Heb al een bakkebaarden topic aangemaakt in Lifestylequote:

zegt ze: ja, kmoet wel geld verdienen enzo toch,. ik zo: kun je toch ook aanmelden bij een castingsbureau?
 zegt ze: ja, kmoet wel geld verdienen enzo toch,. ik zo: kun je toch ook aanmelden bij een castingsbureau?   
   toen kregen we een gesprekje, en even later kwam ik met haar telefoonnummer uit de mcdonalds
  toen kregen we een gesprekje, en even later kwam ik met haar telefoonnummer uit de mcdonalds 

Succes verzekerd!
 Succes verzekerd!

Als me dat lukt, dan heb ik succes bij jou?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:01 schreef Sheiselectric het volgende:
Of je loopt gewoon op iemand af die aan het darten is, pakt een pijltje en gooit in een keer in de roosSucces verzekerd!

??"
 ??" 

Ik ben in dit geval het meisje die de jongen versiert. Als er een of andere dart nerd op me af komt lopen en hij gooit in de roos dan heeft 'ie geen succes nee.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:50 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Als me dat lukt, dan heb ik succes bij jou?

die is al 500x genoemd!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
1: Maak een gaatje in een bierviltje
2: plaats het bierviltje op je oor
3: loop naar leuk meisje toe en zeg: "heb jij die gegooid??"

)
 ) 

Ik kan ook helemaal niet darten, dus dat schiet ook niet op. Wel cool dat jij als meisje jongens versiert, maar wordt je zo niet als slet gezien? Krom als mensen zijn wordt dat vaak wel zo gezien.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:52 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Ik ben in dit geval het meisje die de jongen versiert. Als er een of andere dart nerd op me af komt lopen en hij gooit in de roos dan heeft 'ie geen succes nee.

Ik vind gewoon niet dat een jongen altijd de eerste stap hoeft te zetten. Maar ik versier niet met voorbedachten (het is echt +n, ziet er raar uit) rade, ik stap gewoon zo af en toe eens op iemand af en begin een gesprekquote:Op donderdag 17 september 2009 12:49 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik kan ook helemaal niet darten, dus dat schiet ook niet op. Wel cool dat jij als meisje jongens versiert, maar wordt je zo niet als slet gezien? Krom als mensen zijn wordt dat vaak wel zo gezien.
 dus dat is niet echt versieren geloof ik. En gelukkig zetten jongens ook vaak genoeg wel die eerste stap (onlangs nog een FOK!er
 dus dat is niet echt versieren geloof ik. En gelukkig zetten jongens ook vaak genoeg wel die eerste stap (onlangs nog een FOK!er   )
 )

Ken jij die film C.R.A.Z.Y?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Ik vind gewoon niet dat een jongen altijd de eerste stap hoeft te zetten. Maar ik versier niet met voorbedachten (het is echt +n, ziet er raar uit) rade, ik stap gewoon zo af en toe eens op iemand af en begin een gesprekdus dat is niet echt versieren geloof ik. En gelukkig zetten jongens ook vaak genoeg wel die eerste stap (onlangs nog een FOK!er
)

over die eerste grap met dat ijs zijn al 2 pagina's vol gediscuseeertquote:Op donderdag 17 september 2009 12:44 schreef robuust89 het volgende:
jij:"weet jij hoe zwaar een ijsbeer is?"
zij: "nee"
jij: "genoeg om het ijs te breken"

zoals iemand al zei, je kan heleboel PUA shit uit je hoofd leren (afzeikerige grapjes) als je niet zo'n figuur bent, dan kan je gelijk opbokken (zoals mevrouw zei, over "wat zit je haar apart")
flauwheid:
he, om dit gesprek op te laten schieten, wat is je nummer?
jij: "he, heb je wat kauwgom voor me?"
zij: "waarom -of- asje"
hij: "mooi, begin maar met kauwen! "

hij: "he, mooie hoed"
zij: "dankje"
hij: "mijn opa heeft ook zo'n hoed!"
zij: "he, dat is niet aardig!"
hij: "hoezo? ik hou van me opa!"
"Wanneer heb jij voor het laatst een tonijn salade gemaakt?"
"ben jij een beetje handig met handboeien en zweepjes?"
die laatste 2: http://www.komjehiervaker.nl/deoz.php
eat your hart out

Heb jij een family full of excentrics? ANd have you done things I've never expected?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Ik vind gewoon niet dat een jongen altijd de eerste stap hoeft te zetten. Maar ik versier niet met voorbedachten (het is echt +n, ziet er raar uit) rade, ik stap gewoon zo af en toe eens op iemand af en begin een gesprekdus dat is niet echt versieren geloof ik. En gelukkig zetten jongens ook vaak genoeg wel die eerste stap (onlangs nog een FOK!er
)

Uhuh... goedzo houdt het cryptisch. De echte reden is gewoon voor keiharde seks. Maar zo kan je haar wel makkelijker richting je huis krijgen.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef Keenan het volgende:
Ik heb van de week een meisje om der email gevraagd en heb haar nu 2 dagen op msn. Tot nu erg goed maar ik heb het gevoel of ik in de friend-zone terecht kom. Nu wou ik dus tegen haar: " de reden dat ik je email wilde was omdat ik een keertje wou afspreken."
Is dit goed of awkward? "Ken" het meisje wat langer maar heb nooit met haar gesproken maar vind der wel heel leuk.

What's the deal?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Heb jij een family full of excentrics? ANd have you done things I've never expected?

Ik baseerde hem op een Headphone songquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je naam, She's electric.
Oasis song.
 .
.

quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:18 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Ik baseerde hem op een Headphone song.

Niet iedereen is zo hequote:Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Uhuh... goedzo houdt het cryptisch. De echte reden is gewoon voor keiharde seks. Maar zo kan je haar wel makkelijker richting je huis krijgen.

quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:35 schreef Skylark. het volgende:
Meisje met nogal 'opzichtige' laarzen.
"Mooie laarzen, heb je ze ze zelf gemaakt?"
Ze kon erom lachen.

Tuurlijk zou ik wel sex met haar willen maar wil wel meer dan dat.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Tuurlijk is iedereen wel zo. Pff wat een geneuzel ontkennen heeft geen zin.

quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:35 schreef Skylark. het volgende:
Meisje met nogal 'opzichtige' laarzen.
"Mooie laarzen, heb je ze ze zelf gemaakt?neuken?"
Ze kon erom lachen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |