Ik zou weleens in je gespierde armen willen liggen.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou weleens in je gespierde armen willen liggen.
nohetero
Heet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
nohetero
ja, en dan maken we het goed met een grote knallende orgie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:52 schreef Sinosappel het volgende:
Wajoo krijgen we hier net zo'n lekkere fittie als in Fernandes?
Dit klinkt echt heel foutquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
nohetero
Daar zijn ze in Fernandes te saai voor ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja, en dan maken we het goed met een grote knallende orgie.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar zijn ze in Fernandes te saai voor ja.
Weet ik. Nouja hoeveel voordelen eigenlijk? Makkelijk staand seksen ja. En in onze lange mensen keuken eindelijk overal bij kunnenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, ok, dat zal jouw opvatting zijn, maar als je verder wel normaal/ slank lichaam hebt met een normale voorgevel en lange benen, kan die 1.80 wel een voordeel zijn
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Cher- het volgende:
Echt die Fernandes mensen denken allemaal dat ze swagger hebben. Echt de autisten van fok.
Met iedereen dat orgie-lijstje van mij?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja, en dan maken we het goed met een grote knallende orgie.
Koddige bende wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Cher- het volgende:
Echt die Fernandes mensen denken allemaal dat ze swagger hebben. Echt de overdreven autisten van fok.
Truequote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik. Nouja hoeveel voordelen eigenlijk? Makkelijk staand seksen ja. En in onze lange mensen keuken eindelijk overal bij kunnenvroeger altijd op het aanrecht klimmen.
Heb je ook een lange uitstekende nek? Kan soms wel elegant zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik. Nouja hoeveel voordelen eigenlijk? Makkelijk staand seksen ja. En in onze lange mensen keuken eindelijk overal bij kunnenvroeger altijd op het aanrecht klimmen.
Ik vind lange benen mooi, ik bedoelde het meer fysiek enzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Het KLB Banga lijstje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met iedereen dat orgie-lijstje van mij?
Volgens mij trek ik ook automatisch langere jongens aan. Kleinere jongens maken ook nooit avances met uitgaan ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
TrueOp andere mensen neerkijken jwz.
Als dat je ding is rot je maar lekker op naar Fernandesquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
TrueOp andere mensen neerkijken jwz.
Bij mij wel, echt te vaak. Maar dan heb ik gelijk zoiets van ja flikker ff op manquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij trek ik ook automatisch langere jongens aan. Kleinere jongens maken ook nooit avances met uitgaan ofzo.
Soso lobi sinosquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dat je ding is rot je maar lekker op naar Fernandes
Wie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met iedereen dat orgie-lijstje van mij?
Vrouwen dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij trek ik ook automatisch langere jongens aan. Kleinere jongens maken ook nooit avances met uitgaan ofzo.
Hoe lang ben jij?quote:
van die jongens waar je op neer kijkt ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij wel, echt te vaak. Maar dan heb ik gelijk zoiets van ja flikker ff op man
[..]
Soso lobi sinos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |