Lang lang geleden dat ik die serie zag. Heb geloof ik alles op DVD van liggen. Ik kan me dit niet herinneren eerlijk gezegd, maar er gebeurden wel vreemdere dingen in de serie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:26 schreef Klipnap het volgende:
Wie heeft Cardcaptor Sakura gezien? Bij ep 16 gaat ze op vakantie en komt een ouwe vent tegen die thee met haar wil drinken. Die vader zegt: "ga je gang, je moet vrienden maken op reis"
Wat zijn dat ooit voor oudersToen ik het keek was mijn uitdrukking letterlijk
marathons zijn vaak, maar niet altijd, leukerquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon elke dag 1 aflevering?
vader? tis een flinke tijd terug dat ik em gezien heb maar kan mij geen ouders herrinnerenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:26 schreef Klipnap het volgende:
Wie heeft Cardcaptor Sakura gezien? Bij ep 16 gaat ze op vakantie en komt een ouwe vent tegen die thee met haar wil drinken. Die vader zegt: "ga je gang, je moet vrienden maken op reis"
Wat zijn dat ooit voor oudersToen ik het keek was mijn uitdrukking letterlijk
Ik dacht dat je geen alcohol dronk?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef robin007bond het volgende:
egt laatst ik zo naar buiten ik zeg aaight zie mij animehoofd ^^ uguuu~
toen zei de chinees in de snakbar: jo wtf egt zemmel emmerhoofd
ik zei aah wat moetje drol ik heb maffiabrotters voor me klaar staan
ik pak mijn FMA cosplay en zei zo van ja eerst moet je mijn arm afhakken doe maar. gast ging egt helemaal fout XD
Ik vind ze soms prachtig op een B-film achtige manier.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet erg gesteld op hentai. Ecchi vind ik soms al een minpunt.
Ik vraag me af of deze pauze een merkbare verandering in kwaliteit oplevert ten opzichte van de eerdere afleveringen of dat de pauze is ingelast ten goede van de consistentie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:55 schreef robin007bond het volgende:
Overigens komt vandaag de nieuwe Fate/Zero!
De openingsanimatie was een feest van verbazing. Van de eerste minuut kreeg ik buikkramp, van het lachen. De rest was, okee, vreemd, maar je mag niet anders verwachten van een ijsbeer die een café runt. En woordgrapjes.quote:
Dit faalt op meer dan een manier. Als fictie faalt vooral vanwege het vanwege de geringe samenhang en de algehele kutterigehid. Als parodie faalt het omdat, wij het publiek, niet bekend zijn met wat er geparodieerd wordt. Als schrijfsel faalt het vanwege vanwege de gebrekkige interpunctie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef robin007bond het volgende:
egt laatst ik zo naar buiten ik zeg aaight zie mij animehoofd ^^ uguuu~
toen zei de chinees in de snakbar: jo wtf egt zemmel emmerhoofd
ik zei aah wat moetje drol ik heb maffiabrotters voor me klaar staan
ik pak mijn FMA cosplay en zei zo van ja eerst moet je mijn arm afhakken doe maar. gast ging egt helemaal fout XD
dan wil ik de normale robin wel eens zienquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms heb ik van die momenten dat ik zin heb om raar te doen. Hebben jullie dat nooit?
Je bedoelt die steenrijke vriendin die haar dolgraag in elk mogelijk zoetsappig pakje wilt hijsen?quote:
Is ook echt heel nieuw, nog geen dag oudquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef gniffie het volgende:
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=9031
Deze is nieuw, nog nooit Lupin gekeken dus vandaar
Dacht die al een 1 week uit was??quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef gniffie het volgende:
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=9031
Deze is nieuw, nog nooit Lupin gekeken dus vandaar
ach, lood om oud ijzer... ze wilde haar n.m.i. al -te- graag weer in een pakkie hijsen..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Je bedoelt die steenrijke vriendin die haar dolgraag in elk mogelijk zoetsappig pakje wilt hijsen?
agreequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, lood om oud ijzer... ze wilde haar n.m.i. al -te- graag weer in een pakkie hijsen..
Haha! FMA is een heel goede shönen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
agree
Wat vinden/vonden jullie trouwens van de "oude" (2005) Full Metal Alchemist ten opzichte van de "nieuwe" FMA Brotherhood (2009). Uiteindelijk vond ik het volgen van de latere versie het toch wel waard.
720p, toch niet verkeerd.quote:
Fout. 560p.quote:
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fout. 560p.
De 720p uitzendingen en blurays zijn upscales.
De films van FMA zijn helaas minder geslaagd, inderdaad.
Zoals met animes(sinds de Japanse crisis/recessie van 1995)!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is goedkoper waarschijnlijk, of is sneller klaar.
De serie uit '05 was... voor het grootste deel niet om aan te zien. De intriges rond Dante bijvoorbeeld waren onzinnig. En buiten de eerste paar afleveringen was het uitgerekt als Inuyasha. De serie uit '09 kwam schokkerig op gang en dat was geheel de schuld van de serie uit '05 --of geheel de schuld van studio Bones-- welke van de twee er ook schuldig was; het zijn alle twee teringlijders. BROtherhood was coherent en consistent, voor zo ver er niets overgeslagen werd, en kan als een van de compleetste shõnen-series de overzichten in en misschien ook wel als een van de beste.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wat vinden/vonden jullie trouwens van de "oude" (2005) Full Metal Alchemist ten opzichte van de "nieuwe" FMA Brotherhood (2009). Uiteindelijk vond ik het volgen van de latere versie het toch wel waard.
Nope, er zijn er maar twee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Er zijn 3 versie van FMA anime??
Toch??quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope, er zijn er maar twee.
Fullmetal Alchemist: Brotherhood(2009) en Fullmetal Alchemist(2005).
WTF is dat?Tablet of smartphone?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |