bai baiquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:12 schreef Adolecens het volgende:
Dan ga ik ook maar eens, volgens mij vertrekt iedereen
Je moet ook eerst je rijbewijs halenquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:14 schreef Chai het volgende:
Als ik toch bezig ben met fb shit posten. Ongelukje met de bus. Spiegel eraf (kwam tegen het raam) en raam weg.Was niet eens mijn schuld, vraag Mozy maar, die vindt altijd dat ik eng dicht langs de kant rijdt. Alleen dat is dus echt nodig.
[ afbeelding ]
Lig al in bed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen dank
Nu naar bed dikbil, hophop
Haha, knap gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:14 schreef Chai het volgende:
Als ik toch bezig ben met fb shit posten. Ongelukje met de bus. Spiegel eraf (kwam tegen het raam) en raam weg.Was niet eens mijn schuld, vraag Mozy maar, die vindt altijd dat ik eng dicht langs de kant rijdt. Alleen dat is dus echt nodig.
[ afbeelding ]
Weet nu wel dat ik geen rare dingen doe in dat soort situaties. Want er vloog ineens allemaal glas tegen mij aan en alles lag op schoot.quote:
Je bent verzekerd? :3quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet nu wel dat ik geen rare dingen doe in dat soort situaties. Want er vloog ineens allemaal glas tegen mij aan en alles lag op schoot.Gewoon doorgereden en toen er een inhammetje was aan de kant gezet.
sorry vas zal het niet meer doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij wel, echt te vaak. Maar dan heb ik gelijk zoiets van ja flikker ff op man
quote:
quote:
HOILOquote:
Ik vind hem wel leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:31 schreef Chai het volgende:
Zo vaak op de radio en wat een oorkanker.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |