SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:30 schreef Chai het volgende:
Foto van LamonHAHAHAHAHA, meen je niet man jij bent echt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jawel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, meen je niet man jij bent echt..![]()
Foto van LamonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, meen je niet man jij bent echt..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Foto van LamonJe had alleen iets meer onzekerheid moeten uitstralen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik heb wel dat ene filmpje van hem gezien waar ie zo moeilijk kijkt en zn cam naar beneden doetquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel.zo stond hij ongeveer altijd op foto's. Later ook naakt, met zijn buik ingehouden.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]Tepels!!!!!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto van LamonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3e klasquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:37 schreef Adolecens het volgende:
Hoe is het inmiddels met je tieten Vaseline?
Jongens en hun associatie met grote borsten en kont.
Bwhahaha, die OP.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:37 schreef Adolecens het volgende:
Maakte je je al zo druk om je tieten op je 15e?quote:
Ja blijkbaar hequote:Op woensdag 28 maart 2012 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maakte je je al zo druk om je tieten op je 15e?
Juist dan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maakte je je al zo druk om je tieten op je 15e?
En na die avond was je klaar met jongens?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
Ik las laatst ook een post van me toen ik best jong was. Echt schattig, ik zei: "wat zijn jullie hard"
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En na die avond was je klaar met jongens?
Oh dat vond ik juist heel grappig allemaal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
Ik las laatst ook een post van me toen ik best jong was. Echt schattig, ik zei: "wat zijn jullie hard"
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:37 schreef Adolecens het volgende:
Als dat al haten is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:47 schreef Fascination het volgende:
Er wordt op je gehaat in de fernandes-sc, Id_do_her.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:17 schreef leipeshitouwes het volgende:
Komt 'n marokkaanse vrouw (wat er niet toe doet) naar me toe in de appie en vraagt naar een blikje tomaat, dan ben ik wel zo aardig om mee te lopen, en wijs het aan, pakt ze een blikje tomaat van 1,14 terwijl daaronder blikjes tomaat van 0,22 cent staan, vraagt ze aan mij, hoeveel dat blikje kost.
Ik; 0,22 cent.
zij; Oh, dat is dus duurder?
ik; 22cent? o_O
zij; Ja dat is duurder toch.
ik; Nee dat is 22 cent, en die andere 1,14.![]()
En dan word je weggewuift omdat je de klant zogenaamd niet goed geholpen hebt.
Klacht; Mensen die niet kunnen rekenen.
Dat doe ik ook niet, ik vind hem verder wel ok.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Jajong haat op alles wat los en vast zit, je kan t m niet kwalijk nemen.
Hilarisch wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt zo obvious van mij, ook echt dat (wat er niet toe doet)
hihiquote:
Ik vorm graag een beeld van wie ik voor me hebquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:59 schreef Chai het volgende:
Te dik en te lelijk voor mijn paard (incl. foto's)
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:13 schreef jogy het volgende:
Dit gaat em niet worden.
Je eigen topic uit moeten leggen.
The fuckquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:59 schreef Chai het volgende:
Te dik en te lelijk voor mijn paard (incl. foto's)
Hebben ze geen gewichtsgrens dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The fuckZo dik is ze niet tho, op de manege rijden soms echt van die zeekoeien op de paarden dat je denkt van: Godsamme dat dat paard niet door z'n hoeven zakt.
Zielig.
Dan laat ik toch liever de ervaring spreken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:06 schreef Adolecens het volgende:
Even voor het beeld mannen
Dit is cup 70F..![]()
[ afbeelding ]
Ja gast op deze pop lijkt het gigantisch, bij mij is het wel in verhouding met de restquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:06 schreef Adolecens het volgende:
Even voor het beeld mannen
Dit is cup 70F..![]()
[ afbeelding ]
Ow.. Daar gaat weer een MIquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja gast op deze pop lijkt het gigantisch, bij mij is het wel in verhouding met de rest
Heb je er niet veel last van? Volgens mij ken ik wel meisjes die ze met die maat hebben laten verkleinen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja gast op deze pop lijkt het gigantisch, bij mij is het wel in verhouding met de rest
Leuk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga ik ook doen ik vind het fucking irritant want ik hou van sportquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je er niet veel last van? Volgens mij ken ik wel meisjes die ze met die maat hebben laten verkleinen.
En anders heb je ze later op je knieën hangen, ook niet echt wat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga ik ook doen ik vind het fucking irritant want ik hou van sport
Ook dat jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
En anders heb je ze later op je knieën hangen, ook niet echt wat.
Beter iets verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook dat jaVreselijk lijkt me dat
"Show me your tits!!"quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook dat jaVreselijk lijkt me dat
70F wel te verstaanquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat nou, kan ik er wat aan doen dat mensen dat vertellen?
De mijne is ook maar 16,5 cm, maar wel heel dik.
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:06 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo'n tering bullshit, ikzelf heb 70F, dan kan ik echt geen 85D aan ofzo, m'n tieten passen er niet in en hij zit veel te los. D is D en B is B, ander was het probleem al opgelost met de vrouwen die amper een bh kunnen vinden door hun grote borsten.
Te grappig gewoonquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat was je vraag dan?
[..]
Wauw jij bent echt aan het stalken nu![]()
Met F ken ik er wel een paar, maar cup H niet voor zover ik weet..quote:
Heel af en toe, vorige week heeft ze nog wat gepostquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Laat WD hier ooit nog haar tietjes schudden?
Je voert je skills op?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah ok, nee, dan is het duidelijk.
1.76. Niet klein dus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:24 schreef Sinosappel het volgende:
Vas hoe lang ben jij eigenlijk?
Of kan ik dit ook gewoon aan Adolecens vragen?
1.76quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:24 schreef Sinosappel het volgende:
Vas hoe lang ben jij eigenlijk?
Of kan ik dit ook gewoon aan Adolecens vragen?![]()
Te laatquote:
Ze zijn ook kleinquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:28 schreef Chai het volgende:
Vas valt het jou ook op dat mensen die helemaal nog niet kleiner zijn dan1.60, wel vaak lopen te janken dat ze zo klein zijn? Wow wel een paar cm onder gemiddeld omg.
Valt mij ook op ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:28 schreef Chai het volgende:
Vas valt het jou ook op dat mensen die helemaal nog niet kleiner zijn dan1.60, wel vaak lopen te janken dat ze zo klein zijn? Wow wel een paar cm onder gemiddeld omg.
R&Pquote:
Haha.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:30 schreef Chai het volgende:
Friendszone, hoe blijf je er?
haha.
Oh en deze is ook echt goud
Awkward boner op hyves
[ afbeelding ]
Ja, en dan hopen dat er mannen komen die zeggen: oh, ik houd van kleine vrouwen, hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Valt mij ook op ja.
Maar dat "janken" zie ik eigenlijk vaak een beetje als pronken
"Owww hihihi zie mij eens klein en schattig zijn maar ik ben helemaal niet blij met mijn 1.62 hoor![]()
, ik ben zo klein
"
Ik vind ze ook wel leuk, daar niet van.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en dan hopen dat er mannen komen die zeggen: oh, ik houd van kleine vrouwen, hoor.![]()
![]()
![]()
Toch wel?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Valt mij ook op ja.
"Owww hihihi zie mij eens klein en schattig zijn maar ik ben helemaal niet blij met mijn 1.62 hoor![]()
, ik ben zo klein
"
Hoe groot is Janies eigenlijk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik hou er niet van, teven val ik niet op grote borsten.
Tis jouw lengte dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Valt mij ook op ja.
, ik ben zo klein
"
Ik denk toch wel richting D.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe groot is Janies eigenlijk?
Als je dat wel doet val je tenminste zacht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik hou er niet van, teven val ik niet op grote borsten.
1.67 ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe groot is Janies eigenlijk?
Whehe, ook niet neequote:
Mooie lengte.quote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en dan hopen dat er mannen komen die zeggen: oh, ik houd van kleine vrouwen, hoor.![]()
![]()
![]()
Nopequote:
Altijd maar die aandachttrekkerij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja inderdaadDie zijn er ook altijd wel.
Je ziet veeeel vaker meiden "zeuren" over dat ze te klein zijn dan meiden die zeuren over dat ze te lang zijn. Aandachttrekkerij.
Ik ben zooo lang.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je ziet veeeel vaker meiden "zeuren" over dat ze te klein zijn dan meiden die zeuren over dat ze te lang zijn. Aandachttrekkerij.
Vind het vooral irritant op FB bijvoorbeeld, wel superveel foto's van zichzelf plaatsen, iemand reageert erop met: Wat ben je moooooi. En diegene dan: No, I'm an ugly motherfucker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
1.64quote:
Ik kom juist dat soort dialogen maar dan andersom tegenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind het vooral irritant op FB bijvoorbeeld, wel superveel foto's van zichzelf plaatsen, iemand reageert erop met: Wat ben je moooooi. En diegene dan: No, I'm an ugly motherfucker.
Echt, fuckoff and die
Ik ben zoo mooi.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
1.64
[..]
Ik kom juist dat soort dialogen maar dan andersom tegen
Iedereen die zegt dat ze te lelijk is om aan te raken en zij reageert met "Niettus, ben kankermooi!" ??quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
1.64
[..]
Ik kom juist dat soort dialogen maar dan andersom tegen
Hoelang ben jij dan, heb 't idee dat je niet zo lang bentquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wil je van die 1.64 een 69 maken?
Ben ik ook niet, zelfde lengte als jij ongeveer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoelang ben jij dan, heb 't idee dat je niet zo lang bent
Jezus, gladder dan ijs deze bwoi. Throw him a bone, Sinos.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
omg.. dit zijn jouw skills?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha nee, "ik ben zooo lelijk" "Neeee meis jij bent echt zooo mooi blabla" Meer dat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben zoo mooi.
Nou dat valt behoorlijk tegen.
?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien heeft ze alsnog wel aardig lange benen en kun je nog steeds makkelijk staand seksen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, zelfde lengte als jij ongeveer.
Schattig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, zelfde lengte als jij ongeveer.
Is niet zo moeilijk in Nederland.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Doe mij maar eentje van 1.90 ofzo, maar ik ga me daar ook niet blind op staren
Nog maagd?quote:
Hee zag je me weer zeuren over hoe lang en mannelijk ik ben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:43 schreef Cher- het volgende:
Id_do_her is liliputter? Exacte lengte is? Heb geen zin om pagina teurg te kijken.
Zelfde als Vas ongeveer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:43 schreef Cher- het volgende:
Id_do_her is liliputter? Exacte lengte is? Heb geen zin om pagina teurg te kijken.
quote:
En je username en je "skills"quote:
Nee heb geen zin om een pagina terug te klikken en dan te lezen of dit hele ding lang te maken en te zoeken. Oke 1.76 is wel goed voor een man en voor een vrouw is het lang.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1.76 doe eens wat meer moeite zeg
Dubieuze zaken zijn met ons.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
En je username en je "skills"
1.70 is ideaal, he?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:47 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee heb geen zin om een pagina terug te klikken en dan te lezen of dit hele ding lang te maken en te zoeken. Oke 1.76 is wel goed voor een man en voor een vrouw is het lang.
Voor de man of vrouwquote:
Ukkiepukkie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is mooi schat maar ik haal de 1.60 nog niet eens
Zaad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Ah, cher post hier ook. Wat een zaadsc.
Voor de vrouw natuurlijk. Kun je uit de context afleiden.quote:
Dat is dan weer te klein.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is mooi schat maar ik haal de 1.60 nog niet eens
Ja 1.80quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ukkiepukkie.
Ben ik nou de langste van alle dames hier? Chai, jij bent toch ook best lang?
Je zoekt weer eens ruzie zogenaamde zelfovertuigde mooiboyquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Ah, cher post hier ook. Wat een zaadsc.
Excusesquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor de vrouw natuurlijk. Kun je uit de context afleiden.
[..]
Dat is dan weer te klein.
1.80?quote:
Conflict is goed. Dat leidt tot passievolle haatseks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je zoekt weer eens ruzie zogenaamde zelfovertuigde mooiboy
Nee keimannelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1.80?![]()
Normale lichaamsbouw verder?
Geen tieten en een bierbuik?quote:
Ik met jou? De kans is zeer klein, aandachtshoer. Mocht het ooit voorkomen moet ik ontzettend aan de crack zijn oidquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Conflict is goed. Dat leidt tot passievolle haatseks.
Ja, ok, dat zal jouw opvatting zijn, maar als je verder wel normaal/ slank lichaam hebt met een normale voorgevel en lange benen, kan die 1.80 wel een voordeel zijnquote:
Ik zou weleens in je gespierde armen willen liggen.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou weleens in je gespierde armen willen liggen.
nohetero
Heet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
nohetero
ja, en dan maken we het goed met een grote knallende orgie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:52 schreef Sinosappel het volgende:
Wajoo krijgen we hier net zo'n lekkere fittie als in Fernandes?
Dit klinkt echt heel foutquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
nohetero
Daar zijn ze in Fernandes te saai voor ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja, en dan maken we het goed met een grote knallende orgie.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar zijn ze in Fernandes te saai voor ja.
Weet ik. Nouja hoeveel voordelen eigenlijk? Makkelijk staand seksen ja. En in onze lange mensen keuken eindelijk overal bij kunnenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, ok, dat zal jouw opvatting zijn, maar als je verder wel normaal/ slank lichaam hebt met een normale voorgevel en lange benen, kan die 1.80 wel een voordeel zijn
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Cher- het volgende:
Echt die Fernandes mensen denken allemaal dat ze swagger hebben. Echt de autisten van fok.
Met iedereen dat orgie-lijstje van mij?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja, en dan maken we het goed met een grote knallende orgie.
Koddige bende wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Cher- het volgende:
Echt die Fernandes mensen denken allemaal dat ze swagger hebben. Echt de overdreven autisten van fok.
Truequote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik. Nouja hoeveel voordelen eigenlijk? Makkelijk staand seksen ja. En in onze lange mensen keuken eindelijk overal bij kunnenvroeger altijd op het aanrecht klimmen.
Heb je ook een lange uitstekende nek? Kan soms wel elegant zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik. Nouja hoeveel voordelen eigenlijk? Makkelijk staand seksen ja. En in onze lange mensen keuken eindelijk overal bij kunnenvroeger altijd op het aanrecht klimmen.
Ik vind lange benen mooi, ik bedoelde het meer fysiek enzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Het KLB Banga lijstje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met iedereen dat orgie-lijstje van mij?
Volgens mij trek ik ook automatisch langere jongens aan. Kleinere jongens maken ook nooit avances met uitgaan ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
TrueOp andere mensen neerkijken jwz.
Als dat je ding is rot je maar lekker op naar Fernandesquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
TrueOp andere mensen neerkijken jwz.
Bij mij wel, echt te vaak. Maar dan heb ik gelijk zoiets van ja flikker ff op manquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij trek ik ook automatisch langere jongens aan. Kleinere jongens maken ook nooit avances met uitgaan ofzo.
Soso lobi sinosquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dat je ding is rot je maar lekker op naar Fernandes
Wie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met iedereen dat orgie-lijstje van mij?
Vrouwen dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij trek ik ook automatisch langere jongens aan. Kleinere jongens maken ook nooit avances met uitgaan ofzo.
Hoe lang ben jij?quote:
van die jongens waar je op neer kijkt ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij wel, echt te vaak. Maar dan heb ik gelijk zoiets van ja flikker ff op man
[..]
Soso lobi sinos
Op het moment ken ik letterlijk maar 1 jongen van 1.80 die ik zou doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:59 schreef Chai het volgende:
[..]
van die jongens waar je op neer kijkt ?
1.70quote:
Nee, maar omdat je breed en 1.80 bent. Dat trekt misschien wel vrouwen aan. :$quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja groter wordt een beetje lastig dan.
Nee heb een te dikke kont denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
1.70
[..]
Nee, maar omdat je breed en 1.80 bent. Dat trekt misschien wel vrouwen aan. :$
Maar wel heel erg je best doen om mee te mogen posten. Royal sadface.quote:
Ja, we weten het nu wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar wel heel erg je best doen om mee te mogen posten. Royal sadface.
TR gemachtquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Want het is ook zo'n grote competitie hier op fok en zo bijzonder een slowchat. Dat je erover na denkt alleen al. Kneus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je houdt niet van lange jongens?quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op het moment ken ik letterlijk maar 1 jongen van 1.80 die ik zou doenIk hou er echt niet van
Pics van je kont.quote:
Nee van korterquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je houdt niet van lange jongens?
Kan je ook iets anders dan alleen maar met dooddoeners reageren laat je minuscule intellect dat niet toe?quote:
Dan moet het wel de moeite zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kan je ook iets anders dan alleen maar met dooddoeners reageren laat je minuscule intellect dat niet toe?
Je zal wel een paard op je profielfoto hebben staan, nietwaar?quote:
Nee dus, thanks for playing.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan moet het wel de moeite zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je zal wel een paard op je profielfoto hebben staan, nietwaar?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:04 schreef Chai het volgende:
[..]Die kont valt in het niet naast die paardjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee.Heaven is a place on earth with you
Ja daar zat een baby in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die kont valt in het niet naast die paardje
quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:04 schreef Chai het volgende:
[..]Mag ik het even nuanceren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:41 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
n8n
[ afbeelding ]
Edskimo
Chai
[ afbeelding ]
Mindstate
[ afbeelding ]
Myraela
[ afbeelding ]
Pindaplukker
[ afbeelding ]
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Wat? Ik lijk daar toch niet dik ofzo?quote:
Juist nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Ik lijk daar toch niet dik ofzo?
Nee, maar die is wel wat flateuzerquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Ik lijk daar toch niet dik ofzo?
Nee maar die nuance was toch niet nodig bedoel ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:07 schreef Cher- het volgende:
Gaan we weer. Je lijkt daar een dik vet zwijn. Klaar nu hoor.
Wil jij ook je dagelijkse complimentje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:07 schreef Cher- het volgende:
Gaan we weer. Je lijkt daar een dik vet zwijn. Klaar nu hoor.
Ja omdat ik niet allemaal zooi in mijn broekzakken gepropt heb sowieso.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar die is wel wat flateuzer
Wat heb je daar in je hand trouwens?quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja omdat ik niet allemaal zooi in mijn broekzakken gepropt heb sowieso.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga slapen, 7 uur op. Goodlife![]()
Gnight
Welterusten diktietquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Gnight
bai baiquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Gnight
bai baiquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:11 schreef Chai het volgende:
Welterusten, ik moet ook maar eens gaan slapen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:12 schreef Chai het volgende:
Het is hier eindelijk weer leuk. Wil nieten ik hoef half 9 of later pas op.
Gewoon gaan wanneer je echt moe bent.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:12 schreef Chai het volgende:
Geen dankquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:12 schreef Chai het volgende:
bai baiquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:12 schreef Adolecens het volgende:
Dan ga ik ook maar eens, volgens mij vertrekt iedereen
Je moet ook eerst je rijbewijs halenquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:14 schreef Chai het volgende:
Als ik toch bezig ben met fb shit posten. Ongelukje met de bus. Spiegel eraf (kwam tegen het raam) en raam weg.Was niet eens mijn schuld, vraag Mozy maar, die vindt altijd dat ik eng dicht langs de kant rijdt. Alleen dat is dus echt nodig.
[ afbeelding ]
Lig al in bed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen dank
Nu naar bed dikbil, hophop
Haha, knap gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:14 schreef Chai het volgende:
Als ik toch bezig ben met fb shit posten. Ongelukje met de bus. Spiegel eraf (kwam tegen het raam) en raam weg.Was niet eens mijn schuld, vraag Mozy maar, die vindt altijd dat ik eng dicht langs de kant rijdt. Alleen dat is dus echt nodig.
[ afbeelding ]
Weet nu wel dat ik geen rare dingen doe in dat soort situaties. Want er vloog ineens allemaal glas tegen mij aan en alles lag op schoot.quote:
Je bent verzekerd? :3quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet nu wel dat ik geen rare dingen doe in dat soort situaties. Want er vloog ineens allemaal glas tegen mij aan en alles lag op schoot.Gewoon doorgereden en toen er een inhammetje was aan de kant gezet.
sorry vas zal het niet meer doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij wel, echt te vaak. Maar dan heb ik gelijk zoiets van ja flikker ff op man
quote:
quote:
HOILOquote:
Ik vind hem wel leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:31 schreef Chai het volgende:
Zo vaak op de radio en wat een oorkanker.![]()
wat was er voorheen niet leuk dan? Dat jullie alleen nog maar YT-linkjes postten met "dese is luek" erbij?quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:12 schreef Chai het volgende:
Ik vond het gister te druk, kon het niet bijhouden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:42 schreef Chai het volgende:
En gewoon dat er veel mensen tegelijkertijd actief posten is leuk.
Ja ging idd snel. Maar ja we mogen niet meer sc in de gewone topics dus komen we met zn allen hierquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het gister te druk, kon het niet bijhouden.
De jaren gaan tellen Bobby.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het gister te druk, kon het niet bijhouden.
grin.quote:
dus het was een dooie boel geworden? Behoudens de YT-linkjes dan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:42 schreef Chai het volgende:
En gewoon dat er veel mensen tegelijkertijd actief posten is leuk.
Tja... Ik kon Tinychat al nooit bijhouden, de sc ging gister nog sneller.quote:
Ik denk dat het vaste clubje blij is dat er weer leven in de tent zit. Ik wel in ieder gevalquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Kan me best voorstellen dat het 'vaste clubje' hier van sommigen die hier nu 'nieuw' zijn balen
sry
True. Verandering en Fok!kers, altijd een uitdaging.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Kan me best voorstellen dat het 'vaste clubje' hier van sommigen die hier nu 'nieuw' zijn balen
sry
Zelfs YT linkjes waren er niet. 4 dagen over 1 SC topic... gister 4 in 1 dagquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
grin.
[..]
dus het was een dooie boel geworden? Behoudens de YT-linkjes dan.
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
sry
Nja jullie gedragen je niet als een stel malloten. Dat hebben we ook wel eens gehad (ONZ anyone?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
Goh komt voor mij als een verrassingsoms het idee dat je expres word genegeerd of dat je irritant gevonden word...
En wat Garrison zegt natuurlijk.
Ogh Cher- projecteer toch niet alles op jezelf... de wereld draait niet om jouquote:
Begrijpelijk. Er zittten wel figuren tussen jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja jullie gedragen je niet als een stel malloten. Dat hebben we ook wel eens gehad (ONZ anyone?) die alleen maar kwamen klieren, dan is het irritant. Verder was iedereen hier best wel welkom eigenlijk al hebben/hadden we een paar autisten die het niet konden handelen.
heb je de andere 2 linkjes nog gezien?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef Cher- het volgende:
Moet naar mijn werk. Maar mijn haar zit niet.
Hahah nee ben in slaap gevallen maar ga nog wel kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
heb je de andere 2 linkjes nog gezien?
Nee, kost je helemaal niksquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:54 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hahah nee ben in slaap gevallen maar ga nog wel kijken.
Trouwens als ik via wifi thuis op internet ga via mijn telefoon kost het toch geen geld of wel?
Nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:54 schreef Cher- het volgende:
[..]
Trouwens als ik via wifi thuis op internet ga via mijn telefoon kost het toch geen geld of wel?
Ok benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:54 schreef Cher- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |