Heb je wel ervaring met wat groter?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
Alles tussen een 'grote' A, B of C. Groter dan dat hoeft voor mij niet. Belangrijker is de vorm en 't totaalplaatje.
Vanuit esthetisch oogpunt gezien. Ik vind 't gewoon niet mooi in 99% van de gevallen.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je wel ervaring met wat groter?
Het is echt niet zo dat een E-cup zo groot is dat je ze over de schouders kan werpen ofzo
Volgens mij overschatten veel mannen de grootte van een E-cup.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je wel ervaring met wat groter?
Het is echt niet zo dat een E-cup zo groot is dat je ze over de schouders kan werpen ofzo
Ja idd..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Volgens mij overschatten veel mannen de grootte van een E-cup.
Bij elke vrouw staat er een bepaalde cup het beste. Ik ken ook iemand met een D-cup met maatje 38. Dat was ook prachtigquote:Op maandag 25 mei 2009 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vanuit esthetisch oogpunt gezien. Ik vind 't gewoon niet mooi in 99% van de gevallen.
Lees je nog even wat ik zei over totaalplaatjequote:Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja idd..
[..]
Bij elke vrouw staat er een bepaalde cup het beste. Ik ken ook iemand met een D-cup met maatje 38. Dat was ook prachtig
Nee, dat is echt zo'n tering bullshit, ikzelf heb 70F, dan kan ik echt geen 85D aan ofzo, m'n tieten passen er niet in en hij zit veel te los. D is D en B is B, ander was het probleem al opgelost met de vrouwen die amper een bh kunnen vinden door hun grote borsten.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:41 schreef TheDenialTwist het volgende:
Al die letters zeggen helemaal niks zonder omtrekmaat. De cup van een 70 D is even groot als die van een 80 B, bijvoorbeeld.
Pas je dan op dat je geen schouderklopje krijgt? Je pleurt nog vooroverquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:06 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo'n tering bullshit, ikzelf heb 70F, dan kan ik echt geen 85D aan ofzo, m'n tieten passen er niet in en hij zit veel te los. D is D en B is B, ander was het probleem al opgelost met de vrouwen die amper een bh kunnen vinden door hun grote borsten.
Lachen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pas je dan op dat je geen schouderklopje krijgt? Je pleurt nog voorover![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:13 schreef UltraR het volgende:
Liever klein dan groot. Tussen Cup A en C ben ik blij.
Als ze maar echt zijn. Als íets een afknapper is zijn het van die neppe gevallen. Wat zowel mannen als vrouwen daarin zien... ik zal het nooit weten.![]()
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:13 schreef UltraR het volgende:
Als ze maar echt zijn. Als íets een afknapper is zijn het van die neppe gevallen. Wat zowel mannen als vrouwen daarin zien... ik zal het nooit weten.![]()
* Teteteterek sluit aan in de rijquote:Op zondag 31 mei 2009 13:13 schreef UltraR het volgende:
en daarna de cupmatentango!quote:
per tiet?quote:
Hahahahahahha!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:41 schreef TheDenialTwist het volgende:
Al die letters zeggen helemaal niks zonder omtrekmaat. De cup van een 70 D is even groot als die van een 80 B, bijvoorbeeld.
raar gezicht vind ik dat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Gadverquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
raar gezicht vind ik dat!Extreem voorbeeld, maar ik blijf bij mijn standpunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit even terug te denken, maar als kleine borstenliefhebber heb ik vooral grote borsten mogen beroeren, D, E, F, verkleind van FF naar D. Ik kan me echter maar een stel herinneren dat D was en mooi rond en op de goede hoogte. Sowieso een meid waar ik graag aan terugdenk...
Kamina, manlier than you could ever hope to be
uitstekende keuze!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef FP128 het volgende:
Vrouwen/meisjes moeten dit formaat borsten & figuur hebben om mijn aandacht te krijgen. Niks meer,niks minder.![]()
![]()
Het werkt anders wel zo hoor. Daarom begin je met het zoeken van een beha naar de goede rugmaat. Maar ja, als je een 70F hebt en je past hem 3 cups lager (en 3 rugmaten groter) dan zit de rug te los, dat is logisch. De cup zou wel ongeveer even groot moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:06 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo'n tering bullshit, ikzelf heb 70F, dan kan ik echt geen 85D aan ofzo, m'n tieten passen er niet in en hij zit veel te los. D is D en B is B, ander was het probleem al opgelost met de vrouwen die amper een bh kunnen vinden door hun grote borsten.
Ja... dus je geeft meteen aan dat ze gelijk heeftquote:Op maandag 1 juni 2009 23:59 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Hahahahahahha!
(De cup is de letter en het cijfer de omtrek)
Bronquote:Bij de Europese maat duidt het cijfer de omvang van de borstkas onder de borsten aan (in centimeter, strak aangetrokken). De maten worden afgerond tot ze een 0 of 5 als laatste cijfer hebben. Dit noemt men de bandmaat. De letter geeft het verschil tussen de omvang gemeten op de borstkas, en de omvang gemeten op het dikste niveau van de borsten zelf aan. Is het verschil 10 - 12 centimeter, dan heeft men cup AA; bij een verschil tussen 12 - 14 centimeter cup A; tussen 14 en 16 centimeter cup B; tussen 16 en 18 centimeter cup C; tussen 18 en 20 centimeter cup D, tussen 20 en 22 centimeter cup DD; tussen 22 en 24 centimeter cup E en tussen 24 en 26 cup F. Iemand met een borstomvang onder de buste van 93 centimeter en op de buste van 110 centimeter heeft dus maat 95C. De cupletter alleen zegt dus niets over de werkelijke grootte van de borsten. Een D-cup is kleiner bij iemand met een smalle taille dan een B-cup bij iemand met een brede taille.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
raar gezicht vind ik dat!Puffy nipples zijn wel geyl vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |