wat was er voorheen niet leuk dan? Dat jullie alleen nog maar YT-linkjes postten met "dese is luek" erbij?quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:12 schreef Chai het volgende:
Het is hier eindelijk weer leuk. Wil nieten ik hoef half 9 of later pas op.
Ik vond het gister te druk, kon het niet bijhouden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:42 schreef Chai het volgende:
En gewoon dat er veel mensen tegelijkertijd actief posten is leuk.
Ja ging idd snel. Maar ja we mogen niet meer sc in de gewone topics dus komen we met zn allen hierquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het gister te druk, kon het niet bijhouden.
De jaren gaan tellen Bobby.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het gister te druk, kon het niet bijhouden.
grin.quote:
dus het was een dooie boel geworden? Behoudens de YT-linkjes dan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:42 schreef Chai het volgende:
En gewoon dat er veel mensen tegelijkertijd actief posten is leuk.
Tja... Ik kon Tinychat al nooit bijhouden, de sc ging gister nog sneller.quote:
Ik denk dat het vaste clubje blij is dat er weer leven in de tent zit. Ik wel in ieder gevalquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Kan me best voorstellen dat het 'vaste clubje' hier van sommigen die hier nu 'nieuw' zijn balen
sry
True. Verandering en Fok!kers, altijd een uitdaging.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Kan me best voorstellen dat het 'vaste clubje' hier van sommigen die hier nu 'nieuw' zijn balen
sry
Zelfs YT linkjes waren er niet. 4 dagen over 1 SC topic... gister 4 in 1 dagquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
grin.
[..]
dus het was een dooie boel geworden? Behoudens de YT-linkjes dan.
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
sry
Nja jullie gedragen je niet als een stel malloten. Dat hebben we ook wel eens gehad (ONZ anyone?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
Goh komt voor mij als een verrassingsoms het idee dat je expres word genegeerd of dat je irritant gevonden word...
En wat Garrison zegt natuurlijk.
Ogh Cher- projecteer toch niet alles op jezelf... de wereld draait niet om jouquote:
Begrijpelijk. Er zittten wel figuren tussen jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja jullie gedragen je niet als een stel malloten. Dat hebben we ook wel eens gehad (ONZ anyone?) die alleen maar kwamen klieren, dan is het irritant. Verder was iedereen hier best wel welkom eigenlijk al hebben/hadden we een paar autisten die het niet konden handelen.
heb je de andere 2 linkjes nog gezien?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef Cher- het volgende:
Moet naar mijn werk. Maar mijn haar zit niet.
Hahah nee ben in slaap gevallen maar ga nog wel kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
heb je de andere 2 linkjes nog gezien?
Nee, kost je helemaal niksquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:54 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hahah nee ben in slaap gevallen maar ga nog wel kijken.
Trouwens als ik via wifi thuis op internet ga via mijn telefoon kost het toch geen geld of wel?
Nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:54 schreef Cher- het volgende:
[..]
Trouwens als ik via wifi thuis op internet ga via mijn telefoon kost het toch geen geld of wel?
Ok benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:54 schreef Cher- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |