Dat is niet flirten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze reactie ook in het flirt trucs topic.
[..]
Ja, maar hij reageert daarop van "zouden ze hier ook moeten doen" maar als hij zo'n bandje kapot krijgt en de meisjes zijn kop zien hangen ze zichzelf op aan een boom met een overig bandje wat ze hebben.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is niet flirten.
Dat is de hoer uithangen.
Idd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar hij reageert daarop van "zouden ze hier ook moeten doen" maar als hij zo'n bandje kapot krijgt en de meisjes zijn kop zien hangen ze zichzelf op aan een boom met een overig bandje wat ze hebben.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar hij reageert daarop van "zouden ze hier ook moeten doen" maar als hij zo'n bandje kapot krijgt en de meisjes zijn kop zien hangen ze zichzelf op aan een boom met een overig bandje wat ze hebben.
Hey ik ook.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf krijg ik nu net voor PM?
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:29 schreef IQM het volgende:
Bt is weg, we kunnen relluh in PUB!!! [ afbeelding ]
quote:
Eh. nee.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is het gat van de deur.
Zou het erg zijn als je het wel was dan?quote:
Ja, dat zou erg zijn. Hoe moet ik anders Sanna verleiden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zou het erg zijn als je het wel was dan?
Wie is het dan?
Normaal persoon verder toch?
Ik ben niet zo van lang haar bij mannen, maar dat moeten ze maar zelf weten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |