Nice! Je eerste mangaquote:Op zondag 8 april 2012 13:20 schreef Klipnap het volgende:
Net weer terug uit Keulen![]()
En de aankoop van mijn allereerste manga is een feit!
[ afbeelding ]
Jammer dat het Duits is, maar zo lang zijn de dialogen ook weer niet en dan krik ik het weer een beetje op met behulp van mijn woordenboek!
''Ein Kätzchen!!''quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 16:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Ein Kätzchen!!''
Van mijn vader mocht ik Elfenlied niet kopen, want dat was 18+
Ik zei ''ok, dan lees ik hem wel op internet''
Hahaha, dat vind ik niet gek. De manga is groffer dan de anime.quote:Op zondag 8 april 2012 16:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Ein Kätzchen!!''
Van mijn vader mocht ik Elfenlied niet kopen, want dat was 18+
Ik zei ''ok, dan lees ik hem wel op internet''
is binnen, vanavond even checken.quote:Op zondag 8 april 2012 14:49 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij je spuug ik geef je er liefde voor terug.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Je mag niet meer dan een download tegelijk doen he.quote:Op zondag 8 april 2012 16:49 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb Shirokuma al laten vallen, toch niets voor mij. Ik erger me vooral aan die panda.
Sankarea lijkt me wel tof, Nazo no Kanojo vooral wtf.
Ik ben trouwens geband bij #NEWS, en niet voor een dag, het is nu al 2 weken. Hoe kan ik dit veranderen?
Kan niet binnengaan #nibl (U bent verbannen).quote:Op zondag 8 april 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Je mag niet meer dan een download tegelijk doen he.
Als het goed is, dan kun je gewoon opnieuw joinen en zou hij het moeten doen.
Een alternatief kanaal is #nibl, die hanteert hetzelfde principe.
http://nibl.co.uk/bots.php
Ben je van heel Rizon verbannen dan? Probeer eens een willekeurig ander kanaal.quote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kan niet binnengaan #nibl (U bent verbannen).
Oke, ik ben hier nog nooit binnengeweest...
Ik kan nog naar de meeste servers, alleen deze 2 niet.quote:Op zondag 8 april 2012 17:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben je van heel Rizon verbannen dan? Probeer eens een willekeurig ander kanaal.
#AnimeHQ bijvoorbeeld.
Hmm, probeer anders dit:quote:Op zondag 8 april 2012 17:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kan nog naar de meeste servers, alleen deze 2 niet.
quote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit hier bij kennissen van mijn ouders Pasen te vieren, terwijl ik dolgraag Fate/Zero wil kijken.
Ik kon mij eigenlijk wel inleven in die panda. *knieval* Ik had eigenlijk ook gehoopt dat het surrealistischer en vergezochter zou zijn dan: grappige dieren die grappige dingen doen die mensen ook doen. Ach de openingsanimatie is tenminste wel een van de beste van het seizoen...quote:Op zondag 8 april 2012 16:49 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb Shirokuma al laten vallen, toch niets voor mij. Ik erger me vooral aan die panda.
nu opweg naar zus voor paasdinerquote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit hier bij kennissen van mijn ouders Pasen te vieren, terwijl ik dolgraag Fate/Zero wil kijken.
Oké, dat stelt me al wat meer gerust.quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Hey ik ben nieuw in deze reeks : D wist niet dat er anime-fokkers waren. Tot nu toe alleen Vampire Knight en Elfen Lied gekeken, vond vooral de laatste erg leuk. Weet iemand soortgelijke korte aanraders? 't is nl. zo moeilijk om veel te kijken naast school enzo.
Oh, en robin007bond (eerste pagina's van dit topic even doorgelezen) vrouwen die condooms lek prikken en dergelijke zijn niet altijd even snugger en ook vaak niet 100 procent.Er zijn ook genoeg meisjes/vrouwen die nooit aan kinderen moeten dènken, so no worries
ALlereerst: Welkom!quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Hey ik ben nieuw in deze reeks : D wist niet dat er anime-fokkers waren. Tot nu toe alleen Vampire Knight en Elfen Lied gekeken, vond vooral de laatste erg leuk. Weet iemand soortgelijke korte aanraders? 't is nl. zo moeilijk om veel te kijken naast school enzo.
Oh, en robin007bond (eerste pagina's van dit topic even doorgelezen) vrouwen die condooms lek prikken en dergelijke zijn niet altijd even snugger en ook vaak niet 100 procent.Er zijn ook genoeg meisjes/vrouwen die nooit aan kinderen moeten dènken, so no worries
ik had een hele flauwe verwacht maar hij is gewoon vetquote:
Een mangacategorie, iets met crossdressing en dat soort dingenquote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef Frag_adder het volgende:
wat is in hemelsnaam een genderbender?een manwijf of zo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |