grote konten zijn overratedquote:Aan het begin van dit jaar was ik naar een nieuwe school gekomen, meteen reacties van; Héé lekker wijf op school. Na een paar maanden; 'Ik wil je neuken, je tieten zijn zó geil' *pets tegen kont*. Serieus, denken jongens dat je gelijk iedereen neukt als je grote borsten en kont hebt? Die vraag krijg ik namelijk ook dagelijks; Jij bent zeker geen maagd meer. Toch best wel een belediging
Dus mijn vraag was nu; Hebben jongens inderdaad de associatie daarmee dat je gelijk makkelijk te pakken bent/veel jongens neukt?
Ik vond het ook erg lang duren. Het zal wel aan het weer liggen ofzo.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:52 schreef vosss het volgende:
Van je tieten dan bedoel, die dikke kont hou je maar voor je
Als je op fok antwoorden wil hebben zal je toch ECHT een foto moeten posten.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof ik een j-lo kont heb.
En nee ik loop niet te koop met m'n tieten op Fok! Ik wil antwoorden.
HAHAHA. En durf jij mij een topic te geven waar een meisje wél een foto van haar borsten heeft gepost voor een antwoord?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je op fok antwoorden wil hebben zal je toch ECHT een foto moeten posten.
Een dergelijk vraagstuk is hier nog nooit opgelost zonder deugdelijke foto's.
Die zijn er genoegquote:Op maandag 29 juni 2009 19:57 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
HAHAHA. En durf jij mij een topic te geven waar een meisje wél een foto van haar borsten heeft gepost voor een antwoord?
Dat zou ik gerust durven. Helaas is dat nog nooit gebeurd en derhalve zijn dergelijke delicate vraagstukken ook nog nooit opgelost op Fokquote:Op maandag 29 juni 2009 19:57 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
HAHAHA. En durf jij mij een topic te geven waar een meisje wél een foto van haar borsten heeft gepost voor een antwoord?
Dus datquote:Op maandag 29 juni 2009 20:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zou ik gerust durven. Helaas is dat nog nooit gebeurd en derhalve zijn dergelijke delicate vraagstukken ook nog nooit opgelost op Fok
Of jongens grote borsten associeren met dat het meisje veel seks heeft/makkelijk te krijgen isquote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef Quir het volgende:
TS, wat was nou de vraag? Post die OP nog 's!
Ligt geheel aan hoe je je opstelt, als je verlegen bent: nee. Anders, dôh.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:18 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Of jongens grote borsten associeren met dat het meisje veel seks heeft/makkelijk te krijgen is
Dan juist hoor, wolven in schaapsklerenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:21 schreef Quir het volgende:
[..]
Ligt geheel aan hoe je je opstelt, als je verlegen bent: nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |