Vertel me nu, alsjeblieft, dat hij dat gedaan heeft.quote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dat is van de baan, omdat wij even gezond nadachten beiden.![]()
Hoezo gezond nadachten? Wat waren jullie allemaal van plan op die ontmoeting dan..quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dat is van de baan, omdat wij even gezond nadachten beiden.![]()
Ik quote:
"You have nothing, nothing to threaten me with. Nothing to do with all your strength. "
Wel kekke muziek though.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zeker weten in Rusland en niet in Oekraïne?
WAT EEN VRAAG!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat zie jij in minderjarige meisjes?
quote:milaforwillsondonm20009@yahoo.com
Sat 19 September 2009 20:19u door milababy
Good day dear,
How are you doing today?I hope fine.My name is mila donm,i saw your profil today and i became intrested in you,i will also like to know you the more,and if you don't mind i will like you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am.Here is my email address(milaforwillsondonm20009@yahoo.com) i believe we can
move from here!I am waiting for your mail to my email address above.......(Remeber the distance or colour does not matter even our age diffrent but love matters alot in life)because i have something very important to tell you, please contact me with this e-mail address ..................(milaforwillsondonm20009@yahoo.com)
...........................................................
Goedendag lieve
Hoe gaat het vandaag? Ik hoop fine.My naam is Mila donm, Ik zag je profiel vandaag en ik werd intrested in u, ik wil ook graag weten dat u het meer, en als je geen geest zal ik graag willen dat u stuur een e-mail naar mijn e-mailadres, zodat ik kan u mijn foto voor u om te weten wie ik am.Here is mijn email adres (milaforwillsondonm20009@yahoo.com) Ik denk dat we kunnen
verplaatsen van hier! Ik wacht op uw mail naar mijn e-mailadres hierboven .......( Denk aan de afstand of de kleur doet er niet toe, zelfs onze tijd anders, maar de liefde veel zaken in het leven), omdat ik iets heel belangrijks te vertellen hebben u, neem dan contact met me op dit e-mailadres ..................( milaforwillsondonm20009@yahoo.com)
Zoek je eigen modskills en kom erachterquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vertel me nu, alsjeblieft, dat hij dat gedaan heeft.
Het liefst mijn penis.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat zie jij in minderjarige meisjes?
Padoem tssjj.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Het liefst mijn penis. [ link | afbeelding ]
Dus zo kijk je kwaad!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:18 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik photoshop niet! Ik ben integer.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vertel me nu, alsjeblieft, dat hij dat gedaan heeft.
Nog meer belachelijk maken was niet echt mogelijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
Bt, je hebt het verpest, nu kan ik Thory niet meer belachelijk maken in dat topic
He,quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus zo kijk je kwaad!
Coole pic, btw.
Dat doet ie zelf welquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
Bt, je hebt het verpest, nu kan ik Thory niet meer belachelijk maken in dat topic
Deze reactie ook in het flirt trucs topic.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:48 schreef Thory het volgende:
Onder Amerikaanse tienermeisjes is een nieuwe rage ontstaan. Door verschillende, felgekleurde armbandjes rond hun pols te dragen, geven ze aan hoe ver zij willen gaan op seksueel gebied. De gelukkige hitsige puberjongen die zo'n armbandje kapot weet te rukken, mag een seksuele handeling met het meisje uitvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |