Niet echt neequote:
Afgezien van de sideburns vind ik het toch aardig lijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar het gezicht komt wel verdacht bekend voor
Is het ookquote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon even kwijt. Ik vind het zó gemeen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef Biogarde het volgende:
Is dat waar; door je hoeven zakken vandaan komt?
1e foto: de bovenstequote:
Nee ik ben de leadzanger van focus nietquote:
No thanks. Dit zijn trouwens heel lelijke rubberen laarzen. Leren zijn veel mooier, maar die kan ik niet betalenquote:
O.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
No thanks. Dit zijn trouwens heel lelijke rubberen laarzen. Leren zijn veel mooier, maar die kan ik niet betalen
Die linker heeft heul geen haar patrick.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef StrawME het volgende:
[ afbeelding ]
serieus nu. niks mis met natuurlijk
heb zelf ook een langharige prehistorielook
lijk zelfs langer haar te hebben dan jij *own*
Bedoel je denkt dat ik serieus ben?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:01 schreef WeedSeed het volgende:
Pas na 5 minuten kwam ik erachter dat dit serieus is.
Wellicht het paard op jou rug zetten en kijken of ze het paard dan te dik vinden?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:58 schreef Chai het volgende:
Lieve allemaal,
Ik rijd op een paard. Ik houd heeeel veel van haar. Mijn paard is heel erg knap, dus plaatste ik foto's van mijn paard op een paardensite waar ik op haar aan het rijden ben. Alleen iedereen vond mij te dik en te lelijk voor haar. Het is nog een jong paard, dus ze kan niet zoveel hebben. Maar ja ik wil nu eenmaal graag rijden, dus het maakt niet uit als het vervelend is voor haar. Bovendien vind ik zelf dat ik helemaal niet dik en lelijk ben!! Vinden jullie ook niet? Ik vind mezelf een natuurlijke schoonheid, dus ik ga ook niet naar de kapper oid.
Foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link naar topic op de paardensite waar ze dat vonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |