Art doet me denken aan K-ON.quote:
Dat is denk ik ook mijn reden.quote:Op zondag 8 april 2012 19:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Art doet me denken aan K-ON.
Mwah, ben zelf niet zo van de sportanime, waarschijnlijk omdat ik niet kan sporten
De enige sport die interessant is om te kijken vind ik schoonspringen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook mijn reden.
Ook vind ik sport gewoon niet interessant. Op TV kijk ik ook nooit sport.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook mijn reden.
Ook vind ik sport gewoon niet interessant. Op TV kijk ik ook nooit sport.
Manga of Anime??quote:Op zondag 8 april 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga ooit nog beginnen aan Hajime No Ippo, dus misschien komt daar nog verandering in.
Fate/Zero!quote:Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef gniffie het volgende:
Verslaafd aan sport kijken daarom zal ik het wel zo vet vinden, sporten doe ik zelf ook niet (vaak)
Wat is er naast Space Brothers nog meer de moeite waard?
Als ik ooit weer eens ga sporten, dan wordt het tennis.quote:Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De enige sport die interessant is om te kijken vind ik schoonspringen.
Saki Achiga-hen Episode of Side-Aquote:Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef gniffie het volgende:
Wat is er naast Space Brothers nog meer de moeite waard?
MG??quote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef gniffie het volgende:
Is Saki een sequel of spin-off? Het origineel vond ik namelijk kut, dat laffe vrouwtje irriteerde me.
MG gaat in de download en Fate/Zero is mwah, dus pas
Laat maar zitten zoek zelf op!!quote:Op zondag 8 april 2012 20:10 schreef gniffie het volgende:
Mysterious Girlfriend![]()
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=6246
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=8701
?
Iedereen is wel ergens aan schuldig, vral degenen die zichzelf beschrijven als 'onschuldig'. Wei vurtruwen hieur niet keen vreumdelingen!!!!!!111!1quote:Op zondag 8 april 2012 18:42 schreef Charlea het volgende:
[..]
Lol, ik ben ook 15 jong en onschuldig. Ik hou wel van serieus en onvoorspelbaar en wat sarcastische humor. Grof hoeft niet per se maar is niet erg.
Ok, dan ga ik daar eens naar kijken, bedankt
[..]
Ah handig, lekker kort, dan ga ik daar ook naar kijken. Dank! Oh en ik jank niet gauw dus dat komt goed ;D
Eindelijk een leeftijdsgenotequote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Charlea het volgende:
Hey ik ben nieuw in deze reeks : D wist niet dat er anime-fokkers waren. Tot nu toe alleen Vampire Knight en Elfen Lied gekeken, vond vooral de laatste erg leuk. Weet iemand soortgelijke korte aanraders? 't is nl. zo moeilijk om veel te kijken naast school enzo.
Oh, en robin007bond (eerste pagina's van dit topic even doorgelezen) vrouwen die condooms lek prikken en dergelijke zijn niet altijd even snugger en ook vaak niet 100 procent.Er zijn ook genoeg meisjes/vrouwen die nooit aan kinderen moeten dnken, so no worries
Sequel maar met andere personen(speelt zich 6 jaar later af)quote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef gniffie het volgende:
Is Saki een sequel of spin-off? Het origineel vond ik namelijk kut, dat laffe vrouwtje irriteerde me.
MG gaat in de download en Fate/Zero is mwah, dus pas
Altijd een lastige vraag.quote:Op zondag 8 april 2012 20:32 schreef Qunix het volgende:
Wat vinden jullie de mooiste anime ending?
En weten jullie een aantal openings of endings met muziek buiten Japan?
quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Altijd een lastige vraag.
OPs en EDs met muziek buiten japan die ik ken:Teveel earworm!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
En de aller aller allerbeste is natuurlijk de Nederlandse intro van Shin Chan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |