quote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit hier bij kennissen van mijn ouders Pasen te vieren, terwijl ik dolgraag Fate/Zero wil kijken.
Ik kon mij eigenlijk wel inleven in die panda. *knieval* Ik had eigenlijk ook gehoopt dat het surrealistischer en vergezochter zou zijn dan: grappige dieren die grappige dingen doen die mensen ook doen. Ach de openingsanimatie is tenminste wel een van de beste van het seizoen...quote:Op zondag 8 april 2012 16:49 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb Shirokuma al laten vallen, toch niets voor mij. Ik erger me vooral aan die panda.
nu opweg naar zus voor paasdinerquote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit hier bij kennissen van mijn ouders Pasen te vieren, terwijl ik dolgraag Fate/Zero wil kijken.
Oké, dat stelt me al wat meer gerust.quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Hey ik ben nieuw in deze reeks : D wist niet dat er anime-fokkers waren. Tot nu toe alleen Vampire Knight en Elfen Lied gekeken, vond vooral de laatste erg leuk. Weet iemand soortgelijke korte aanraders? 't is nl. zo moeilijk om veel te kijken naast school enzo.
Oh, en robin007bond (eerste pagina's van dit topic even doorgelezen) vrouwen die condooms lek prikken en dergelijke zijn niet altijd even snugger en ook vaak niet 100 procent.Er zijn ook genoeg meisjes/vrouwen die nooit aan kinderen moeten dènken, so no worries
ALlereerst: Welkom!quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Hey ik ben nieuw in deze reeks : D wist niet dat er anime-fokkers waren. Tot nu toe alleen Vampire Knight en Elfen Lied gekeken, vond vooral de laatste erg leuk. Weet iemand soortgelijke korte aanraders? 't is nl. zo moeilijk om veel te kijken naast school enzo.
Oh, en robin007bond (eerste pagina's van dit topic even doorgelezen) vrouwen die condooms lek prikken en dergelijke zijn niet altijd even snugger en ook vaak niet 100 procent.Er zijn ook genoeg meisjes/vrouwen die nooit aan kinderen moeten dènken, so no worries
ik had een hele flauwe verwacht maar hij is gewoon vetquote:
Een mangacategorie, iets met crossdressing en dat soort dingenquote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef Frag_adder het volgende:
wat is in hemelsnaam een genderbender?een manwijf of zo ?
Welkom..quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Viz Media zuigt!!!quote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef Qunix het volgende:
Bakuman Anime Coming To The UK
VIZ Media Europe has announced the acquisition of the anime adaptation of Bakuman for Europe and the UK.
The Bakuman manga is the work of Takeshi Obata and Tsugumi Ohba, creators of Death Note and follows two high school boys as they strive to fulfill their dream of becoming professional manga creators.
The anime is directed by Kenichi Kasai, who previously worked on Honey and Clover and Noriaki Akitaya, whose credits include Code Geass.
Two seasons of the anime have been broadcast in Japan and a third is already planned. The manga debuted in Weekly Shonen Jump and marked a change in direction for the two creators, moving away from the supernatural elements and detective thrills of Death Note and instead offering a slice of life story without any Death Gods or lethal notebooks in sight.
Kaze UK will be handling the physical release (meaning DVDs and Blu-rays) but there has been no indication yet of any potential release date nor of how many volumes the series will be released over.
Lol, ik ben ook 15 jong en onschuldig. Ik hou wel van serieus en onvoorspelbaar en wat sarcastische humor. Grof hoeft niet per se maar is niet erg.quote:Op zondag 8 april 2012 18:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ALlereerst: Welkom!![]()
Robin is onze 16 jarige onschuldige jonge M.... dus ja je moet zijn reacties nog niet te letterlijk nemen
Series met een beetje een horror influence? Ik kan je "another" aanraden, als film "king of thorn"
Andere hele goede series zijn sowieso: Full metal alchemist - Brotherhood en Last Exile (de originele)
Wat voor genre's kijk je graag: Humor? Horror ? Serieuzere series of juist hele flauwe?
Ah handig, lekker kort, dan ga ik daar ook naar kijken. Dank! Oh en ik jank niet gauw dus dat komt goed ;Dquote:Op zondag 8 april 2012 18:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, dat stelt me al wat meer gerust.
Angel Beats is ook een leuke anime voor als je nog niet zo veel hebt gekeken! Niet echt zo grof als Elfen Lied, maar wel een leuk verhaal. Ook maar iets van 13 episodes.
Ik moest janken aan het eind
En zo groeit ons kleine clubje gestaag! Welkom!quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Black Lagoon is wel een seinen serie,he!!quote:Op zondag 8 april 2012 18:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
En zo groeit ons kleine clubje gestaag! Welkom!
Zelf heb ik Elfen Lied nooit gezien dus kan niet echt zeggen of het hetzelfde niveau is, maar heb van de week Black Lagoon allebei de seizoenen en de OVA serie gekeken, denk dat je dat ook wel leuk vindt. Kleine samenvatting in deze AMV:
Wat kijk je verder zoal of wat zou je graag willen zien? Misschien dat je we nog meer op weg kunnen helpen. Je kan het zo gek niet bedenken of het bestaat in animevorm, dus schroom niet!
Serieus en onvoorspelbaar, hmmm wat ik je wel kan aanraden is een wat oudere genaamd "monster" maar die is erg serieus en ik heb me ook nog vermaakt met "Gosick" maar die serie moet je liggen denk ik zoquote:Op zondag 8 april 2012 18:42 schreef Charlea het volgende:
[..]
Lol, ik ben ook 15 jong en onschuldig. Ik hou wel van serieus en onvoorspelbaar en wat sarcastische humor. Grof hoeft niet per se maar is niet erg.
Oké, dan ga ik daar eens naar kijken, bedankt
[..]
Ah handig, lekker kort, dan ga ik daar ook naar kijken. Dank! Oh en ik jank niet gauw dus dat komt goed ;D
Jij kijkt dus naar een moe-loli!!quote:Op zondag 8 april 2012 18:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Serieus en onvoorspelbaar, hmmm wat ik je wel kan aanraden is een wat oudere genaamd "monster" maar die is erg serieus en ik heb me ook nog vermaakt met "Gosick" maar die serie moet je liggen denk ik zoIk moet eens wat dieper gaan graven
Dus? Elfen Lied ook.quote:Op zondag 8 april 2012 18:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Black Lagoon is wel een seinen serie,he!!
Ik heb wel ergere dingen gekekenquote:Op zondag 8 april 2012 18:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jij kijkt dus naar een moe-loli!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |