quote:
NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Boh als ik m'n borsten zou laten vergroten zou ik zo'n figuur kunnen hebbenklinkt als een geniaal plan.
Alsof jij er in hebt geredenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:53 schreef Jimbo het volgende:
Idd die bobbel is TE veel
wel rijd een 500GT uber geil
Oh nee, doe het niet. Stop, stop.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Boh als ik m'n borsten zou laten vergroten zou ik zo'n figuur kunnen hebbenklinkt als een geniaal plan.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, dacht echt dat het deze was hoor:
[ afbeelding ]
DOEN DOEN DOEN DOENquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
ON GE LO FE LIJK!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:54 schreef jordeeeh het volgende:
WtfVliegt er een vlinder m'n kamer in, doet ie een rondje en vliegt ie weer naar buiten
Die vlinder probeerde je te flowenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:54 schreef jordeeeh het volgende:
WtfVliegt er een vlinder m'n kamer in, doet ie een rondje en vliegt ie weer naar buiten
Ik voel met net zo'n sjonnie. Muziek keihard aan, raam open en heel de buurt mee laten genieten.quote:
Te watte?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die vlinder probeerde je te flowen
Nietsquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat is er mis met het huidige dan?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nietsdaarom doe ik het natuurlijk ook niet
maar soms denk ik dat grotere borsten me veel beter zouden staan omdat je dan instant een slankere taille lijkt te hebben enzo
!
quote:
quote:
quote:
Lets give it a tryquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
maar soms denk ik dat grotere borsten me veel beter zouden staan omdat je dan instant een slankere taille lijkt te hebben enzo
!
Ach, k heb je irl niet gezien. Maar van foto's is er niks mis hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Zulks een fucking bazenlied. In de club gaat deze boy loesoe bij het horen van die song jweet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik voel met net zo'n sjonnie. Muziek keihard aan, raam open en heel de buurt mee laten genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |