wauw, je aura.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:06 schreef Thory het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf. Als je mij zonder paarse gloed tegenkomt ben je ook teleurgesteld.
Voor een volledig objectieve visie zul je ook nog even het origineel moeten plaatsen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:06 schreef Thory het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf. Als je mij zonder paarse gloed tegenkomt ben je ook teleurgesteld.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
Nu weet ik waarom ik liever in klaagbaak zit.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
Nu weet ik waarom ik liever in klaagbaak zit.
quote:
Dat kan ook altijd zo gruwelijk hard fout gaan hequote:Op zondag 20 september 2009 12:26 schreef x3ro het volgende:
Een onduidelijke foto gemaakt door MaddoxX(Jah, dies op vrije voeten)ik probeerde hier een flesjes open te maken met een ander flesje, maar deze brak helaas door
Op de foto is de aftermath (een bier-natte tijn)
[ afbeelding ]
je bent leuker dan maddoxquote:Op zondag 20 september 2009 12:26 schreef x3ro het volgende:
Een onduidelijke foto gemaakt door MaddoxX(Jah, dies op vrije voeten)ik probeerde hier een flesjes open te maken met een ander flesje, maar deze brak helaas door
Op de foto is de aftermath (een bier-natte tijn)
[ afbeelding ]
Jij ookquote:
Second thatquote:
Vooruit.. ik geloof je nu.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jouen omdat ik mezelf zo ontzettend adembenemend vind
![]()
!
Echt nietquote:Op maandag 21 september 2009 23:34 schreef jortkeldert het volgende:
[ afbeelding ]
Net klaar met werken en even terugtrekken in mn kamertje
HAHAHAHA TS HEEFT ACER VLAG!!1!1!!!!
Je lijkt op een popquote:Op donderdag 24 september 2009 11:03 schreef fusionfake het volgende:
lets keep it zakelijk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |