Tuurlijk. Laat gaan joh.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef DeTolk het volgende:
Vanaaf weer een gezellig avondje op de bank, broekje uit enz.
Sinds Gijpie weer terug is zijn het bijna alleen maar topshowsquote:
Ik prefereer Ståle Solbakken in plaats van Jan van Halst.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef DrDentz het volgende:
Sommigen willen The Chosen One ruilen voor Van Halst, hahahaha.
Wat? Wie dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef DrDentz het volgende:
Sommigen willen The Chosen One ruilen voor Van Halst, hahahaha.
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:43 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een goed idee, Gijp omruilen met Van Halst. Voetbal International wordt er beter door en Studio voetbal wordt ook beter verteerbaar.
Ik kijk echt al vies lang VI maar Gijp begint mij soms de strot uit te komen met zijn vieze Barca gegijl en de rest af te kraken. Van Halst beste analyticus op tv en zo een missen ze bij VI.
En die info is niet gehacked, of...?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En gooit de meest gore onzin over tafel.
Dat vind ik geen leuke opmerking, zeker gezien het feit dat jij je salaris van VI ontvangt.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die info is niet gehacked, of...?
Overigens vind ik dat jij wel de laatste bent die daar over mee mag praten. Want jij zit hier hypocriet te doen, terwijl je zelf voor het geld hebt gekozen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die info is niet gehacked, of...?
Arya, Arya... Waarom altijd die overacting?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Overigens vind ik dat jij wel de laatste bent die daar over mee mag praten. Want jij zit hier hypocriet te doen, terwijl je zelf voor het geld hebt gekozen.
Ik zal voortaan eerst aan jou vragen wat ik mag zeggen?!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Arya, Arya... Waarom altijd die overacting?
Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zal voortaan eerst aan jou vragen wat ik mag zeggen?!
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb de hele dag in spanning gezeten, maar dit was echt een scoop van een 'Wielaert is geen leider bij Ajax'-achtig niveau.
Ik zit al drie en half jaar hier naast jou aan tafel en ik laat me niet voor dat soort achterlijke dingen uitmaken.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:14 schreef satecl het volgende:
Arya heeft zich helemaal volgestopt met coke, vanmiddag.
Misschien kunnen we 100 bitterballen voor hem bestellen? Dan houdt hij tenminste even zijn mond.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:20 schreef DrDentz het volgende:
Willen dan nu alle mensen die AryaMehr een beetje irritant vinden even hun hand op steken?
Nee, niet lachen jongens. Straks gaat ie nog denken dat hij echt leuk is.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:20 schreef DrDentz het volgende:
Willen dan nu alle mensen die AryaMehr een beetje irritant vinden even hun hand op steken?
Topicje even updaten voordat je (=ik) een nieuw reactietje plaatst is soms best zinvol inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar overval je ons behoorlijk mee!
Hij wist in eerste instantie niets van het verbod. Toen hij ervan hoorde heeft hij contact opgenomen met zijn management et voilà.quote:
+ wolvenshirt.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:29 schreef DrDentz het volgende:
Een echte VI Hooligan loopt niet als een dorpsidioot met zo'n Gijp-shirtje rond, dat is voor carnavalesk dagjespubliek. Gewoon bomberjack aan en/of capuchon op.
Tof van hem.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:31 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hij wist in eerste instantie niets van het verbod. Toen hij ervan hoorde heeft hij contact opgenomen met zijn management et voilà.
Wel tof.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:31 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hij wist in eerste instantie niets van het verbod. Toen hij ervan hoorde heeft hij contact opgenomen met zijn management et voilà.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:29 schreef DrDentz het volgende:
Een echte VI Hooligan loopt niet als een dorpsidioot met zo'n Gijp-shirtje rond, dat is voor carnavalesk dagjespubliek. Gewoon bomberjack aan en/of capuchon op.
Precies. Anders zou het minachting van het publiek zijn geweest.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
"Is toch leuk man, zo'n shirtje. Laat gaan joh."
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:31 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Van die mensen die pas de waarheid gaan vertellen als ze een liter jenever in hun mik hebben, dat is aan mij niet besteed.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:29 schreef DrDentz het volgende:
Aah, wat maakt dat nou joh. Als die mensen daar toch vrolijk van worden is dat toch prima? Heerlijk man, gewoon aantrekken. Laat gaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
"Is toch leuk man, zo'n shirtje. Laat gaan joh."
Dat is toch geen gezicht joh. Roze schoenen onder zo'n prachtig shirtje.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Aah, wat maakt dat nou joh. Als die mensen daar toch vrolijk van worden is dat toch prima? Heerlijk man, gewoon aantrekken. Laat gaan.
quote:Na een afgekraakt optreden in het RTL 7-programma Voetbal International in 2010, is Katie Melua zaterdag opnieuw te gast in een Nederlandse tv-show. Ze zingt een liedje in het programma van Paul de Leeuw. Dat heeft de VARA donderdag bekendgemaakt. De Britse Melua, vooral bekend van haar wereldhit Nine Million Bicycles, werd na haar optreden in VI afgebrand door Johan Derksen. “Het is een heel leuk meisje en het schijnt een topariest te zijn, maar ik vind het vreselijk“, zei hij.
Daar zegt Gordon godverdomme nee tegen!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is toch geen gezicht joh. Roze schoenen onder zo'n prachtig shirtje.
Iemand fragment?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:12 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=126491#comments
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Iemand fragment?En Katie is idd meer voor het oog dan voor het oor.
Ik moet je zeggen al staat je vrouw er naast te huilen ik zou het zo doen hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daar zegt Gordon godverdomme nee tegen!
Is dat gespeeld dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je weet dat je acteer carrière downhill is gegaan als je figurant bent bij Operation Repo.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is toch geen gezicht joh. Roze schoenen onder zo'n prachtig shirtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Commentaar van Johan er helaas niet bijquote:
Ik kan wel eerlijk toegeven dat ik destijds dacht: eindelijk een geweldig optreden, veel beter dan die andere zangers die langskwamen bij VI Oranje, maar toen werd ik dus snel op mijn nummer gezet door Johan.quote:
Helaas valt ze op meisjesquote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Commentaar van Johan er helaas niet bij, wel lekker wijf prachtige vrouw met oranje nagellak
Toen kwam Johan aanzetten met Jimmy LaFave, op die muziek viel weinig te inhaken en hossen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan wel eerlijk toegeven dat ik destijds dacht: eindelijk een geweldig optreden, veel beter dan die andere zangers die langskwamen bij VI Oranje, maar toen werd ik dus snel op mijn nummer gezet door Johan.
We hadden het gister toevallig over haar in de SC.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Commentaar van Johan er helaas niet bij, wel lekker wijf prachtige vrouw met oranje nagellak
Ja, Johan legt dat hier uit.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
De mooiste dag van Wilfreds leven, en dan laat hij Gerard Joling daarop zingenquote:
Wilfred hoeven we sowieso niet serieus te nemen op muziekgebied.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
De mooiste dag van Wilfreds leven, en dan laat hij Gerard Joling daarop zingen
Laten we hopen dat hij er weer bij is in het Kurhaus. Net zoals Wouter, Marijnissen, Prem, Ali, etc.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Joling mag wat mij betreft wel weer 's aanschuiven.
En Wilibrord, Gert, Sierd, Koert en Harryquote:Op donderdag 5 april 2012 20:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij er weer bij is in het Kurhaus. Net zoals Wouter, Marijnissen, Prem, Ali, etc.
nee Prem en Ali absoluut niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij er weer bij is in het Kurhaus. Net zoals Wouter, Marijnissen, Prem, Ali, etc.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Toch niet door Johan he?quote:Tijdens haar aanstaande tv-optreden bij De Leeuw zal Melua, die het afgelopen jaar in een depressie verkeerde, samen met het orkest van Cor Bakker haar nieuwe single ten gehore brengen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou, vroeger als er een Marokkaan of een neger door de straat kwam belde je de krant.
Mooi he, op hetzelfde moment, de VI Hooligans denken gelijk.quote:
Hansie van Breukelen niet te vergeten. Schijnt nog steeds nachtmerries te hebben van dat hobbeltje.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En Wilibrord, Gert, Sierd, Koert en Harry
Wij kennen elkaar te lang.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Mooi he, op hetzelfde moment, de VI Hooligans denken gelijk.
Ik vraag mij af of bijvoorbeeld een Adam Maher wel eens tegen Gertjan zegt: "Boks ouwe!" en dat ie dan wordt neergehoekt.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Gertjan gaat gewoon aanvallen in Valencia, zelf voorop in de strijd.
Die komen tenminste niet 2 uur door de polder heen rijden om vervolgens hun mond te houden.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee alleen tegen hun twee
Man wat irritant waren die.
Hier sluit ik me bij aan. Alleen al omdat meneer Derksen dan continu zijn portemonnee en horloge in de gaten moet houden.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee alleen tegen hun twee
Man wat irritant waren die.
Rot eens gauw op.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Misschien moeten ze ook Kleine Viezerik eens uitnodigen om met Danny Vera te rappen te vertellen over zijn ervaringen met Gregory van der Wiel.
FP: Gijp grijpt in: Gijp-shirts mogen weerquote:Op donderdag 5 april 2012 18:25 schreef Veerboot het volgende:
Het (voor mij) leuke nieuws dat ik te melden had:
René van der Gijp-shirts mogen weer verkocht worden (met dank aan René zelf)
Ik schaam me nu al voor die reactie.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
FP: Gijp grijpt in: Gijp-shirts mogen weer
Leuk van Reneequote:Op donderdag 5 april 2012 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet raar opkijken als er vandaag wat door je woonkamer vliegt.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik schaam me nu al voor die reactie.
Mhaow... het draagt waarschijnlijk mede bij aan de populariteit van VI en daarmee uiteindelijk betere tv-beloningen voor Gijp.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuk van Renee
Gewoon toestaan en zeggen dat je 10 of 20% wilt
Probeerde je te trollen?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik schaam me nu al voor die reactie.
Hij zal het waarschijnlijk zelf ook wel overdreven vinden.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow... het draagt waarschijnlijk mede bij aan de populariteit van VI en daarmee uiteindelijk betere tv-beloningen voor Gijp.
Ik laat me niet voor het karretje spannen door zo'n popi-jopi frontpage.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:59 schreef DrDentz het volgende:
Nee ik dacht dat je op de FP alles moest afkraken, doe ik dat sta ik meteen op -5.
DrDentz een minnetjesrecord bezorgen? VI HOOLIGANS!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor het karretje spannen door zo'n popi-jopi frontpage.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Of gewoon toestaan en er niets voor terughoeven, zoals in dit geval. Renéquote:Op donderdag 5 april 2012 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuk van Renee
Gewoon toestaan en zeggen dat je 10 of 20% wilt![]()
Jamie Lidell ook toen, aardig optreden en dan Derksen: "ja ach ik heb er niet zo veel mee, ik vind het maar een groene-thee muzikant"quote:Op donderdag 5 april 2012 20:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor het karretje spannen door zo'n popi-jopi frontpage.
Die loopt nu thuis met deuren te smijten.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:05 schreef pberends het volgende:
[..]
DrDentz een minnetjesrecord bezorgen? VI HOOLIGANS!!!
O, ik heb er schijt aan hoor, in dit land waar drie ordinaire Amsterdammers de Arena vullen en Jan Smit een volksheld is vind ik het niet erg dat ik op -13 sta.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die loopt nu thuis met deuren te smijten.
Volgens zijn de plaatjes erop gestreken. Of te wel, één keer uitwassen en beginnen al te scheuren.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoe die shirts van SigaarSnor zitten? Zijn ze slim fit of van die wijde shirts? Dan koop ik er sowieso geen 1.
Er zijn verschillende pasvormen. Je hebt bijvoorbeeld "T-shirt klassiek" (zijn de wat wijdere shirts), maar ook "Slim Fit T-shirt". Afhankelijk van wat je wilt dus even de juiste versie bestellen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoe die shirts van SigaarSnor zitten? Zijn ze slim fit of van die wijde shirts? Dan koop ik er sowieso geen 1.
Het is een beetje "Wij van WC Eend", maar de kwaliteit is heel behoorlijk. Het is zeker niet zo dat de opdruk na één of twee keer al begint te scheuren. Sterker nog: het shirtje dat ik een jaar geleden heb besteld en regelmatig gebruik voor sporten (en daarna dus steeds was), ziet er nog altijd prima uit. Je betaalt er ook wel voor natuurlijk, shirtjes zijn op zich redelijk aan de prijs.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens zijn de plaatjes erop gestreken. Of te wel, één keer uitwassen en beginnen al te scheuren.
Genee: Enne Willem, wat vond je van de wedstrijd!! ??quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop maar dat Willem de wedstrijden heeft gezien![]()
Ongelofelijk he.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:18 schreef Anno2012 het volgende:
Die hansie toch![]()
Heeft lekker schijt aan het burgelijk gedoe (als je 30+ bent,saai gedragen,niet buiten de pas lopen,etc,etc). Hij blijft gewoon zichzelf , ook al maken de andere hem uit voor dorpsidioot. Hansie blijft lekker zichzelf, heerlijk man
Mooi zoquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
En daar gaan we weer
Rustig hier trouwens
quote:
Leek een beetje op Afellay.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is die maffe in de gang met zn trucjes
una paloma blanca?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat andere liedje van Baker wordt voornamelijk in nachtclubs in het Oostblok gespeeld.
Tijdens het EK zullen we dat dus nog meerdere malen kunnen horen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat andere liedje van Baker wordt voornamelijk in nachtclubs in het Oostblok gespeeld.
Willem spoort niet en is halfblind, dat is wat andersquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:33 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Willem is nooit objectief als het om Feyenoord of Barca gaat
Dordrecht, en hij heeft zelf bij PSV gespeeld natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:35 schreef anoukane het volgende:
"je bent toch wel met mijn eens"
komt Rene nou uit Rotterdam en z'n sympathie gaat uit naar PSV?
nee uit Dordrecht en PSV boeit hem nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:35 schreef anoukane het volgende:
"je bent toch wel met mijn eens"
komt Rene nou uit Rotterdam en z'n sympathie gaat uit naar PSV?
Milan had er ook 1 moeten krijgen maar daar hoor je niemand overquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waren gewoon terechte penals. klaaaaar
Idd is echt wel vaker gebeurdquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Zorro het volgende:
Ik heb echt wel ooit penalty's teruggedraaid zien worden hoor, Derksen.
En dat dit aangepakt moet worden kan wel waar zijn, maar waarom dit nu net toevallig als het in het voordeel van Barcelona is?
Tja das voetbal he. soms zit het mee soms zit het tegenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Milan had er ook 1 moeten krijgen maar daar hoor je niemand over
Sinds 2010 hoop ik altijd dat alles wat spaans is verliest.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk Real - Barca finale CL
en Valencia - Atletico finale EL
Bij Barca zit het vaak meequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja das voetbal he. soms zit het mee soms zit het tegen
Españaquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Sinds 2010 hoop ik altijd dat alles wat spaans is verliest.
We horen het hoor.quote:
Ja, je moet wat als je maar 1,5 miljoen per jaar verdient.quote:
Ik gun het Heracles meer dan PSV, maar moet er niet aan denken dat dat zooitje Europa ingestuurd wordtquote:
Tja, ADO ging ook europa in vorig seizoenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik gun het Heracles meer dan PSV, maar moet er niet aan denken dat dat zooitje Europa ingestuurd wordt
O, dan is het goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, ADO ging ook europa in vorig seizoen
Gelukkig kwamen die niet verder dan dat eilandjequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, ADO ging ook europa in vorig seizoen
idd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Logisch. In de mooie Kuip, daar wil iedereen spelen.![]()
Dat is idd echt knap. Heracles lijkt is echt een stabiele middenmoter, met nu zelfs uitschieters naar de subtop en als hoogtepunt een bekerfinale. Daar kunnen heel veel andere clubs in de eerste divisie (en onderin de eredivisie) alleen maar van dromen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd.
10 jaar geleden was Heracles zit. Zaten we nog met 20 man bij BV Veendam. En nu met 17.500 man naar de kuip![]()
En iedereen kent Heracles.
Goede voetballer maakt je geen goede commentator/sidekick inddquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef kilozout het volgende:
De tering, wat is van Hanegem een dood en doodsaaie vent. Ook niet goed voor de aflevering.
Die zouden ze eens voor de verandering aan de coke moeten zetten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef kilozout het volgende:
De tering, wat is van Hanegem een dood en doodsaaie vent. Ook niet goed voor de aflevering.
nee jij bent de leukste thuisquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef kilozout het volgende:
Dan kun je beter z'n zoon hebben...quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef kilozout het volgende:
Dat is compleet duidelijk, niet alleen hier maar ook als hij bij Sport1 zit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Goede voetballer maakt je geen goede commentator/sidekick indd
Zap dan lekkerquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef kilozout het volgende:
Jepjep!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is idd echt knap. Heracles lijkt is echt een stabiele middenmoter, met nu zelfs uitschieters naar de subtop en als hoogtepunt een bekerfinale. Daar kunnen heel veel andere clubs in de eerste divisie (en onderin de eredivisie) alleen maar van dromen.
Klopt. Lekker weer eens inhoudelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef anoukane het volgende:
Ik vind dit interessant dan de laatste show met Kraaij
ga je ook keer naar een wedstrijd?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jepjep!
Zondag er maar een leuke dag van maken in Rotterdam. Ondanks de uitslag
Gijp lijkt inderdaad iets meer timide als v. Hanegem aan tafel zit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Die chemie tussen Gijp en van Hanegem bevalt me niet. Alsof van Hanegem iets weet over Gijp.²
En een verstandige voorzitter is ook erg belangrijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heracles is de ploeg die heeft laten zien dat je vanuit de jupiler een stabiele middenmoot kan worden
Gijp was ooit eens zijn fototoestel vergeten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Die chemie tussen Gijp en van Hanegem bevalt me niet. Alsof van Hanegem iets weet over Gijp.²
Nee, ik vind het niet. Alsof er elke aflevering grappen moeten zijn. Dat geklaag daarover komt me hier de strot uitquote:
Een paar jaar terug was ie nog gewoon international en het grootste verdedigers-talent van Nederland.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcellis is de faalhaas van AZ, Mag god bedanken dat hij daar mag acteren
in de nederlandse mickey mouse liek kan het nog hoor, maar als je daarmee de grens over gaat weten ze in het buitenland niet wat ze meemakenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcellis is de faalhaas van AZ, Mag god bedanken dat hij daar mag acteren
Marcellis heb ik nooit goed gevonden. Dieptepunt na NAC - PSV editie 2009/2010quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was ie nog gewoon international en het grootste verdedigers-talent van Nederland.
Zitten we weer Feyenoordertje te bashen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:52 schreef AryaMehr het volgende:
Gijp heeft gelijk. Guidetti gaat het echt niet worden.
Ach, nog altijd 2 klassen beter dan Ryan Donk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marcellis heb ik nooit goed gevonden. Dieptepunt na NAC - PSV editie 2009/2010. Bij die 2-1 van NAC wou hij beweren dat hij werd aangetikt door schilder terwijl hij over zijn eigen benen struikelde
Altijd maar verdedigenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zitten we weer Feyenoordertje te bashen?Wat een verrassing... (was ff weg).
Tsja, Die weet van wanten met penalty's missen in de Kuipquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach, nog altijd 2 klassen beter dan Ryan Donk.
Guidetti staat anders niet synoniem voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zitten we weer Feyenoordertje te bashen?Wat een verrassing... (was ff weg).
Hij is ook niet zo snugger.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
Van Hanegem ervaart het compliment van Derksen als een belediging.
Neu maar aan heel die tafel is, sinds hun vriendjes Mario en Leo weg zijn, al geen goed woord over Feyenoord gevallen. Clasie is matig en redt het niet, Guidetti kennen we over 2 jaar niet meer, Feyenoord staat een aantal plekjes te hoog...quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Guidetti staat anders niet synoniem voor Feyenoord.
Joh, Lekker in de top 3 eindigen. En dan nog zeggen ze: incidenteel succes.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Neu maar aan heel die tafel is, sinds hun vriendjes Mario en Leo weg zijn, al geen goed woord over Feyenoord gevallen. Clasie is matig en redt het niet, Guidetti kennen we over 2 jaar niet meer, Feyenoord staat een aantal plekjes te hoog...
Ja precies. Kan ik niet begrijpen... ze hoeven Feyenoord echt niet de hemel in te prijzen ofzo, maar de gunfactor daar aan tafel is echt 0.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Lekker in de top 3 eindigen. En dan nog zeggen ze: incidenteel succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |