PS3MediaServer geeft gewoon de audiostream onveranderd door, dus daar heb je ook last van de Cinavia beveiliging.quote:Op zondag 1 april 2012 13:14 schreef JK het volgende:
De recente Sony PIctures films hebben ze... probeer bijv. eens Jack & Jill of The girl with the dragon tattoo. Als je die feilloos met PS3MediaServer kan draaien, is dat dus de oplossing voor Timmos en Funkel.
nieuwe halen...quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
bovendien moet ik ook nog eens harddisk en misschien voeding vervangen.
HELP!!!!
quote:
Hoeft niet meer!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:01 schreef robin007bond het volgende:
Mijn PS3 is ook stuk. Ik ga binnenkort ook gewoon een nieuwe halen.
Bij mij was het overigens een slim. YLOD.
Ik heb hem helemaal opengemaakt, koelpasta opnieuw gedaan, etc. Helaas ging bij het disassemblen een kabeltje los en zijn de pinnetjes daarvan verbogen. Dat is toevallig net het stukje waar de Eject en Power knop mee worden bestuurd.
Dit heeft een vriend van mij geschreven op FB.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik kan voor ¤35 de laser van mijn PS3 BD speler vervangen en een nieuwe koelpasta erop zetten!!
quote:Ik zet wel nieuwe koelpasta voor cpu en gpu. Draaitie meteen koeler. Je moet zo ie zo altijd na spelen de ps3 tijdje laten draaien in de menu dan koeltie gelijdelijk af. Ik zet mn ps3 op 60min auto shutdown dan gaatie vanzelf uit nadatie is afgekoeld
Zo gat je ps langer mee en voorkom je ylod
Lol whut??quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
.Aangezien ik gisteren FF13 zat te spelen,vermoed ik dat het komt omdat fucking Square-Enix weigert installatie/game bestanden van ~5-10 gig toe te voegen(in plaats van dat,moet alles van de BD speler gelezen worden.
Beetje te snel getypt.quote:
3 maanden PS+ is ¤15!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zit te denken om Duke Nukem Forever te kopen in de Playstation store daar kost hij ¤12,74 (korting voor playstation plus abonnees.)
Als ik die koop en mijn Playstation plus is afgelopen kan ik het dan nog spelen?
Alles wat je gratis krijgt is alleen geldig als je betaald. Alles wat je met korting koopt mag je houden, ook zonder playstation plus abonnement.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zit te denken om Duke Nukem Forever te kopen in de Playstation store daar kost hij ¤12,74 (korting voor playstation plus abonnees.)
Als ik die koop en mijn Playstation plus is afgelopen kan ik het dan nog spelen?
Dus 60 euro per jaar. Waarom zeikt iedereen dan altijd op Xbox Live wat je voor 35 euro per jaar hebt?quote:
Oké, bedanktquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:21 schreef SoepvorkNL het volgende:
[..]
Alles wat je gratis krijgt is alleen geldig als je betaald. Alles wat je met korting koopt mag je houden, ook zonder playstation plus abonnement.
Xbox Live is iets anders dan PS+quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dus 60 euro per jaar. Waarom zeikt iedereen dan altijd op Xbox Live wat je voor 35 euro per jaar hebt?
Niet ¤60 per jaar maar ¤50 en je krijgt nog veel meer dingen erbij als een PSN + lid.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dus 60 euro per jaar. Waarom zeikt iedereen dan altijd op Xbox Live wat je voor 35 euro per jaar hebt?
Krijg je met xbox live games gratis zoals farcry 2?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wel met korting!!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Krijg je met xbox live games gratis zoals farcry 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |