Te playenquote:
Dat faal ding kun je er ook later nog in zetten.quote:
neequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat faal ding kun je er ook later nog in zetten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:
quote:
R.I.Pquote:
Nee het is een kunst om gewoon binnen de minuut een nieuw topic geopend te hebben.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:05 schreef kurk_droog het volgende:
het is een kunst om de lapo te halen en dan binnen 5 minuten de op klaar te hebben
quote:
Jeweethet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zulks een fucking bazenlied. In de club gaat deze boy loesoe bij het horen van die song jweet.
Oh no someone ate spaghetti in the shower againquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moest je niet een beetje lachen![]()
?
'Oooh noo, somebody decided to have sex in a vase, no problem!'
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
WAAROM VRAGEN ALLEEN MANNEN DAT!!?
Life is a really a bitch!!
Hahaha ja echt geniaalquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh no someone ate spaghetti in the shower again
I hate naturequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
Hey n00bs.. I hate nature is toffer.
Wij hebben al gedate in je dromen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Tgg, ik ben niet zoeen slet die bij de eerste date al de koffer in duikt :S
Dan is het oké. I'll pick you up around 8.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij hebben al gedate in je dromen.
quote:
Oh ja, jij bent wijs, zeg eens, moet ik mijn CC laten registreren op de Wii voor 1 spel, met het risico dat ik in debiele buien spellen blijf kopen, omdat dat dan meteen kan, of moet ik het niet doen om mezelf te beschermen, of moet ik het wel doen, maar dan me leren in te houden en niet zomaar iets te gaan bestellen, alleen omdat het kan?quote:
Good, baby.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan is het oké. I'll pick you up around 8.
Ik ben heul niet wijs!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent wijs, zeg eens, moet ik mijn CC laten registreren op de Wii voor 1 spel, met het risico dat ik in debiele buien spellen blijf kopen, omdat dat dan meteen kan, of moet ik het niet doen om mezelf te beschermen, of moet ik het wel doen, maar dan me leren in te houden en niet zomaar iets te gaan bestellen, alleen omdat het kan?
Ik twijfel.
Alblasserdamquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:21 schreef iszinloos het volgende:
Kom allemaal naar Alblasserdam haven festival party met de paupers boehhh yeah.![]()
http://www.havenfestival-alblasserdam.nl/
Dank je.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben heul niet wijs!!!
Maar goed.. Ik vind dat jij het wel moet doen, maar je moet leren in te houden en niet zomaar iets gaan bestellen, alleen omdat het kan.. Dus
Waarom: Omdat dat m.i de meest lastige optie is.. En als t dan lukt, dan ben je extra trots op jezelf
Ik had wel sjans met een knap meisje dat blijkbaar ooit mijn haren heeft gewassen.quote:
LAMON GAAT FAILLIET AAN DIE WII!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dank je.
Ik hoopte zo dat je dat ging zeggen!
Pics?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:23 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik had wel sjans met een knap meisje dat blijkbaar ooit mijn haren heeft gewassen.![]()
Dus zo slecht is het niet.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:20 schreef afcajos het volgende:
Poll: Moet BT haar tieten laten vergroten?Ja Nee Alleen als haar dan op zn Russisch mag doen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Nou, graag gedaan dan!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dank je.
Ik hoopte zo dat je dat ging zeggen!
Ach welnee.. Als ie een beetje wilskracht/karakter heeft, komt dat wel goeeeequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
LAMON GAAT FAILLIET AAN DIE WII!
Boh, die is idd lekker zegquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naast die rode auto.
En je kan mijn huis zien.quote:
Ja, maar Contra Rebirth!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
LAMON GAAT FAILLIET AAN DIE WII!
Spijkenissequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar de neuk woon je eigenlijk
Bij dat parkje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar welke straat. Moet even de taxi kosten berekenen.
Geen idee.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:31 schreef afcajos het volgende:
Jordeeeh, kekke autist. Hoe laat ga jij naar t hoekje?
quote:
Gadverdammequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Rond tienen. Mijn ma viert haar verjaardag () dus ik ga eerst even tot 10 uur sociaal doen.
Ik kom ook wel langs.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Rond tienen. Mijn ma viert haar verjaardag () dus ik ga eerst even tot 10 uur sociaal doen.
Je pa is er misschien ook welquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dinsdag mis ik mijn halte en dan kom ik op bezoek
WOON JE IN ROFFA DANquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dinsdag mis ik mijn halte en dan kom ik op bezoek
Liever jouw moederquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je pa is er misschien ook wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even zn vriendin playen.
Welke school?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
bleeeeeeh. Zit er op school.
idemquote:
With cool picturesquote:
Lijkt op mijn achtergrond.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hey terrance, ever seen the northerlight?
-no philip
*prrft* HAHAHAHAHHAHA
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:41 schreef Lamon. het volgende:
Moby heeft echt debiel uiteenlopende muziekstijlen!
JAMMER.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:44 schreef Otis. het volgende:
Ik ben net aangereden door een of andere kankermongool
Maar ik leef nog.
Dat is een cover.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:41 schreef Lamon. het volgende:
Moby heeft echt debiel uiteenlopende muziekstijlen!
Pics van je open botbreukquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:44 schreef Otis. het volgende:
Maar ik leef nog.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:44 schreef Otis. het volgende:
Maar ik leef nog.
Too bad you didnt break your neck.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:44 schreef Otis. het volgende:
Maar ik leef nog.
REMLOF, BAN!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:45 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een grotere .
linkje voor de paupersquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:45 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een grotere .
Wat hij resized hem tochquote:
Zogenaamd stoer doen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Too bad you didnt break your neck.
Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw falen.quote:
Ja, kan je lachen, maar mijn eekhoorn resizede wel en daar werd ik 48 uur voor geband omdat hij zoveel bij zoveel pixel was.quote:
Sangquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
24285 x 1164
ja het was een lesauto, ik denk dat hij nog niet heeft geleerd hoe hij moest remmenquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest lachenwat erg.
Maar gelukkig leef je nog!
Het is nog steeds geen verwensing.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:49 schreef Otis. het volgende:
BT kun je even aan je collegamods doorgeven wat wd zei? Ik vind dit echt beneden alle fatsoensnormen
Beter?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, kan je lachen, maar mijn eekhoorn resizede wel en daar werd ik 48 uur voor geband omdat hij zoveel bij zoveel pixel was.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:49 schreef Otis. het volgende:
BT kun je even aan je collegamods doorgeven wat wd zei? Ik vind dit echt beneden alle fatsoensnormen
Jammer dat je je nek niet brakquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:44 schreef Otis. het volgende:
Maar ik leef nog.
Da's gelogen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
In verhouding met mijn lichaam is 20 cm niet zo groot. Dus ik vind hem te klein
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's gelogen.
14,5 cm!
Ik heb het van betrouwbare bronnen.
OMG OMG OMG OMGquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jammer dat je je nek niet brak
Over 2 jaar. Amsterdam. Ajax - Feyenoord.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:59 schreef Mozy het volgende:
Ik heb zin om te rellen. Maar, waar en hoe?
Ik wil levend weglopen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Over 2 jaar. Amsterdam. Ajax - Feyenoord.
Hé, reetkankerveter. Weet je wel wie ik benquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Over 2 jaar. Amsterdam. Ajax - Feyenoord.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
Godeverdomme, m'n tunnel is dichtgegroeid.
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:01 schreef afcajos het volgende:
Mijn internet penis is groter dan mijn echte
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's gelogen.
14,5 cm!
Ik heb het van betrouwbare bronnen.
Ja, echt 6mm, nu kan hij er niet meer in. Na 2 dagenquote:
Over welke tunnel heb jij het?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, echt 6mm, nu kan hij er niet meer in. Na 2 dagen
Pussy.quote:
Kom dan, kankerjong. maakt me geen fuck uit wie je bent, al ben je paarsquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:01 schreef Otis. het volgende:
[..]
Hé, reetkankerveter. Weet je wel wie ik ben. Dan zou je niet zon grote bek tegen me hebben bitch.
Dat zei Chai, toen ik met haar naar Inglorious Basterds ging.quote:
Oh, wachtquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat zei Chai, toen ik met haar naar Inglorious Basterds ging.
Inglourious.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik moest nadenkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, echt 6mm, nu kan hij er niet meer in. Na 2 dagen
Ik ben Eindhovenaar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Pussy.
[..]
Kom dan, kankerjong. maakt me geen fuck uit wie je bent, al ben je paars
Jij ook al?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
JA IK HEB SCHIJT AAN DIE KANKERNAAM. WAAROM MOET DIE TYFUSTARANTINO ALLES ANDERS DOEN.quote:
Jij durft.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
JA IK HEB SCHIJT AAN DIE KANKERNAAM. WAAROM MOET DIE TYFUSTARANTINO ALLES ANDERS DOEN.
Fucking alto
Because that's who he isquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
JA IK HEB SCHIJT AAN DIE KANKERNAAM. WAAROM MOET DIE TYFUSTARANTINO ALLES ANDERS DOEN.
Fucking alto
Wat nou, kan ik er wat aan doen dat mensen dat vertellen?quote:
Daarom ga ik niet tussen vechtende Ajacieden en Feyenoorders lopen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH.
Zit je nou tegen een minderjarig meisje te vertellen over de lengte en dikte van je penis?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat nou, kan ik er wat aan doen dat mensen dat vertellen?
De mijne is ook maar 16,5 cm, maar wel heel dik.
Die van mij is ook heel dik. en 20 cm.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Deze post is gericht aan reetveter d0h.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:08 schreef Otis. het volgende:
We hebben samen nog n00bs bestreden die dachten dat de reptilians binnen zouden vallen, en dat de snelheidscontroles eigenlijk deel uitmaken van een groot complot van de New World Order.
Tmi.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja maar die man is niet helemaal goed bij zijn hoofd. Die schud die teveel in de rondte. Niet zijn pielemuis, maar zijn hoofd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit je nou tegen een minderjarig meisje te vertellen over de lengte en dikte van je penis?
Leer Lamon kennen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit je nou tegen een minderjarig meisje te vertellen over de lengte en dikte van je penis?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Bloedt het?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
M'n rode tunneltje, ze zit weer door mn oor.
Alles wat jij zegt heeft volgens mij een dubbele betekenis.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
M'n rode tunneltje, ze zit weer door mn oor.
Hij gaat er zelfs met één afspreken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt heeft volgens mij een dubbele betekenis.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:08 schreef Otis. het volgende:
We hebben samen nog n00bs bestreden die dachten dat de reptilians binnen zouden vallen, en dat de snelheidscontroles eigenlijk deel uitmaken van een groot complot van de New World Order.
No, it just fucking hurtsquote:
Echt niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt heeft volgens mij een dubbele betekenis.
Veranderd is met een "d", voltooid deelwoord.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoopte dat hij misschien zou zijn verandert.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij gaat er zelfs met één afspreken.
Eentje van fok, of?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Veranderd is met een "d", voltooid deelwoord.
En ik weet niet eens wie je bent.
Met dinges, hoe heet ze ook alweer.quote:
Wat zie jij er niet in?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat zie jij in minderjarige meisjes?
Crack_ ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Met dinges, hoe heet ze ook alweer.
Van FOK ja.
Mijn vriendin is minderjarig.quote:
Lamon ook nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vriendin in minderjarig.
maar ik ben niet 47.
Haha echt hequote:Op zaterdag 19 september 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
Jordeeeh, die mongool in pub met z'n paintje.
Geen idee hoe en wat.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Komt hij naar haar?
Post ik het origineel, is het nog niet goed weet je wel. Krijg dan te blafkanker en de cholera met je paintje.quote:
Hij is ook eigenlijk gewoon niet te photoshoppen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:18 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik photoshop niet, ik ben integer.
Doe maar een TR als je het storend vindtquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:49 schreef Otis. het volgende:
Oohquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe maar een TR als je het storend vindt!
Nee, dat is van de baan, omdat wij even gezond nadachten beiden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Woef.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Post ik het origineel, is het nog niet goed weet je wel. Krijg dan te blafkanker en de cholera met je paintje.![]()
Vertel me nu, alsjeblieft, dat hij dat gedaan heeft.quote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dat is van de baan, omdat wij even gezond nadachten beiden.![]()
Hoezo gezond nadachten? Wat waren jullie allemaal van plan op die ontmoeting dan..quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dat is van de baan, omdat wij even gezond nadachten beiden.![]()
Ik quote:
"You have nothing, nothing to threaten me with. Nothing to do with all your strength. "
Wel kekke muziek though.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zeker weten in Rusland en niet in Oekraïne?
WAT EEN VRAAG!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:milaforwillsondonm20009@yahoo.com
Sat 19 September 2009 20:19u door milababy
Good day dear,
How are you doing today?I hope fine.My name is mila donm,i saw your profil today and i became intrested in you,i will also like to know you the more,and if you don't mind i will like you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am.Here is my email address(milaforwillsondonm20009@yahoo.com) i believe we can
move from here!I am waiting for your mail to my email address above.......(Remeber the distance or colour does not matter even our age diffrent but love matters alot in life)because i have something very important to tell you, please contact me with this e-mail address ..................(milaforwillsondonm20009@yahoo.com)
...........................................................
Goedendag lieve
Hoe gaat het vandaag? Ik hoop fine.My naam is Mila donm, Ik zag je profiel vandaag en ik werd intrested in u, ik wil ook graag weten dat u het meer, en als je geen geest zal ik graag willen dat u stuur een e-mail naar mijn e-mailadres, zodat ik kan u mijn foto voor u om te weten wie ik am.Here is mijn email adres (milaforwillsondonm20009@yahoo.com) Ik denk dat we kunnen
verplaatsen van hier! Ik wacht op uw mail naar mijn e-mailadres hierboven .......( Denk aan de afstand of de kleur doet er niet toe, zelfs onze tijd anders, maar de liefde veel zaken in het leven), omdat ik iets heel belangrijks te vertellen hebben u, neem dan contact met me op dit e-mailadres ..................( milaforwillsondonm20009@yahoo.com)
Zoek je eigen modskills en kom erachterquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vertel me nu, alsjeblieft, dat hij dat gedaan heeft.
Het liefst mijn penis.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Padoem tssjj.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Het liefst mijn penis. [ link | afbeelding ]
Dus zo kijk je kwaad!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:18 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik photoshop niet! Ik ben integer.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vertel me nu, alsjeblieft, dat hij dat gedaan heeft.
Nog meer belachelijk maken was niet echt mogelijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
Bt, je hebt het verpest, nu kan ik Thory niet meer belachelijk maken in dat topic
He,quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus zo kijk je kwaad!
Coole pic, btw.
Dat doet ie zelf welquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
Bt, je hebt het verpest, nu kan ik Thory niet meer belachelijk maken in dat topic
Deze reactie ook in het flirt trucs topic.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:48 schreef Thory het volgende:
Onder Amerikaanse tienermeisjes is een nieuwe rage ontstaan. Door verschillende, felgekleurde armbandjes rond hun pols te dragen, geven ze aan hoe ver zij willen gaan op seksueel gebied. De gelukkige hitsige puberjongen die zo'n armbandje kapot weet te rukken, mag een seksuele handeling met het meisje uitvoeren.
Dat is niet flirten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze reactie ook in het flirt trucs topic.
[..]
Ja, maar hij reageert daarop van "zouden ze hier ook moeten doen" maar als hij zo'n bandje kapot krijgt en de meisjes zijn kop zien hangen ze zichzelf op aan een boom met een overig bandje wat ze hebben.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is niet flirten.
Dat is de hoer uithangen.
Idd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar hij reageert daarop van "zouden ze hier ook moeten doen" maar als hij zo'n bandje kapot krijgt en de meisjes zijn kop zien hangen ze zichzelf op aan een boom met een overig bandje wat ze hebben.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar hij reageert daarop van "zouden ze hier ook moeten doen" maar als hij zo'n bandje kapot krijgt en de meisjes zijn kop zien hangen ze zichzelf op aan een boom met een overig bandje wat ze hebben.
Hey ik ook.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf krijg ik nu net voor PM?
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:29 schreef IQM het volgende:
Bt is weg, we kunnen relluh in PUB!!! [ afbeelding ]
quote:
Eh. nee.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is het gat van de deur.
Zou het erg zijn als je het wel was dan?quote:
Ja, dat zou erg zijn. Hoe moet ik anders Sanna verleiden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zou het erg zijn als je het wel was dan?
Wie is het dan?
Normaal persoon verder toch?
Ik ben niet zo van lang haar bij mannen, maar dat moeten ze maar zelf weten..
Was het maar zo'n feestquote:
Muil houden, Drake is baas en Eminem is baas. En Kanye is ook baas.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is het gat van de deur.
Jij.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar zitten de niet zo integere personen he
Kanye wel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:33 schreef Otis. het volgende:
[..]
Muil houden, Drake is baas en Eminem is baas. En Kanye is ook baas.
Oh, dus jij schuift de puike country aan de kant voor dàt?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:33 schreef Otis. het volgende:
[..]
quote:
Aahh.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Bier is opEn zit nu aan het laatste glas Malibu. Hopelijk hebben we nog een fles ergens
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:33 schreef Otis. het volgende:
[..]
Zolang het maar geen wijn wordt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:34 schreef Otis. het volgende:
Ik was uitgenodigd voor een feest maar ik heb afgezegd omdat ik hoofdpijn heb. Ik lijk wel godverdomme een vrouw.
Nu ga ik maar in m'n eentje voetbal kijken en bier drinken.
Afwisseling ftw.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, dus jij schuift de puike country aan de kant voor dàt?
Dankjequote:Op zaterdag 19 september 2009 20:34 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
Aahh.toch proost met je malibu.
[..]jij snapt het.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:34 schreef Otis. het volgende:
Ik was uitgenodigd voor een feest maar ik heb afgezegd omdat ik hoofdpijn heb. Ik lijk wel godverdomme een vrouw.
Nu ga ik maar in m'n eentje voetbal kijken en bier drinken.
Ik kom heel soms binnenwaaien.quote:
Dankje.quote:
Eerst Funny Games US kijken, ik geef 1 (1 rotte) filmtip, en je doet er nu al 3 fucking maanden over!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:33 schreef RickoKun het volgende:
hoi ik kom even om de hoek kijjken
Al een tijdje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik kom heel soms binnenwaaien.
Jij dan?
[..]
Dankje.maar koffie is vies.
Ijskoffie bij de Hema is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |