Wat nou, kan ik er wat aan doen dat mensen dat vertellen?quote:
Daarom ga ik niet tussen vechtende Ajacieden en Feyenoorders lopen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH.
Zit je nou tegen een minderjarig meisje te vertellen over de lengte en dikte van je penis?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat nou, kan ik er wat aan doen dat mensen dat vertellen?
De mijne is ook maar 16,5 cm, maar wel heel dik.
Die van mij is ook heel dik. en 20 cm.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Deze post is gericht aan reetveter d0h.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:08 schreef Otis. het volgende:
We hebben samen nog n00bs bestreden die dachten dat de reptilians binnen zouden vallen, en dat de snelheidscontroles eigenlijk deel uitmaken van een groot complot van de New World Order.
Tmi.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja maar die man is niet helemaal goed bij zijn hoofd. Die schud die teveel in de rondte. Niet zijn pielemuis, maar zijn hoofd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit je nou tegen een minderjarig meisje te vertellen over de lengte en dikte van je penis?
Leer Lamon kennen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit je nou tegen een minderjarig meisje te vertellen over de lengte en dikte van je penis?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Bloedt het?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
M'n rode tunneltje, ze zit weer door mn oor.
Alles wat jij zegt heeft volgens mij een dubbele betekenis.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
M'n rode tunneltje, ze zit weer door mn oor.
Hij gaat er zelfs met één afspreken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt heeft volgens mij een dubbele betekenis.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:08 schreef Otis. het volgende:
We hebben samen nog n00bs bestreden die dachten dat de reptilians binnen zouden vallen, en dat de snelheidscontroles eigenlijk deel uitmaken van een groot complot van de New World Order.
No, it just fucking hurtsquote:
Echt niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt heeft volgens mij een dubbele betekenis.
Veranderd is met een "d", voltooid deelwoord.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoopte dat hij misschien zou zijn verandert.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij gaat er zelfs met één afspreken.
Eentje van fok, of?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Veranderd is met een "d", voltooid deelwoord.
En ik weet niet eens wie je bent.
Met dinges, hoe heet ze ook alweer.quote:
Wat zie jij er niet in?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat zie jij in minderjarige meisjes?
Crack_ ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Met dinges, hoe heet ze ook alweer.
Van FOK ja.
Mijn vriendin is minderjarig.quote:
Lamon ook nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vriendin in minderjarig.
maar ik ben niet 47.
Haha echt hequote:Op zaterdag 19 september 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
Jordeeeh, die mongool in pub met z'n paintje.
Geen idee hoe en wat.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Komt hij naar haar?
Post ik het origineel, is het nog niet goed weet je wel. Krijg dan te blafkanker en de cholera met je paintje.quote:
Hij is ook eigenlijk gewoon niet te photoshoppen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:18 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik photoshop niet, ik ben integer.
Doe maar een TR als je het storend vindtquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:49 schreef Otis. het volgende:
BT kun je even aan je collegamods doorgeven wat wd zei? Ik vind dit echt beneden alle fatsoensnormen
Oohquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe maar een TR als je het storend vindt!
Nee, dat is van de baan, omdat wij even gezond nadachten beiden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Woef.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Post ik het origineel, is het nog niet goed weet je wel. Krijg dan te blafkanker en de cholera met je paintje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |