekenstijl.quote:Op zondag 8 april 2012 14:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar minuten geleden gezien, ik heb er maar een woord voor:
WTF.
Sankarea? Die ga ik nu kijken.quote:Op zondag 8 april 2012 14:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het viel voor mij wel mee. Voor het grootste gedeelte was het een normale anime met een leuke modern ouderwetste tekenstijl.
En de ontwenningsverschijnselen omdat je het speeksel van de persoon waar je van houd mist is niet zo vergezocht in anime land.
Ik had meer een wtf bij dat einde van die anime over een jongen die alleen van dode meisjes houd.
Nice! Je eerste mangaquote:Op zondag 8 april 2012 13:20 schreef Klipnap het volgende:
Net weer terug uit Keulen![]()
En de aankoop van mijn allereerste manga is een feit!
[ afbeelding ]
Jammer dat het Duits is, maar zo lang zijn de dialogen ook weer niet en dan krik ik het weer een beetje op met behulp van mijn woordenboek!
''Ein Ktzchen!!''quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 16:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Ein Ktzchen!!''
Van mijn vader mocht ik Elfenlied niet kopen, want dat was 18+
Ik zei ''ok, dan lees ik hem wel op internet''
Hahaha, dat vind ik niet gek. De manga is groffer dan de anime.quote:Op zondag 8 april 2012 16:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Ein Ktzchen!!''
Van mijn vader mocht ik Elfenlied niet kopen, want dat was 18+
Ik zei ''ok, dan lees ik hem wel op internet''
is binnen, vanavond even checken.quote:Op zondag 8 april 2012 14:49 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij je spuug ik geef je er liefde voor terug.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Je mag niet meer dan een download tegelijk doen he.quote:Op zondag 8 april 2012 16:49 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb Shirokuma al laten vallen, toch niets voor mij. Ik erger me vooral aan die panda.
Sankarea lijkt me wel tof, Nazo no Kanojo vooral wtf.
Ik ben trouwens geband bij #NEWS, en niet voor een dag, het is nu al 2 weken. Hoe kan ik dit veranderen?
Kan niet binnengaan #nibl (U bent verbannen).quote:Op zondag 8 april 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Je mag niet meer dan een download tegelijk doen he.
Als het goed is, dan kun je gewoon opnieuw joinen en zou hij het moeten doen.
Een alternatief kanaal is #nibl, die hanteert hetzelfde principe.
http://nibl.co.uk/bots.php
Ben je van heel Rizon verbannen dan? Probeer eens een willekeurig ander kanaal.quote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kan niet binnengaan #nibl (U bent verbannen).
Oke, ik ben hier nog nooit binnengeweest...
Ik kan nog naar de meeste servers, alleen deze 2 niet.quote:Op zondag 8 april 2012 17:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben je van heel Rizon verbannen dan? Probeer eens een willekeurig ander kanaal.
#AnimeHQ bijvoorbeeld.
Hmm, probeer anders dit:quote:Op zondag 8 april 2012 17:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kan nog naar de meeste servers, alleen deze 2 niet.
quote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit hier bij kennissen van mijn ouders Pasen te vieren, terwijl ik dolgraag Fate/Zero wil kijken.
Ik kon mij eigenlijk wel inleven in die panda. *knieval* Ik had eigenlijk ook gehoopt dat het surrealistischer en vergezochter zou zijn dan: grappige dieren die grappige dingen doen die mensen ook doen. Ach de openingsanimatie is tenminste wel een van de beste van het seizoen...quote:Op zondag 8 april 2012 16:49 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb Shirokuma al laten vallen, toch niets voor mij. Ik erger me vooral aan die panda.
nu opweg naar zus voor paasdinerquote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit hier bij kennissen van mijn ouders Pasen te vieren, terwijl ik dolgraag Fate/Zero wil kijken.
Ok, dat stelt me al wat meer gerust.quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Hey ik ben nieuw in deze reeks : D wist niet dat er anime-fokkers waren. Tot nu toe alleen Vampire Knight en Elfen Lied gekeken, vond vooral de laatste erg leuk. Weet iemand soortgelijke korte aanraders? 't is nl. zo moeilijk om veel te kijken naast school enzo.
Oh, en robin007bond (eerste pagina's van dit topic even doorgelezen) vrouwen die condooms lek prikken en dergelijke zijn niet altijd even snugger en ook vaak niet 100 procent.Er zijn ook genoeg meisjes/vrouwen die nooit aan kinderen moeten dnken, so no worries
ALlereerst: Welkom!quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Hey ik ben nieuw in deze reeks : D wist niet dat er anime-fokkers waren. Tot nu toe alleen Vampire Knight en Elfen Lied gekeken, vond vooral de laatste erg leuk. Weet iemand soortgelijke korte aanraders? 't is nl. zo moeilijk om veel te kijken naast school enzo.
Oh, en robin007bond (eerste pagina's van dit topic even doorgelezen) vrouwen die condooms lek prikken en dergelijke zijn niet altijd even snugger en ook vaak niet 100 procent.Er zijn ook genoeg meisjes/vrouwen die nooit aan kinderen moeten dnken, so no worries
ik had een hele flauwe verwacht maar hij is gewoon vetquote:
Een mangacategorie, iets met crossdressing en dat soort dingenquote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef Frag_adder het volgende:
wat is in hemelsnaam een genderbender?een manwijf of zo ?
Welkom..quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Viz Media zuigt!!!quote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef Qunix het volgende:
Bakuman Anime Coming To The UK
VIZ Media Europe has announced the acquisition of the anime adaptation of Bakuman for Europe and the UK.
The Bakuman manga is the work of Takeshi Obata and Tsugumi Ohba, creators of Death Note and follows two high school boys as they strive to fulfill their dream of becoming professional manga creators.
The anime is directed by Kenichi Kasai, who previously worked on Honey and Clover and Noriaki Akitaya, whose credits include Code Geass.
Two seasons of the anime have been broadcast in Japan and a third is already planned. The manga debuted in Weekly Shonen Jump and marked a change in direction for the two creators, moving away from the supernatural elements and detective thrills of Death Note and instead offering a slice of life story without any Death Gods or lethal notebooks in sight.
Kaze UK will be handling the physical release (meaning DVDs and Blu-rays) but there has been no indication yet of any potential release date nor of how many volumes the series will be released over.
Lol, ik ben ook 15 jong en onschuldig. Ik hou wel van serieus en onvoorspelbaar en wat sarcastische humor. Grof hoeft niet per se maar is niet erg.quote:Op zondag 8 april 2012 18:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ALlereerst: Welkom!![]()
Robin is onze 16 jarige onschuldige jonge M.... dus ja je moet zijn reacties nog niet te letterlijk nemen
Series met een beetje een horror influence? Ik kan je "another" aanraden, als film "king of thorn"
Andere hele goede series zijn sowieso: Full metal alchemist - Brotherhood en Last Exile (de originele)
Wat voor genre's kijk je graag: Humor? Horror ? Serieuzere series of juist hele flauwe?
Ah handig, lekker kort, dan ga ik daar ook naar kijken. Dank! Oh en ik jank niet gauw dus dat komt goed ;Dquote:Op zondag 8 april 2012 18:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok, dat stelt me al wat meer gerust.
Angel Beats is ook een leuke anime voor als je nog niet zo veel hebt gekeken! Niet echt zo grof als Elfen Lied, maar wel een leuk verhaal. Ook maar iets van 13 episodes.
Ik moest janken aan het eind
En zo groeit ons kleine clubje gestaag! Welkom!quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Black Lagoon is wel een seinen serie,he!!quote:Op zondag 8 april 2012 18:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
En zo groeit ons kleine clubje gestaag! Welkom!
Zelf heb ik Elfen Lied nooit gezien dus kan niet echt zeggen of het hetzelfde niveau is, maar heb van de week Black Lagoon allebei de seizoenen en de OVA serie gekeken, denk dat je dat ook wel leuk vindt. Kleine samenvatting in deze AMV:
Wat kijk je verder zoal of wat zou je graag willen zien? Misschien dat je we nog meer op weg kunnen helpen. Je kan het zo gek niet bedenken of het bestaat in animevorm, dus schroom niet!
Serieus en onvoorspelbaar, hmmm wat ik je wel kan aanraden is een wat oudere genaamd "monster" maar die is erg serieus en ik heb me ook nog vermaakt met "Gosick" maar die serie moet je liggen denk ik zoquote:Op zondag 8 april 2012 18:42 schreef Charlea het volgende:
[..]
Lol, ik ben ook 15 jong en onschuldig. Ik hou wel van serieus en onvoorspelbaar en wat sarcastische humor. Grof hoeft niet per se maar is niet erg.
Ok, dan ga ik daar eens naar kijken, bedankt
[..]
Ah handig, lekker kort, dan ga ik daar ook naar kijken. Dank! Oh en ik jank niet gauw dus dat komt goed ;D
Jij kijkt dus naar een moe-loli!!quote:Op zondag 8 april 2012 18:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Serieus en onvoorspelbaar, hmmm wat ik je wel kan aanraden is een wat oudere genaamd "monster" maar die is erg serieus en ik heb me ook nog vermaakt met "Gosick" maar die serie moet je liggen denk ik zoIk moet eens wat dieper gaan graven
Dus? Elfen Lied ook.quote:Op zondag 8 april 2012 18:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Black Lagoon is wel een seinen serie,he!!
Ik heb wel ergere dingen gekekenquote:Op zondag 8 april 2012 18:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jij kijkt dus naar een moe-loli!!
Monster is veel te lang en serieus denk ikquote:Op zondag 8 april 2012 18:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Serieus en onvoorspelbaar, hmmm wat ik je wel kan aanraden is een wat oudere genaamd "monster" maar die is erg serieus en ik heb me ook nog vermaakt met "Gosick" maar die serie moet je liggen denk ik zoIk moet eens wat dieper gaan graven
Hoi!quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Oeh, Blood +, die heb ik ook nog liggen ja. Binnenkort ook maar eens bekijken danquote:Op zondag 8 april 2012 18:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoi!
Blood ++, Blood C
Claymore
Fate/stay night en de nu in het 2de seizoen zijnde Fate/Zero
Leg eens uitquote:Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bible Black met tentacle zeker??
Ah, jammer.quote:Op zondag 8 april 2012 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
.Hack// SIGN gekeken en ik snap er echt geen ene reet van...
Het was te doen, tot de shemale kwam.quote:Op zondag 8 april 2012 19:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
H-anime die begon als een spel/novel,is wel een hele grote serie!Heeft veel van die ranzige fetisj!
Klopt. Werkt best aardig.quote:@Robin,ik wist niet een dat je de playlist van SMplayer naast de viewer vast kon zetten!!
[ link | afbeelding ]
Let wel erop dat een shemale een man moet zijn geweest.Je bedoelt zeker een futanari(100% vrouw met een lul erbij)!!quote:Op zondag 8 april 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was te doen, tot de shemale kwam.
[..]
Klopt. Werkt best aardig.
waarom is daar een woord voorquote:Op zondag 8 april 2012 19:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Let wel erop dat een shemale een man moet zijn geweest.Je bedoelt zeker een futanari(100% vrouw met een lul erbij)!!
Dat bedoel ik dan, denk ikquote:Op zondag 8 april 2012 19:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Let wel erop dat een shemale een man moet zijn geweest.Je bedoelt zeker een futanari(100% vrouw met een lul erbij)!!
Meerdere mensen hier. Iedereen was er unaniem over eens dat hij niet zo best was.quote:Op zondag 8 april 2012 19:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand de spinn off serie over Rock Lee al gezien ?
Een futa kan zwanger worden ,he!Moet je Dulce Report lezen,H-manga met alleen maar futanari.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind hem tof in generations dus wel even checken maar ze hebben er een comedy van gemaakt of niet.quote:Op zondag 8 april 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meerdere mensen hier. Iedereen was er unaniem over eens dat hij niet zo best was.
Ik ben niet zo van de sportanimequote:Op zondag 8 april 2012 19:33 schreef gniffie het volgende:
Niemand kijkt Kuroko's Basketball?
Geniale bgm tijdens de climax![]()
Ik heb voor de rest geen flauw idee.quote:Op zondag 8 april 2012 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind hem tof in generations dus wel even checken maar ze hebben er een comedy van gemaakt of niet.
Art doet me denken aan K-ON.quote:
Dat is denk ik ook mijn reden.quote:Op zondag 8 april 2012 19:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Art doet me denken aan K-ON.
Mwah, ben zelf niet zo van de sportanime, waarschijnlijk omdat ik niet kan sporten
De enige sport die interessant is om te kijken vind ik schoonspringen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook mijn reden.
Ook vind ik sport gewoon niet interessant. Op TV kijk ik ook nooit sport.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook mijn reden.
Ook vind ik sport gewoon niet interessant. Op TV kijk ik ook nooit sport.
Manga of Anime??quote:Op zondag 8 april 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga ooit nog beginnen aan Hajime No Ippo, dus misschien komt daar nog verandering in.
Fate/Zero!quote:Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef gniffie het volgende:
Verslaafd aan sport kijken daarom zal ik het wel zo vet vinden, sporten doe ik zelf ook niet (vaak)
Wat is er naast Space Brothers nog meer de moeite waard?
Als ik ooit weer eens ga sporten, dan wordt het tennis.quote:Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De enige sport die interessant is om te kijken vind ik schoonspringen.
Saki Achiga-hen Episode of Side-Aquote:Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef gniffie het volgende:
Wat is er naast Space Brothers nog meer de moeite waard?
MG??quote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef gniffie het volgende:
Is Saki een sequel of spin-off? Het origineel vond ik namelijk kut, dat laffe vrouwtje irriteerde me.
MG gaat in de download en Fate/Zero is mwah, dus pas
Laat maar zitten zoek zelf op!!quote:Op zondag 8 april 2012 20:10 schreef gniffie het volgende:
Mysterious Girlfriend![]()
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=6246
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=8701
?
Iedereen is wel ergens aan schuldig, vral degenen die zichzelf beschrijven als 'onschuldig'. Wei vurtruwen hieur niet keen vreumdelingen!!!!!!111!1quote:Op zondag 8 april 2012 18:42 schreef Charlea het volgende:
[..]
Lol, ik ben ook 15 jong en onschuldig. Ik hou wel van serieus en onvoorspelbaar en wat sarcastische humor. Grof hoeft niet per se maar is niet erg.
Ok, dan ga ik daar eens naar kijken, bedankt
[..]
Ah handig, lekker kort, dan ga ik daar ook naar kijken. Dank! Oh en ik jank niet gauw dus dat komt goed ;D
Eindelijk een leeftijdsgenotequote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Sequel maar met andere personen(speelt zich 6 jaar later af)quote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef gniffie het volgende:
Is Saki een sequel of spin-off? Het origineel vond ik namelijk kut, dat laffe vrouwtje irriteerde me.
MG gaat in de download en Fate/Zero is mwah, dus pas
Altijd een lastige vraag.quote:Op zondag 8 april 2012 20:32 schreef Qunix het volgende:
Wat vinden jullie de mooiste anime ending?
En weten jullie een aantal openings of endings met muziek buiten Japan?
quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Altijd een lastige vraag.
OPs en EDs met muziek buiten japan die ik ken:Teveel earworm!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
En de aller aller allerbeste is natuurlijk de Nederlandse intro van Shin Chan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |