quote:Op zondag 26 februari 2012 14:33 schreef La_Vita het volgende:
De meest recente outfits missen
Mijn outfit mist in de OP belachelijk.
Oh, wow!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:56 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met blote voeten
Sorryquote:
Sorry manquote:Op zondag 26 februari 2012 15:21 schreef Nezhi het volgende:
Waarom repost van alle outfits? Er staat toch "enkele" en genoeg foto's in de OP? Als ik het vorige topic wil zien kijk ik wel in het vorige topic.
Vrouwelijke versie van Wally.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:45 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw vestje
Wauw, lichtelijk hysterische blik zie ik nu
Waldo?quote:
Ik vind deze Timberlands juist vet! Óók bij meisjes.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Linker outfit met de schoenen van de foto rechts.
Lekker duidelijk, maar een foto van jezelf maken zonder zelfontstpanner gaat wat moeilijk
Staat je goedquote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Linker outfit met de schoenen van de foto rechts.
Lekker duidelijk, maar een foto van jezelf maken zonder zelfontstpanner gaat wat moeilijk
Leukquote:Op zondag 26 februari 2012 18:45 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw vestje
Ik vind het tof.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind deze Timberlands juist vet! Óók bij meisjes.
Thanksquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Wat voor sterkte hebben die glazen?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:45 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw vestje
Alleen een cilinder, zonder zie ik opzich prima, alleen hoofdpijnquote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wat voor sterkte hebben die glazen?
Het was tijdquote:Op maandag 27 februari 2012 18:57 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
wejow nieuw jasje
[ afbeelding ]
en na ruim een jaar nieuwe sneakers
haha en dat overhemd staat je nog leuk ook!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef Phantomesse het volgende:
Misschien een idee om je kamer eens op te ruimen.Vansies, altijd leuk.
[ afbeelding ]
Overhemd van manmensch afgeperst en een paar verloren en hervonden schoenen uit 2009.
dat is 2 weken wasquote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef Phantomesse het volgende:
Misschien een idee om je kamer eens op te ruimen.Vansies, altijd leuk.
[ afbeelding ]
Overhemd van manmensch afgeperst en een paar verloren en hervonden schoenen uit 2009.
Nice shirt! Waar vandaan? echt ziekquote:Op maandag 27 februari 2012 21:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
haha en dat overhemd staat je nog leuk ook!
Pakketje uit Amerika binnen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ziek. Als cancer een shirt was, dan was het dat shirt.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:41 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nice shirt! Waar vandaan? echt ziek
Tof shirt inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thxquote:Op maandag 27 februari 2012 22:41 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nice shirt! Waar vandaan? echt ziek
Als jezus een t-shirt droeg ipv een gewaad, was het dit shirt.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof shirt!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Bericht 24% gewijzigd door junamii op 29-02-2012 12:46:06 ]
Haha, ik heb nu sokken aanquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:42 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind je voeten er behoorlijk creepy uit zien op die foto.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:14 schreef junamii het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon simpel.Wat een superleuke kettingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Tof shirt!
My hovercraft is full of eel.
Zoals altijd weer pretty!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een feestje zometeenWel gecombineerd met een shortje en een panty tho.
Wauw. Waar zijn je hakken van?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn deze: http://www.shoeline.nl/da(...)0005/doelgroep/damesquote:
Nicequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Haha no way ik heb precies dezelfde maar dan in het rood! Ze zien er echt heel anders uit op de foto...minder suede ofzo. Ook gekocht bij Cafe Moda?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:25 schreef Juminelle het volgende:
Thanks
[..]
Het zijn deze: http://www.shoeline.nl/da(...)0005/doelgroep/dames
Op die foto op die site zien ze er wel heel plastic uit tho. In het echt zijn ze mooier
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof jurkje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:48 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Jurkje is eigenlijk een maat te groot maar volgens mij kan 't zo ook wel
[ afbeelding ]
Haha, toevallig! Nope, bij Hypebazaar. Ze verkopen ze inmiddels wel overal inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha no way ik heb precies dezelfde maar dan in het rood! Ze zien er echt heel anders uit op de foto...minder suede ofzo. Ook gekocht bij Cafe Moda?
Ben wel benieuwd naar de res van je jurkje.
Meh, merkte ik niet veel van in die paar meter die ik vanaf de taxi naar het feestje moest lopenquote:
Mooi.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:12 schreef HiddenResponse het volgende:
Leuk veereli en lavita leuk jurkje
Eh ja. Ik zou er zelf ook niet zo gaan bijlopen (is mijn stijl niet), maar ik vind het mooi om te zien dat hij niet zoals alle mannen in dit topic een chino met een (denim)shirt uit de broek aan heeft. Daarnaast is de combinatie qua kleuren en structuur m.i. prima gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door bokkepoot op 05-03-2012 14:24:17 ]Als ook van de sarcastische opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:22 schreef BigSmurf het volgende:
Wat is er nou weer ouwe lul aan om een overhemd in je broek te dragen?
Geruite hemden zien er in je broek snel saai uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
Leukquote:Op maandag 5 maart 2012 10:45 schreef Akilla het volgende:
Ik volg deze topics al een tijdje, vind het altijd wel grappig om te zien wat mensen aanhebben:P Hier dan ook maar is een keer mezelf. Let maar niet op al dat roze, het is mn zusje dr kamer aangezien dat de enige grote spiegel in huis is..
[ afbeelding ]
Het is geen spijker overhemd trouwens maar gewoon een grijze:)
Overhemd uit je broek inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2012 11:47 schreef BigSmurf het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar weer eens een keertje wat plaatsen dan.
Die was juist als voorbeeldquote:Op maandag 5 maart 2012 20:20 schreef Edskimo het volgende:
http://www.omoda.nl/grijze-omoda-korte-laarzen-80144/A25847
daar.
Bedankt! Ik zie net dat er ook een winkel dicht bij mij in de buurt ligt.quote:
Lekker broekje hoor! En die schoenen zijn ook nice;), waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:47 schreef BigSmurf het volgende:
[ afbeelding ]
Vette chino en blouse! Ik zou wel een witte v-hals eronder doen, dan heb je wat meer contrastquote:Op maandag 5 maart 2012 10:45 schreef Akilla het volgende:
Ik volg deze topics al een tijdje, vind het altijd wel grappig om te zien wat mensen aanhebben:P Hier dan ook maar is een keer mezelf. Let maar niet op al dat roze, het is mn zusje dr kamer aangezien dat de enige grote spiegel in huis is..
[ afbeelding ]
kan je toch gewoon bestellen?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Die was juist als voorbeeld
[..]
Bedankt! Ik zie net dat er ook een winkel dicht bij mij in de buurt ligt.
Ik heb deze al aangehad in het bruin, vond ze niet zo super staan. Maar misschien dat ik ze in het zwart mooier vind inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2012 20:30 schreef Edskimo het volgende:
[..]
kan je toch gewoon bestellen?
Is toch gratis retourneren
Thanks! Schoenen komen bij Zalando vandaan, het merk heet Zign. Lopen waanzinnig lekker ook.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Lekker broekje hoor! En die schoenen zijn ook nice;), waar heb je die vandaan?
En qua overhemd betreft, ik vind een geruite overhemd ook een stuk mooier staan als hij uit de broek hangt. Maar het is niet zo dat het me echt ontiegelijk veel stoort
leukquote:Op maandag 5 maart 2012 10:45 schreef Akilla het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind persoonlijk de kleur bodywarmer (die zelf ook afschuwelijk is) niet echt bij het overhemd passen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Eh ja. Ik zou er zelf ook niet zo gaan bijlopen (is mijn stijl niet), maar ik vind het mooi om te zien dat hij niet zoals alle mannen in dit topic een chino met een (denim)shirt uit de broek aan heeft. Daarnaast is de combinatie qua kleuren en structuur m.i. prima gedaan.
swagger on a hundred thousand trillion ! damn zoveel swagquote:
dit begrijp ik niet en dames zo doorgaan perfect.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:47 schreef BigSmurf het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:37 schreef Allessio het volgende:
[..]
dit begrijp ik niet en dames zo doorgaan perfect.
Overhemd oogt ook wat wijd; misschien dat, dat de reden is.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef Mylene het volgende:
Voor mij hoeft het overhemd van BigSmurf niet uit de broek. Ik vind het wel leuk staan. Komt alleen anders over omdat de foto vanaf boven is genomen.
Even heel nonchalant die rand van je boxer boven je joggingbroek uit.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:58 schreef nexusje het volgende:
Eens heel wat anders: Chill outfitje vandaag, ziekjes
[ afbeelding ]
Precies zo lig ik er nu ook bij. Heerlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 21:58 schreef nexusje het volgende:
Eens heel wat anders: Chill outfitje vandaag, ziekjes
[ afbeelding ]
Thanks heb hem sinds vrijdagquote:Op maandag 5 maart 2012 22:09 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zou een andere broek pakken, maar je jas is wel tof
jij hebt altijd dure kleding maar je hebt echt geen stijl vind ikquote:
Lookbookquote:Op maandag 5 maart 2012 23:20 schreef shiftsix het volgende:
[..]
jij hebt altijd dure kleding maar je hebt echt geen stijl vind ik
check lookbook bijv voor inspiratie
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:17 schreef MineraalWater het volgende:
Ik weet niet goed waar ik dit moet posten dus post ik het hier maar ()
Weet iemand misschien waar ik hier in nederland dit soort schoenen (Korte laarzen) kan kopen Army boots dacht ik? :O'Moda idd. Heb ze zelf ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha, z'n stoere merkboxer jonguh!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef Moffol het volgende:
[..]
Even heel nonchalant die rand van je boxer boven je joggingbroek uit.
Staat je goed, alleen had de jurk iets strakker gemogenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:09 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechte telefoonfoto's
Thanks!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Staat je goed, alleen had de jurk iets strakker gemogen
Ik heb dat meestal met de mouwlengte, die zijn soms te lang en de overige maten passen dan preciesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks!
Maat kleiner werd ie te kort. Gelukkig kan ik m strak trekken met het koordje dat onder m'n boezem () door loopt
en ik ben nu eenmaal gezegend met een kleine boezem en brede heupen, dus ben al blij met hoe dit zit
Niet koud met die blote benen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:09 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechte telefoonfoto's
Pantyquote:
Slimme keuzen om dan voor zo'n rok te gaan, Leuke kleur ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks!
Maat kleiner werd ie te kort. Gelukkig kan ik m strak trekken met het koordje dat onder m'n boezem () door loopt
en ik ben nu eenmaal gezegend met een kleine boezem en brede heupen, dus ben al blij met hoe dit zit![]()
Mooie sjaal!quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:09 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechte telefoonfoto's
quote:
quote:
Leuk. Mooie blazer en laarzenquote:
Mooi.quote:
Heb ik met m'n asics SNS GLII. Die houd ik ook erg clean en doe ik alleen bij mooi weer aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:01 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks, draag ze eigenlijk bijna nooit. Vind ze alleen mooi als ze nog zo goed als nieuw zijn
Je zou het denken idd.. Zijn twee topics voor. Pimp hier met je schoenen topic zoveel en show hier je nieuwe schoenen topic zoveel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:33 schreef bokkepoot het volgende:
Is dit het show je schoenen topic geworden?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:19 schreef ChicaChula het volgende:
[..]Leuke outfit!!!! Ben alleen niet zo een fan van Longchamp tassen..
Leuk, vooral het jurkje!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:12 schreef VeerEli het volgende:
Oudere foto, maar draag het vandaag:
[ afbeelding ]
Thanks! Is nu helaas nog wat te koud om zonder iets er overheen te dragen!quote:
niet slechtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:12 schreef VeerEli het volgende:
Oudere foto, maar draag het vandaag:
[ afbeelding ]
Wat een enorme verbetering vergeleken met die Dsquared schoenen.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:10 schreef Edskimo het volgende:
Nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QFTquote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef Moffol het volgende:
[..]
Wat een enorme verbetering vergeleken met die Dsquared schoenen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:10 schreef Edskimo het volgende:
Nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer van die zwarte randen op dat overhemd.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:09 schreef Atta-boy het volgende:
Cool shirt mooiboy!
Vandaag uit eten:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Die vind ik juist wel leuk.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:30 schreef Moffol het volgende:
[..]
Jammer van die zwarte randen op dat overhemd.
Wel goede schoenen.
Visvimquote:Op zondag 11 maart 2012 22:09 schreef Atta-boy het volgende:
Cool shirt mooiboy!
Vandaag uit eten:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
quote:
Wat een lief jurkjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:17 schreef creepycookie het volgende:
Let niet op de posters, ik stond in de kamer van m'n zusje:
[ afbeelding ]
nee en ja beetje wel, denk omdat er maar 1 knoop vast zitquote:Op maandag 12 maart 2012 13:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of zit je shirt vreemd?
die steek ik in mn zakquote:
neuh vond het wel prima, wat had jij anders gedaan dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Dalliance het volgende:
Normaal zit het allemaal wel goed, maar bij het zien van die foto hoop ik bijna voor je dat je je nog ff hebt omgekleed voordat je deur uit bent gegaan
Misschien ben je wel heel trots op je borst, maar ik zou toch iets dichter gekleed gaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:19 schreef n8n het volgende:
[..]
neuh vond het wel prima, wat had jij anders gedaan dan?
ik draag graag housewifebeaters, of dat met trots te maken heeft weet ik nietquote:Op maandag 12 maart 2012 17:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Misschien ben je wel heel trots op je borst, maar ik zou toch iets dichter gekleed gaan.
En dan word je zo gezien. Boeiend wat mensen van je denken.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:30 schreef MineraalWater het volgende:
Niets mis mee als hij zig er lekker in voelt, Vraag me dan wel af of je soms als hipster wordt gezien?(Niet dat ik dat zo zie)
Dames met een bloem in mooi lang haar.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef CelinoPino het volgende:
Om ook eens mee te posten, dit vandaag.
[ afbeelding ]
met deze schoenen en accesoires.
[ afbeelding ]
Bloem had ik in m'n haar, ketting stelt een vogelkooi met een vogel voor
Tja een vriend van mij vond hem er als een hipster uit zien, Kwam niet van mij afquote:Op maandag 12 maart 2012 18:52 schreef Moffol het volgende:
[..]
En dan word je zo gezien. Boeiend wat mensen van je denken.
Staat je goed!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef CelinoPino het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke truiquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja een vriend van mij vond hem er als een hipster uit zien, Kwam niet van mij af.
n8n heeft wel in de loop van de jaren zijn eigen stijl gecreëerd en dat vind ik dan wel weer erg tof.
LENTE!! pics van vandaag:
Blouse open:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blouse dicht:Leuk, behalve de schoenen, die zijn echt afschuwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overhemd dicht vind ik trouwens beter.
Waar is dat rokje van?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef CelinoPino het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goed bezig details alles erbij vind alleen die rits te veel in het oog springenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef CelinoPino het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk en wat een bos haarquote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef CelinoPino het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heet.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef CelinoPino het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is maar net wat je leuk vind natuurlijk, Ik wissel altijd erg af van schoenen en wou wel eens korte laarzen proberen. Aparte kleur ook en hier zie je nog bijna niemand mee lopen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:28 schreef IrCute het volgende:
[..]
Leuk, behalve de schoenen, die zijn echt afschuwelijkOverhemd dicht vind ik trouwens beter.
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja een vriend van mij vond hem er als een hipster uit zien, Kwam niet van mij af.
n8n heeft wel in de loop van de jaren zijn eigen stijl gecreëerd en dat vind ik dan wel weer erg tof.
LENTE!! pics van vandaag:
Blouse open:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blouse dicht:Leuke kleur overhemd, je benen lijken alleen wel erg kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Celino: leuk!
Bedanktquote:Op maandag 12 maart 2012 19:40 schreef Chule het volgende:
[..]
Leuke kleur overhemd, je benen lijken alleen wel erg kort.
@Celino: leuk!
Het rokje is van de H&M Divided, voor maar ¤9,95 gekocht volgens mijquote:
Dankjewel. Ik snap ook wel wat je bedoeld, maar ik vond 't juist wel leuk om de detail van de rits in het rokje te laten zien.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:31 schreef n8n het volgende:
[..]
goed bezig details alles erbij vind alleen die rits te veel in het oog springen
Rokje is 10 euro ja, ik heb hem ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef CelinoPino het volgende:
Dankjewel voor al die positieve reactiesmisschien dat ik hier wel vaker een outfit ga posten
[..]
Het rokje is van de H&M Divided, voor maar ¤9,95 gekocht volgens mij
[..]
Dankjewel. Ik snap ook wel wat je bedoeld, maar ik vond 't juist wel leuk om de detail van de rits in het rokje te laten zien.Tips zijn natuurlijk altijd welkom!
Vette schoenen. Waar heb je ze gehaald?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:10 schreef Edskimo het volgende:
Nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw! Erg leuke combinatie!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef CelinoPino het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje, ik heb ze gehaald bij vd assem in rotterdamquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:57 schreef Internepper het volgende:
[..]
Vette schoenen. Waar heb je ze gehaald?
Dat rokjequote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef CelinoPino het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:27 schreef Loverrrr het volgende:
Altijd lurken nu maar eens keer iets posten![]()
[ afbeelding ]eet eens wat, ik hoor je maag grommen tot hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Volgens mij zie jij te veel (te) dikke mensen om je heen en weet je daarom niet meer wat normaal/gezond is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Waaghals het volgende:
[..]
eet eens wat, ik hoor je maag grommen tot hier
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij te veel (te) dikke mensen om je heen en weet je daarom niet meer wat normaal/gezond is.
Kansloze opmerking.
Kijk eens naar dr shirt blinde. Het was een sslechte grapquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij te veel (te) dikke mensen om je heen en weet je daarom niet meer wat normaal/gezond is.
Kansloze opmerking.
[ afbeelding ]Leuk shirt! Waar vandaan als ik vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje! Van de Zaraquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:02 schreef Joell het volgende:
[..]
Leuk shirt! Waar vandaan als ik vragen mag?
[..]
Kansloze opmerking.
[ afbeelding ]Nice hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Kansloze opmerking.
Dankjequote:
Ja vind 'm zelf ook super en hij was ook nog eens heeul goedkoop.quote:
[..]
Kansloze opmerking.
Swaaaaaaag ;Dquote:
I am wrongz. Ze zien er wel tof uit en lijken ook veuuul op Shabbies!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:22 schreef Chule het volgende:
[..]
Bijenkorf! Merkloos verder geloof ik.
Een zonnebril draag je als de zon schijnt. Tevens moet je mensen gewoon in de ogen kunnen kijken. Ik vind het sowieso aso als je met iemand praat terwijl je ogen niet zichtbaar zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vraag. Ray Charles droeg ook elke dag een zonnebril.
Ray Charles.. isquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:16 schreef Moffol het volgende:
[..]
Een zonnebril draag je als de zon schijnt. Tevens moet je mensen gewoon in de ogen kunnen kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens: Ikea spiegels.
[ Bericht 5% gewijzigd door Chocolatebear op 15-03-2012 16:24:38 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik post niet altijd in Wat draag jij vandaag?
[ afbeelding ]
Edoch wanneer ik dit wel doe, is het om te bewijzen hoe hard ik ga op dat zonnetje.Ik doe mee met de Ikea spiegelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens: Ikea spiegels.Wel minder optimistisch gekleed tho.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
[ afbeelding ]
Edoch wanneer ik dit wel doe, is het om te bewijzen hoe hard ik ga op dat zonnetje.Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens: Ikea spiegels.Deze mevroi.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik doe mee met de Ikea spiegelsWel minder optimistisch gekleed tho.
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Edoch wanneer ik dit wel doe, is het om te bewijzen hoe hard ik ga op dat zonnetje.It's the goddamn BatmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens: Ikea spiegels.
Leuk
Oh wacht wat ik wel kwijt wilBatman logo red je cap, want als dat gewoon alleen grijs was geweest was het een te grijze outfit! Meer kleur, om die zon te pleasen
![]()
Er zit nog wat geel verstopt op die cap. Zonnig detail en zo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
It's the goddamn Batman
Leuk
Oh wacht wat ik wel kwijt wilBatman logo red je cap, want als dat gewoon alleen grijs was geweest was het een te grijze outfit! Meer kleur, om die zon te pleasen
Why hello therequote:Op donderdag 15 maart 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Poes!quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Benen zien er een beetje vreemd uit zo maar ach. Ik heb een simpel dagje vandaag.
Kat kwam ook ff op de foto![]()
Leuk, normaal hou ik niet van timberlands bij meisjes, maar zo vind ik het wel leuk! Meisje uit mn klas had vandaag bijna dezelfde outfit aan en toen zei ik t ook nog tegen haarquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omg is dat allemaal was? Mag ik aub komen opruimen bij je haha ik erger me er nu al aan!quote:
Moooi.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi! Leuk kleurtjequote:Op donderdag 15 maart 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je lijkt wel Sonic the Hedgehog met die hakken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn eerste outfitpost in dit topicnieuwe schoenen en jasje. Die moeten meteen aan natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant jasje
[ afbeelding ]
Voorkant jasje
[ afbeelding ]
Aanfoto
Omdat die ook pumps met studs draagt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Je lijkt wel Sonic the Hedgehog met die hakken.
Door die stekels achterop.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat die ook pumps met studs draagt?![]()
Nee hoor, maar dat mag
Is dat jasje van Picture Perfect? En prachtige hakkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn eerste outfitpost in dit topicnieuwe schoenen en jasje. Die moeten meteen aan natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant jasje
[ afbeelding ]
Voorkant jasje
[ afbeelding ]
Aanfoto
Ja dat klopt!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
Thanks, Chica, Heroinjunk en Unfckingtitled
[..]
Is dat jasje van Picture Perfect? En prachtige hakken
Damian Hirst-invloeden, niets mis mee.quote:
Dat heet nou smaak.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:40 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Damian Hirst-invloeden, niets mis mee.
Ik wil heeeel graag dat groene bikerjasje van PP hebben, maar ze verkopen het bijna nergensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat klopt!Je bent 1 van de weinigen die dat merk kent haha. Dank je wel
Smaak of kunst?quote:
Wat jij wil gast. Ik vind het gewoon niet mooi, klaar. Zij wel. Zij draagt het, niet ik. Klaar. Desondanks ga ik hier niet alleen maar positieve meningen verkondigen.quote:
Die met die schuine rits?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wil heeeel graag dat groene bikerjasje van PP hebben, maar ze verkopen het bijna nergens
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die met die schuine rits?Die vind ik ook supertof. Ik heb deze nu via shopvip.com besteld
heb het eigenlijk ook nog nooit in winkels gezien. Maargoed, Almere is dan ook niet echt een wereldstad wat kledingmerken betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DezeLijkt van leer maar het is gewoon spijkerstof. En same problem here
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik vind schoenen + jasje ook niks. Kan toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat jij wil gast. Ik vind het gewoon niet mooi, klaar. Zij wel. Zij draagt het, niet ik. Klaar. Desondanks ga ik hier niet alleen maar positieve meningen verkondigen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Oh die kende ik niet, niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DezeLijkt van leer maar het is gewoon spijkerstof. En same problem here
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Schoenen zijn veel beter zo met deze broekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:13 schreef Atta-boy het volgende:
Overmoedig vandaag:
[ afbeelding ]
Sexy beddengoed yo
Met:
[ afbeelding ]
Tofquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:13 schreef tliciouz het volgende:
Let niet op mijn houding, wist ook niet hoe ik moest gaan staan om alles op de cam te krijgen.
[ afbeelding ]
Je schoenenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
En alweer schoenenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:13 schreef Atta-boy het volgende:
Overmoedig vandaag:
[ afbeelding ]
Sexy beddengoed yo
Met:
[ afbeelding ]
Kan ook, maar hij doet net alsof dat onmogelijk is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind schoenen + jasje ook niks. Kan toch?
Nais. Goed te doen met dit weer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:13 schreef Atta-boy het volgende:
Overmoedig vandaag:
[ afbeelding ]
Sexy beddengoed yo
Met:
[ afbeelding ]
Leuke blazerrrrquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:13 schreef tliciouz het volgende:
Let niet op mijn houding, wist ook niet hoe ik moest gaan staan om alles op de cam te krijgen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat jij wil gast. Ik vind het gewoon niet mooi, klaar. Zij wel. Zij draagt het, niet ik. Klaar. Desondanks ga ik hier niet alleen maar positieve meningen verkondigen.
Laat ook maarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan ook, maar hij doet net alsof dat onmogelijk is.
Volgens mij heb je iets te lang in de zon gezeten met je gezichtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we dat doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:28 schreef wimjongil het volgende:
[..]
[..]
Laat ook maar
@Atta-boy: misschien is het je pose, maar je t-shirt lijkt een beetje gek, sloom. 't Is wat lang en flodderig zo.
Wauw! Die haarkleur is ook prettyquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe jasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant jasje
[ afbeelding ]
Voorkant jasje
[ afbeelding ]
Aanfoto
Je schoenen! Mooi hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:13 schreef Atta-boy het volgende:
Overmoedig vandaag:
afbeelding ]
Sexy beddengoed yo
Met:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:
Die blazerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[..]Whoooo die is gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DezeLijkt van leer maar het is gewoon spijkerstof. En same problem here
![]()
En UFT Super leuk die jasEn de FYB ook natuurlijk, ik kwijl nog steeds iedere keer dat ik die schoenen zie
吴 曼 迪
[..]Deze vind ik trouwens wel heel tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DezeLijkt van leer maar het is gewoon spijkerstof. En same problem here
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |