Te playenquote:
Dat faal ding kun je er ook later nog in zetten.quote:
neequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat faal ding kun je er ook later nog in zetten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:
quote:
R.I.Pquote:
Nee het is een kunst om gewoon binnen de minuut een nieuw topic geopend te hebben.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:05 schreef kurk_droog het volgende:
het is een kunst om de lapo te halen en dan binnen 5 minuten de op klaar te hebben
quote:
Jeweethet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zulks een fucking bazenlied. In de club gaat deze boy loesoe bij het horen van die song jweet.
Oh no someone ate spaghetti in the shower againquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moest je niet een beetje lachen![]()
?
'Oooh noo, somebody decided to have sex in a vase, no problem!'
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
WAAROM VRAGEN ALLEEN MANNEN DAT!!?
Life is a really a bitch!!
Hahaha ja echt geniaalquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh no someone ate spaghetti in the shower again
I hate naturequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
Hey n00bs.. I hate nature is toffer.
Wij hebben al gedate in je dromen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Tgg, ik ben niet zoeen slet die bij de eerste date al de koffer in duikt :S
Dan is het oké. I'll pick you up around 8.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij hebben al gedate in je dromen.
quote:
Oh ja, jij bent wijs, zeg eens, moet ik mijn CC laten registreren op de Wii voor 1 spel, met het risico dat ik in debiele buien spellen blijf kopen, omdat dat dan meteen kan, of moet ik het niet doen om mezelf te beschermen, of moet ik het wel doen, maar dan me leren in te houden en niet zomaar iets te gaan bestellen, alleen omdat het kan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |