Monster is veel te lang en serieus denk ikquote:Op zondag 8 april 2012 18:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Serieus en onvoorspelbaar, hmmm wat ik je wel kan aanraden is een wat oudere genaamd "monster" maar die is erg serieus en ik heb me ook nog vermaakt met "Gosick" maar die serie moet je liggen denk ik zoIk moet eens wat dieper gaan graven
Hoi!quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Hey ik ben nieuw in deze reeks : D wist niet dat er anime-fokkers waren. Tot nu toe alleen Vampire Knight en Elfen Lied gekeken, vond vooral de laatste erg leuk. Weet iemand soortgelijke korte aanraders? 't is nl. zo moeilijk om veel te kijken naast school enzo.
Oeh, Blood +, die heb ik ook nog liggen ja. Binnenkort ook maar eens bekijken danquote:Op zondag 8 april 2012 18:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoi!
Blood ++, Blood C
Claymore
Fate/stay night en de nu in het 2de seizoen zijnde Fate/Zero
Leg eens uitquote:Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bible Black met tentacle zeker??
Ah, jammer.quote:Op zondag 8 april 2012 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
.Hack// SIGN gekeken en ik snap er echt geen ene reet van...
Het was te doen, tot de shemale kwam.quote:Op zondag 8 april 2012 19:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
H-anime die begon als een spel/novel,is wel een hele grote serie!Heeft veel van die ranzige fetisj!
Klopt. Werkt best aardig.quote:@Robin,ik wist niet een dat je de playlist van SMplayer naast de viewer vast kon zetten!!
[ link | afbeelding ]
Let wel erop dat een shemale een man moet zijn geweest.Je bedoelt zeker een futanari(100% vrouw met een lul erbij)!!quote:Op zondag 8 april 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was te doen, tot de shemale kwam.
[..]
Klopt. Werkt best aardig.
waarom is daar een woord voorquote:Op zondag 8 april 2012 19:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Let wel erop dat een shemale een man moet zijn geweest.Je bedoelt zeker een futanari(100% vrouw met een lul erbij)!!
Dat bedoel ik dan, denk ikquote:Op zondag 8 april 2012 19:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Let wel erop dat een shemale een man moet zijn geweest.Je bedoelt zeker een futanari(100% vrouw met een lul erbij)!!
Meerdere mensen hier. Iedereen was er unaniem over eens dat hij niet zo best was.quote:Op zondag 8 april 2012 19:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand de spinn off serie over Rock Lee al gezien ?
Een futa kan zwanger worden ,he!Moet je Dulce Report lezen,H-manga met alleen maar futanari.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind hem tof in generations dus wel even checken maar ze hebben er een comedy van gemaakt of niet.quote:Op zondag 8 april 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meerdere mensen hier. Iedereen was er unaniem over eens dat hij niet zo best was.
Ik ben niet zo van de sportanimequote:Op zondag 8 april 2012 19:33 schreef gniffie het volgende:
Niemand kijkt Kuroko's Basketball?
Geniale bgm tijdens de climax![]()
Ik heb voor de rest geen flauw idee.quote:Op zondag 8 april 2012 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind hem tof in generations dus wel even checken maar ze hebben er een comedy van gemaakt of niet.
Art doet me denken aan K-ON.quote:
Dat is denk ik ook mijn reden.quote:Op zondag 8 april 2012 19:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Art doet me denken aan K-ON.
Mwah, ben zelf niet zo van de sportanime, waarschijnlijk omdat ik niet kan sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |