Ja die doet het vast wel goed!quote:
 ! 1
 ! 1

Ik doe ook alleen maar een suggestie hoor...quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja die doet het vast wel goed!! 1

quote:Onder Amerikaanse tienermeisjes is een nieuwe rage ontstaan. Door verschillende, felgekleurde armbandjes rond hun pols te dragen, geven ze aan hoe ver zij willen gaan op seksueel gebied. De gelukkige hitsige puberjongen die zo'n armbandje kapot weet te rukken, mag een seksuele handeling met het meisje uitvoeren.

Maar dan krijg je niet van die "ik-heb-medelijden-met-jou-sex", dat is het beste wat er isquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:27 schreef Thory het volgende:
Met Pinkerton een cafe binnen lopen. Dan lijk je knapper.

Goedmaakseks is beterquote:Op maandag 21 september 2009 16:12 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Maar dan krijg je niet van die "ik-heb-medelijden-met-jou-sex", dat is het beste wat er is

meer dan seks?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:51 schreef Keenan het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik wel sex met haar willen maar wil wel meer dan dat.
 wat voor dingen heb jij in je hoofd?
  wat voor dingen heb jij in je hoofd?

Daar trapt niemand meer in!quote:Op donderdag 24 september 2009 08:13 schreef Breathtaking het volgende:
Een beetje lief lachen en met je haar spelen..

kan niet want dan zou je dood zijn tog jwz shizzledizzle :`{quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:14 schreef konijnensla het volgende:
Jij: Ik heb net aangifte gedaan.
Zij: Hoezo? wat is er?
Jij: Je hebt me hart gestolen.

Er zijn ook donor harten hoor!quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:19 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
kan niet want dan zou je dood zijn tog jwz shizzledizzle :`{

en word vooral in het uitgaansleven gedaan, dus moet nog even kijken).
 en word vooral in het uitgaansleven gedaan, dus moet nog even kijken).

operaquote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Opera.
Ik nam mijn lief mee naar don Giovanni in München.
 beter gewoon een filmpje ofzo voor mij
 beter gewoon een filmpje ofzo voor mij  

Weet nooit wat ik daarmee moet, of hun haar gewoon slecht zit of dat ik hints binnenkrijg, mag echt duidelijker als het van de vrouw komt vind ikquote:Op donderdag 24 september 2009 08:13 schreef Breathtaking het volgende:
Een beetje lief lachen en met je haar spelen..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |