Ik heb het al gezien in de bioscoop(4 januari,gingen we ook dim-sumen als verjaardag kado)!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
stop maar gelijk met downloaden, zo boeiend issie niet..
hoeezo lastig? batches ftwquote:Op donderdag 5 april 2012 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Potver,anime series(hele seizoenen) in 1x binnenhalen is wat lastig.
alle downloads in 1 dir? dat zou je in moeten kunnen stellen..quote:Op donderdag 5 april 2012 23:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Okay dat ook,maar alles in 1 directory vind altijd onoverzichtelijk!!
Ik bedoelde:alle aflevering per serie in 1 directory/folder is altijd handig!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
alle downloads in 1 dir? dat zou je in moeten kunnen stellen..
De Clannadfilm zuigt heel hard. De animatie is kut, het "acteerwerk" is niet serieus te nemen en het wordt veel minder goed gebracht.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:02 schreef Klipnap het volgende:
Heeft iemand de Clannadfilm gezien? Was die goed?
Als ik terugkom ga ik alle series eens langslopen: vooral het IJsberencafe.
Binnenkort komen ze met Berserk OAVs/filmsquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Net berserk gekeken, waarom hebben ze maar van 1/4e van de manga een anime gemaaktFucking open dat einde.
Installeer CCCP en gebruik MPCCquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Potverdomme,kan wel geluid horen met VLC maar,er komt geen beeld bij afspelen!En het zijn HD MKV bestanden,bij andere spelers is het juist andersom of soms niet/wel.![]()
* Blue_Panther_Ninja moet KDE herinstalleren,maar het lukt niet
pff, heb jij KDE nodig dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Potverdomme,kan wel geluid horen met VLC maar,er komt geen beeld bij afspelen!En het zijn HD MKV bestanden,bij andere spelers is het juist andersom of soms niet/wel.![]()
regio 1 kan iedereen tegenwoordig toch wel afspelen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:16 schreef redboyke het volgende:
weet jij een oplossing mschol voor de film?
Ojaa! Ik ben ook benieuwd!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:05 schreef Frag_adder het volgende:
omdat ik hier niet zo goed kant erug lezen: hoe staat het eigenlijk met Robin en zijn chick?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bij licentie anime+manga is het dit geval!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*MorguhHoe bedoel je? Als ik een dvd koop kan ik 'm toch onbeperkt afspelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bij licentie anime+manga is het dit geval!![]()
Oh, dit weekend is Pasen dus waarschijnlijk komt het er deze week niet echt van.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:05 schreef Frag_adder het volgende:
omdat ik hier niet zo goed kant erug lezen: hoe staat het eigenlijk met Robin en zijn chick?
Mplayer speelt echt alles af. Zo niet, dan doe je zelf iets fout.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |