Valt mij ook op ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:28 schreef Chai het volgende:
Vas valt het jou ook op dat mensen die helemaal nog niet kleiner zijn dan1.60, wel vaak lopen te janken dat ze zo klein zijn? Wow wel een paar cm onder gemiddeld omg.
R&Pquote:
Haha.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:30 schreef Chai het volgende:
Friendszone, hoe blijf je er?
haha.
Oh en deze is ook echt goud
Awkward boner op hyves
[ afbeelding ]
Ja, en dan hopen dat er mannen komen die zeggen: oh, ik houd van kleine vrouwen, hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Valt mij ook op ja.
Maar dat "janken" zie ik eigenlijk vaak een beetje als pronken
"Owww hihihi zie mij eens klein en schattig zijn maar ik ben helemaal niet blij met mijn 1.62 hoor![]()
, ik ben zo klein
"
Ik vind ze ook wel leuk, daar niet van.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en dan hopen dat er mannen komen die zeggen: oh, ik houd van kleine vrouwen, hoor.![]()
![]()
![]()
Toch wel?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Valt mij ook op ja.
"Owww hihihi zie mij eens klein en schattig zijn maar ik ben helemaal niet blij met mijn 1.62 hoor![]()
, ik ben zo klein
"
Hoe groot is Janies eigenlijk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik hou er niet van, teven val ik niet op grote borsten.
Tis jouw lengte dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Valt mij ook op ja.
, ik ben zo klein
"
Ik denk toch wel richting D.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe groot is Janies eigenlijk?
Als je dat wel doet val je tenminste zacht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik hou er niet van, teven val ik niet op grote borsten.
1.67 ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe groot is Janies eigenlijk?
Whehe, ook niet neequote:
Mooie lengte.quote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en dan hopen dat er mannen komen die zeggen: oh, ik houd van kleine vrouwen, hoor.![]()
![]()
![]()
Nopequote:
Altijd maar die aandachttrekkerij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja inderdaadDie zijn er ook altijd wel.
Je ziet veeeel vaker meiden "zeuren" over dat ze te klein zijn dan meiden die zeuren over dat ze te lang zijn. Aandachttrekkerij.
Ik ben zooo lang.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je ziet veeeel vaker meiden "zeuren" over dat ze te klein zijn dan meiden die zeuren over dat ze te lang zijn. Aandachttrekkerij.
Vind het vooral irritant op FB bijvoorbeeld, wel superveel foto's van zichzelf plaatsen, iemand reageert erop met: Wat ben je moooooi. En diegene dan: No, I'm an ugly motherfucker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
1.64quote:
Ik kom juist dat soort dialogen maar dan andersom tegenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind het vooral irritant op FB bijvoorbeeld, wel superveel foto's van zichzelf plaatsen, iemand reageert erop met: Wat ben je moooooi. En diegene dan: No, I'm an ugly motherfucker.
Echt, fuckoff and die
Ik ben zoo mooi.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
1.64
[..]
Ik kom juist dat soort dialogen maar dan andersom tegen
Iedereen die zegt dat ze te lelijk is om aan te raken en zij reageert met "Niettus, ben kankermooi!" ??quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
1.64
[..]
Ik kom juist dat soort dialogen maar dan andersom tegen
Hoelang ben jij dan, heb 't idee dat je niet zo lang bentquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wil je van die 1.64 een 69 maken?
Ben ik ook niet, zelfde lengte als jij ongeveer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoelang ben jij dan, heb 't idee dat je niet zo lang bent
Jezus, gladder dan ijs deze bwoi. Throw him a bone, Sinos.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
omg.. dit zijn jouw skills?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha nee, "ik ben zooo lelijk" "Neeee meis jij bent echt zooo mooi blabla" Meer dat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben zoo mooi.
Nou dat valt behoorlijk tegen.
?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien heeft ze alsnog wel aardig lange benen en kun je nog steeds makkelijk staand seksen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, zelfde lengte als jij ongeveer.
Schattig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, zelfde lengte als jij ongeveer.
Is niet zo moeilijk in Nederland.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Doe mij maar eentje van 1.90 ofzo, maar ik ga me daar ook niet blind op staren
Nog maagd?quote:
Hee zag je me weer zeuren over hoe lang en mannelijk ik ben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:43 schreef Cher- het volgende:
Id_do_her is liliputter? Exacte lengte is? Heb geen zin om pagina teurg te kijken.
Zelfde als Vas ongeveer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:43 schreef Cher- het volgende:
Id_do_her is liliputter? Exacte lengte is? Heb geen zin om pagina teurg te kijken.
quote:
En je username en je "skills"quote:
Nee heb geen zin om een pagina terug te klikken en dan te lezen of dit hele ding lang te maken en te zoeken. Oke 1.76 is wel goed voor een man en voor een vrouw is het lang.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1.76 doe eens wat meer moeite zeg
Dubieuze zaken zijn met ons.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
En je username en je "skills"
1.70 is ideaal, he?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:47 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee heb geen zin om een pagina terug te klikken en dan te lezen of dit hele ding lang te maken en te zoeken. Oke 1.76 is wel goed voor een man en voor een vrouw is het lang.
Voor de man of vrouwquote:
Ukkiepukkie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is mooi schat maar ik haal de 1.60 nog niet eens
Zaad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Ah, cher post hier ook. Wat een zaadsc.
Voor de vrouw natuurlijk. Kun je uit de context afleiden.quote:
Dat is dan weer te klein.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is mooi schat maar ik haal de 1.60 nog niet eens
Ja 1.80quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ukkiepukkie.
Ben ik nou de langste van alle dames hier? Chai, jij bent toch ook best lang?
Je zoekt weer eens ruzie zogenaamde zelfovertuigde mooiboyquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Ah, cher post hier ook. Wat een zaadsc.
Excusesquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor de vrouw natuurlijk. Kun je uit de context afleiden.
[..]
Dat is dan weer te klein.
1.80?quote:
Conflict is goed. Dat leidt tot passievolle haatseks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je zoekt weer eens ruzie zogenaamde zelfovertuigde mooiboy
Nee keimannelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1.80?![]()
Normale lichaamsbouw verder?
Geen tieten en een bierbuik?quote:
Ik met jou? De kans is zeer klein, aandachtshoer. Mocht het ooit voorkomen moet ik ontzettend aan de crack zijn oidquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Conflict is goed. Dat leidt tot passievolle haatseks.
Ja, ok, dat zal jouw opvatting zijn, maar als je verder wel normaal/ slank lichaam hebt met een normale voorgevel en lange benen, kan die 1.80 wel een voordeel zijnquote:
Ik zou weleens in je gespierde armen willen liggen.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou weleens in je gespierde armen willen liggen.
nohetero
Heet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
nohetero
ja, en dan maken we het goed met een grote knallende orgie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:52 schreef Sinosappel het volgende:
Wajoo krijgen we hier net zo'n lekkere fittie als in Fernandes?
Dit klinkt echt heel foutquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
nohetero
Daar zijn ze in Fernandes te saai voor ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja, en dan maken we het goed met een grote knallende orgie.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar zijn ze in Fernandes te saai voor ja.
Weet ik. Nouja hoeveel voordelen eigenlijk? Makkelijk staand seksen ja. En in onze lange mensen keuken eindelijk overal bij kunnenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, ok, dat zal jouw opvatting zijn, maar als je verder wel normaal/ slank lichaam hebt met een normale voorgevel en lange benen, kan die 1.80 wel een voordeel zijn
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Cher- het volgende:
Echt die Fernandes mensen denken allemaal dat ze swagger hebben. Echt de autisten van fok.
Met iedereen dat orgie-lijstje van mij?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja, en dan maken we het goed met een grote knallende orgie.
Koddige bende wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Cher- het volgende:
Echt die Fernandes mensen denken allemaal dat ze swagger hebben. Echt de overdreven autisten van fok.
Truequote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik. Nouja hoeveel voordelen eigenlijk? Makkelijk staand seksen ja. En in onze lange mensen keuken eindelijk overal bij kunnenvroeger altijd op het aanrecht klimmen.
Heb je ook een lange uitstekende nek? Kan soms wel elegant zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik. Nouja hoeveel voordelen eigenlijk? Makkelijk staand seksen ja. En in onze lange mensen keuken eindelijk overal bij kunnenvroeger altijd op het aanrecht klimmen.
Ik vind lange benen mooi, ik bedoelde het meer fysiek enzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Het KLB Banga lijstje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met iedereen dat orgie-lijstje van mij?
Volgens mij trek ik ook automatisch langere jongens aan. Kleinere jongens maken ook nooit avances met uitgaan ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
TrueOp andere mensen neerkijken jwz.
Als dat je ding is rot je maar lekker op naar Fernandesquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
TrueOp andere mensen neerkijken jwz.
Bij mij wel, echt te vaak. Maar dan heb ik gelijk zoiets van ja flikker ff op manquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij trek ik ook automatisch langere jongens aan. Kleinere jongens maken ook nooit avances met uitgaan ofzo.
Soso lobi sinosquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dat je ding is rot je maar lekker op naar Fernandes
Wie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met iedereen dat orgie-lijstje van mij?
Vrouwen dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij trek ik ook automatisch langere jongens aan. Kleinere jongens maken ook nooit avances met uitgaan ofzo.
Hoe lang ben jij?quote:
van die jongens waar je op neer kijkt ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij wel, echt te vaak. Maar dan heb ik gelijk zoiets van ja flikker ff op man
[..]
Soso lobi sinos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |