abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:52:48 #1
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109620993

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime is de Japanse variant op "onze" tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet.
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte afbeeldingen (hentai) of onze (kinderlijke) series (op Jetix, Nickelodeon).
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende genres. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jongens (Shonen): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series "Bleach" en "Naruto" vallen in dit gedeelte

Gericht op meisjes (Shoujo): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn "Sailor Moon", "Cardcaptor Sakura" en "Fruits Basket"

Gericht op de jong volwassen vrouw (Josei): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series "Nana", "Paradise Kiss" en "Honey and Clover" zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation"

Gericht op de jong volwassen man (Seinen): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn "Elfen Lied" en "Ghost in the Shell".

Gericht op kinderen (Kodomo): "Hello Kitty" en "Hamtaro" - dit spreekt voor zich.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC rondvragen, een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Lente 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #17
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake. 8)7
Bakakame 8-)
Qunix :)
Xaryna :9
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond O+
Sinterklaaskapoentje
Lithia
Klipnap O+
Samael
De_Ilias
RedBoyke :+
Blue_Panther_Ninja

Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_109621011
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik moet ook eens K-ON bekijken, hou wel van het moe-moe gebeuren :P
En nee, er gaat geen belletje rinkelen.
Mijn hart smelt altijd tijdens het kijken. Het is gewoon zo lief.

Je hebt als het goed is de hele tijd de neiging ze te huggen. :P
pi_109621900

Niet tegen jou bedoeld hoor, Frag_Adder. Gewoon in zijn algemeenheid :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:11:33 #4
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109622038
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef robin007bond het volgende:

Niet tegen jou bedoeld hoor, Frag_Adder. Gewoon in zijn algemeenheid :P
pas op jij! broekie
pi_109623930
Pokemon anime?
Deze reeks is ook wel achteruit gegaan of niet?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_109624099
Ik keek net in Lithia's MAL, zit Alfred J. kwak ertussen :D
Dus ik lees zo'n review:
quote:
The protagonist is a naive duckling. While playing happily, it goes away and escapes its mother’s attention. This saved its life, as a rich animal inside a luxurious car RUNS OVER ITS ENTIRE FAMILY! The rich bastard simply says, “I’m too rich to care” and keeps driving WITHOUT EVEN SLOWING DOWN!
ik moest wel even lachen :')
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:48:43 #7
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109624337
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
Ik keek net in Lithia's MAL, zit Alfred J. kwak ertussen :D
Dus ik lees zo'n review:

[..]

ik moest wel even lachen :')
klopt wel :P

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:43 schreef Ascendancy het volgende:
Pokemon anime?
Deze reeks is ook wel achteruit gegaan of niet?
maakt het niet minder anime! :6
pi_109626308
Die recensie offert te veel feiten op om grappig te zijn voor iemand die de serie heeft gezien.

Al is het werk van Herman van Veen wel exploitabel. Ik zag een prentenboek van hem in de bieb las het, want in een jolige bui, en zag het vinnige commentaar waar het bijna om smeekte er al praktisch naast staan. Ik moest het alleen nog ietsjes duidelijker maken met een pen. Dat deed ik niet want dat zou vandalisme zijn. Minder erg dan het uit uitknippen van (minder dan half)naakte vrouwfiguren uit mangastrips. Maar erger dan het achterlaten van ezelsoren.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 28 maart 2012 @ 21:21:05 #10
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109626357
Bedenk me net, eigenlijk zijn alle 3 de K-ON!(!) EDs ook alle drie mijn favorieten.

Post ik meteen maar die andere twee, voor volledigheid en fanboyisme!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_109626446
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef .Cake. het volgende:
Bedenk me net, eigenlijk zijn alle 3 de K-ON!(!) EDs ook alle drie mijn favorieten.

:')
pi_109626516
Ik bedenk me net dat de OP's en ED's van K-ON bijna muzikaler zijn dan de twee series bij elkaar.
pi_109626729
quote:
11s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik bedenk me net dat de OP's en ED's van K-ON bijna muzikaler zijn dan de twee series bij elkaar.
Klopt.

Gundam AGE
ED:
pi_109627411
quote:

dan post ik ook de eerste, die heb ik gemist :+
pi_109627669
quote:

Die tweede is ook echt heel goed.

Godsamme, ik wil ze gewoon knuffelen. Hoe erg. Kunnen ze het nog liever en nog meer moe maken?
  woensdag 28 maart 2012 @ 21:43:12 #16
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109627716
quote:
11s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat is ook zo. K-ON gaat ook niet over muziek, wat veel mensen toch denken. Het gaat over schattige meisjes die schattige dingen doen. En dat dat toevallig het vormen van de Keion-bu van hun school is is haast bijzaak ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:38 schreef mschol het volgende:

[..]

dan post ik ook de eerste, die heb ik gemist :+
Stond nog in het vorige deel. Maar het is natuurlijk nooit overbodig om Don't say lazy te posten ;)
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  woensdag 28 maart 2012 @ 21:44:26 #17
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109627811
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Godsamme, ik wil ze gewoon knuffelen. Hoe erg. Kunnen ze het nog liever en nog meer moe maken?
ANIMEES.
- Scamp
pi_109628347
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dat is ook zo. K-ON gaat ook niet over muziek, wat veel mensen toch denken. Het gaat over schattige meisjes die schattige dingen doen. En dat dat toevallig het vormen van de Keion-bu van hun school is is haast bijzaak ;)

[..]

Stond nog in het vorige deel. Maar het is natuurlijk nooit overbodig om Don't say lazy te posten ;)
geen zin in terug lezen, Don't say lazy is denk ik wel m'n favoriet trouwens, al is Thank you ook erg goed

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+
maar ben stiekem meer fan van
pi_109629005
Ik vind Azusa wel een leuke loli en Mio all-around het beste.

Ritsu vind ik een beetje vervelend en Yui is ook wel leuk.
pi_109629250
Ik kan niet wachten op seizoen 3 *O*

Nieuwe karakter *G*
pi_109629518
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef Qunix het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nieuwe karakter *G*
Ik weet niet wat ik daar van moet vinden, dat roze haar past er niet echt tussen. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2012 22:06:57 ]
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:13:54 #23
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109630246
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:51 schreef mschol het volgende:
O+
maar ben stiekem meer fan van
[ afbeelding ]
Ow maar begrijp mij niet verkeerd, ik ben één van die die-hard Mio-fans! Het idee was meer dat als je ergens nekomimi op zet dat schattigheidsniveau met 46% stijgt! Ik kan het weten, ik mag drs. voor mijn naam zetten.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik daar van moet vinden, dat roze haar past er niet echt tussen. :P
Roze past inderdaad niet echt bij de rest. Sowieso zijn geloof ik alle haarkleuren in de beide K-ON series allemaal natuurlijk (voor zover blond voorkomt in Japan).

Maar een derde seizoen dus? Ben benieuwd, kan heel leuk worden of de serie verneuken. Laten we op het eerste hopen :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_109630388
Ik haat de debiele elektrische gitaarist. Ik vind de bassist wel vagelijk schattig. De drummer heeft pit en dat mag ik maar ze zit in de verkeerde serie. En ik sta neutraal tegenover de pianist. De kattenoortjes vind ik ook wel tolerabel.

Sowieso heb ik uit betrouwbare bronnen (4chan en doujinshi) af kunnen leiden dat het sletten zijn.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:17:50 #25
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109630589
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sowieso heb ik uit betrouwbare bronnen (4chan en doujinshi) af kunnen leiden dat het sletten zijn.
Ik wist het wel!

Ow wacht, dacht ik nu hardop?
ANIMEES.
- Scamp
pi_109630652
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Daar heb ik nog een leuke GIF van. ;(

Sowieso Azusa die een prostituee is op een openbaar toilet. ;(
pi_109630996
Jongens ik ben jarig vandaag en heb mijn eerste autorijles gehad, drie hoeraatjes voor mij, en wat plaatjes van anime-meisjes in gewaagde poses met of zonder taart.

Geen yaoi. Niets androgeens graag. En geen furries (Horro is de enige uitzondering).
pi_109631171
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jongens ik ben jarig vandaag en heb mijn eerste autorijles gehad, drie hoeraatjes voor mij, en wat plaatjes van anime-meisjes in gewaagde poses met of zonder taart.

Geen yaoi. Niets androgeens graag. En geen furries (Horro is de enige uitzondering).
pi_109631516
quote:

Gefeliciteerd!

Moet ik Azusa voor je bellen?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2012 22:32:03 ]
pi_109632069
pi_109632101
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef Qunix het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nieuwe karakter *G*
dat is niet gewoon de film ? :+
pi_109632224
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:24 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
verkeerde persoon joh, :+
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:44:41 #33
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109632574
quote:

Gefeliciteerd!

Driewerf hoezee! Hoezee! Hoezee!

SPOILER: En eentje die echt NSFW is.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
- Scamp
pi_109632692
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is niet gewoon de film ? :+
Nope.

Het is een 1 april grap uit 2010 van 2ch.
pi_109632795
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nope.

oke :')

die film moet trouwens eindelijk eens uit komen :(
pi_109633162
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nope.

2ch _O_

De hardcore otaku's die daar de verjaardag van hun waifu vieren in de meest absurde vormen. _O_
  woensdag 28 maart 2012 @ 23:10:29 #38
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109634187
quote:
11s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:03 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mayo Chiki!
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 28 maart 2012 @ 23:13:47 #40
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109634425
Haha, best veel leuke k-on gifjes te vinden.

Wat een avond heej. Ik had eigenlijk moeten werken, maar in plaats daarvan kijk ik Robin Hood (jeugdsentiment over 9000!) en maak ik deel uit van de k-on revival op FOK.
ANIMEES.
- Scamp
pi_109634510
Hoera voor Repel!! *O*
pi_109634770
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:24 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die ogen!!!
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

[ afbeelding ]
Moet ik Azusa voor je bellen?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een dreigement? :p

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:44 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Driewerf hoezee! Hoezee! Hoezee!

[ afbeelding ]
SPOILER: En eentje die echt NSFW is.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not safe for work indeed.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoera voor Repel!! *O*
hahaha arigatai iedereen, hoera voor mij. :D
pi_109638664
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:11 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Bazenserie :7
serie kon ik mij 1,2,3 niet voor de geest halen, maar na een bezoekje MAL: ja, geinige serie :s)
pi_109638812
One Piece# 662 :D
SPOILER
Bleach #486 :o
SPOILER
Spannend. *O*
pi_109638942
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
One Piece# 662 :D
SPOILER
Bleach #486 :o
SPOILER
Spannend. *O*
*krijg spontaan jeuk.. brrrr
pi_109642327
quote:

Nog gefeliciteerd! *O*
pi_109643957
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:33 schreef mschol het volgende:

[..]

*krijg spontaan jeuk.. brrrr
van wat?? O-)
  donderdag 29 maart 2012 @ 12:34:53 #49
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109647977
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:30 schreef Klipnap het volgende:
Het is bijna koffiepauze :(
Sorry, ik zal er zo aan gaan werken!

Maar ik moet ook nog whiskey kopen en borrelhapjes en ontbijt enzo voor het feestje van morgen...
ANIMEES.
- Scamp
pi_109648480
ik doe dit ook :P
pi_109649253
Plaatjes-spam.
pi_109649268
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:58 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Gerapporteerd aan de AIVD.
Downloaden is legaal.
pi_109649855
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nog wel ja ;(
zolang de staat nog heffing moet rekenen op media dragers en er geen legaal alternatief is zie ik een download verbod niet komen
pi_109652230
downloaden is in belgie verboden maar het word toch toegestaan voor eigen gebruik. ze gaan je in ieder geval niet vervolgen omdat je gedownload hebt.
iedereen doet het. zo word ook geadverteerd in reclames van ISP's

uploaden is een ander verhaal. ik seed eigenlijk nooit omdat ik datalimiet heb.
pi_109652363
Trouwens, beschouwen Japanners Duits als een "magische" taal ofzo? Ik heb het tot nu toe gezien bij Madoka, Nanoha volgens mij, Rozen Maiden, Fate/stay Night etc etc.
Valt me wel op.
  donderdag 29 maart 2012 @ 14:42:27 #58
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109653468
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
Trouwens, beschouwen Japanners Duits als een "magische" taal ofzo? Ik heb het tot nu toe gezien bij Madoka, Nanoha volgens mij, Rozen Maiden, Fate/stay Night etc etc.
Valt me wel op.
Haha, grappig dat je dat zegt. Ik was van plan om daar een aparte post aan te wijden op Animees :P

Over Animees gesproken, de laatste van Nichibros staat er op! Nog nét op tijd voor de koffiepauze gok ik!
ANIMEES.
- Scamp
pi_109653738
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:42 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Haha, grappig dat je dat zegt. Ik was van plan om daar een aparte post aan te wijden op Animees :P

Over Animees gesproken, de laatste van Nichibros staat er op! Nog nét op tijd voor de koffiepauze gok ik!
Ik heb mijn pauze al gehad ;( maar wel een leuke column.
pi_109655123
Ano Natsu O+

Wat een fantastisch einde :'(
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:52:35 #61
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109656616
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:21 schreef Bakakame het volgende:
Ano Natsu O+

QFT
ANIMEES.
- Scamp
pi_109656790
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef redboyke het volgende:
downloaden is in belgie verboden maar het word toch toegestaan voor eigen gebruik. ze gaan je in ieder geval niet vervolgen omdat je gedownload hebt.
iedereen doet het. zo word ook geadverteerd in reclames van ISP's

gedoog beleid heet dat ook wel :+

quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:21 schreef Bakakame het volgende:
Ano Natsu O+

kan niet wachten op een (8bit) batch :s)
pi_109657569
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:55 schreef mschol het volgende:

[..]

gedoog beleid heet dat ook wel :+

[..]

kan niet wachten op een (8bit) batch :s)
Ben je er al aan begonnen of nog niet?
pi_109657683
quote:
11s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:11 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ben je er al aan begonnen of nog niet?
nope nog niet, wacht op een batch... (zoals met zoveel series dit seizoen)

[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 29-03-2012 16:19:35 ]
pi_109658797
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:14 schreef mschol het volgende:

[..]

nope nog niet, wacht op een batch... (zoals met zoveel series dit seizoen)
Skip Guilty Crown, Nichibros is wel leuk als je wat tijd over hebt en Another moet je ook zien! ^O^

Wat wilde je nog meer zien?
pi_109659173
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:42 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Skip Guilty Crown, Nichibros is wel leuk als je wat tijd over hebt en Another moet je ook zien! ^O^

Wat wilde je nog meer zien?
tijd over? dat heb ik niet.. :')

wat ik allemaal wilde zien
pfff
*zoekt even door winter 2011/2012 heen:
Zo even snel wat iig "wel aardig" lijkt:

Recorder to randoseru
Inu x Boku SS
Nisemonogatari
Ano Natsu
Amagami SS+
Zero no tsukaima F (al verwacht ik er niet veel van)
Papa no Iu Koto
Highschool DxD
hoor veel over Black rock shooter?
Kill me Baby alleen als ik echt even ergens anders geen zin in heb
pi_109659819
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef redboyke het volgende:
Ik laat mijn upload aanstaan,boet me niet zo. :*

quote:
Valt me wel op.
Bij Bleach helemaal! :+
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:10:09 #68
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_109659886
Nog een leuke dbz/Naruto achtige anime die nu bezig is?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_109659923
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog een leuke dbz/Naruto achtige anime die nu bezig is?
Er zijn zat shonen series om te kijken/lezen. _O-
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:25:04 #70
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109660435
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef mschol het volgende:

[..]

pfff

Recorder to randoseru
Inu x Boku SS
Nisemonogatari
Ano Natsu
Amagami SS+
Papa no Iu Koto
Highschool DxD
Inu x Boku SS, Ano Natsu en Nisemonogatari kan ik je uit eigen ervaring aanraden. BRS is wel oké maar toch in mijn ogen iets minder dan die ik eerst noemde. De rest heb ik niet gezien.
ANIMEES.
- Scamp
pi_109661388
quote:

[..]

pfff

Recorder to randoseru
Inu x Boku SS
Nisemonogatari
Ano Natsu
Amagami SS+
Papa no Iu Koto
Highschool DxD
Recorder to Randoseru is wel aardig maar niet dat je zegt pff wat een hoogstandje ofzo. Het is dat het maar 3 minuten duurt anders was ik er niet aan begonnen.
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:08:07 #72
268260 Dr.Mikey
pi_109661941
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Er zijn zat shonen series om te kijken/lezen. _O-
Ik zou het anders zeggen.. en steek je shonen waar de zon niet schijnt..
Welke serie is tof om eens te kijken als je je verveelt? beetje actie tof verhaal.,
lekker wegkijken als je stoned bent maar toch met een verhaal dat blijft hangen.,
R.I.P DTS.
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:15:10 #73
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109662191
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Welke serie is tof om eens te kijken als je je verveelt? beetje actie tof verhaal.,
lekker wegkijken als je stoned bent maar toch met een verhaal dat blijft hangen.,
Samurai Champloo.
pi_109662828
black lagoon
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:43:35 #75
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109663191
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:15 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Samurai Champloo.
Dit. _O_

Kan die vanavond nog wel even afkijken voordat ik naar werk moet. Ga ik beetje chill aan het werk :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_109663529
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:43 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dit. _O_

Kan die vanavond nog wel even afkijken voordat ik naar werk moet. Ga ik beetje chill aan het werk :)
Succes met werken
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:21:39 #77
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109664438
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:54 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Succes met werken
[ afbeelding ]
Bedankt!

Oeh, koffie, goeie! Ff een bakkie zetten! c_/
ANIMEES.
- Scamp
pi_109666423
quote:

[..]

pfff

Recorder to randoseru ongrapigegrapjes
Inu x Boku SS lakeixrijketsundere
Nisemonogatari vervolg
Ano Natsu ik dacht ecchi-shit of emotionele chantage maar door cake en baka weet ik het niet meer
Amagami SS+ vervolg
Zero no tsukaima F (al verwacht ik er niet veel van) vervolg
Papa no Iu Koto pedoinceshit
Highschool DxD borsten
hoor veel over Black rock shooter? plotwelkplot
Kill me Baby alleen als ik echt even ergens anders geen zin in heb dienaamalleenal
pi_109667022
pi_109667051
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:07 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

A+ grade comments ^O^
pi_109667256
pi_109667680
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Eureka 7 is ook leuk ^O^
pi_109668546
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:23 schreef mschol het volgende:

[..]

A+ grade comments ^O^
Is het niet? Ik vond vooral pedoinceshit goed gevonden. :@

Oké :')
pi_109669148
quote:
Valt me wel op.
Misschien door hun WOII verleden. :X
pi_109669218
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Misschien door hun WOII verleden. :X
Ja, want Hitler dreunde steeds toverspreuken op :')
Misschien door de Grimms?
pi_109669903
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja, want Hitler dreunde steeds toverspreuken op :')
Misschien door de Grimms?
Lijkt me sterk. :P

Ik heb werkelijk geen idee, maar hun oorlogsverleden lijkt me wel het meest logisch. Wat zou het anders moeten zijn?
pi_109670021
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. :P

Ik heb werkelijk geen idee, maar hun oorlogsverleden lijkt me wel het meest logisch. Wat zou het anders moeten zijn?
Hun sprookjesverleden? In Oostenrijk en Zwitserland spreken ze ook Duits...
pi_109671102
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:15 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hun sprookjesverleden? In Oostenrijk en Zwitserland spreken ze ook Duits...
Hmm... :P
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:40:01 #89
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109671448
Samurai Champloo afgekeken.

Wat een modderfokking vette bazenserie! En dat is een term die ik nooit lichtelijk gebruik!

Die honkbalaflevering is een van de meest epic die ik in anime heb gezien!

Het einde is goed. De hele serie is goed. De sfeer druipt er van af en heeft gewoon veel soul!
Alles van de soundtrack is gewoon goed, zit geen slechte track tussen.
Nieuwe favoriet ;)
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:55:40 #90
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_109672469
.cake. is ook eens bij :+

Heb je Cowboy Bebop al gezien? >:)
Indien nee, dat is net zo'n juweeltje.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_109672491
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:40 schreef .Cake. het volgende:
Samurai Champloo afgekeken.

Wat een modderfokking vette bazenserie! En dat is een term die ik nooit lichtelijk gebruik!

Die honkbalaflevering is een van de meest epic die ik in anime heb gezien!

Het einde is goed. De hele serie is goed. De sfeer druipt er van af en heeft gewoon veel soul!
Alles van de soundtrack is gewoon goed, zit geen slechte track tussen.
Nieuwe favoriet ;)
Moet je nagaan dat over een week een nieuwe anime serie komt waar de maker ook de maker van Samurai Champloo EN Cowboy Bebop is. O+
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef wdn het volgende:
.cake. is ook eens bij :+

Heb je Cowboy Bebop al gezien? >:)
Indien nee, dat is net zo'n juweeltje.
Dat dus.
pi_109672554
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:33 schreef outcast_within het volgende:
black lagoon
Beste seinen serie die ik heb gelezen,Roberta was gewoon gruwelijk hardcore. _O_
pi_109672679
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef Qunix het volgende:

[..]

Moet je nagaan dat over een week een nieuwe anime serie komt waar de maker ook de maker van Samurai Champloo EN Cowboy Bebop is. O+

[..]

Dat dus.
Welke? :o
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:59:54 #94
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_109672766
quote:
Valt me wel op.
Japanner TV verslaat zelfs het Octoberfest en verkiezingen in Duitsland.
Beide landen zijn nog steeds 'allies' trouwens.

Ik heb ooit gelezen dat het combinatie is: vanwege ww2 is men geinteresseerd in duitsland maar ook de duitse taal en duitse filosofen zijn daar in trek. Duits heeft een natuurlijk ritme waardoor poezie (wat in Japan een groot goed is) makkelijk is in het duits (veel woorden eindigen op -ung bijvoorbeeld).
pi_109672859
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:58 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Welke? :o
Sakamichi no Apollo
  donderdag 29 maart 2012 @ 22:01:06 #97
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_109672873
quote:
Ja en daar kijk ik dus ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO naar uit ;D :D

Moet wel magistraal worden. Wil er trouwens nog niks van zien op het web want ik heb geen zin in een hype te worden getrokken :+
pi_109672956
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef wdn het volgende:

[..]

Ja en daar kijk ik dus ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO naar uit ;D :D
Ik ook _O_
  donderdag 29 maart 2012 @ 22:06:07 #99
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_109673242
btw ik keek al wel anime (akira en guyver en nog wat) maar toen ik hier begon te posten waren de eerste 4: Cowboy Bebop, Samurai Champloo, Angelic Layer en Oh My Godess. Die laatste 2 hoef je niet te kijken Cake ;)
pi_109673252
Cool... Dus deze artiest heeft een nieuwe nummer en is de outro van de anime:

2012-04-12 is hij op de Japanse TV. Dus 13 op een dinsdag kunnen we hem zien.
  donderdag 29 maart 2012 @ 22:17:44 #101
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109673994
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef Qunix het volgende:

[..]

[..]

Dat dus.
I know! En ja, heb Cowboy Bebop al gezien ja :)
Appolon wordt echt supervet, ik bedoel die regisseur, Yoko Kanno die de muziek verzorgt.

Fuck. Yeah.

Net ook Chihayafuru maar afgerond. Eerlijk: de beste club/sports anime die ik tot nu toe gezien heb!
ANIMEES.
- Scamp
pi_109674073
Nujabes _O_
pi_109675199
  donderdag 29 maart 2012 @ 22:52:36 #104
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109676397
quote:
Koel, staan genoeg tips in!

Good busy robin!

Jammer dat Trigun er dan weer niet in staat. Maar goed, zo zal iedereen wel een paar series hebben waarvan ze vinden dat die er in moeten :P Gelukkig heb ik al aardig wat van deze series gezien of in mijn to-watch staan, dus ben niet compleet onwetend. So much to see, so little time...
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 29 maart 2012 @ 23:01:35 #105
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_109676995
quote:
Eens met alle anime die in deze afbeelding staat.
Zo snel doorlopend heb ik ze allemaal gezien denk ik :D

en inderdaad Cake... Ik had bijvoorbeeld een 'Nana' er wel in verwacht. Is een redelijk afwijkende anime met goed verhaal en nog betere muziek. Plus het had toendertijd een erg grote groep volgers.

Oh en ik mis de moeder van de Japanse fantasy anime: Slayers.
pi_109677755
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:52 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Koel, staan genoeg tips in!

Good busy robin!

Jammer dat Trigun er dan weer niet in staat. Maar goed, zo zal iedereen wel een paar series hebben waarvan ze vinden dat die er in moeten :P Gelukkig heb ik al aardig wat van deze series gezien of in mijn to-watch staan, dus ben niet compleet onwetend. So much to see, so little time...
Trigun heeft wat minder roem gekregen dan de rest.

Was trouwens niet veel werk. Kwam het toevallig tegen.
:P
  donderdag 29 maart 2012 @ 23:23:49 #107
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109678145
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Trigun heeft wat minder roem gekregen dan de rest.

Was trouwens niet veel werk. Kwam het toevallig tegen.
:P
Zeker waar, maar in mijn ogen toch een 'must-see'. Maar goed, Cowboy Bebop staat er wel in en in mijn ogen is Trigun - Cowboy Bebop hetzelfde als Rolling Stones - Beatles of Ajax - Feyenoord; meestal ben je voor één van de twee en in mijn geval is het dus Trigun, omdat dat eigenlijk de allereerste anime voor mij is. Cowboy Bebop valt in hetzelfde genre (space-westerns, moeten we meer van hebben!) dus zo erg is het nou ook weer niet.

Zoals ik zei, iedereen heeft wel van die series ;)
ANIMEES.
- Scamp
pi_109679275
:W
  donderdag 29 maart 2012 @ 23:53:40 #109
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109679483
Ik vond Trigun en Bebop allebei geweldig. Echt super. Valt wel op dat op A-P én MAL Gintama in de top 3 staat :P. Terwijl het niet super populair is.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 29 maart 2012 @ 23:54:04 #110
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109679501
quote:
Staan er ook een paar in die niet super waren, en een paar die dat wel waren staan er niet in.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 30 maart 2012 @ 00:00:24 #111
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_109679768
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef wdn het volgende:

[..]

Japanner TV verslaat zelfs het Octoberfest en verkiezingen in Duitsland.
Beide landen zijn nog steeds 'allies' trouwens.

Ik heb ooit gelezen dat het combinatie is: vanwege ww2 is men geinteresseerd in duitsland maar ook de duitse taal en duitse filosofen zijn daar in trek.
Ik denk dat onbegrip ook een factor is.
quote:
Duits heeft een natuurlijk ritme waardoor poezie (wat in Japan een groot goed is) makkelijk is in het duits (veel woorden eindigen op -ung bijvoorbeeld).
Rijm en dan vooral eindrijm is toch een soort van passé in de moderne poëzie?
Niet dat ik ook maar iets van moderne poëzie afweet of het kan waarderen.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:23 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Zeker waar, maar in mijn ogen toch een 'must-see'. Maar goed, Cowboy Bebop staat er wel in en in mijn ogen is Trigun - Cowboy Bebop hetzelfde als Rolling Stones - Beatles of Ajax - Feyenoord; meestal ben je voor één van de twee en in mijn geval is het dus Trigun, omdat dat eigenlijk de allereerste anime voor mij is. Cowboy Bebop valt in hetzelfde genre (space-westerns, moeten we meer van hebben!) dus zo erg is het nou ook weer niet.

Zoals ik zei, iedereen heeft wel van die series ;)
Is er een rivaliteit tussen Cowboy Bebop en Trigun? Is mij niet bekend. Ik vind ze allebei leuk. Vash om zijn grappige pacifistische onoverwinnelijkheid, Wolfwood om zijn cynisme en ruigheid en de Bebop bemanning omdat alles en iedereen.
pi_109680184
quote:
7s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:53 schreef Smoofie het volgende:
Ik vond Trigun en Bebop allebei geweldig. Echt super. Valt wel op dat op A-P én MAL Gintama in de top 3 staat :P. Terwijl het niet super populair is.
Populariteit != Waardering

Ad populum :P
  vrijdag 30 maart 2012 @ 00:21:20 #113
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109680471
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 00:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Populariteit != Waardering

Ad populum :P
Klopt.

Ik heb net MAL aangemaakt, het aanmaken van een anime list is echt kut werk man. Echt te veel, moet 180 dingen toevoegen ofzo.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 30 maart 2012 @ 00:30:52 #114
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_109680760
'De slotsom der oordeelvellingen van veel onbekwame menschen, waarborgt niet meer kans op juistheid dan 't oordeel van één onbekwaam mensch' - Eduard Douwes Dekker
pi_109681072
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Klopt.

Ik heb net MAL aangemaakt, het aanmaken van een anime list is echt kut werk man. Echt te veel, moet 180 dingen toevoegen ofzo.
als je niet alles precies invult dan kan het best rap gaan..
maar malupdater vind ik erg fijn om snel wat toe te voegen..
mis alleen nog een offline database zodat je ook kan toevoegen als de site plat ligt (en dan kan je nog sneller toevoegen :'))
  vrijdag 30 maart 2012 @ 01:22:43 #116
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109681729
http://myanimelist.net/profile/Smoofie

:@

[ Bericht 5% gewijzigd door Smoofie op 30-03-2012 01:35:57 ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_109681910
quote:
ow, is niet zo heel erg groot.. (ik zit op 182 completed entries en 146 plan to watch ( :X ) )
  vrijdag 30 maart 2012 @ 01:36:16 #118
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109681914
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 01:35 schreef mschol het volgende:

[..]

ow, is niet zo heel erg groot.. (ik zit op 182 completed entries en 146 plan to watch ( :X ) )
Op hoeveel days :p? Ik 79.3 :@
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_109681958
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 01:36 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Op hoeveel days :p? Ik 79.3 :@
completed: 61.37
on-hold: 4.39
dropped : 0.03

jij hebt o.a. bleach staan.. die heb ik on-hold staan na 120 afleveringen :P

je hebt meer langere serie's, bijwijze van uitzondering vind ik dat leuk..

nu ik toch weer op MAL zit rond te snuffelen: weet iemand of alle digimon adventures (104 afleveringen, 2seizoenen) in het nederlands te krijgen zijn? :+
ik dacht dat ik altijd het hele 1ste seizoen gezien had, maar met 50 afleveringen geloof ik daar niet zoveel van...

[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 30-03-2012 01:51:29 ]
  vrijdag 30 maart 2012 @ 02:06:33 #120
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109682183
quote:
Geen Ranma, geen Hajime no Ippo, en zo ontbreken er nog wel een aantal series die er wellicht in hadden gemoeten, en staan er een aantal in die er misschien niet echt in horen...

Anyway, vanmiddag even 1 van die 4 Young Animator Training Project anime bekeken uit 2010, Kizuna Ichigeki, over een jong meisje van bijna 13 die heel goed is in martial arts en een toernooi wint, en vervolgens door iedereen uitgedaagd wordt omdat ze eigenlijk te jong was om mee te doen...

Het zag er een beetje 'grof' uit qua tekenstijl, maar qua animatie in de actiescenes was het erg vloeiend, en ook qua humor zeker een aanradertje. Leuk tussendoortje :)
  vrijdag 30 maart 2012 @ 02:11:05 #121
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 02:58:53 #122
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109682456
Ik was helemaal vergeten dat yugi een anime was _O-. Ff toevoegen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 30 maart 2012 @ 07:41:31 #123
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109683318
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 02:58 schreef Smoofie het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat yugi een anime was _O-. Ff toevoegen.
Yugi Oh O+
shin Chan ook he :P
pi_109687930
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:10 schreef Qunix het volgende:

[..]

Je lijst is op private. We zien niets.
ik kan ze wel zien door de "shared" functie van MAL :')
pi_109688932
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik kan niks zien. _O-
klik
;)
pi_109688996
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:46 schreef mschol het volgende:

[..]

klik
;)
Heb ik ook eerder gedaan :+
pi_109689049
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Heb ik ook eerder gedaan :+
vind het trouwens wel slecht dat je dan alsnog de lijst kan zien :')

maar aan MAL ontbreken wel meer dingen :')
pi_109689087
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:49 schreef mschol het volgende:

[..]

vind het trouwens wel slecht dat je dan alsnog de lijst kan zien :')

maar aan MAL ontbreken wel meer dingen :')
Joh,zou het!! :Y)

Ook even manga list updaten. :9

[ Bericht 7% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 30-03-2012 12:04:48 ]
pi_109689718
Woow.

14 anime's verschil in de hoeveelheid :')
pi_109690428
Repelsteeltju, waarom heb je Naruto een 9 gegeven?

Groetjes en kusjes,

Gerda
  vrijdag 30 maart 2012 @ 12:30:41 #135
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109690509
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:

Groetjes en kusjes,

Gerda
Laatst heette je nog Rita :')

Kusjes, Greta en een poot van Keesar

pi_109690638
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:30 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Laatst heette je nog Rita :')

Kusjes, Greta en een poot van Keesar

[ afbeelding ]
Oeps. Mijn identiteit wordt onthuld. Gerda is mijn schuilnaam op internet, jij weet al dat ik Rita heet. Dat had je geheim moeten houden, ja! :(

Groeten,

Rita (nu weet iedereen het toch al).

vrijdag 30 maart 2012 @ 14:24:50 #137
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109694061
Repel heeft goede anime een 8 gegeven en Yugi-oh een 9 :D :D :D

Moet je eens updaten _O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_109695295
een wel aardig geintje van MAL is de kolom Total Days Watched
ik heb bijna 1500 dagen over Seto no Hanayome gedaan :') (m.a.w.: verschil tussen start en eind datum; die ik bij lang niet allemaal zou weten in te vullen overigens)

[ Bericht 20% gewijzigd door mschol op 30-03-2012 15:05:09 ]
  vrijdag 30 maart 2012 @ 15:10:05 #139
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_109695650
Ik heb mijn becijfering toch al verdedigd? Ongeacht wat ik er bij een latere beschouwing nog over denk en hoe het zich ook verhoudt tot de andere cijfers die ik gegeven heb. De meeste series en dan vooral de series die ik een kleine 5-6 jaar terug gezien heb zijn puur op vermaakswaarde becijferd kort nadat ik de laatste aflevering zag. Anderen zijn dagen, weken of zelfs maanden nadat ik de laatste aflevering zag bijgeschreven op mijn lijst. De becijfering is niet consistent maar wel eerlijk en geeft in combinatie met mijn geheugen voor mij een beter beeld van de serie dan het cijfer dat ik een serie nu zou geven.

Bij mijn instellingen staat trouwens dat mijn lijst publiekelijk is. Zoals het zou moeten zijn omdat ik dat voor zo ver ik me kan herinneren nooit aangepast heb.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 15:10:16 #140
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_109695659
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:

Groetjes en kusjes,

Gerda
Het vermaakte me.

xxx

Vera

quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:24 schreef Smoofie het volgende:
Repel heeft goede anime een 8 gegeven en Yugi-oh een 9 :D :D :D

Moet je eens updaten _O-
Trek eens aan mijn vinger.

Ik hou Mijn Anime Lijst nauwelijks nog bij (Madoka, Daily Dudes en LotGH staan er bijvoorbeeld niet op). Hem consistent maken is onbegonnen werk. Vooral omdat er al series zijn waarvan ik me nauwelijks nog iets van iets kan herinneren.
pi_109697590
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 15:10 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het vermaakte me.

xxx

Vera

[..]

Trek eens aan mijn vinger.

Ik hou Mijn Anime Lijst nauwelijks nog bij (Madoka, Daily Dudes en LotGH staan er bijvoorbeeld niet op). Hem consistent maken is onbegonnen werk. Vooral omdat er al series zijn waarvan ik me nauwelijks nog iets van iets kan herinneren.
Ik gebruik MALUpdater, hoef ik ook niet steeds naar die site toe. Hij update 't namelijk zodra je 't kijkt en als je wil kan hij zelfs torrents voor je opzoeken van nieuwe afleveringen ;)

Ik kom bijna nooit meer op MAL daardoor, een uitkomst dus ^O^
pi_109699186
Fuck. Ik ben net even naar een café gegaan, op advies van FOK!'ers. Ik zag een hele hete dame van mijn leeftijd.

Haar hobby was tekenen, dus ik vroeg gelijk: "Wat teken je vooral?". Antwoord: "Manga!".

Ik heb haar gelijk een high five gegeven en haar nummer gevraagd. Ze kijkt ook anime, maar niet meer zo veel i.v.m. school.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 16:54:26 #143
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_109699329
Oh, jullie zagen mijn lijst gewoon niet omdat hij te groot is. MAL laat lijsten met een x aantal series niet volledig zien. Dan moet je op All Anime klikken.

MAL Updater heb ik om de een of andere reden niet opnieuw gedownload. Misschien maar weer eens doen.

Gefeliciteerd Ronbin. Dat soort meisjes: _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 30-03-2012 17:08:53 ]
pi_109699572
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oh, jullie zagen mijn lijst gewoon niet omdat hij te groot is. MAL laat lijsten met een x aantal series er op niet volledig zien. Dan moet je op All Anime klikken.
Ah, ik zie het. Vandaar :P
quote:
Gefeliciteerd Ronbin. Dat soort meisjes: _O_
Jup. Ze ziet er ook nog eens leuk uit. Hopelijk is ze geen slet. Ze staat in ieder geval niet op de plaatselijke bangalijst ;(
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:03:14 #145
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109699627
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[..]

Jup. Ze ziet er ook nog eens leuk uit. Hopelijk is ze geen slet. Ze staat in ieder geval niet op de plaatselijke bangalijst ;(
hoezo hopelijk is ze geen slet? Gewoon er voor gaan en ervan genieten :) niet te veel ophangen aan wat anderen zeggen! straks een smsje sturen! Dr Phil heeft gesproken :7
pi_109699694
Zo, net op RandomC de Spring Preview doorgebladerd.

Had een tijdje terug al uitgezocht wat ik zou kijken, maar dit is 'n fijne reminder. Gelijk even in MAL zetten ^O^

Voor de geïnteresseerden, grote kans dat ik deze series volg:
SPACEBROS!
Jormungand
Sakamichi no Apollon
Tsuritama
Eureka Seven AO
Hyouka

En verder geef ik de volgenden een kans:
Natsuiro Kiseki
Ozuma
Zetman

En mocht alles tegenvallen dan waag ik me misschien aan:
Tasagore Otome x Amnesia
Accel World
Sankarea
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:11:13 #147
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_109699914
quote:

Hopelijk is ze geen slet.
Verklaar je nader. :+

quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:05 schreef Bakakame het volgende:
Zo, net op RandomC de Spring Preview doorgebladerd.

Had een tijdje terug al uitgezocht wat ik zou kijken, maar dit is 'n fijne reminder. Gelijk even in MAL zetten ^O^

Voor de geïnteresseerden, grote kans dat ik deze series volg:
SPACEBROS!
Jormungand
Sakamichi no Apollon
Tsuritama
Eureka Seven AO
Hyouka

En verder geef ik de volgenden een kans:
Natsuiro Kiseki
Ozuma
Zetman

En mocht alles tegenvallen dan waag ik me misschien aan:
Tasagore Otome x Amnesia
Accel World
Sankarea
Ik zie IJsbeer Café niet op die lijst staan!? :o
pi_109699990
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:11 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Verklaar je nader. :+

[..]

Ik zie IJsbeer Café niet op die lijst staan!? :o
Oké, die hoort in de laatste categorie :P
Tenzij ik van jullie veel goeds hoor :Y
pi_109700012
quote:

[..]

[..]

Als ze deze post leest is het gelijk over :P
pi_109700017
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oh, jullie zagen mijn lijst gewoon niet omdat hij te groot is. MAL laat lijsten met een x aantal series niet volledig zien. Dan moet je op All Anime klikken.
mijn lijst werkt wel en ik heb 5 entries in totaal meer...
pi_109700027
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef mschol het volgende:

[..]

Verkapte kijk-mij-meer-anime-hebben post
pi_109700049
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef Bakakame het volgende:

[..]

ik moet het merendeel nog (her)kijken
pi_109700190
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Als ze deze post leest is het gelijk over :P
Ik acht die kans behoorlijk klein :P
pi_109700233
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:03 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

hoezo hopelijk is ze geen slet? Gewoon er voor gaan en ervan genieten :) niet te veel ophangen aan wat anderen zeggen! straks een smsje sturen! Dr Phil heeft gesproken :7
Wat moet ik sturen?! Ik weet echt niets. :')
pi_109700270
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Pss meisje wil jij op bangalijst? Nee? Dan moet je met mij gaan jeweet anders zet ik je erop
pi_109700309
quote:

[..]

Heeft [naam]-nyan zin om met Robin-sama een lekkere hentai te kijken?
pi_109700406
quote:

[..]

Vraag gewoon of ze zin heeft een keer wat te drinken, als ze je ook wel leuk vond werkt dat vast wel. Bovendien, al je spontane leuke slimme knapheid komt heus niet goed in 'n smsje over, dus maak je daar niet al te druk om ;)

SPOILER: Disclaimer
pi_109700677
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:22 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Pss meisje wil jij op bangalijst? Nee? Dan moet je met mij gaan jeweet anders zet ik je erop
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:24 schreef Bakakame het volgende:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:26 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Vraag gewoon of ze zin heeft een keer wat te drinken, als ze je ook wel leuk vond werkt dat vast wel. Bovendien, al je spontane leuke slimme knapheid komt heus niet goed in 'n smsje over, dus maak je daar niet al te druk om ;)

Hmm, een gesprek op gang houden, op msn kletsen etc. is echt geen probleem, maar een smsje moet per se in een bepaald aantal woorden. Dat is zo lastig, dan moet ik direct een goed bericht sturen :P
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:39:47 #159
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_109700851
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik heb 32,8 dagen meer anime gezien.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef mschol het volgende:

[..]

Hmm, het kan ook door mijn achtergrond komen (dat Gin Ichimaru plaatje). Ik volg de ontwikkelingen op MAL niet echt zo. Het is zeker niets dat ik zo ingesteld heb.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:41:43 #160
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_109700927
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm, een gesprek op gang houden, op msn kletsen etc. is echt geen probleem, maar een smsje moet per se in een bepaald aantal woorden. Dat is zo lastig, dan moet ik direct een goed bericht sturen :P
In b4 friendzoned.
pi_109700941
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:41 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

In b4 friendzoned.
Is ook zo vaak gebeurd. Ik ben benieuwd :P

Zo.. smsje verstuurd. :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2012 17:43:19 ]
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:47:50 #162
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109701114
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:26 schreef Bakakame het volgende:

[..]

beetje jammer dit :) wat drinken in de stadi s een goed idee, gezien robin zijn leeftijd kan een avondje film op een eerste date ook prima :P
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:49:05 #163
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109701143
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:41 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

In b4 friendzoned.
''Robin, vind je Clannad ook zo leuk? Ik kan me wel inleven in Nagisa, zo schattig. Wat vind je van haar kledingstijl? Zou ik me ook zo kleden? Zullen we shoppen?''
pi_109701307
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:

[..]

''Robin, vind je Clannad ook zo leuk? Ik kan me wel inleven in Nagisa, zo schattig. Wat vind je van haar kledingstijl? Zou ik me ook zo kleden? Zullen we shoppen?''
De horror. :'(
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:54:04 #165
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109701354
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:

[..]

de waarheid kan hard zijn :7
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:57:06 #166
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109701482
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

beetje jammer dit :) wat drinken in de stadi s een goed idee, gezien robin zijn leeftijd kan een avondje film op een eerste date ook prima :P
Ga naar Hunger Games :Y Niet erg romantisch, wel leuk :D
Een soort Battle Royale maar dan milder.
pi_109701540
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik heb al dat met het drinken verstuurd. Een film lijkt me niets. Ik wil meer over haar te weten komen, niet de hele tijd naar een scherm kijken :P
pi_109701557
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:24 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik doe mee. :+
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:00:29 #169
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109701631
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ga naar Hunger Games :Y Niet erg romantisch, wel leuk :D
Een soort Battle Royale maar dan milder.
battle royale ripoff :r en dan in de recentie zetten dat het zo origineel is

heyyyy jij bent veel te jong voor battle royale!

Wel mijn meest briljante boekverslag voor engels ooit, battle royale :7 de arme docente engels toen ze mn samenvatting las xD
pi_109702091
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[..]

_O-

[..]

Ik had dat ook altijd, ook met normale smsjes.
Ondertussen is m'n bundel veel te groot want ik bel of sms bijna nooit, dus als ik nu sms ga ik me niet meer druk maken om "shit, 2 tekens minder, dan past het net in 1 sms" :+

En vertel eens wat meer over je tanga *O*

Oh en wie heeft er nog meer al 'n lineup van z'n anime voor 't spring season gemaakt?
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:33:29 #171
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_109702706
Zeker kijken:
Fate/Zero
Kids on the Slope (Apollo op de Afdaling)
Misschien kijken:
Ruimte Broers
IJsbeer Café
Mysterieuze Vriendin X
Eureka 7 Ao
Hyoka
Tsuritama
Zetaman
Niet kijken, behalve als:
Ozuma
Sankarea
Kuroko no Basket
Medeka Box
Accel World
Jormungand
Nyariko
Rock Lee no Seishun FULL-POER Ninden
pi_109702857
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:13 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik had dat ook altijd, ook met normale smsjes.
Ondertussen is m'n bundel veel te groot want ik bel of sms bijna nooit, dus als ik nu sms ga ik me niet meer druk maken om "shit, 2 tekens minder, dan past het net in 1 sms" :+

En vertel eens wat meer over je tanga *O*

Oh en wie heeft er nog meer al 'n lineup van z'n anime voor 't spring season gemaakt?
Ik heb haar maar 10 min. gesproken, dus ik weet nog niet veel.

Toen ik weg ging zei ze wel: "Blijf!". Maar goed, de lengte is het niet zo zeer bij een SMS. Het is vooral de indruk die ik wil geven. :P
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:06:31 #173
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109703794
Mijn Lineup:
Accel World
AKB0048
Another OVA
Haiyoru! nyaruko-san
Kore wa Zombie of the Dead
Nazo no Kanojo X
Recorder to Randoseru Re

Sakamichi no Apollon
Sankarea
Thermae Romae Specials

Ik ga ze allemaal zeker kijken, de dikgedrukte in het bijzonder.
pi_109704140
Sowieso volgen:

Another OVA
Sakamichi no Apollon

De rest zie ik wel...
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:23:32 #175
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109704404
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:16 schreef Qunix het volgende:
Sowieso volgen:

Another OVA
Sakamichi no Apollon

De rest zie ik wel...
Geen mysterieuze vriendin? ;(

Oja, Robin, je moet dat meisje wel naar haar hobbies vragen... Verbergt ze misschien een schaar in haar onderbroek waar ze poppetjes mee uitknipt? :+
pi_109704561
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:23 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Oja, Robin, je moet dat meisje wel naar haar hobbies vragen... Verbergt ze misschien een schaar in haar onderbroek waar ze poppetjes mee uitknipt? :+
Had ik dus gevraagd, waarop ze 'tekenen' had geantwoord. Ze liet me ook wat zien. Zag er goed uit. :P

Ik heb niet gelet op welke telefoon ze had. Als het een Blackberry zou zijn, dan hoeft het niet meer. :{w

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2012 19:28:01 ]
pi_109705191
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Had ik dus gevraagd, waarop ze 'tekenen' had geantwoord. Ze liet me ook wat zien. Zag er goed uit. :P

Ik heb niet gelet op welke telefoon ze had. Als het een Blackberry zou zijn, dan hoeft het niet meer. :{w
Want? :P
pi_109706517
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:41 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Want? :P
Dan is ze inferieur. :P
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:35:40 #179
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109707423
Net K-ON gekeken. Nu heb ik ''Pleasy don't say you are lazy, datte hontou wa crazy'' in mijn hoofd ;(
pi_109708353
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:23 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Geen idee, ik denk het niet.

Ik volg al Ozuma.
ZETMAN lijkt me tof, Kore wa Zombie Desu ka? OF THE DEAD geen idee nog. Tasogare Otome x Amnesia lijkt me ook tof.

Sakamichi no Apollon krijgt maar 11 episodes :o
pi_109709296
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
Net K-ON gekeken. Nu heb ik ''Pleasy don't say you are lazy, datte hontou wa crazy'' in mijn hoofd ;(
Jaa, dat heb ik zo nu en dan nog steeds in m'n hoofd, als ik lazy hoor vooral :+
pi_109710348
Door jullie wil ik echt K-on lezen/kijken. _O- :'(
pi_109710424
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Kijken! O+ O+
pi_109710680
quote:
Moet je doen. Het is tof :Y *O*

Ik wacht nog steeds op de film......... Duurt lang ;(
pi_109710848
pi_109711396
quote:
Haha! Wat vind je er tot nu toe van?
pi_109712627
quote:
:D _O-
pi_109712731
quote:
pi_109713627
quote:
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:29 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Kijken! O+ O+
Dit dus. Ik heb de manga en dat kan het gevoel van de anime toch echt niet evenaren.
pi_109714826
* Blue_Panther_Ninja kan weer Joomla(met nieuwste versie) gebruiken voor eigen website*O*
pi_109714879
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja kan weer Joomla(met nieuwste versie) gebruiken voor eigen website*O*
Joomla :r
pi_109716024
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:51 schreef Qunix het volgende:

[..]

Joomla :r
Joomla (en eigenlijk vrijwel elke CMS) vind ik vrij kut :')
bouw liever zelf...
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:18:29 #194
268260 Dr.Mikey
pi_109716371
Iemand die weet waar ik online Naruto kan kijken ? geen zin om alles te downloaden., (ruimte gebrek)
R.I.P DTS.
pi_109716567
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef mschol het volgende:

[..]

bouw liever zelf...
Ach,val best mee en het is een GPL v2 licentie OSS. :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet waar ik online Naruto kan kijken ? geen zin om alles te downloaden., (ruimte gebrek)
Anime Avenue :*
pi_109716602
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
:{
Vooruit dan maar. Animeseason.com anifreak.tv
pi_109717310
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ach,val best mee en het is een GPL v2 licentie OSS. :Y
zolang je standaard functionaliteit wilt zal het grotendeels voldoen...

maar vind die cms'en gewoon kut :P
pi_109717710
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef mschol het volgende:

[..]

zolang je standaard functionaliteit wilt zal het grotendeels voldoen...

maar vind die cms'en gewoon kut :P
Ook drupal?? :*

zaterdag 31 maart 2012 @ 00:00:42 #199
268260 Dr.Mikey
pi_109718202
bedankt voor de tips ben aan het kijken.. maar is Naruto afl 2 gelijk al een filler over de klein zoon van een hukake ?
R.I.P DTS.
pi_109718219
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

ook drupal, al moet ik toegeven dat ik daar nooit heel veel aandacht heb besteed :s)
(dus die is wellicht een 2de kans waard)
pi_109718236
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
bedankt voor de tips ben aan het kijken.. maar is Naruto afl 2 gelijk al een filler over de klein zoon van een hukake ?
:D _O-

afaik niet..
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:04:09 #202
268260 Dr.Mikey
pi_109718305
Ik dacht die gaat gelijk op pad met dat meisje en die kerel avonturen beleven.,
Maar gaat eerst dus over allemaal onzin in dat dorp allemaal. jammer.,
R.I.P DTS.
pi_109718359
MAL aangepast.* Blue_Panther_Ninja heeft K-on toegevoegd *O*
pi_109718362
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
dat heet achtergrond informatie toch?

:o lees net dat Hayate no gotoku een 3de seizoen zou krijgen?zou wel briljant zijn.. wel hopen dat ze de serie fatsoenlijk afronden eigenlijk...
pi_109718411
Ik ga zo ghost in the shell maar eens opnieuw opstarten.. ik was er eerst aan begonnen maar ik snapte het niet echt/ kwam er niet echt in.. terwijl ik het echt tof wil vinden..
There are only 151 Pokémon.
pi_109718438
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
dat vind ik nu net het leuke aan naruto je leert iedereen kennen enzo.

mensen klagen toch altijd over anime he
ik wil die klagers zelf eens iets zien maken durf wedden dat ze niet verder komen dan een sticky man

* er is geen verhaal
* fillers
* er is teveel action
* er is te weinig action
* geen humor

als je niks leuks vind dan kan je beter de krant lezen.
pi_109718500
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:08 schreef redboyke het volgende:

[..]

dat vind ik nu net het leuke aan naruto je leert iedereen kennen enzo.

ik wil die klagers zelf eens iets zien maken durf wedden dat ze niet verder komen dan een sticky man

* er is geen verhaal
* fillers
* er is teveel action
* er is te weinig action
* geen humor

afwegen is het magische woord hier.. niet TE veel/weinig van iets... en dan is het best lastig om iedereen tevreden te houden
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:10:58 #208
268260 Dr.Mikey
pi_109718529
Ik kijk eigenlijk meer omdat ik de game generations tof vind.,
en wil weten wie nu wat is etc.,
R.I.P DTS.
pi_109718596
Allemaal ninja leiders van verschillende dorpen over je gezicht heen.
pi_109718627
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:10 schreef mschol het volgende:

[..]

afwegen is het magische woord hier.. niet TE veel/weinig van iets... en dan is het best lastig om iedereen tevreden te houden
owja

* slecht einde ( wat veel voorkomt)

belangerijkste vergeten

ik ben trouwe naruto kijker en sinds kort one piece maar ik vind de eerste 220 afleveringen van naruto geweldig als ik vergelijk met one piece dan gebeurd er veel meer in de 220 afleveringen van naruto dan in one piece. ook naruto's trainingen daar zie je dat hij hard zijn best doet om iets bij te leren terwijl luffy niks moeite doet en magisch alles gewoon kan.
ik vind een anime dat moet traag op gang komen anders zijn ze wel verplicht om altijd fillers te maken en hebben ze niks te vertellen en plakken ze maar een raar einde aan zoals geregeld gebeurd met elfen lied als voorbeeld wat van begin al keiveel actie inzat en de diepgang van het verhaal heel miniem waardoor je op het einde met meer vragen zit dan antwoorden.

mirai nikki dat ook bijna iedereen hier heeft gedropped lijkt mij ook dezelfde tour op te gaan als elfen lied. een einde aangeplakt dat totaal niet zo intens is als de rest van de afleveringen en daar krijg je natuurlijk wel een slappe van.

anyway ook de muziek van naruto is mooi. je krijgt ook veel keer hetzelfde te horen maar dat vind ik niet erg want meestal weet je al aan de muziek wat voor spanning je te wachten staat. en door sommige liedjes blijven je bepaalde key momenten van de serie wel bij.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 00:26:02 ]
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:21:57 #211
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109718900
quote:
Ikenai Taiyou O+
Hana Kimi O+

K-On is tot nu toe wel leuk al is het meiske dat geen gitaar kan spelen hondsirritant. De meest sympathieke is de basspeler en keyboardspeler.
pi_109719014
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:21 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ikenai Taiyou O+
Hana Kimi O+

K-On is tot nu toe wel leuk al is het meiske dat geen gitaar kan spelen hondsirritant. De meest sympathieke is de basspeler en keyboardspeler.
Mio en Mugi O+ (maar Mio is favo :D)

nu ik (voorlopig?) klaar ben met hayate: Ano Hana aan geslingerd :s)

begint apart, maar we kijken stug door
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:30:17 #213
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109719169
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:25 schreef mschol het volgende:

[..]

Mio en Mugi O+ (maar Mio is favo :D)

nu ik (voorlopig?) klaar ben met hayate: Ano Hana aan geslingerd :s)

begint apart, maar we kijken stug door
Ano Hana is toch melodrama? :r
pi_109719191
de volgende serie dat ik volg zal er in ieder geval een zijn dat compleet is.
want dat altijd bijwerken en zoeken naar afleveringen is kut.
in begin deed ik zelf nog moeite om de titel van de aflevering in bestandsnaam te zetten maar dat heb ik ook opgegeven.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 00:31:51 ]
pi_109719245
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:30 schreef Klipnap het volgende:

[..]

melodrama? melodie-drama? :D
SPOILER
pi_109719267
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:30 schreef redboyke het volgende:
de volgende serie dat ik volg zal er in ieder geval een zijn dat compleet is.
want dat altijd bijwerken en zoeken naar afleveringen is kut.
in begin deed ik zelf nog moeite om de titel van de aflevering in bestandsnaam te zetten maar dat heb ik ook opgegeven.
titel van aflevering in bestandsnaam is echt kut :P
pi_109719281
quote:

[..]

Laatste episode, ik moest janken. :'(
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:34:25 #218
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109719299
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:33 schreef mschol het volgende:

[..]

titel van aflevering in bestandsnaam is echt kut :P
Gewoon een map maken met de titel erin is toch geen probleem?

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Laatste episode, ik moest janken. :'(
Ah, een soort Clannad dus.
pi_109719364
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:34 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Gewoon een map maken met de titel erin is toch geen probleem?
ik houd originele bestandsnamen (dus serie naam + CRC + aflevering nummer + subber informatie over het algemeen)

en dan alles in 1 folder met de titel van de serie..
pi_109719386
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:34 schreef Klipnap het volgende:
Ah, een soort Clannad dus.
Lijkt er niet echt op. Gewoon proberen. Het zijn maar 12 episodes. :P
pi_109719439
bij naruto heb ik ook wel paar jank momenten gehad. da's eigenlijk de enige serie waar ik dat gehad heb voor de rest ben ik niet zo'n huiler.
pi_109719546
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:38 schreef redboyke het volgende:
bij naruto heb ik ook wel paar jank momenten gehad. da's eigenlijk de enige serie waar ik dat gehad heb voor de rest ben ik niet zo'n huiler.
naruto en jank momenten?!?!?!?!?!?! WTF?!!?!?!?!?!?!
of huilde je omdat het zo beroerd was? :D

SPOILER
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:45:03 #223
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109719693
Huilmomenten bij anime... Alleen bij Candy Candy en Air denk ik?

Oh en bij de Pokemonfilm toen Ash in steen veranderde.
pi_109719720
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
hukake :') schrijf dan op zijn minst nog haukage... dat spreek je tenminste hetzelfde uit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:06 schreef mschol het volgende:

[..]

dat heet achtergrond informatie toch?

:o lees net dat Hayate no gotoku een 3de seizoen zou krijgen?zou wel briljant zijn.. wel hopen dat ze de serie fatsoenlijk afronden eigenlijk...
Het had ook In Medias Res kunnen beginnen.

Het eerste seizoen van heeft Hayate no gotoku zo veel afleveringen. Ik kwam er niet door. Bwah.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:08 schreef redboyke het volgende:

* er is geen verhaal
* fillers
* er is teveel action
* er is te weinig action
* geen humor
* slecht einde ( wat veel voorkomt)
Ik ben het met je eens dat de meeste kritiek niet veelzeggend is. Maar het zelfde geldt voor loven. In de inleiding van Jazz voor Dummies bijvoorbeeld staat een best lovend verhaaltje dat even goed loopt als je jazz vervangt door voetfetisj en jazz liefhebbers door voetfetisjisten. Het meeste commentaar is zo formulatisch en oninhoudelijk, maar dat maakt het wel vermakelijker en makkelijker te verteren.

quote:
Hé, wat is er mis met een krant lezen?

quote:

[..]

Ja, afschuwelijk melodrama. Van het allerergste soort. :r

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:13 schreef redboyke het volgende:

ik ben trouwe naruto kijker en sinds kort one piece maar ik vind de eerste 220 afleveringen van naruto geweldig als ik vergelijk met one piece dan gebeurd er veel meer in de 220 afleveringen van naruto dan in one piece. ook naruto's trainingen daar zie je dat hij hard zijn best doet om iets bij te leren terwijl luffy niks moeite doet en magisch alles gewoon kan.
One Piece :')
quote:
ik vind een anime dat moet traag op gang komen anders zijn ze wel verplicht om altijd fillers te maken en hebben ze niks te vertellen en plakken ze maar een raar einde aan zoals geregeld gebeurd met elfen lied als voorbeeld wat van begin al keiveel actie inzat en de diepgang van het verhaal heel miniem
Opvultroep kan je overslaan. Uitgerekte uitgekauwde troep kan je niet overslaan. Daarom is opvultroep inherent beter.
quote:
mirai nikki dat ook bijna iedereen hier heeft gedropped lijkt mij ook dezelfde tour op te gaan als elfen lied. een einde aangeplakt dat totaal niet zo intens is als de rest van de afleveringen en daar krijg je natuurlijk wel een slappe van.
Als je Mirai Nikki kijkt voor het verhaal ben je, denk ik, een beetje verkeerd bezig.
quote:
anyway ook de muziek van naruto is mooi. je krijgt ook veel keer hetzelfde te horen maar dat vind ik niet erg want meestal weet je al aan de muziek wat voor spanning je te wachten staat. en door sommige liedjes blijven je bepaalde key momenten van de serie wel bij.

Je kan over Naruto zeggen of schrijven wat je wilt, maar de animatie en muziek zijn soms ontzettend goed.
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef mschol het volgende:

[..]

SPOILER
Sasuke's schijnoverlijden. Haku en Zabuza. Hiruzen Sarutobi. Asuma Sarutobi.

iedereen die het hier niet mee eens is heeft geen hart. Of heeft Naruto niet op zijn 14e~15e gezien zoals ik.
pi_109719817
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:45 schreef Klipnap het volgende:
Huilmomenten bij anime... Alleen bij Candy Candy en Air denk ik?

me O+ you
pi_109719838
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:49 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

me O+ you
zijn trouwens nog andere momenten in de pokemon anime waar ik wel even geroerd werd...
pi_109719843
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:45 schreef Klipnap het volgende:

Was-ie maar zo gebleven.
pi_109719911
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
.

Het eerste seizoen van heeft Hayate no gotoku zo veel afleveringen. Ik kwam er niet door. Bwah.
.
52 eps maar, ik vond seto no hayanomo vervelender wegkijken eigenlijk... (en die was 24 of 26 episodes :D)
quote:
[..]

Sasuke's schijnoverlijden. Haku en Zabuza. Hiruzen Sarutobi. Asuma Sarutobi.

iedereen die het hier niet mee eens is heeft geen hart. Of heeft Naruto niet op zijn 14e~15e gezien zoals ik.
correct, ik was wel wat ouder zeg maar :')
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:53:05 #229
268260 Dr.Mikey
pi_109719920
De Pokemon anime was leuk in het begin toen het nog een vervolg verhaal had.,
Afscheid van Butterfree was een traan momentje als kindje.,
R.I.P DTS.
pi_109720002
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef mschol het volgende:
bouw liever zelf...
Dat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ja.
pi_109720007
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef mschol het volgende:

[..]

SPOILER
die deed me helemaal niks. bij naruto deed het me wel iets omdat sommige personages al keilang er waren en dan sterven. en die ene dat doodgaat was toch iedereen z'n favoriet en dan heb ik het over:

SPOILER: naruto spoiler niet bestemd voor dr mikey

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 00:59:04 ]
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:57:37 #232
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109720054
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:50 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Was-ie maar zo gebleven.
Dan kon hij tenminste niet naar de andere landen met door kernrampen aangetaste Pokemon.

Oh, en lees de OP o|O
pi_109720159
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:55 schreef redboyke het volgende:

[..]

die deed me helemaal niks. bij naruto deed het me wel iets omdat sommige personages al keilang er waren en dan sterven. en die ene dat doodgaat was toch iedereen z'n favoriet en dan heb ik het over:

SPOILER: naruto spoiler niet bestemd voor dr mikey
apart maar niet uitgesloten uiteraard, imho is GoTF echt velemalen emotioneler dan naruto ooit zou kunnen zijn...
met de karakters in naruto kan (ik iig) geen "band" opbouwen daar er gewoon een gebrek aan iets is (diepgang wellicht? dunno)
pi_109720223
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dan kon hij tenminste niet naar de andere landen met door kernrampen aangetaste Pokemon.

Oh, en lees de OP o|O
hey, in ano hana: nokemon :+
  zaterdag 31 maart 2012 @ 01:04:44 #235
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109720230
Please don't say you are lazy.
Datte hontou wa crazy.

Argh, ik kan niet meer slapen met dit in mijn kop ;(
pi_109720292
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:04 schreef Klipnap het volgende:
Please don't say you are lazy.
Datte hontou wa crazy.

Argh, ik kan niet meer slapen met dit in mijn kop ;(
*O*

*O*
pi_109720302
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Pokemon anime was leuk in het begin toen het nog een vervolg verhaal had.,
Afscheid van Butterfree was een traan momentje als kindje.,
Vooral als je je bedenkt dat Butterfree ontmaagd en vermoord werd door die roze succubus.

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Oh, en lees de OP o|O
Wat is er met de OP? :@
pi_109720342
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:01 schreef mschol het volgende:

[..]

apart maar niet uitgesloten uiteraard, imho is GoTF echt velemalen emotioneler dan naruto ooit zou kunnen zijn...
met de karakters in naruto kan (ik iig) geen "band" opbouwen daar er gewoon een gebrek aan iets is (diepgang wellicht? dunno)
die GoTF is toch gewoon een film he geen serie met die oorlog enzo en die vliegjes?
ik kende die kerel amper dus kan ik er ook niet treurig om zijn die film duurt denk ik een uur en nog iets dat da's echt niet genoeg om mij aan de tranen te brengen. bij mij duurt het wel wat langer om een goede band te hebben of het moet echt goed zijn zoals de film The Curious Case of Benjamin Button. in oorlog kan ik niet echt treurig zijn want dan verwacht je gewoon dat er doden vallen. dan schiet het survival instinct naar boven en kan ik niet echt treurig om iets zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 01:11:29 ]
pi_109720426
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:09 schreef redboyke het volgende:

[..]

die GoTF is toch gewoon een film he geen serie met die oorlog enzo en die vliegjes?
tis idd de film
quote:
ik kende die jonger amper dus kan ik er ook niet treurih om zijn die film duurt denk ik een uur en nog iets dat da's echt niet genoeg om mij aan de tranen te brengen. bij mij duurt het wel wat langer of het moet echt goed zijn zoals de film The Curious Case of Benjamin Button. in oorlog kan ik niet echt treurig zijn want dan verwacht je gewoon dat er doden vallen. dan schiet het survival instinkt naar boven en kan ik niet echt treurig om iets zijn.
je kan niet treurig zijn op de manier hoe zijn leven verloopt? langzaamaan het verlies van ieder beetje hoop op een (minofmeer) normaal leven? dat doet jou helemaal niets???
  zaterdag 31 maart 2012 @ 01:13:43 #240
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 31 maart 2012 @ 01:17:39 #241
268260 Dr.Mikey
pi_109720524
iemand Naruto generations al in huis?
R.I.P DTS.
pi_109720529
Pokémon zijn okee, het is Ash waar ik problemen mee heb.

* Repelsteeltju luistert naar Don't Say Lazy. *
pi_109720573
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Pokémon zijn okee, het is Ash waar ik problemen mee heb.

* Repelsteeltju luistert naar Don't Say Lazy. *
ash's stem is een meisje, wist je dat? :P

maar ik vind het het een goed hoofdpersonage.
pi_109720613
wat is menma, ze voldoet iig niet aan de standaard regels van een geest/spirit/whatever :')
pi_109720634
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:21 schreef mschol het volgende:
wat is menma, ze voldoet iig niet aan de standaard regels van een geest/spirit/whatever :')
Dat hoeft ook niet ze is moé en moé kan alles.
pi_109720643
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:22 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet ze is moé en moé kan alles.
true.. :P
pi_109720658
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:13 schreef mschol het volgende:

[..]

tis idd de film

[..]

je kan niet treurig zijn op de manier hoe zijn leven verloopt? langzaamaan het verlies van ieder beetje hoop op een (minofmeer) normaal leven? dat doet jou helemaal niets???
da's zelfde zoals die plaatjes met die kleine ondervoede "negertjes" die je elk jaar weer terug ziet bij een inzameling. De eerste keer vind je het erg maar hoe meer je het ziet des te meer ongevoeliger je word. persoonlijk zit ik zelf raar in elkaar. de ene moment heb ik gevoelig en de andere momenten raakt niks me dan zou ik zelf een klein konijntje kunnen killen om het dramatisch te maken.

toen ik de film zag wist ik al dat er mensen in die omstandigheden kunnen doodgaan dermee deed het me niks. hoe jong sommige mensen ook sterven. that's life

@ dr mikey : ik speel niet graag gevecht spelletjes en heb geen ps3. zo'n soort spelletjes is leuk voor een uurtje en da's alles ik speel liever spellen waar je kan free roamen zoals GTA, LA noir, world of warcraft
pi_109720743
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:23 schreef redboyke het volgende:

[..]

da's zelfde zoals die plaatjes met die kleine ondervoede "negertjes" die je elk jaar weer terug ziet bij een inzameling. De eerste keer vind je het erg maar hoe meer je het ziet des te meer ongevoeliger je word. persoonlijk zit ik zelf raar in elkaar. de ene moment heb ik gevoelig en de andere momenten raakt niks me dan zou ik zelf een klein konijntje kunnen killen om het dramatisch te maken.

toen ik de film zag wist ik al dat er mensen in die omstandigheden kunnen doodgaan dermee deed het me niks. hoe jong sommige mensen ook sterven. that's life

@ dr mikey : ik speel niet graag gevecht spelletjes en heb geen ps3. zo'n soort spelletjes is leuk voor een uurtje en da's alles ik speel liever spellen waar je kan free roamen zoals GTA, LA noir, world of warcraft
tja.. ik ben in dat opzicht echt totaal ongevoelig voor tentenkampen met vluchtelingen in erbarmelijke situatie's..

ja het is kut, maar helpen kan toch niet: ik kan er niet direct wat uit richten en geld en/of spullen: leuk, maar wie garandeert dat dat bij die mensen komt?

en dan zie je een dag later het bericht dat de directeur van het rode kruis/AzG/whatever hulp organisatie een bonus van 5 miljoen heeft gekregen.. (en een week later een "oprot"premie van 2 miljoen)

oke, ik geef toe: ben ook gewoon een krent :+
pi_109720854
Maar hé ik keek net even naar de OP (omdat Klipnap) en zag iets staan over "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Kun je dat onderscheid eigenlijk nog wel maken in het Crunchyroll-symulcast tijdperk? Daargelaten dat het bestaan van kwaliteit discutabel is, aldus een artikel in de laatste papieren De Pers. Voor zo ver ik weet is tegenwoordig het onderscheid vooral: groepen die symulcasts overnemen, groepen die symulcasts overnemen en bewerken en groepen die lak hebben aan symulcasts. Snelheid en kwaliteit zijn een beetje op de achtergrond gekomen. Niet dat het me ooit heeft uitgemaakt ofzo, maar her viel me toevallig op.
pi_109720885
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar hé ik keek net even naar de OP (omdat Klipnap) zag iets staan over "speedsubbers" en de "qualitysubbers". Kun je dat onderscheid eigenlijk nog wel maken in het Crunchyroll-symulcast tijdperk? Daargelaten dat het bestaan van kwaliteit discutabel is, volgens een artikel in de laatste papieren De Pers. Voor zo ver ik weet is tegenwoordig het onderscheid vooral: groepen die symulcasts overnemen, groepen die symulcasts overnemen en bewerken en groepen die lak hebben aan symulcasts. Snelheid en kwaliteit zijn een beetje op de achtergrond gekomen. Niet dat het me ooit heeft uitgemaakt ofzo, maar her viel me toevallig op.
maakt mij opzich niet uit, tenzij er echt te erge fouten /kwaliteits issue's zijn..
pi_109720894
Precies! Mij ook niet! Het onderscheid is weggevallen.
pi_109720924
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:26 schreef mschol het volgende:

[..]

tja.. ik ben in dat opzicht echt totaal ongevoelig voor tentenkampen met vluchtelingen in erbarmelijke situatie's..

ja het is kut, maar helpen kan toch niet: ik kan er niet direct wat uit richten en geld en/of spullen: leuk, maar wie garandeert dat dat bij die mensen komt?

en dan zie je een dag later het bericht dat de directeur van het rode kruis/AzG/whatever hulp organisatie een bonus van 5 miljoen heeft gekregen.. (en een week later een "oprot"premie van 2 miljoen)

voor afrika geef ik niks
voor haiti had ik ook niks gegeven
en voor die tsunami had ik wel een betalend smsje gestuurd van 2¤ omdat ik zowieso altijd denk dat het niet ga aankomen maar japan kon er niks aan doen en ik deed het ook voor de anime natuurlijk :P als blijk van waardering voor dat land.
pi_109720944
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Precies! Mij ook niet! Het onderscheid is weggevallen.
goed voorbeeldje: Ayako stond/staat bekend als speedsubber.. en toch vond ik het best degelijke releases over het algemeen..

zolang ik geen "but then came the monkey out the sleeve " vertalingen (waarvan ik zelf weet dat ze dus niet kloppen) tegenkom: prima :')
pi_109721004
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:34 schreef redboyke het volgende:

[..]

voor afrika geef ik niks
voor haiti had ik ook niks gegeven
en voor die tsunami had ik wel een betalend smsje gestuurd van 2¤ omdat ik zowieso altijd denk dat het niet ga aankomen maar japan kon er niks aan doen en ik deed het ook voor de anime natuurlijk :P als blijk van waardering voor dat land.
<insert rampnaam>: niks gegeven..
dat somt het wel op..
net als krantenverkopers en muziekmakende zwervers

en dan te bedenken dat ik die laatste 2 niet zo ramp vind,
die zwervers die achter je aankomen en dan "mag ik wat vragen" zeggen.. :r

vorige week had ik al helemaal een smerige..
gozer die zo gaat zitten tegen een muur alsof hij geen benen en armen had.. :r :r :r
er stond nog net geen rolstoel bij, maar kan mij best voorstellen dat mensen daar overheen kijken (gezien hoe hij zat)
pi_109721058
pi_109721081

De regisseur van een van de hatelijkste anime! tegen een neondroid van een van de hatelijkste anime!
SPOILER
pi_109721082
quote:
als die 2 episodes heeft check ik em even...
pi_109721121
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:38 schreef mschol het volgende:

[..]

<insert rampnaam>: niks gegeven..
dat somt het wel op..
net als krantenverkopers en muziekmakende zwervers

en dan te bedenken dat ik die laatste 2 niet zo ramp vind,
die zwervers die achter je aankomen en dan "mag ik wat vragen" zeggen.. :r

vorige week had ik al helemaal een smerige..
gozer die zo gaat zitten tegen een muur alsof hij geen benen en armen had.. :r :r :r
er stond nog net geen rolstoel bij, maar kan mij best voorstellen dat mensen daar overheen kijken (gezien hoe hij zat)
ik kan niet tegen mensen die slecht ruiken(en andere slechte geuren en vieze dingen) en dan vind ik het ambetant dat een zwerver achter me aan komt gelopen dan gooi ik gewoon dat geld en ben ik weg omdat de kans bestaat dat ik moet overgeven als die te dicht komt.

de gemiddelde zwerver verdiend zo'n 20 euro per uur btw. lijkt veel maar er komen veel mensen voorbij op drukke plaatsen.
pi_109721171
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:43 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik kan niet tegen mensen die slecht ruiken(en andere slechte geuren en vieze dingen) en dan vind ik het ambetant dat een zwerver achter me aan komt gelopen dan gooi ik gewoon dat geld en ben ik weg omdat de kans bestaat dat ik moet overgeven als die te dicht komt.

de gemiddelde zwerver verdiend zo'n 20 euro per uur btw. lijkt veel maar er komen veel mensen voorbij op drukke plaatsen.
dit idee dus:

pi_109721827
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:43 schreef redboyke het volgende:

[..]

Hóó, jij laat geld vallen... en de zwerver die er naar vroeg raapt het op...?

Ik dacht dat dat soort dingen alleen in films gebeurde omdat, je weet wel, dat behoorlijk eikel-achtig is om te doen.
pi_109721923
Oh en ik ben nu aan het bij lezen over Mentaru Shoujo (ook wel Missing Stars) de opvolger van Katawa Shoujo in geest tenminste, in denk niet dat dezelfde mensen er aan werken.

http://somnovastudios.blogspot.com/
pi_109722752
tis dat ik straks om 10:00 ergens moet zijn, anders had ik Ano hana afgekeken :s)
pi_109723973
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:26 schreef mschol het volgende:

[..]

_O_
Soms geef ik zwervers 5 cent, puur om ze te stangen.

Ik heb een keer gevraagd aan een zwerver of hij mee wou gaan naar de supermarkt om brood voor hem te kopen.

Hij weigerde dat en geeft het waarschijnlijk liever uit aan drank en drugs. Bah, wat een straatvervuiling. Vaak ook nog een uitkering daarnaast trekken. Die mensen sporen echt niet. :')
pi_109724295
de bekenste haagsche "zwerver" (niet helemaal juist als je het artikel leest, maar als je niet beter weet vind je het echt een zwerver)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chuck_Deely
pi_109724520
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:06 schreef mschol het volgende:
de bekenste haagsche "zwerver" (niet helemaal juist als je het artikel leest, maar als je niet beter weet vind je het echt een zwerver)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chuck_Deely
Ik maak wel het onderscheid tussen een zwerver en een straatmuzikant. Het laatste heb ik geen probleem mee.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:30:44 #266
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_109724659
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:23 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik maak wel het onderscheid tussen een zwerver en een straatmuzikant. Het laatste heb ik geen probleem mee.
en dan heb je nog de idioten met scootmobiel die je willen bekeren.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:06:06 #267
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109729145
Tokyo Godfathers gaat over zwervers.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:36:01 #269
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109730161
Dilemma.

Wat zou ik doen? Leren voor maandag (aardrijkskunde en maatschappijwetenschappentoets) of K-ON! kijken?
pi_109730199
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:36 schreef Klipnap het volgende:
Dilemma.

Wat zou ik doen? Leren voor maandag (aardrijkskunde en maatschappijwetenschappentoets) of K-ON! kijken?
Of allebei!! :+
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:37:50 #271
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109730225
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Of allebei!! :+
Ik kan niet leren en K-ON kijken tegelijkertijd.

Oh en ik moet trouwens voor Nederlands een paint van de Dood maken, dat ga ik eerst even doen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:53:57 #272
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109730687
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:53 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ] Muhahaha!
ik mag hopen dat dat je tekenkunsten niet zijn.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:57:14 #274
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109730721
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:55 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik mag hopen dat dat je tekenkunsten niet zijn.
En bedankt :(

Op papier gaat het me beter af hoor :P
pi_109730802
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

En bedankt :(

Op papier gaat het me beter af hoor :P
door slechte kritiek ga je alleen maar beter je best doen om me het tegendeel te bewijzen.

ik denk dat die skull beter weg had gelaten en gewoon 2 rode lichtjes als ogen had gedaan voor meer dramatisch effect.

maar je handen zijn echt om te huilen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:03:42 #276
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109730906
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:00 schreef redboyke het volgende:

[..]

door slechte kritiek ga je alleen maar beter je best doen om me het tegendeel te bewijzen.

ik denk dat die skull beter weg had gelaten en gewoon 2 rode lichtjes als ogen had gedaan voor meer dramatisch effect.

maar je handen zijn echt om te huilen.
Rembrandt was ook niet goed in handen denk ik altijd maar :P
En gelukkig telt de tekenkunst niet voor een cijfer.
pi_109730982
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:03 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Rembrandt was ook niet goed in handen denk ik altijd maar :P
En gelukkig telt de tekenkunst niet voor een cijfer.
als het toch niet voor punten is dan zou ik toch nog de handen veranderen je wil niet uitgelachen worden omdat je de slechtste handen van de klas hebt (ja iedereen kan geen handen tekenen)
pi_109732433
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:53 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ] Muhahaha!
Valt nog mee vergeleken met mijn tekeningen. :P
pi_109732582
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:14:23 #280
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109732626
ANIMEES.
- Scamp
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:25:22 #281
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109732850
quote:
:o

Nu de manga-ogen wedstrijd!!
*O*

Ik wil mijn oude computer met de oude paint terug T_T kut nieuwe paint!

Maar nu moet ik eens aan mijn huiswerk :@
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:29:24 #282
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109732943
Mijn serieplannen om te kijken.

Seker wetûh!
Fate/Zero
Appolon Jazz ding
Space bros
Kore wa Zombie desu ka? OF THE DEAD

Ga ik een eerlijke kans geven.
Medaka box
Accel World
Tasogare Otome x Amnesia (want Occult Academy vibes)
Jormungand
Tsuritama
Hyouka (want KyoAni)

Je ken nie wete.
Mysterious Girlfriend X
Sankarea
Eureka Seven AO
IJsbeer cafééé

Voor wat betreft Animees, iig Fate/Zero en Appolon. Derde (en eventueel vierde) serie ben ik nog niet over uit, misschien dat ik eerst een week alles ga kijken en dan een beslissing maak.
ANIMEES.
- Scamp
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:41:09 #283
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:42:31 #284
268260 Dr.Mikey
pi_109733263
Oke ik ben om wat betreft Naruto., ben bij episode 7 en zit helemaal into die nieuwe game.,
krijg wel spoilers mee maar ach., toffe serie
R.I.P DTS.
pi_109733323
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oke ik ben om wat betreft Naruto., ben bij episode 7 en zit helemaal into die nieuwe game.,
Kijk het tot episode 150~160 na "een" gevecht, niet door gaan met volgen maar gelijk beginnen aan Naruto Shipuuden.
pi_109733409
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:44 schreef Qunix het volgende:

[..]

Kijk het tot episode 150~160 na "een" gevecht, niet door gaan met volgen maar gelijk beginnen aan Naruto Shipuuden.
Heb ik dacht ik ook gedaan, op dat moment begon Shippuuden precies, very nice!

Heb dacht ik ook nog het gevecht met Kimimaro gekeken, weet niet meer waar dat precies zat
pi_109733508
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijk de dub. Neem elke keer als Naruto 'Believe It' zegt een shotje. En geniet van je alcoholvergiftiging.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:53:38 #288
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109733526
quote:

[..]

Ja dit dus. Ik heb gelukkig een broertje die Naruto al sinds het begin volgt en die heeft mij hierop kunnen wijzen.

Binnenkort denk ik even een paar gevechten terugkijken.
SPOILER: Spoilertag voor Dr.Mikey, hoewel hij het waarschijnlijk al lang niet meer weet tegen de tijd dat hij bij deze gevechten aan komt.
Ik zou trouwens wel de OPs overslaan van sommige seizoenen, daar staan ook nogal wat spoilers in verwerkt bij tijden.

Laatste Naruto is wel lekker aan het opbouwen, shit gaat binnenkort echt beginnen!
Hoewel de volgende aflevering er al weer flashback/filler uitziet. ;(
ANIMEES.
- Scamp
pi_109733608
waar is deze ookal weer van ?

Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:00:28 #290
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109733688
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:57 schreef DJ_ het volgende:

[ afbeelding ]
Iets met Danshi Koukousei no Nichijou misschien?
pi_109733689
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:29 schreef .Cake. het volgende:
Mijn serieplannen om te kijken.

Je ken nie wete.
IJsbeer cafééé

Jéé! Mijn opdringerige Shirokuma Café promotiecampagne werkt!
pi_109733690
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:57 schreef DJ_ het volgende:

[ afbeelding ]
Daily Life of Highschool Boys volgens mij.
pi_109733718
Schrap die 'misschien' en 'volgens mij' het komt uit Daily Dudes.
pi_109733776
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:00 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Iets met Danshi Koukousei no Nichijou misschien?
het is stiekem best grappig als ik het zo zie :P
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_109733872
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:41 schreef Klipnap het volgende:
Net de MAL-updater gedownload. Even kijken hoe het werkt.
en is dat iets goed?
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:19:52 #296
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109734192
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:03 schreef DJ_ het volgende:

[..]

het is stiekem best grappig als ik het zo zie :P
Dat is toevallig, de kundige schrijvers van dit exquisite animeblog vinden dat ook!

Je hebt vast goede smaak!
ANIMEES.
- Scamp
pi_109734218
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:19 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Je hebt vast goede smaak!
het zou maar zo kunnen :o
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:36:09 #298
268260 Dr.Mikey
pi_109734599
quote:

[..]

Ok veel fillers dus?
R.I.P DTS.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:36:16 #299
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109734600
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:07 schreef redboyke het volgende:

[..]

en is dat iets goed?
Ja, het werkt goed. Alleen jammer dat ik alle bestandsnamen moet hernoemen ><
pi_109734606