Tuurlijk. Laat gaan joh.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef DeTolk het volgende:
Vanaaf weer een gezellig avondje op de bank, broekje uit enz.
Sinds Gijpie weer terug is zijn het bijna alleen maar topshowsquote:
Ik prefereer Ståle Solbakken in plaats van Jan van Halst.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef DrDentz het volgende:
Sommigen willen The Chosen One ruilen voor Van Halst, hahahaha.
Wat? Wie dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef DrDentz het volgende:
Sommigen willen The Chosen One ruilen voor Van Halst, hahahaha.
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:43 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een goed idee, Gijp omruilen met Van Halst. Voetbal International wordt er beter door en Studio voetbal wordt ook beter verteerbaar.
Ik kijk echt al vies lang VI maar Gijp begint mij soms de strot uit te komen met zijn vieze Barca gegijl en de rest af te kraken. Van Halst beste analyticus op tv en zo een missen ze bij VI.
En die info is niet gehacked, of...?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En gooit de meest gore onzin over tafel.
Dat vind ik geen leuke opmerking, zeker gezien het feit dat jij je salaris van VI ontvangt.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die info is niet gehacked, of...?
Overigens vind ik dat jij wel de laatste bent die daar over mee mag praten. Want jij zit hier hypocriet te doen, terwijl je zelf voor het geld hebt gekozen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die info is niet gehacked, of...?
Arya, Arya... Waarom altijd die overacting?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Overigens vind ik dat jij wel de laatste bent die daar over mee mag praten. Want jij zit hier hypocriet te doen, terwijl je zelf voor het geld hebt gekozen.
Ik zal voortaan eerst aan jou vragen wat ik mag zeggen?!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Arya, Arya... Waarom altijd die overacting?
Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zal voortaan eerst aan jou vragen wat ik mag zeggen?!
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb de hele dag in spanning gezeten, maar dit was echt een scoop van een 'Wielaert is geen leider bij Ajax'-achtig niveau.
Ik zit al drie en half jaar hier naast jou aan tafel en ik laat me niet voor dat soort achterlijke dingen uitmaken.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:14 schreef satecl het volgende:
Arya heeft zich helemaal volgestopt met coke, vanmiddag.
Misschien kunnen we 100 bitterballen voor hem bestellen? Dan houdt hij tenminste even zijn mond.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:20 schreef DrDentz het volgende:
Willen dan nu alle mensen die AryaMehr een beetje irritant vinden even hun hand op steken?
Nee, niet lachen jongens. Straks gaat ie nog denken dat hij echt leuk is.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:20 schreef DrDentz het volgende:
Willen dan nu alle mensen die AryaMehr een beetje irritant vinden even hun hand op steken?
Topicje even updaten voordat je (=ik) een nieuw reactietje plaatst is soms best zinvol inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar overval je ons behoorlijk mee!
Hij wist in eerste instantie niets van het verbod. Toen hij ervan hoorde heeft hij contact opgenomen met zijn management et voilà.quote:
+ wolvenshirt.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:29 schreef DrDentz het volgende:
Een echte VI Hooligan loopt niet als een dorpsidioot met zo'n Gijp-shirtje rond, dat is voor carnavalesk dagjespubliek. Gewoon bomberjack aan en/of capuchon op.
Tof van hem.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:31 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hij wist in eerste instantie niets van het verbod. Toen hij ervan hoorde heeft hij contact opgenomen met zijn management et voilà.
Wel tof.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:31 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hij wist in eerste instantie niets van het verbod. Toen hij ervan hoorde heeft hij contact opgenomen met zijn management et voilà.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:29 schreef DrDentz het volgende:
Een echte VI Hooligan loopt niet als een dorpsidioot met zo'n Gijp-shirtje rond, dat is voor carnavalesk dagjespubliek. Gewoon bomberjack aan en/of capuchon op.
Precies. Anders zou het minachting van het publiek zijn geweest.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
"Is toch leuk man, zo'n shirtje. Laat gaan joh."
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:31 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Van die mensen die pas de waarheid gaan vertellen als ze een liter jenever in hun mik hebben, dat is aan mij niet besteed.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:29 schreef DrDentz het volgende:
Aah, wat maakt dat nou joh. Als die mensen daar toch vrolijk van worden is dat toch prima? Heerlijk man, gewoon aantrekken. Laat gaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
"Is toch leuk man, zo'n shirtje. Laat gaan joh."
Dat is toch geen gezicht joh. Roze schoenen onder zo'n prachtig shirtje.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Aah, wat maakt dat nou joh. Als die mensen daar toch vrolijk van worden is dat toch prima? Heerlijk man, gewoon aantrekken. Laat gaan.
quote:Na een afgekraakt optreden in het RTL 7-programma Voetbal International in 2010, is Katie Melua zaterdag opnieuw te gast in een Nederlandse tv-show. Ze zingt een liedje in het programma van Paul de Leeuw. Dat heeft de VARA donderdag bekendgemaakt. De Britse Melua, vooral bekend van haar wereldhit Nine Million Bicycles, werd na haar optreden in VI afgebrand door Johan Derksen. “Het is een heel leuk meisje en het schijnt een topariest te zijn, maar ik vind het vreselijk“, zei hij.
Daar zegt Gordon godverdomme nee tegen!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is toch geen gezicht joh. Roze schoenen onder zo'n prachtig shirtje.
Iemand fragment?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:12 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=126491#comments
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |