2x repair gedaan,even een andere sub binnen halen.quote:Name Links Size Status
- Disgaea - 06 Exiled-Destiny - Repair failed, not enough repair blocks (129 short) 17 MB Failed
Completed at 11:16:01 on Saturday 07 April 2012
Download:
Downloaded in 5 seconds at an average of 3.0 MB/s
Repair:
[Disgaea - 06 [Exiled-Destiny] [C467EEFC].mkv] Repair failed, not enough repair blocks (129 short)
Trying SFV verification
Some files failed to verify against "Disgaea - 06 [Exiled-Destiny] [C467EEFC].sfv
Welke Starbucks??quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:27 schreef Klipnap het volgende:
Zit nu lekker bij de Starbucks hip te doen met mijn iPhone en Frappucino. Ik neem de beket zo mee naar huis om hem op mijn kast te zetten. Dan tweet ik het naar mijn dinnetjes, zó enig!
(het is dat hier wifi is, anders...)
Ja maar ik kan alleen op Fok als ik in de Starbucks zitquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zo ver,is het gezellig daar?
Herkenbaar trouwens. De McDonald's heeft chiller wifi dan de Starbucks overigens.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja maar ik kan alleen op Fok als ik in de Starbucks zit
Gelukkig heb ik Game of Thrones geconverteerd voor 10 uur kijkplezier
Met wat??quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja maar ik kan alleen op Fok als ik in de Starbucks zit
Gelukkig heb ik Game of Thrones geconverteerd voor 10 uur kijkplezier
Met het mkv-mp4 programma, op mijn iPhone, ready!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Met wat??
VLC laat geen beeld zien!!![]()
Is goed.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Met het mkv-mp4 programma, op mijn iPhone, ready!
VLC zuigt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Met wat??
VLC laat geen beeld zien!!![]()
Ben aptitude aan het updaten!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VLC zuigt.
Heb je nu al die nieuwe mplayer en smplayer geprobeerd?
| 1 2 3 4 5 | W: Failed to fetch http://ppa.launchpad.net/rvm/mplayer/ubuntu/dists/oneiric/main/source/Sources 404 Not Found W: Failed to fetch http://ppa.launchpad.net/rvm/mplayer/ubuntu/dists/oneiric/main/binary-amd64/Packages 404 Not Found W: Failed to fetch http://ppa.launchpad.net/rvm/mplayer/ubuntu/dists/oneiric/main/binary-i386/Packages 404 Not Found |
Sorryquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:35 schreef robin007bond het volgende:
Misschien dat ik je aan het lachen kan krijgen in de Starbucks, dan is mijn leven echt compleet.
Garpige garp XD MIO hihihihi ik cosplay mio altijd als ik thuis ben![]()
en ritsu sloeg me met drumsticks en zei hey mio maar ik ben mio helemaal niet zo dat was het xd
garpig! hihi
Damn.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Damn.
Oké, een K-ON mop dan.
Mio komt binnen in de kamer van de Light Music Club. Zegt Ritsu: "Mio, je hebt wat op je hoofd?".
"Oh nee toch! Wat dan!?" vraagt Mio. Azunyan zegt: "Een grote spin!"
Mio is helemaal bang, rent alle kanten op en zit de hele tijd aan haar hoofd.
Daarna zingt heel de Light Music Club met uitzondering van Mio: GARPJE IKSDEE!
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem kreeg je wel een glimlachje he!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Stuur een leuke gif, dan lach ik misschien wel.
Fijne vakantie nogquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nu ga ik weg van de Starbucks, het was lekker hip![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke subgroep van Pandora Hearts moet ik hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |