Op het moment ken ik letterlijk maar 1 jongen van 1.80 die ik zou doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:59 schreef Chai het volgende:
[..]
van die jongens waar je op neer kijkt ?
1.70quote:
Nee, maar omdat je breed en 1.80 bent. Dat trekt misschien wel vrouwen aan. :$quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja groter wordt een beetje lastig dan.
Nee heb een te dikke kont denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
1.70
[..]
Nee, maar omdat je breed en 1.80 bent. Dat trekt misschien wel vrouwen aan. :$
Maar wel heel erg je best doen om mee te mogen posten. Royal sadface.quote:
Ja, we weten het nu wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar wel heel erg je best doen om mee te mogen posten. Royal sadface.
TR gemachtquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Want het is ook zo'n grote competitie hier op fok en zo bijzonder een slowchat. Dat je erover na denkt alleen al. Kneus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je houdt niet van lange jongens?quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op het moment ken ik letterlijk maar 1 jongen van 1.80 die ik zou doenIk hou er echt niet van
Pics van je kont.quote:
Nee van korterquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je houdt niet van lange jongens?
Kan je ook iets anders dan alleen maar met dooddoeners reageren laat je minuscule intellect dat niet toe?quote:
Dan moet het wel de moeite zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kan je ook iets anders dan alleen maar met dooddoeners reageren laat je minuscule intellect dat niet toe?
Je zal wel een paard op je profielfoto hebben staan, nietwaar?quote:
Nee dus, thanks for playing.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan moet het wel de moeite zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je zal wel een paard op je profielfoto hebben staan, nietwaar?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:04 schreef Chai het volgende:
[..]Die kont valt in het niet naast die paardjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee.Heaven is a place on earth with you
Ja daar zat een baby in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die kont valt in het niet naast die paardje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |