Veranderd is met een "d", voltooid deelwoord.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoopte dat hij misschien zou zijn verandert.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij gaat er zelfs met één afspreken.
Eentje van fok, of?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Veranderd is met een "d", voltooid deelwoord.
En ik weet niet eens wie je bent.
Met dinges, hoe heet ze ook alweer.quote:
Wat zie jij er niet in?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat zie jij in minderjarige meisjes?
Crack_ ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Met dinges, hoe heet ze ook alweer.
Van FOK ja.
Mijn vriendin is minderjarig.quote:
Lamon ook nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vriendin in minderjarig.
maar ik ben niet 47.
Haha echt hequote:Op zaterdag 19 september 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
Jordeeeh, die mongool in pub met z'n paintje.
Geen idee hoe en wat.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Komt hij naar haar?
Post ik het origineel, is het nog niet goed weet je wel. Krijg dan te blafkanker en de cholera met je paintje.quote:
Hij is ook eigenlijk gewoon niet te photoshoppen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:18 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik photoshop niet, ik ben integer.
Doe maar een TR als je het storend vindtquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:49 schreef Otis. het volgende:
BT kun je even aan je collegamods doorgeven wat wd zei? Ik vind dit echt beneden alle fatsoensnormen
Oohquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe maar een TR als je het storend vindt!
Nee, dat is van de baan, omdat wij even gezond nadachten beiden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Woef.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Post ik het origineel, is het nog niet goed weet je wel. Krijg dan te blafkanker en de cholera met je paintje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |