quote:Op zondag 26 februari 2012 14:33 schreef La_Vita het volgende:
De meest recente outfits missen
Mijn outfit mist in de OP belachelijk.
Oh, wow!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:56 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met blote voeten
Sorryquote:
Sorry manquote:Op zondag 26 februari 2012 15:21 schreef Nezhi het volgende:
Waarom repost van alle outfits? Er staat toch "enkele" en genoeg foto's in de OP? Als ik het vorige topic wil zien kijk ik wel in het vorige topic.
Vrouwelijke versie van Wally.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:45 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw vestje
Wauw, lichtelijk hysterische blik zie ik nu
Waldo?quote:
Ik vind deze Timberlands juist vet! Óók bij meisjes.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Linker outfit met de schoenen van de foto rechts.
Lekker duidelijk, maar een foto van jezelf maken zonder zelfontstpanner gaat wat moeilijk
Staat je goedquote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Linker outfit met de schoenen van de foto rechts.
Lekker duidelijk, maar een foto van jezelf maken zonder zelfontstpanner gaat wat moeilijk
Leukquote:Op zondag 26 februari 2012 18:45 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw vestje
Ik vind het tof.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind deze Timberlands juist vet! Óók bij meisjes.
Thanksquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Wat voor sterkte hebben die glazen?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:45 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw vestje
Alleen een cilinder, zonder zie ik opzich prima, alleen hoofdpijnquote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wat voor sterkte hebben die glazen?
Het was tijdquote:Op maandag 27 februari 2012 18:57 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
wejow nieuw jasje
[ afbeelding ]
en na ruim een jaar nieuwe sneakers
haha en dat overhemd staat je nog leuk ook!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef Phantomesse het volgende:
Misschien een idee om je kamer eens op te ruimen.Vansies, altijd leuk.
[ afbeelding ]
Overhemd van manmensch afgeperst en een paar verloren en hervonden schoenen uit 2009.
dat is 2 weken wasquote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef Phantomesse het volgende:
Misschien een idee om je kamer eens op te ruimen.Vansies, altijd leuk.
[ afbeelding ]
Overhemd van manmensch afgeperst en een paar verloren en hervonden schoenen uit 2009.
Nice shirt! Waar vandaan? echt ziekquote:Op maandag 27 februari 2012 21:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
haha en dat overhemd staat je nog leuk ook!
Pakketje uit Amerika binnen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ziek. Als cancer een shirt was, dan was het dat shirt.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:41 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nice shirt! Waar vandaan? echt ziek
Tof shirt inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thxquote:Op maandag 27 februari 2012 22:41 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nice shirt! Waar vandaan? echt ziek
Als jezus een t-shirt droeg ipv een gewaad, was het dit shirt.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof shirt!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Bericht 24% gewijzigd door junamii op 29-02-2012 12:46:06 ]
Haha, ik heb nu sokken aanquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:42 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind je voeten er behoorlijk creepy uit zien op die foto.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:14 schreef junamii het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon simpel.Wat een superleuke kettingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Tof shirt!
My hovercraft is full of eel.
Zoals altijd weer pretty!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een feestje zometeenWel gecombineerd met een shortje en een panty tho.
Wauw. Waar zijn je hakken van?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn deze: http://www.shoeline.nl/da(...)0005/doelgroep/damesquote:
Nicequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Haha no way ik heb precies dezelfde maar dan in het rood! Ze zien er echt heel anders uit op de foto...minder suede ofzo. Ook gekocht bij Cafe Moda?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:25 schreef Juminelle het volgende:
Thanks
[..]
Het zijn deze: http://www.shoeline.nl/da(...)0005/doelgroep/dames
Op die foto op die site zien ze er wel heel plastic uit tho. In het echt zijn ze mooier
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof jurkje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:48 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Jurkje is eigenlijk een maat te groot maar volgens mij kan 't zo ook wel
[ afbeelding ]
Haha, toevallig! Nope, bij Hypebazaar. Ze verkopen ze inmiddels wel overal inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha no way ik heb precies dezelfde maar dan in het rood! Ze zien er echt heel anders uit op de foto...minder suede ofzo. Ook gekocht bij Cafe Moda?
Ben wel benieuwd naar de res van je jurkje.
Meh, merkte ik niet veel van in die paar meter die ik vanaf de taxi naar het feestje moest lopenquote:
Mooi.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:12 schreef HiddenResponse het volgende:
Leuk veereli en lavita leuk jurkje
Eh ja. Ik zou er zelf ook niet zo gaan bijlopen (is mijn stijl niet), maar ik vind het mooi om te zien dat hij niet zoals alle mannen in dit topic een chino met een (denim)shirt uit de broek aan heeft. Daarnaast is de combinatie qua kleuren en structuur m.i. prima gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door bokkepoot op 05-03-2012 14:24:17 ]Als ook van de sarcastische opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:22 schreef BigSmurf het volgende:
Wat is er nou weer ouwe lul aan om een overhemd in je broek te dragen?
Geruite hemden zien er in je broek snel saai uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
Leukquote:Op maandag 5 maart 2012 10:45 schreef Akilla het volgende:
Ik volg deze topics al een tijdje, vind het altijd wel grappig om te zien wat mensen aanhebben:P Hier dan ook maar is een keer mezelf. Let maar niet op al dat roze, het is mn zusje dr kamer aangezien dat de enige grote spiegel in huis is..
[ afbeelding ]
Het is geen spijker overhemd trouwens maar gewoon een grijze:)
Overhemd uit je broek inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2012 11:47 schreef BigSmurf het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar weer eens een keertje wat plaatsen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |