Moest je idd uittekenen, 22 kamelen en 114 kamelen, dan aan der vragen wat meer isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Daar in de woestijnen rekenen ze ook niet, daar gebruiken ze kamelen om alles om te rekenen.
Omg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:21 schreef Bevin het volgende:
[..]
Moest je idd uittekenen, 22 kamelen en 114 kamelen, dan aan der vragen wat meer is
Net of die grap zo leuk was?quote:
Waarom lieg je tegen haar?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:17 schreef leipeshitouwes het volgende:
... pakt ze een blikje tomaat van 1,14 ...
vraagt ze aan mij, hoeveel kost die?
Ik; 22 cent.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:17 schreef leipeshitouwes het volgende:
blikje tomaat van 0,22 cent, vraagt ze aan mij, hoeveel kost die? Ik; 22 cent.
Aan de ene kant moet je genoegen nemen met paupervreten, dan kun je je tenminste een dure auto veroorloven.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind het na al die jaren nogsteeds raar dat de oudere generatie Marokkanen en Turken zo prijsbewust is, en bijna zonder uitzondering voor de laagste prijs kiest, terwijl zoon- en neeflief geld over de balk smijt met Prada schoenen, petjes of tasjes en een nieuwe BMW/Mercedes.
Misschien een cursus Nederlands voordat je mensen probeert af te zeiken? 0_O_o_Oquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:17 schreef leipeshitouwes het volgende:
Komt 'n marokkaanse vrouw (wat er niet toe doet) naar me toe in de appie en vraagt naar een blikje tomaat, dan ben ik wel zo aardig om mee te lopen, en wijs het aan, pakt ze een blikje tomaat van 1,14 terwijl daaronder blikje tomaat van 0,22 cent, vraagt ze aan mij, hoeveel kost die? Ik; 22 cent.
zij; Oh, dat is dus duurder?
ik; 22cent? o_O
zij; Ja dat is duurder toch.
ik; Nee dat is 22 cent, en die andere 1,14.![]()
En dan word je weggewuift omdat je de klant zogenaamd niet goed geholpen hebt.
Klacht; Mensen die niet kunnen rekenen.
Wat is er niet goed aan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien een cursus Nederlands voordat je mensen probeert af te zeiken? 0_O_o_O
Dat dus, en...:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien een cursus Nederlands voordat je mensen probeert af te zeiken? 0_O_o_O
Dat, en...:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Je klacht hield op op het moment dat je het verschil tussen 0,22 cent en 22 cent niet wist...
Dat idd. Klacht: mensen die niet bepaald een duidelijk en straight verhaal kunnen houden, en dan klagen over andermans 'rekenen'.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik zou haar geven.
Een vraag eindigt altijd met een vraagteken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |