Spread the wordquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:39 schreef Bakakame het volgende:
En voor jullie gaan klagen: Ja het is meer een spreek-woordgrap dan een schrijf-woordgrap maar het moest wel zo anders was het niet leuk, dus LACH!
Klopt, maar voor Linux is dat geen optie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Spread the word'
CCCP is juist samengesteld zodat je alle bestanden van alle fansubbers af kunt spelen
Niet zo zeer nieuw, ik kijk/profiteer al langer mee. Ik ben zeer zeker een anime/manga fan, maar nooit echt de moeite genomen om te reagerenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar ben je nieuw in de reeks?
Ahquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:53 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Niet zo zeer nieuw, ik kijk/profiteer al langer mee. Ik ben zeer zeker een anime/manga fan, maar nooit echt de moeite genomen om te reageren
Ah leuk! Wat kijk jij vooral? Favoriete anime?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:53 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Niet zo zeer nieuw, ik kijk/profiteer al langer mee. Ik ben zeer zeker een anime/manga fan, maar nooit echt de moeite genomen om te reageren
Deze titel is trouwens ook deels voor jouquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah leuk! Wat kijk jij vooral? Favoriete anime?
Ah... VLC is verre van ideaal voor animé, maar zorg er dan tenminste voor dat de nieuwste versie gebruikt wordt, zodat je ondersteuning hebt voor Hi10p en dergelijke moderne fratsen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar voor Linux is dat geen optie.![]()
Op mijn Windows installatie heb ik gewoon: MPC-HC, LAV filters, MadVR, xy-vsfilter en ReClock.
ReClock zorgt er voor dat je video altijd gelijk loopt met je TV of beeldscherm, dan heb je dus geen last van tearing meer.
Juist KDE/Kwin is de reden geweest dat ik 28 dagen lang alleen maar de CLI moest gebruiken(van 26 februari t/m 25 maart)!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mplayer speelt echt alles af. Zo niet, dan doe je zelf iets fout.
Probeer anders:
mplayer -vo xv -ao alsa -ass padnaarbestand.mkv
Mee eens hoor. VLC is crap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ah... VLC is verre van ideaal voor animé, maar zorg er dan tenminste voor dat de nieuwste versie gebruikt wordt, zodat je ondersteuning hebt voor Hi10p en dergelijke moderne fratsen.
Ze stuurde dus een smsje "Volgende week ben ik denk ik in blablaplek". Ik heb niet gereageerd omdat ik niet wist wat ik moest zeggen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Deze titel is trouwens ook deels voor jou
Maar heb je al wat van d'r gehoord?
Is wel funest voor je anime-hobby.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik twijfel ook steeds of ik wel een vriendin wil.
Zij kijkt ook anime, dus dat zal wel meevallen.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zij kijkt ook anime, dus dat zal wel meevallen.
Wat me het meest zorgen maakt:
Stel je hebt een relatie, je bent 27 en je vriendin zegt: "Word het niet eens tijd voor kinderen?". Vrouwen zijn masters of deceivers dus die weten je wel voor het karretje te laten spannen. Of ze doet stiekem het condoom af en achteraf hoor je dat ze zwanger is.
Vervolgens begint de ellende. Je bent een papa, je werkt, je zorgt voor die kutkinderen die je klauwen vol geld kosten en je vrouw shopt inmiddels ook van jouw geld.
Bah, bah, bah! Ik moet er niet aan denken. Voor je het weet ga je scheiden, maar heeft zij via een slinkse constructie beslag gelegd op je huis, je Audi en je kind.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Fuck,wil ik even gaan gamen,PS3 Blu-Ray speler weigert nu de discs te lezen(er is geen kras,vuil of iets dergelijke,lees lamp is wel blauw!!).Aangezien ik gisteren FF13 zat te spelen,vermoed ik dat het komt omdat fucking Square-Enix weigert installatie/game bestanden van ~5-10 gig toe te voegen(in plaats van dat,moet alles van de BD speler gelezen worden).
Geprobeerd met Arkham Asylum en DE:Human Revolution,maar er wordt helemaal niks meer gelezen(laser is waarschijnlijk uitgeput geraakt).Het is een CECHH01 Fat USA(NTSC)model(heb ik sinds 02-02-2010).
Mijn Paasweekend super marathon gaat helaas niet door, bovendien moet ik ook nog eens harddisk en misschien voeding vervangen.
HELP!!!!
ik zou er ook niet aan moeten denken hoor, maar genoemde leeftijd (27) is helemaal niet raar om aan kinderen te denken of te trouwenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:05 schreef Bakakame het volgende:
Wauw
Dat je je daar nu al zorgen over maakt. Ik ken letterlijk niemand die op deze leeftijd al kinderen wil of al serieus aan trouwen denkt, dus maak je niet zo dik
Niet als je je iets van je biologische klok aantrekt, nee. Maar daar is de maatschappij niet meer naar. Er zijn wel mensen die rond hun 20e trouwen en gelijk aan kinderen beginnen, maar die zijn veelal streng gelovig en/of slordig met condooms.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou er ook niet aan moeten denken hoor, maar genoemde leeftijd (27) is helemaal niet raar om aan kinderen te denken of te trouwen
Ja ik bedoelde dat Robin er nu al aan denktquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou er ook niet aan moeten denken hoor, maar genoemde leeftijd (27) is helemaal niet raar om aan kinderen te denken of te trouwen
Wut?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stel je hebt een relatie, je bent 27 en je vriendin zegt: "Word het niet eens tijd voor kinderen?". Vrouwen zijn masters of deceivers dus die weten je wel voor het karretje te laten spannen. Of ze doet stiekem het condoom af en achteraf hoor je dat ze zwanger is.
Vervolgens begint de ellende. Je bent een papa, je werkt, je zorgt voor die kutkinderen die je klauwen vol geld kosten en je vrouw shopt inmiddels ook van jouw geld.
Bah, bah, bah! Ik moet er niet aan denken. Voor je het weet ga je scheiden, maar heeft zij via een slinkse constructie beslag gelegd op je huis, je Audi en je kind.
Waarom kijk je niet gewoon elke dag 1 aflevering?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja heeft al nieuwe datum geprikt voor supermarathon
Tijdens Meivakantie ben ik heel zoet bezig!!
Tja, het gebeurt helaas wel vaak in de praktijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:22 schreef gniffie het volgende:
Ben je dronken ofzo, wat een complottheorieen
Die is wel baasquote:
Niet om nu kinderen te krijgen natuurlijk, maar op de lange termijn kunnen dat soort relaties daarmee eindigen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dat Robin er nu al aan denkt
Oeps, er moest staan "condoom lek prikken".quote:
Waarom dan?Ik kijk meerder anime afleveringen achter elkaar(minimaal 5 per dag )!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon elke dag 1 aflevering?
ik ben nog geen 1 video bestand tegengekomen dat s-mplayer niet afspeelde op mijn Ubuntuutje.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar voor Linux is dat geen optie.![]()
Op mijn Windows installatie heb ik gewoon: MPC-HC, LAV filters, MadVR, xy-vsfilter en ReClock.
ReClock zorgt er voor dat je video altijd gelijk loopt met je TV of beeldscherm, dan heb je dus geen last van tearing meer.
Dat is niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:51 schreef wdn het volgende:
[..]
ik ben nog geen 1 video bestand tegengekomen dat s-mplayer niet afspeelde op mijn Ubuntuutje.
En zonder extra installatie van codecs (want dat doen we tijdens install natuurlijk)
ff Checken dan!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Libavcodec wordt volgens mij standaard meegeïnstalleerd. Dat is namelijk de kern van mplayer. Zonder libavcodec speelt hij de video's niet af.
Je kan ook je buizen door laten knippen. Heb je ook niet dat gefutsel met een condoom én de garantie dat je geen kinderen krijgt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
Oh, en dan moet je ook nog een trouwring kopen, want anders wordt je huwelijksaanzoek haast nooit geaccepteerd.
En zeg niet dat je niet gedwongen wordt om te trouwen. Het is fiscaal veel aantrekkelijker om te trouwen, maar dat gaat dus niet zonder een dure trouwring.
Ik gooi dat geld zelfs liever in Griekse staatsobligaties, dan dat ik er een trouwring van moet kopen. Blargh.
Ik zit er serieus over te denken om een lobbygroep op te richten voor in de steek gelaten papa's. Vrouwen die op die wijze hun man behandelen zijn "strong independent women" en de man wordt met alle problemen opgezadeld
Of je bent ondernemer, maar hebt geen tijd meer voor de zaak omdat je voor de kids moet zorgen. Al je ambities ook weg
Hmm, je hebt gelijk. Ik ben heel erg van het lange termijn denken (vandaar ik dat ook geen alcohol drink). Soms zie ik dan van dit soort doemscenario's wat eigenlijk niet nodig is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je kan ook je buizen door laten knippen. Heb je ook niet dat gefutsel met een condoom én de garantie dat je geen kinderen krijgt.
Maar serieus robin, jij bent wat, 16? Baart mij een beetje zorgen dat je je hier nu al druk over maakt. Het is goed om te weten wat je wilt, maar als je een relatie met een leuk meisje bij voorbaat al afschiet vanwege deze bullshit die jij bedenkt dan is het écht foreveralone.jpg voor je.
Ik ben bijna 27, en ik kan niet zeggen dat ik deze angsten met je deel. Bovendien, als je vriendin zo geniepig bezig gaat zijn dan zou je die foute signalen al ver van te voren op moeten pikken. Helemaal als je 16 ben en op je 27e nog bij elkaar hoopt te zijn![]()
Plus, jouw ouders houden toch ook van jou? Kinderen krijgen hoeft dus geen ramp te zijn. Ga je beetje chillen en met je kinderen "mangafilms" kijken
Dan te bedenken dat ik 30 dagen lang niet heb kunnen downloaden van grote/enorme bestanden ,in 3/4 dagen heb ik mijn dagelijkse downloads(voornamelijk torrent) bezigheid van 1 maand helemaal goed gemaakt/ingehaald!quote:Download Summary van supernews.com
Period Start Period End Days Bytes
04/02/2012 04/06/2012 4.01 75,804,215,059
GB 75.80
Sabnzbd+:
Size: 70.6 G | This month: 70.6 G | This week: 70.6 G | Today: 0
De beste manier om iets niet te bereiken is door het niet te proberen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk. Ik ben heel erg van het lange termijn denken (vandaar ik dat ook geen alcohol drink). Soms zie ik dan van dit soort doemscenario's wat eigenlijk niet nodig is.
Zonde inderdaad om dan een leuk meisje te laten schieten. Nu moet het er nog wel van komen
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De beste manier om iets niet te bereiken is door het niet te proberen.
Dat heeft één of ander anime mij geleerd, maar kan even niet opkomen welke het ook alweer was.
UFO Princess Valkyrie zeker?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De beste manier om iets niet te bereiken is door het niet te proberen.
Dat heeft één of ander anime mij geleerd, maar kan even niet opkomen welke het ook alweer was.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Overigens komt vandaag de nieuwe Fate/Zero!
Heb ik niet gezien, dus denk het niet. Ik weet het bijna, net zoals je wel eens de naam van een band of een persoon bijna weet maar net niet helemaal. Aaargh!quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
UFO Princess Valkyrie zeker?
Saki is toch serie met mikos??
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kinderen krijgen is een mirakel des levens johquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef robin007bond het volgende:
Oh, en dan moet je ook nog een trouwring kopen, want anders wordt je huwelijksaanzoek haast nooit geaccepteerd.
En zeg niet dat je niet gedwongen wordt om te trouwen. Het is fiscaal veel aantrekkelijker om te trouwen, maar dat gaat dus niet zonder een dure trouwring.
Ik gooi dat geld zelfs liever in Griekse staatsobligaties, dan dat ik er een trouwring van moet kopen. Blargh.
Ik zit er serieus over te denken om een lobbygroep op te richten voor in de steek gelaten papa's. Vrouwen die op die wijze hun man behandelen zijn "strong independent women" en de man wordt met alle problemen opgezadeld
Of je bent ondernemer, maar hebt geen tijd meer voor de zaak omdat je voor de kids moet zorgen. Al je ambities ook weg
Ik ben 42... heb nooit kinderen gewild en zal ze ook niet krijgen ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:15 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
[..]
Kinderen krijgen is een mirakel des levens joh![]()
Ik dacht vroeger ook zo toen ik 20 was, ben inmiddels 22 en alhoewel ik nog niet wil trouwen of kinderen wil voordat mijn leven voorbij is, laten we zeggen voor 35, wil ik toch wel graag een kind hebben en er een adopteren![]()
27 is ook een goeie leeftijd maar ikzelf wil pas kinderen wanneer ik een goeie baan heb, een mooie vrouw.
Ik wil mijn ouders later blij maken met een kleinzoon/dochter
Ga naar Japan,vrouwen zat die bevrucht willen worden!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben 42... heb nooit kinderen gewild en zal ze ook niet krijgen ook
Mijn vrijheid is me lief
Hmm, het zal de leeftijd dan waarschijnlijk zijn. Ik zit me net te bedenken dat ik het een prettig idee vind dat mijn genen zich dan verder verspreiden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:15 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
[..]
Kinderen krijgen is een mirakel des levens joh![]()
Ik dacht vroeger ook zo toen ik 20 was, ben inmiddels 22 en alhoewel ik nog niet wil trouwen of kinderen wil voordat mijn leven voorbij is, laten we zeggen voor 35, wil ik toch wel graag een kind hebben en er een adopteren![]()
27 is ook een goeie leeftijd maar ikzelf wil pas kinderen wanneer ik een goeie baan heb, een mooie vrouw.
Ik wil mijn ouders later blij maken met een kleinzoon/dochter
Hij geeft ook wel erg veel tienenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:54 schreef Qunix het volgende:
Dat is me een lijst
http://myanimelist.net/animelist/MeitDeist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |