SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens: Ikea spiegels.
[ Bericht 5% gewijzigd door Chocolatebear op 15-03-2012 16:24:38 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik post niet altijd in Wat draag jij vandaag?
[ afbeelding ]
Edoch wanneer ik dit wel doe, is het om te bewijzen hoe hard ik ga op dat zonnetje.Ik doe mee met de Ikea spiegelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens: Ikea spiegels.Wel minder optimistisch gekleed tho.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
[ afbeelding ]
Edoch wanneer ik dit wel doe, is het om te bewijzen hoe hard ik ga op dat zonnetje.Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens: Ikea spiegels.Deze mevroi.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik doe mee met de Ikea spiegelsWel minder optimistisch gekleed tho.
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Edoch wanneer ik dit wel doe, is het om te bewijzen hoe hard ik ga op dat zonnetje.It's the goddamn BatmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens: Ikea spiegels.
Leuk
Oh wacht wat ik wel kwijt wilBatman logo red je cap, want als dat gewoon alleen grijs was geweest was het een te grijze outfit! Meer kleur, om die zon te pleasen
![]()
Er zit nog wat geel verstopt op die cap. Zonnig detail en zo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
It's the goddamn Batman
Leuk
Oh wacht wat ik wel kwijt wilBatman logo red je cap, want als dat gewoon alleen grijs was geweest was het een te grijze outfit! Meer kleur, om die zon te pleasen
Why hello therequote:Op donderdag 15 maart 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Poes!quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Benen zien er een beetje vreemd uit zo maar ach. Ik heb een simpel dagje vandaag.
Kat kwam ook ff op de foto![]()
Leuk, normaal hou ik niet van timberlands bij meisjes, maar zo vind ik het wel leuk! Meisje uit mn klas had vandaag bijna dezelfde outfit aan en toen zei ik t ook nog tegen haarquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omg is dat allemaal was? Mag ik aub komen opruimen bij je haha ik erger me er nu al aan!quote:
Moooi.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi! Leuk kleurtjequote:Op donderdag 15 maart 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je lijkt wel Sonic the Hedgehog met die hakken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn eerste outfitpost in dit topicnieuwe schoenen en jasje. Die moeten meteen aan natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant jasje
[ afbeelding ]
Voorkant jasje
[ afbeelding ]
Aanfoto
Omdat die ook pumps met studs draagt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Je lijkt wel Sonic the Hedgehog met die hakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |