Mannen van Fok!. Het valt mij vaak op dat in bepaalde topics in dit forum, voornamelijk die waar het gaat om voorkeuren of andere 'mokkel-topics', er vaak pics voorbijvliegen van vrouwen met ENORME voorgevels, zo'n gevalletje cup E, F en zelfs G zeg maar.
![]()
Nou wil ik toch wel eens wat verschillende meningen horen. Vinden jullie dit nou echt zo mooi?
Ik ben al tevreden met en kan mezelf prima amuseren met een leuke cup C en zelfs een flinke cup B (afhankelijk van (het postuur van) de meid die d'r aan vast plakt). Lijkt mij reuze onhandig om seks te hebben met een vrouw met een tietenmaat van E of groter. Ook hebben dames die ik persoonlijk ken met een dergelijke bortomvang er vaak last van (denk aan rugklachten e.d.).
PS: Het valt mij ook op dat degenen die vaak zo rap pics van grote cip F vrouwen posten, vaak het type jongetjes (ik noem het geen mannen) zijn die überhaupt nog het eerste niet-digitale paar tieten te zien moeten krijgen en die vaak de hele dag spenderen aan het kijken van Japanse tekenfilmpjes met dames met, jawel, GIGANTISCHE tetten.