De rabiate fangirls GILLEN dat Naruto en Sasuke eigenlijk homofielen zijn en naar elkaar verlangen terwijl ze de twee in suggestieve houdingen tekenen en homo-erotische fan-fictie schrijven. H als dat is waar ze nat van worden...quote:Op zondag 8 april 2012 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die hele ik ga Sasuke koste wat het kost redden omdat ik een speciale band met hem heb is gewoon erg dubieus. En de fans roepen dan dat het komt omdat Naruto geen vrienden heeft gehad bla bla en daarom waarde hecht aan de vriendschap ofzo maar volgens mij is dat ontkenning., en dat haku gebeuren met zijn of haar leeraar is ook al zo lekker dubbelzinnig.
J.K. Rowling deed ook zoiets. Toen ze klaar gekomen was (hihi ik schreef 'klaar gekomen'quote:Ik denk als Naruto ooit stopt dat de makers dan binnen 5 jaar na stoppen toegeven dat Naruto stiekem gay was.. slimme manier om zo iets mainstream te maken. Dit of ze laten het in een van de laatste episodes blijken.
elfen lied? (qua geweld)quote:Op zondag 8 april 2012 14:31 schreef einzweipolizei het volgende:
Weet iemand een anime die een beetje op Higurashi no naku koro ni lijkt?
Ik heb hem een paar minuten geleden gezien, ik heb er maar een woord voor:quote:Op zondag 8 april 2012 14:49 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij je spuug ik geef je er liefde voor terug.
Het viel voor mij wel mee. Voor het grootste gedeelte was het een normale anime met een leuke modern ouderwetste tekenstijl.quote:Op zondag 8 april 2012 14:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar minuten geleden gezien, ik heb er maar een woord voor:
WTF.
Sankarea? Die ga ik nu kijken.quote:Op zondag 8 april 2012 14:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het viel voor mij wel mee. Voor het grootste gedeelte was het een normale anime met een leuke modern ouderwetste tekenstijl.
En de ontwenningsverschijnselen omdat je het speeksel van de persoon waar je van houd mist is niet zo vergezocht in anime land.
Ik had meer een wtf bij dat einde van die anime over een jongen die alleen van dode meisjes houd.
Nice! Je eerste mangaquote:Op zondag 8 april 2012 13:20 schreef Klipnap het volgende:
Net weer terug uit Keulen![]()
En de aankoop van mijn allereerste manga is een feit!
[ afbeelding ]
Jammer dat het Duits is, maar zo lang zijn de dialogen ook weer niet en dan krik ik het weer een beetje op met behulp van mijn woordenboek!
''Ein Ktzchen!!''quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 16:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Ein Ktzchen!!''
Van mijn vader mocht ik Elfenlied niet kopen, want dat was 18+
Ik zei ''ok, dan lees ik hem wel op internet''
Hahaha, dat vind ik niet gek. De manga is groffer dan de anime.quote:Op zondag 8 april 2012 16:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Ein Ktzchen!!''
Van mijn vader mocht ik Elfenlied niet kopen, want dat was 18+
Ik zei ''ok, dan lees ik hem wel op internet''
is binnen, vanavond even checken.quote:Op zondag 8 april 2012 14:49 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij je spuug ik geef je er liefde voor terug.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Je mag niet meer dan een download tegelijk doen he.quote:Op zondag 8 april 2012 16:49 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb Shirokuma al laten vallen, toch niets voor mij. Ik erger me vooral aan die panda.
Sankarea lijkt me wel tof, Nazo no Kanojo vooral wtf.
Ik ben trouwens geband bij #NEWS, en niet voor een dag, het is nu al 2 weken. Hoe kan ik dit veranderen?
Kan niet binnengaan #nibl (U bent verbannen).quote:Op zondag 8 april 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Je mag niet meer dan een download tegelijk doen he.
Als het goed is, dan kun je gewoon opnieuw joinen en zou hij het moeten doen.
Een alternatief kanaal is #nibl, die hanteert hetzelfde principe.
http://nibl.co.uk/bots.php
Ben je van heel Rizon verbannen dan? Probeer eens een willekeurig ander kanaal.quote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kan niet binnengaan #nibl (U bent verbannen).
Oke, ik ben hier nog nooit binnengeweest...
Ik kan nog naar de meeste servers, alleen deze 2 niet.quote:Op zondag 8 april 2012 17:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben je van heel Rizon verbannen dan? Probeer eens een willekeurig ander kanaal.
#AnimeHQ bijvoorbeeld.
Hmm, probeer anders dit:quote:Op zondag 8 april 2012 17:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kan nog naar de meeste servers, alleen deze 2 niet.
quote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit hier bij kennissen van mijn ouders Pasen te vieren, terwijl ik dolgraag Fate/Zero wil kijken.
Ik kon mij eigenlijk wel inleven in die panda. *knieval* Ik had eigenlijk ook gehoopt dat het surrealistischer en vergezochter zou zijn dan: grappige dieren die grappige dingen doen die mensen ook doen. Ach de openingsanimatie is tenminste wel een van de beste van het seizoen...quote:Op zondag 8 april 2012 16:49 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb Shirokuma al laten vallen, toch niets voor mij. Ik erger me vooral aan die panda.
nu opweg naar zus voor paasdinerquote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit hier bij kennissen van mijn ouders Pasen te vieren, terwijl ik dolgraag Fate/Zero wil kijken.
Ok, dat stelt me al wat meer gerust.quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Hey ik ben nieuw in deze reeks : D wist niet dat er anime-fokkers waren. Tot nu toe alleen Vampire Knight en Elfen Lied gekeken, vond vooral de laatste erg leuk. Weet iemand soortgelijke korte aanraders? 't is nl. zo moeilijk om veel te kijken naast school enzo.
Oh, en robin007bond (eerste pagina's van dit topic even doorgelezen) vrouwen die condooms lek prikken en dergelijke zijn niet altijd even snugger en ook vaak niet 100 procent.Er zijn ook genoeg meisjes/vrouwen die nooit aan kinderen moeten dnken, so no worries
ALlereerst: Welkom!quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Hey ik ben nieuw in deze reeks : D wist niet dat er anime-fokkers waren. Tot nu toe alleen Vampire Knight en Elfen Lied gekeken, vond vooral de laatste erg leuk. Weet iemand soortgelijke korte aanraders? 't is nl. zo moeilijk om veel te kijken naast school enzo.
Oh, en robin007bond (eerste pagina's van dit topic even doorgelezen) vrouwen die condooms lek prikken en dergelijke zijn niet altijd even snugger en ook vaak niet 100 procent.Er zijn ook genoeg meisjes/vrouwen die nooit aan kinderen moeten dnken, so no worries
ik had een hele flauwe verwacht maar hij is gewoon vetquote:
Een mangacategorie, iets met crossdressing en dat soort dingenquote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef Frag_adder het volgende:
wat is in hemelsnaam een genderbender?een manwijf of zo ?
Welkom..quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Viz Media zuigt!!!quote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef Qunix het volgende:
Bakuman Anime Coming To The UK
VIZ Media Europe has announced the acquisition of the anime adaptation of Bakuman for Europe and the UK.
The Bakuman manga is the work of Takeshi Obata and Tsugumi Ohba, creators of Death Note and follows two high school boys as they strive to fulfill their dream of becoming professional manga creators.
The anime is directed by Kenichi Kasai, who previously worked on Honey and Clover and Noriaki Akitaya, whose credits include Code Geass.
Two seasons of the anime have been broadcast in Japan and a third is already planned. The manga debuted in Weekly Shonen Jump and marked a change in direction for the two creators, moving away from the supernatural elements and detective thrills of Death Note and instead offering a slice of life story without any Death Gods or lethal notebooks in sight.
Kaze UK will be handling the physical release (meaning DVDs and Blu-rays) but there has been no indication yet of any potential release date nor of how many volumes the series will be released over.
Lol, ik ben ook 15 jong en onschuldig. Ik hou wel van serieus en onvoorspelbaar en wat sarcastische humor. Grof hoeft niet per se maar is niet erg.quote:Op zondag 8 april 2012 18:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ALlereerst: Welkom!![]()
Robin is onze 16 jarige onschuldige jonge M.... dus ja je moet zijn reacties nog niet te letterlijk nemen
Series met een beetje een horror influence? Ik kan je "another" aanraden, als film "king of thorn"
Andere hele goede series zijn sowieso: Full metal alchemist - Brotherhood en Last Exile (de originele)
Wat voor genre's kijk je graag: Humor? Horror ? Serieuzere series of juist hele flauwe?
Ah handig, lekker kort, dan ga ik daar ook naar kijken. Dank! Oh en ik jank niet gauw dus dat komt goed ;Dquote:Op zondag 8 april 2012 18:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok, dat stelt me al wat meer gerust.
Angel Beats is ook een leuke anime voor als je nog niet zo veel hebt gekeken! Niet echt zo grof als Elfen Lied, maar wel een leuk verhaal. Ook maar iets van 13 episodes.
Ik moest janken aan het eind
En zo groeit ons kleine clubje gestaag! Welkom!quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Black Lagoon is wel een seinen serie,he!!quote:Op zondag 8 april 2012 18:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
En zo groeit ons kleine clubje gestaag! Welkom!
Zelf heb ik Elfen Lied nooit gezien dus kan niet echt zeggen of het hetzelfde niveau is, maar heb van de week Black Lagoon allebei de seizoenen en de OVA serie gekeken, denk dat je dat ook wel leuk vindt. Kleine samenvatting in deze AMV:
Wat kijk je verder zoal of wat zou je graag willen zien? Misschien dat je we nog meer op weg kunnen helpen. Je kan het zo gek niet bedenken of het bestaat in animevorm, dus schroom niet!
Serieus en onvoorspelbaar, hmmm wat ik je wel kan aanraden is een wat oudere genaamd "monster" maar die is erg serieus en ik heb me ook nog vermaakt met "Gosick" maar die serie moet je liggen denk ik zoquote:Op zondag 8 april 2012 18:42 schreef Charlea het volgende:
[..]
Lol, ik ben ook 15 jong en onschuldig. Ik hou wel van serieus en onvoorspelbaar en wat sarcastische humor. Grof hoeft niet per se maar is niet erg.
Ok, dan ga ik daar eens naar kijken, bedankt
[..]
Ah handig, lekker kort, dan ga ik daar ook naar kijken. Dank! Oh en ik jank niet gauw dus dat komt goed ;D
Jij kijkt dus naar een moe-loli!!quote:Op zondag 8 april 2012 18:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Serieus en onvoorspelbaar, hmmm wat ik je wel kan aanraden is een wat oudere genaamd "monster" maar die is erg serieus en ik heb me ook nog vermaakt met "Gosick" maar die serie moet je liggen denk ik zoIk moet eens wat dieper gaan graven
Dus? Elfen Lied ook.quote:Op zondag 8 april 2012 18:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Black Lagoon is wel een seinen serie,he!!
Ik heb wel ergere dingen gekekenquote:Op zondag 8 april 2012 18:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jij kijkt dus naar een moe-loli!!
Monster is veel te lang en serieus denk ikquote:Op zondag 8 april 2012 18:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Serieus en onvoorspelbaar, hmmm wat ik je wel kan aanraden is een wat oudere genaamd "monster" maar die is erg serieus en ik heb me ook nog vermaakt met "Gosick" maar die serie moet je liggen denk ik zoIk moet eens wat dieper gaan graven
Hoi!quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Oeh, Blood +, die heb ik ook nog liggen ja. Binnenkort ook maar eens bekijken danquote:Op zondag 8 april 2012 18:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoi!
Blood ++, Blood C
Claymore
Fate/stay night en de nu in het 2de seizoen zijnde Fate/Zero
Leg eens uitquote:Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bible Black met tentacle zeker??
Ah, jammer.quote:Op zondag 8 april 2012 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
.Hack// SIGN gekeken en ik snap er echt geen ene reet van...
Het was te doen, tot de shemale kwam.quote:Op zondag 8 april 2012 19:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
H-anime die begon als een spel/novel,is wel een hele grote serie!Heeft veel van die ranzige fetisj!
Klopt. Werkt best aardig.quote:@Robin,ik wist niet een dat je de playlist van SMplayer naast de viewer vast kon zetten!!
[ link | afbeelding ]
Let wel erop dat een shemale een man moet zijn geweest.Je bedoelt zeker een futanari(100% vrouw met een lul erbij)!!quote:Op zondag 8 april 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was te doen, tot de shemale kwam.
[..]
Klopt. Werkt best aardig.
waarom is daar een woord voorquote:Op zondag 8 april 2012 19:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Let wel erop dat een shemale een man moet zijn geweest.Je bedoelt zeker een futanari(100% vrouw met een lul erbij)!!
Dat bedoel ik dan, denk ikquote:Op zondag 8 april 2012 19:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Let wel erop dat een shemale een man moet zijn geweest.Je bedoelt zeker een futanari(100% vrouw met een lul erbij)!!
Meerdere mensen hier. Iedereen was er unaniem over eens dat hij niet zo best was.quote:Op zondag 8 april 2012 19:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand de spinn off serie over Rock Lee al gezien ?
Een futa kan zwanger worden ,he!Moet je Dulce Report lezen,H-manga met alleen maar futanari.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind hem tof in generations dus wel even checken maar ze hebben er een comedy van gemaakt of niet.quote:Op zondag 8 april 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meerdere mensen hier. Iedereen was er unaniem over eens dat hij niet zo best was.
Ik ben niet zo van de sportanimequote:Op zondag 8 april 2012 19:33 schreef gniffie het volgende:
Niemand kijkt Kuroko's Basketball?
Geniale bgm tijdens de climax![]()
Ik heb voor de rest geen flauw idee.quote:Op zondag 8 april 2012 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind hem tof in generations dus wel even checken maar ze hebben er een comedy van gemaakt of niet.
Art doet me denken aan K-ON.quote:
Dat is denk ik ook mijn reden.quote:Op zondag 8 april 2012 19:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Art doet me denken aan K-ON.
Mwah, ben zelf niet zo van de sportanime, waarschijnlijk omdat ik niet kan sporten
De enige sport die interessant is om te kijken vind ik schoonspringen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook mijn reden.
Ook vind ik sport gewoon niet interessant. Op TV kijk ik ook nooit sport.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook mijn reden.
Ook vind ik sport gewoon niet interessant. Op TV kijk ik ook nooit sport.
Manga of Anime??quote:Op zondag 8 april 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga ooit nog beginnen aan Hajime No Ippo, dus misschien komt daar nog verandering in.
Fate/Zero!quote:Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef gniffie het volgende:
Verslaafd aan sport kijken daarom zal ik het wel zo vet vinden, sporten doe ik zelf ook niet (vaak)
Wat is er naast Space Brothers nog meer de moeite waard?
Als ik ooit weer eens ga sporten, dan wordt het tennis.quote:Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De enige sport die interessant is om te kijken vind ik schoonspringen.
Saki Achiga-hen Episode of Side-Aquote:Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef gniffie het volgende:
Wat is er naast Space Brothers nog meer de moeite waard?
MG??quote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef gniffie het volgende:
Is Saki een sequel of spin-off? Het origineel vond ik namelijk kut, dat laffe vrouwtje irriteerde me.
MG gaat in de download en Fate/Zero is mwah, dus pas
Laat maar zitten zoek zelf op!!quote:Op zondag 8 april 2012 20:10 schreef gniffie het volgende:
Mysterious Girlfriend![]()
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=6246
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=8701
?
Iedereen is wel ergens aan schuldig, vral degenen die zichzelf beschrijven als 'onschuldig'. Wei vurtruwen hieur niet keen vreumdelingen!!!!!!111!1quote:Op zondag 8 april 2012 18:42 schreef Charlea het volgende:
[..]
Lol, ik ben ook 15 jong en onschuldig. Ik hou wel van serieus en onvoorspelbaar en wat sarcastische humor. Grof hoeft niet per se maar is niet erg.
Ok, dan ga ik daar eens naar kijken, bedankt
[..]
Ah handig, lekker kort, dan ga ik daar ook naar kijken. Dank! Oh en ik jank niet gauw dus dat komt goed ;D
Eindelijk een leeftijdsgenotequote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Sequel maar met andere personen(speelt zich 6 jaar later af)quote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef gniffie het volgende:
Is Saki een sequel of spin-off? Het origineel vond ik namelijk kut, dat laffe vrouwtje irriteerde me.
MG gaat in de download en Fate/Zero is mwah, dus pas
Altijd een lastige vraag.quote:Op zondag 8 april 2012 20:32 schreef Qunix het volgende:
Wat vinden jullie de mooiste anime ending?
En weten jullie een aantal openings of endings met muziek buiten Japan?
quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Altijd een lastige vraag.
OPs en EDs met muziek buiten japan die ik ken:Teveel earworm!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
En de aller aller allerbeste is natuurlijk de Nederlandse intro van Shin Chan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |