Wat een enorme verbetering vergeleken met die Dsquared schoenen.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:10 schreef Edskimo het volgende:
Nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QFTquote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef Moffol het volgende:
[..]
Wat een enorme verbetering vergeleken met die Dsquared schoenen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:10 schreef Edskimo het volgende:
Nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer van die zwarte randen op dat overhemd.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:09 schreef Atta-boy het volgende:
Cool shirt mooiboy!
Vandaag uit eten:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Die vind ik juist wel leuk.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:30 schreef Moffol het volgende:
[..]
Jammer van die zwarte randen op dat overhemd.
Wel goede schoenen.
Visvimquote:Op zondag 11 maart 2012 22:09 schreef Atta-boy het volgende:
Cool shirt mooiboy!
Vandaag uit eten:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
quote:
Wat een lief jurkjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:17 schreef creepycookie het volgende:
Let niet op de posters, ik stond in de kamer van m'n zusje:
[ afbeelding ]
nee en ja beetje wel, denk omdat er maar 1 knoop vast zitquote:Op maandag 12 maart 2012 13:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of zit je shirt vreemd?
die steek ik in mn zakquote:
neuh vond het wel prima, wat had jij anders gedaan dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Dalliance het volgende:
Normaal zit het allemaal wel goed, maar bij het zien van die foto hoop ik bijna voor je dat je je nog ff hebt omgekleed voordat je deur uit bent gegaan
Misschien ben je wel heel trots op je borst, maar ik zou toch iets dichter gekleed gaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:19 schreef n8n het volgende:
[..]
neuh vond het wel prima, wat had jij anders gedaan dan?
ik draag graag housewifebeaters, of dat met trots te maken heeft weet ik nietquote:Op maandag 12 maart 2012 17:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Misschien ben je wel heel trots op je borst, maar ik zou toch iets dichter gekleed gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |