SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:30 schreef Chai het volgende:
Foto van LamonHAHAHAHAHA, meen je niet man jij bent echt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jawel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, meen je niet man jij bent echt..![]()
Foto van LamonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, meen je niet man jij bent echt..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Foto van LamonJe had alleen iets meer onzekerheid moeten uitstralen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik heb wel dat ene filmpje van hem gezien waar ie zo moeilijk kijkt en zn cam naar beneden doetquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel.zo stond hij ongeveer altijd op foto's. Later ook naakt, met zijn buik ingehouden.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]Tepels!!!!!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto van LamonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3e klasquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:37 schreef Adolecens het volgende:
Hoe is het inmiddels met je tieten Vaseline?
Jongens en hun associatie met grote borsten en kont.
Bwhahaha, die OP.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:37 schreef Adolecens het volgende:
Maakte je je al zo druk om je tieten op je 15e?quote:
Ja blijkbaar hequote:Op woensdag 28 maart 2012 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maakte je je al zo druk om je tieten op je 15e?
Juist dan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maakte je je al zo druk om je tieten op je 15e?
En na die avond was je klaar met jongens?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
Ik las laatst ook een post van me toen ik best jong was. Echt schattig, ik zei: "wat zijn jullie hard"
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En na die avond was je klaar met jongens?
Oh dat vond ik juist heel grappig allemaal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
Ik las laatst ook een post van me toen ik best jong was. Echt schattig, ik zei: "wat zijn jullie hard"
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:37 schreef Adolecens het volgende:
Als dat al haten is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:47 schreef Fascination het volgende:
Er wordt op je gehaat in de fernandes-sc, Id_do_her.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:17 schreef leipeshitouwes het volgende:
Komt 'n marokkaanse vrouw (wat er niet toe doet) naar me toe in de appie en vraagt naar een blikje tomaat, dan ben ik wel zo aardig om mee te lopen, en wijs het aan, pakt ze een blikje tomaat van 1,14 terwijl daaronder blikjes tomaat van 0,22 cent staan, vraagt ze aan mij, hoeveel dat blikje kost.
Ik; 0,22 cent.
zij; Oh, dat is dus duurder?
ik; 22cent? o_O
zij; Ja dat is duurder toch.
ik; Nee dat is 22 cent, en die andere 1,14.![]()
En dan word je weggewuift omdat je de klant zogenaamd niet goed geholpen hebt.
Klacht; Mensen die niet kunnen rekenen.
Dat doe ik ook niet, ik vind hem verder wel ok.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Jajong haat op alles wat los en vast zit, je kan t m niet kwalijk nemen.
Hilarisch wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt zo obvious van mij, ook echt dat (wat er niet toe doet)
hihiquote:
Ik vorm graag een beeld van wie ik voor me hebquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:59 schreef Chai het volgende:
Te dik en te lelijk voor mijn paard (incl. foto's)
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:13 schreef jogy het volgende:
Dit gaat em niet worden.
Je eigen topic uit moeten leggen.
The fuckquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:59 schreef Chai het volgende:
Te dik en te lelijk voor mijn paard (incl. foto's)
Hebben ze geen gewichtsgrens dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The fuckZo dik is ze niet tho, op de manege rijden soms echt van die zeekoeien op de paarden dat je denkt van: Godsamme dat dat paard niet door z'n hoeven zakt.
Zielig.
Dan laat ik toch liever de ervaring spreken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:06 schreef Adolecens het volgende:
Even voor het beeld mannen
Dit is cup 70F..![]()
[ afbeelding ]
Ja gast op deze pop lijkt het gigantisch, bij mij is het wel in verhouding met de restquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:06 schreef Adolecens het volgende:
Even voor het beeld mannen
Dit is cup 70F..![]()
[ afbeelding ]
Ow.. Daar gaat weer een MIquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja gast op deze pop lijkt het gigantisch, bij mij is het wel in verhouding met de rest
Heb je er niet veel last van? Volgens mij ken ik wel meisjes die ze met die maat hebben laten verkleinen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja gast op deze pop lijkt het gigantisch, bij mij is het wel in verhouding met de rest
Leuk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga ik ook doen ik vind het fucking irritant want ik hou van sportquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je er niet veel last van? Volgens mij ken ik wel meisjes die ze met die maat hebben laten verkleinen.
En anders heb je ze later op je knieën hangen, ook niet echt wat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga ik ook doen ik vind het fucking irritant want ik hou van sport
Ook dat jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
En anders heb je ze later op je knieën hangen, ook niet echt wat.
Beter iets verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook dat jaVreselijk lijkt me dat
"Show me your tits!!"quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook dat jaVreselijk lijkt me dat
70F wel te verstaanquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat nou, kan ik er wat aan doen dat mensen dat vertellen?
De mijne is ook maar 16,5 cm, maar wel heel dik.
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:06 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo'n tering bullshit, ikzelf heb 70F, dan kan ik echt geen 85D aan ofzo, m'n tieten passen er niet in en hij zit veel te los. D is D en B is B, ander was het probleem al opgelost met de vrouwen die amper een bh kunnen vinden door hun grote borsten.
Te grappig gewoonquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat was je vraag dan?
[..]
Wauw jij bent echt aan het stalken nu![]()
Met F ken ik er wel een paar, maar cup H niet voor zover ik weet..quote:
Heel af en toe, vorige week heeft ze nog wat gepostquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Laat WD hier ooit nog haar tietjes schudden?
Je voert je skills op?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah ok, nee, dan is het duidelijk.
1.76. Niet klein dus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:24 schreef Sinosappel het volgende:
Vas hoe lang ben jij eigenlijk?
Of kan ik dit ook gewoon aan Adolecens vragen?
1.76quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:24 schreef Sinosappel het volgende:
Vas hoe lang ben jij eigenlijk?
Of kan ik dit ook gewoon aan Adolecens vragen?![]()
Te laatquote:
Ze zijn ook kleinquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:28 schreef Chai het volgende:
Vas valt het jou ook op dat mensen die helemaal nog niet kleiner zijn dan1.60, wel vaak lopen te janken dat ze zo klein zijn? Wow wel een paar cm onder gemiddeld omg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |