ach, lood om oud ijzer... ze wilde haar n.m.i. al -te- graag weer in een pakkie hijsen..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Je bedoelt die steenrijke vriendin die haar dolgraag in elk mogelijk zoetsappig pakje wilt hijsen?
agreequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, lood om oud ijzer... ze wilde haar n.m.i. al -te- graag weer in een pakkie hijsen..
Haha! FMA is een heel goede shönen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
agree
Wat vinden/vonden jullie trouwens van de "oude" (2005) Full Metal Alchemist ten opzichte van de "nieuwe" FMA Brotherhood (2009). Uiteindelijk vond ik het volgen van de latere versie het toch wel waard.
720p, toch niet verkeerd.quote:
Fout. 560p.quote:
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fout. 560p.
De 720p uitzendingen en blurays zijn upscales.
De films van FMA zijn helaas minder geslaagd, inderdaad.
Zoals met animes(sinds de Japanse crisis/recessie van 1995)!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is goedkoper waarschijnlijk, of is sneller klaar.
De serie uit '05 was... voor het grootste deel niet om aan te zien. De intriges rond Dante bijvoorbeeld waren onzinnig. En buiten de eerste paar afleveringen was het uitgerekt als Inuyasha. De serie uit '09 kwam schokkerig op gang en dat was geheel de schuld van de serie uit '05 --of geheel de schuld van studio Bones-- welke van de twee er ook schuldig was; het zijn alle twee teringlijders. BROtherhood was coherent en consistent, voor zo ver er niets overgeslagen werd, en kan als een van de compleetste shơnen-series de overzichten in en misschien ook wel als een van de beste.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wat vinden/vonden jullie trouwens van de "oude" (2005) Full Metal Alchemist ten opzichte van de "nieuwe" FMA Brotherhood (2009). Uiteindelijk vond ik het volgen van de latere versie het toch wel waard.
Nope, er zijn er maar twee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Er zijn 3 versie van FMA anime??
Toch??quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope, er zijn er maar twee.
Fullmetal Alchemist: Brotherhood(2009) en Fullmetal Alchemist(2005).
WTF is dat?Tablet of smartphone?quote:
d00d! Disgaea 2 op PS2 en 3 op PS3 waren gooooooooooooooooooedquote:Op zaterdag 7 april 2012 03:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Verzin maar wat.
Deze 2 binnenhalen als ik wakker ben,moet wel de goede subber kiezen.![]()
*morguhquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:02 schreef wdn het volgende:
[..]
d00d! Disgaea 2 op PS2 en 3 op PS3 waren gooooooooooooooooooed
En betreffende subs: e-d is goed
Die vader is professor en kan goed kokenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
vader? tis een flinke tijd terug dat ik em gezien heb maar kan mij geen ouders herrinneren
enige die ik weet zijn sakura, d'r vriendin met lesbische trekjes, broer en de goede vriend van die broer, en later die jongen,
dat is geen smartphone dat is een surfplankquote:
eerste is ook tof, is zelfs een anime van gemaakt(en de DS versie heeft een aparte 'etna' mode)quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:02 schreef wdn het volgende:
[..]
d00d! Disgaea 2 op PS2 en 3 op PS3 waren gooooooooooooooooooed
En betreffende subs: e-d is goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |