Good, baby.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan is het oké. I'll pick you up around 8.
Ik ben heul niet wijs!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent wijs, zeg eens, moet ik mijn CC laten registreren op de Wii voor 1 spel, met het risico dat ik in debiele buien spellen blijf kopen, omdat dat dan meteen kan, of moet ik het niet doen om mezelf te beschermen, of moet ik het wel doen, maar dan me leren in te houden en niet zomaar iets te gaan bestellen, alleen omdat het kan?
Ik twijfel.
Alblasserdamquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:21 schreef iszinloos het volgende:
Kom allemaal naar Alblasserdam haven festival party met de paupers boehhh yeah.![]()
http://www.havenfestival-alblasserdam.nl/
Dank je.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben heul niet wijs!!!
Maar goed.. Ik vind dat jij het wel moet doen, maar je moet leren in te houden en niet zomaar iets gaan bestellen, alleen omdat het kan.. Dus
Waarom: Omdat dat m.i de meest lastige optie is.. En als t dan lukt, dan ben je extra trots op jezelf
Ik had wel sjans met een knap meisje dat blijkbaar ooit mijn haren heeft gewassen.quote:
LAMON GAAT FAILLIET AAN DIE WII!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dank je.
Ik hoopte zo dat je dat ging zeggen!
Pics?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:23 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik had wel sjans met een knap meisje dat blijkbaar ooit mijn haren heeft gewassen.![]()
Dus zo slecht is het niet.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:20 schreef afcajos het volgende:
Poll: Moet BT haar tieten laten vergroten?Ja Nee Alleen als haar dan op zn Russisch mag doen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Nou, graag gedaan dan!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dank je.
Ik hoopte zo dat je dat ging zeggen!
Ach welnee.. Als ie een beetje wilskracht/karakter heeft, komt dat wel goeeeequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
LAMON GAAT FAILLIET AAN DIE WII!
Boh, die is idd lekker zegquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naast die rode auto.
En je kan mijn huis zien.quote:
Ja, maar Contra Rebirth!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
LAMON GAAT FAILLIET AAN DIE WII!
Spijkenissequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar de neuk woon je eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |