Valt mij ook op ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:28 schreef Chai het volgende:
Vas valt het jou ook op dat mensen die helemaal nog niet kleiner zijn dan1.60, wel vaak lopen te janken dat ze zo klein zijn? Wow wel een paar cm onder gemiddeld omg.
R&Pquote:
Haha.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:30 schreef Chai het volgende:
Friendszone, hoe blijf je er?
haha.
Oh en deze is ook echt goud
Awkward boner op hyves
[ afbeelding ]
Ja, en dan hopen dat er mannen komen die zeggen: oh, ik houd van kleine vrouwen, hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Valt mij ook op ja.
Maar dat "janken" zie ik eigenlijk vaak een beetje als pronken
"Owww hihihi zie mij eens klein en schattig zijn maar ik ben helemaal niet blij met mijn 1.62 hoor![]()
, ik ben zo klein
"
Ik vind ze ook wel leuk, daar niet van.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en dan hopen dat er mannen komen die zeggen: oh, ik houd van kleine vrouwen, hoor.![]()
![]()
![]()
Toch wel?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Valt mij ook op ja.
"Owww hihihi zie mij eens klein en schattig zijn maar ik ben helemaal niet blij met mijn 1.62 hoor![]()
, ik ben zo klein
"
Hoe groot is Janies eigenlijk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik hou er niet van, teven val ik niet op grote borsten.
Tis jouw lengte dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Valt mij ook op ja.
, ik ben zo klein
"
Ik denk toch wel richting D.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe groot is Janies eigenlijk?
Als je dat wel doet val je tenminste zacht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik hou er niet van, teven val ik niet op grote borsten.
1.67 ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe groot is Janies eigenlijk?
Whehe, ook niet neequote:
Mooie lengte.quote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en dan hopen dat er mannen komen die zeggen: oh, ik houd van kleine vrouwen, hoor.![]()
![]()
![]()
Nopequote:
Altijd maar die aandachttrekkerij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja inderdaadDie zijn er ook altijd wel.
Je ziet veeeel vaker meiden "zeuren" over dat ze te klein zijn dan meiden die zeuren over dat ze te lang zijn. Aandachttrekkerij.
Ik ben zooo lang.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je ziet veeeel vaker meiden "zeuren" over dat ze te klein zijn dan meiden die zeuren over dat ze te lang zijn. Aandachttrekkerij.
Vind het vooral irritant op FB bijvoorbeeld, wel superveel foto's van zichzelf plaatsen, iemand reageert erop met: Wat ben je moooooi. En diegene dan: No, I'm an ugly motherfucker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
1.64quote:
Ik kom juist dat soort dialogen maar dan andersom tegenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind het vooral irritant op FB bijvoorbeeld, wel superveel foto's van zichzelf plaatsen, iemand reageert erop met: Wat ben je moooooi. En diegene dan: No, I'm an ugly motherfucker.
Echt, fuckoff and die
Ik ben zoo mooi.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
1.64
[..]
Ik kom juist dat soort dialogen maar dan andersom tegen
Iedereen die zegt dat ze te lelijk is om aan te raken en zij reageert met "Niettus, ben kankermooi!" ??quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
1.64
[..]
Ik kom juist dat soort dialogen maar dan andersom tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |