Mijn hart smelt altijd tijdens het kijken. Het is gewoon zo lief.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moet ook eens K-ON bekijken, hou wel van het moe-moe gebeuren
En nee, er gaat geen belletje rinkelen.
pas op jij! broekiequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef robin007bond het volgende:
Niet tegen jou bedoeld hoor, Frag_Adder. Gewoon in zijn algemeenheid
ik moest wel even lachenquote:The protagonist is a naive duckling. While playing happily, it goes away and escapes its mother’s attention. This saved its life, as a rich animal inside a luxurious car RUNS OVER ITS ENTIRE FAMILY! The rich bastard simply says, “I’m too rich to care” and keeps driving WITHOUT EVEN SLOWING DOWN!
klopt welquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
Ik keek net in Lithia's MAL, zit Alfred J. kwak ertussen
Dus ik lees zo'n review:
[..]
ik moest wel even lachen
maakt het niet minder anime!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:43 schreef Ascendancy het volgende:
Pokemon anime?
Deze reeks is ook wel achteruit gegaan of niet?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef .Cake. het volgende:
Bedenk me net, eigenlijk zijn alle 3 de K-ON!(!) EDs ook alle drie mijn favorieten.
Post ik meteen maar die andere twee, voor volledigheid en fanboyisme!
Klopt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik bedenk me net dat de OP's en ED's van K-ON bijna muzikaler zijn dan de twee series bij elkaar.
dan post ik ook de eerste, die heb ik gemistquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef .Cake. het volgende:
Bedenk me net, eigenlijk zijn alle 3 de K-ON!(!) EDs ook alle drie mijn favorieten.
Die tweede is ook echt heel goed.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef .Cake. het volgende:
Dat is ook zo. K-ON gaat ook niet over muziek, wat veel mensen toch denken. Het gaat over schattige meisjes die schattige dingen doen. En dat dat toevallig het vormen van de Keion-bu van hun school is is haast bijzaakquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik bedenk me net dat de OP's en ED's van K-ON bijna muzikaler zijn dan de twee series bij elkaar.
Stond nog in het vorige deel. Maar het is natuurlijk nooit overbodig om Don't say lazy te postenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dan post ik ook de eerste, die heb ik gemist
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Godsamme, ik wil ze gewoon knuffelen. Hoe erg. Kunnen ze het nog liever en nog meer moe maken?
geen zin in terug lezen, Don't say lazy is denk ik wel m'n favoriet trouwens, al is Thank you ook erg goedquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat is ook zo. K-ON gaat ook niet over muziek, wat veel mensen toch denken. Het gaat over schattige meisjes die schattige dingen doen. En dat dat toevallig het vormen van de Keion-bu van hun school is is haast bijzaak
[..]
Stond nog in het vorige deel. Maar het is natuurlijk nooit overbodig om Don't say lazy te posten
quote:
Ik weet niet wat ik daar van moet vinden, dat roze haar past er niet echt tussen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef Qunix het volgende:
Ik kan niet wachten op seizoen 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe karakter
Ow maar begrijp mij niet verkeerd, ik ben één van die die-hard Mio-fans! Het idee was meer dat als je ergens nekomimi op zet dat schattigheidsniveau met 46% stijgt! Ik kan het weten, ik mag drs. voor mijn naam zetten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:51 schreef mschol het volgende:
maar ben stiekem meer fan van
[ afbeelding ]
Roze past inderdaad niet echt bij de rest. Sowieso zijn geloof ik alle haarkleuren in de beide K-ON series allemaal natuurlijk (voor zover blond voorkomt in Japan).quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik daar van moet vinden, dat roze haar past er niet echt tussen.
Ik wist het wel!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sowieso heb ik uit betrouwbare bronnen (4chan en doujinshi) af kunnen leiden dat het sletten zijn.
Daar heb ik nog een leuke GIF van.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sowieso heb ik uit betrouwbare bronnen (4chan en doujinshi) af kunnen leiden dat het sletten zijn.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jongens ik ben jarig vandaag en heb mijn eerste autorijles gehad, drie hoeraatjes voor mij, en wat plaatjes van anime-meisjes in gewaagde poses met of zonder taart.
Geen yaoi. Niets androgeens graag. En geen furries (Horro is de enige uitzondering).
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jongens ik ben jarig vandaag en heb mijn eerste autorijles gehad, drie hoeraatjes voor mij, en wat plaatjes van anime-meisjes in gewaagde poses met of zonder taart.
Geen yaoi. Niets androgeens graag. En geen furries (Horro is de enige uitzondering).
dat is niet gewoon de film ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef Qunix het volgende:
Ik kan niet wachten op seizoen 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe karakter
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILER: En eentje die echt NSFW is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
okequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope.
Het is een 1 april grap uit 2010 van 2ch.
2chquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope.
Het is een 1 april grap uit 2010 van 2ch.
Mayo Chiki!quote:
Die ogen!!!quote:
Is dat een dreigement? :pquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Moet ik Azusa voor je bellen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Driewerf hoezee! Hoezee! Hoezee!
[ afbeelding ]Not safe for work indeed.SPOILER: En eentje die echt NSFW is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha arigatai iedereen, hoera voor mij.quote:
“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleach #486SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
One Piece# 662SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleach #486*krijg spontaan jeuk.. brrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend.
Nog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sorry, ik zal er zo aan gaan werken!quote:
zolang de staat nog heffing moet rekenen op media dragers en er geen legaal alternatief is zie ik een download verbod niet komenquote:
Haha, grappig dat je dat zegt. Ik was van plan om daar een aparte post aan te wijden op Animeesquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
Trouwens, beschouwen Japanners Duits als een "magische" taal ofzo? Ik heb het tot nu toe gezien bij Madoka, Nanoha volgens mij, Rozen Maiden, Fate/stay Night etc etc.
Valt me wel op.
Ik heb mijn pauze al gehadquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Haha, grappig dat je dat zegt. Ik was van plan om daar een aparte post aan te wijden op Animees
Over Animees gesproken, de laatste van Nichibros staat er op! Nog nét op tijd voor de koffiepauze gok ik!
QFTquote:
gedoog beleid heet dat ook welquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef redboyke het volgende:
downloaden is in belgie verboden maar het word toch toegestaan voor eigen gebruik. ze gaan je in ieder geval niet vervolgen omdat je gedownload hebt.
iedereen doet het. zo word ook geadverteerd in reclames van ISP's
uploaden is een ander verhaal. ik seed eigenlijk nooit omdat ik datalimiet heb.
kan niet wachten op een (8bit) batchquote:
Ben je er al aan begonnen of nog niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
gedoog beleid heet dat ook wel
[..]
kan niet wachten op een (8bit) batch
nope nog niet, wacht op een batch... (zoals met zoveel series dit seizoen)quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ben je er al aan begonnen of nog niet?
Skip Guilty Crown, Nichibros is wel leuk als je wat tijd over hebt en Another moet je ook zien!quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
nope nog niet, wacht op een batch... (zoals met zoveel series dit seizoen)
tijd over? dat heb ik niet..quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Skip Guilty Crown, Nichibros is wel leuk als je wat tijd over hebt en Another moet je ook zien!
Wat wilde je nog meer zien?
Ik laat mijn upload aanstaan,boet me niet zo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef redboyke het volgende:
uploaden is een ander verhaal. ik seed eigenlijk nooit omdat ik datalimiet heb.
Bij Bleach helemaal!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
Trouwens, beschouwen Japanners Duits als een "magische" taal ofzo? Ik heb het tot nu toe gezien bij Madoka, Nanoha volgens mij, Rozen Maiden, Fate/stay Night etc etc.
Valt me wel op.
Er zijn zat shonen series om te kijken/lezen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog een leuke dbz/Naruto achtige anime die nu bezig is?
Inu x Boku SS, Ano Natsu en Nisemonogatari kan ik je uit eigen ervaring aanraden. BRS is wel oké maar toch in mijn ogen iets minder dan die ik eerst noemde. De rest heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd over? dat heb ik niet..
wat ik allemaal wilde zien
pfff
*zoekt even door winter 2011/2012 heen:
Zo even snel wat iig "wel aardig" lijkt:
Recorder to randoseru
Inu x Boku SS
Nisemonogatari
Ano Natsu
Amagami SS+
Zero no tsukaima F (al verwacht ik er niet veel van)
Papa no Iu Koto
Highschool DxD
hoor veel over Black rock shooter?
Kill me Baby alleen als ik echt even ergens anders geen zin in heb
Recorder to Randoseru is wel aardig maar niet dat je zegt pff wat een hoogstandje ofzo. Het is dat het maar 3 minuten duurt anders was ik er niet aan begonnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
pfff
Recorder to randoseru
Inu x Boku SS
Nisemonogatari
Ano Natsu
Amagami SS+
Zero no tsukaima F (al verwacht ik er niet veel van)
Papa no Iu Koto
Highschool DxD
hoor veel over Black rock shooter?
Kill me Baby alleen als ik echt even ergens anders geen zin in heb
Ik zou het anders zeggen.. en steek je shonen waar de zon niet schijnt..quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Er zijn zat shonen series om te kijken/lezen.
Samurai Champloo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou het anders zeggen.. en steek je shonen waar de zon niet schijnt..
Welke serie is tof om eens te kijken als je je verveelt? beetje actie tof verhaal.,
lekker wegkijken als je stoned bent maar toch met een verhaal dat blijft hangen.,
Dit.quote:
Succes met werkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit.![]()
Kan die vanavond nog wel even afkijken voordat ik naar werk moet. Ga ik beetje chill aan het werk
Bedankt!quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
pfff
Recorder to randoseru ongrapigegrapjes
Inu x Boku SS lakeixrijketsundere
Nisemonogatari vervolg
Ano Natsu ik dacht ecchi-shit of emotionele chantage maar door cake en baka weet ik het niet meer
Amagami SS+ vervolg
Zero no tsukaima F (al verwacht ik er niet veel van) vervolg
Papa no Iu Koto pedoinceshit
Highschool DxD borsten
hoor veel over Black rock shooter? plotwelkplot
Kill me Baby alleen als ik echt even ergens anders geen zin in heb dienaamalleenal
Eureka 7 is ook leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou het anders zeggen.. en steek je shonen waar de zon niet schijnt..
Welke serie is tof om eens te kijken als je je verveelt? beetje actie tof verhaal.,
lekker wegkijken als je stoned bent maar toch met een verhaal dat blijft hangen.,
Is het niet? Ik vond vooral pedoinceshit goed gevonden.quote:
Misschien door hun WOII verleden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
Valt me wel op.
Ja, want Hitler dreunde steeds toverspreuken opquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien door hun WOII verleden.
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, want Hitler dreunde steeds toverspreuken op
Misschien door de Grimms?
Hun sprookjesverleden? In Oostenrijk en Zwitserland spreken ze ook Duits...quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Ik heb werkelijk geen idee, maar hun oorlogsverleden lijkt me wel het meest logisch. Wat zou het anders moeten zijn?
Hmm...quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hun sprookjesverleden? In Oostenrijk en Zwitserland spreken ze ook Duits...
Moet je nagaan dat over een week een nieuwe anime serie komt waar de maker ook de maker van Samurai Champloo EN Cowboy Bebop is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:40 schreef .Cake. het volgende:
Samurai Champloo afgekeken.
Wat een modderfokking vette bazenserie! En dat is een term die ik nooit lichtelijk gebruik!
Die honkbalaflevering is een van de meest epic die ik in anime heb gezien!
Het einde is goed. De hele serie is goed. De sfeer druipt er van af en heeft gewoon veel soul!
Alles van de soundtrack is gewoon goed, zit geen slechte track tussen.
Nieuwe favoriet
Dat dus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef wdn het volgende:
.cake. is ook eens bij
Heb je Cowboy Bebop al gezien?
Indien nee, dat is net zo'n juweeltje.
Welke?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat over een week een nieuwe anime serie komt waar de maker ook de maker van Samurai Champloo EN Cowboy Bebop is.
[..]
Dat dus.
Japanner TV verslaat zelfs het Octoberfest en verkiezingen in Duitsland.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
Valt me wel op.
Ja en daar kijk ik dus ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO naar uit ;Dquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sakamichi no Apollon
http://en.wikipedia.org/wiki/Sakamichi_no_Apollon
Ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en daar kijk ik dus ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO naar uit ;D
I know! En ja, heb Cowboy Bebop al gezien jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat over een week een nieuwe anime serie komt waar de maker ook de maker van Samurai Champloo EN Cowboy Bebop is.
[..]
Dat dus.
Koel, staan genoeg tips in!quote:
Eens met alle anime die in deze afbeelding staat.quote:
Trigun heeft wat minder roem gekregen dan de rest.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Koel, staan genoeg tips in!
Good busy robin!
Jammer dat Trigun er dan weer niet in staat. Maar goed, zo zal iedereen wel een paar series hebben waarvan ze vinden dat die er in moetenGelukkig heb ik al aardig wat van deze series gezien of in mijn to-watch staan, dus ben niet compleet onwetend. So much to see, so little time...
Zeker waar, maar in mijn ogen toch een 'must-see'. Maar goed, Cowboy Bebop staat er wel in en in mijn ogen is Trigun - Cowboy Bebop hetzelfde als Rolling Stones - Beatles of Ajax - Feyenoord; meestal ben je voor één van de twee en in mijn geval is het dus Trigun, omdat dat eigenlijk de allereerste anime voor mij is. Cowboy Bebop valt in hetzelfde genre (space-westerns, moeten we meer van hebben!) dus zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Trigun heeft wat minder roem gekregen dan de rest.
Was trouwens niet veel werk. Kwam het toevallig tegen.
Staan er ook een paar in die niet super waren, en een paar die dat wel waren staan er niet in.quote:
Ik denk dat onbegrip ook een factor is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Japanner TV verslaat zelfs het Octoberfest en verkiezingen in Duitsland.
Beide landen zijn nog steeds 'allies' trouwens.
Ik heb ooit gelezen dat het combinatie is: vanwege ww2 is men geinteresseerd in duitsland maar ook de duitse taal en duitse filosofen zijn daar in trek.
Rijm en dan vooral eindrijm is toch een soort van passé in de moderne poëzie?quote:Duits heeft een natuurlijk ritme waardoor poezie (wat in Japan een groot goed is) makkelijk is in het duits (veel woorden eindigen op -ung bijvoorbeeld).
Is er een rivaliteit tussen Cowboy Bebop en Trigun? Is mij niet bekend. Ik vind ze allebei leuk. Vash om zijn grappige pacifistische onoverwinnelijkheid, Wolfwood om zijn cynisme en ruigheid en de Bebop bemanning omdat alles en iedereen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Zeker waar, maar in mijn ogen toch een 'must-see'. Maar goed, Cowboy Bebop staat er wel in en in mijn ogen is Trigun - Cowboy Bebop hetzelfde als Rolling Stones - Beatles of Ajax - Feyenoord; meestal ben je voor één van de twee en in mijn geval is het dus Trigun, omdat dat eigenlijk de allereerste anime voor mij is. Cowboy Bebop valt in hetzelfde genre (space-westerns, moeten we meer van hebben!) dus zo erg is het nou ook weer niet.
Zoals ik zei, iedereen heeft wel van die series
Populariteit != Waarderingquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:53 schreef Smoofie het volgende:
Ik vond Trigun en Bebop allebei geweldig. Echt super. Valt wel op dat op A-P én MAL Gintama in de top 3 staat. Terwijl het niet super populair is.
Klopt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Populariteit != Waardering
Ad populum
als je niet alles precies invult dan kan het best rap gaan..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb net MAL aangemaakt, het aanmaken van een anime list is echt kut werk man. Echt te veel, moet 180 dingen toevoegen ofzo.
ow, is niet zo heel erg groot.. (ik zit op 182 completed entries en 146 plan to watch (quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:22 schreef Smoofie het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/Smoofie
Op hoeveel days :p? Ik 79.3quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ow, is niet zo heel erg groot.. (ik zit op 182 completed entries en 146 plan to watch () )
completed: 61.37quote:
Geen Ranma, geen Hajime no Ippo, en zo ontbreken er nog wel een aantal series die er wellicht in hadden gemoeten, en staan er een aantal in die er misschien niet echt in horen...quote:
Yugi Ohquote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:58 schreef Smoofie het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat yugi een anime was. Ff toevoegen.
Je hebt je lijst op private gezetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik bekeek mijn anime lijst net even en ik moest bijna huilen. Niet om wat ik gezien heb maar om hoe onwerkelijk inconsistent ik dingen becijfer.
Ik gebruik alleen de cijfers 6 t/m 10
En heb de 2 en 4 elk een keer gebruikt en de 5 twee keer, maar alleen omdat de series me destijds frustreerde. Het heeft helemaal niets met kwaliteit te maken. Op zijn allerbest heeft het wat met kijkplezier wat maken.
Black Butler een serie ik ik niet eens afgekeken heb heeft een negen. Troep als Yu-Gi-Oh, Inuyasha en Mobile Suit Gundam 00 Second Season hebben ook allemaal een negen. Terwijl Time of Eve, Spice and Wolf, Steins; Gate, Katanagatari en Arakawa Under the Bridge alleen maar een acht hebben.
Maar oké, ik heb nu wel makkelijk praten omdat ik het grootste deel van mijn lijst opgevuld heb volgens de formule: meteen een cijfer geven bij de eerste aflevering en dan bij elke aflevering dat cijfer aanpassen of niet op basis van hoe zeer het me vermaakt heeft.
Terwijl ik nu een oordeel vel over mijn lijst op basis van herinneringen aan de series en de indrukken van anderen. Misschien is mijn lijst of althans het grootste deel daarvan wel oprechter dan mijn mening daarover.
Je lijst is op private. We zien niets.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik bekeek mijn anime lijst net even en ik moest bijna huilen. Niet om wat ik gezien heb maar om hoe onwerkelijk inconsistent ik dingen becijfer.
En heb de 2 en 4 elk een keer gebruikt en de 5 twee keer, maar alleen omdat de series me destijds frustreerde. Het heeft helemaal niets met kwaliteit te maken. Op zijn allerbest heeft het wat met kijkplezier wat maken.
Black Butler een serie ik ik niet eens afgekeken heb heeft een negen. Troep als Yu-Gi-Oh, Inuyasha en Mobile Suit Gundam 00 Second Season hebben ook allemaal een negen. Terwijl Time of Eve, Spice and Wolf, Steins; Gate, Katanagatari en Arakawa Under the Bridge alleen maar een acht hebben.
Maar oké, ik heb nu wel makkelijk praten omdat ik het grootste deel van mijn lijst opgevuld heb volgens de formule: meteen een cijfer geven bij de eerste aflevering en dan bij elke aflevering dat cijfer aanpassen of niet op basis van hoe zeer het me vermaakt heeft.
Terwijl ik nu een oordeel vel over mijn lijst op basis van herinneringen aan de series en de indrukken van anderen. Misschien is mijn lijst of althans het grootste deel daarvan wel oprechter dan mijn mening daarover.
ik kan ze wel zien door de "shared" functie van MALquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je lijst is op private. We zien niets.
Ik kan niks zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
vind het trouwens wel slecht dat je dan alsnog de lijst kan zienquote:
Joh,zou het!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
vind het trouwens wel slecht dat je dan alsnog de lijst kan zien
maar aan MAL ontbreken wel meer dingen
Laatst heette je nog Ritaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
Repelsteeltju, waarom heb je Naruto een 9 gegeven?
Groetjes en kusjes,
Gerda
Oeps. Mijn identiteit wordt onthuld. Gerda is mijn schuilnaam op internet, jij weet al dat ik Rita heet. Dat had je geheim moeten houden, ja!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Laatst heette je nog Rita
Kusjes, Greta en een poot van Keesar
[ afbeelding ]
Het vermaakte me.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
Repelsteeltju, waarom heb je Naruto een 9 gegeven?
Groetjes en kusjes,
Gerda
Trek eens aan mijn vinger.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:24 schreef Smoofie het volgende:
Repel heeft goede anime een 8 gegeven en Yugi-oh een 9![]()
![]()
Moet je eens updaten
Ik gebruik MALUpdater, hoef ik ook niet steeds naar die site toe. Hij update 't namelijk zodra je 't kijkt en als je wil kan hij zelfs torrents voor je opzoeken van nieuwe afleveringenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het vermaakte me.
xxx
Vera
[..]
Trek eens aan mijn vinger.
Ik hou Mijn Anime Lijst nauwelijks nog bij (Madoka, Daily Dudes en LotGH staan er bijvoorbeeld niet op). Hem consistent maken is onbegonnen werk. Vooral omdat er al series zijn waarvan ik me nauwelijks nog iets van iets kan herinneren.
Ah, ik zie het. Vandaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oh, jullie zagen mijn lijst gewoon niet omdat hij te groot is. MAL laat lijsten met een x aantal series er op niet volledig zien. Dan moet je op All Anime klikken.
Jup. Ze ziet er ook nog eens leuk uit. Hopelijk is ze geen slet. Ze staat in ieder geval niet op de plaatselijke bangalijstquote:Gefeliciteerd Ronbin. Dat soort meisjes:
hoezo hopelijk is ze geen slet? Gewoon er voor gaan en ervan genietenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, ik zie het. Vandaar
[..]
Jup. Ze ziet er ook nog eens leuk uit. Hopelijk is ze geen slet. Ze staat in ieder geval niet op de plaatselijke bangalijst
Verklaar je nader.quote:
Ik zie IJsbeer Café niet op die lijst staan!?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:05 schreef Bakakame het volgende:
Zo, net op RandomC de Spring Preview doorgebladerd.
Had een tijdje terug al uitgezocht wat ik zou kijken, maar dit is 'n fijne reminder. Gelijk even in MAL zetten
Voor de geïnteresseerden, grote kans dat ik deze series volg:
SPACEBROS!
Jormungand
Sakamichi no Apollon
Tsuritama
Eureka Seven AO
Hyouka
En verder geef ik de volgenden een kans:
Natsuiro Kiseki
Ozuma
Zetman
En mocht alles tegenvallen dan waag ik me misschien aan:
Tasagore Otome x Amnesia
Accel World
Sankarea
Oké, die hoort in de laatste categoriequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
[..]
Ik zie IJsbeer Café niet op die lijst staan!?
Als ze deze post leest is het gelijk overquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, ik zie het. Vandaar
[..]
Jup. Ze ziet er ook nog eens leuk uit. Hopelijk is ze geen slet. Ze staat in ieder geval niet op de plaatselijke bangalijst
mijn lijst werkt wel en ik heb 5 entries in totaal meer...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oh, jullie zagen mijn lijst gewoon niet omdat hij te groot is. MAL laat lijsten met een x aantal series niet volledig zien. Dan moet je op All Anime klikken.
Verkapte kijk-mij-meer-anime-hebben postquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn lijst werkt wel en ik heb 5 entries in totaal meer...
ik moet het merendeel nog (her)kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-meer-anime-hebben post
Ik acht die kans behoorlijk kleinquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als ze deze post leest is het gelijk over
Wat moet ik sturen?! Ik weet echt niets.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hoezo hopelijk is ze geen slet? Gewoon er voor gaan en ervan genietenniet te veel ophangen aan wat anderen zeggen! straks een smsje sturen! Dr Phil heeft gesproken
Pss meisje wil jij op bangalijst? Nee? Dan moet je met mij gaan jeweet anders zet ik je eropquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat moet ik sturen?! Ik weet echt niets.
Heeft [naam]-nyan zin om met Robin-sama een lekkere hentai te kijken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ze zin heeft een keer wat te drinken, als ze je ook wel leuk vond werkt dat vast wel. Bovendien, al je spontane leuke slimme knapheid komt heus niet goed in 'n smsje over, dus maak je daar niet al te druk omquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
SPOILER: DisclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Pss meisje wil jij op bangalijst? Nee? Dan moet je met mij gaan jeweet anders zet ik je erop
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heeft [naam]-nyan zin om met Robin-sama een lekkere hentai te kijken?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ze zin heeft een keer wat te drinken, als ze je ook wel leuk vond werkt dat vast wel. Bovendien, al je spontane leuke slimme knapheid komt heus niet goed in 'n smsje over, dus maak je daar niet al te druk omHmm, een gesprek op gang houden, op msn kletsen etc. is echt geen probleem, maar een smsje moet per se in een bepaald aantal woorden. Dat is zo lastig, dan moet ik direct een goed bericht sturenSPOILER: DisclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 32,8 dagen meer anime gezien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-meer-anime-hebben post
Hmm, het kan ook door mijn achtergrond komen (dat Gin Ichimaru plaatje). Ik volg de ontwikkelingen op MAL niet echt zo. Het is zeker niets dat ik zo ingesteld heb.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn lijst werkt wel en ik heb 5 entries in totaal meer...
In b4 friendzoned.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, een gesprek op gang houden, op msn kletsen etc. is echt geen probleem, maar een smsje moet per se in een bepaald aantal woorden. Dat is zo lastig, dan moet ik direct een goed bericht sturen
Is ook zo vaak gebeurd. Ik ben benieuwdquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ze zin heeft een keer wat te drinken, als ze je ook wel leuk vond werkt dat vast wel. Bovendien, al je spontane leuke slimme knapheid komt heus niet goed in 'n smsje over, dus maak je daar niet al te druk ombeetje jammer ditSPOILER: DisclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat drinken in de stadi s een goed idee, gezien robin zijn leeftijd kan een avondje film op een eerste date ook prima
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
''Robin, vind je Clannad ook zo leuk? Ik kan me wel inleven in Nagisa, zo schattig. Wat vind je van haar kledingstijl? Zou ik me ook zo kleden? Zullen we shoppen?''quote:
De horror.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Robin, vind je Clannad ook zo leuk? Ik kan me wel inleven in Nagisa, zo schattig. Wat vind je van haar kledingstijl? Zou ik me ook zo kleden? Zullen we shoppen?''
de waarheid kan hard zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Robin, vind je Clannad ook zo leuk? Ik kan me wel inleven in Nagisa, zo schattig. Wat vind je van haar kledingstijl? Zou ik me ook zo kleden? Zullen we shoppen?''
Ga naar Hunger Gamesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
beetje jammer ditwat drinken in de stadi s een goed idee, gezien robin zijn leeftijd kan een avondje film op een eerste date ook prima
Ik heb al dat met het drinken verstuurd. Een film lijkt me niets. Ik wil meer over haar te weten komen, niet de hele tijd naar een scherm kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
beetje jammer ditwat drinken in de stadi s een goed idee, gezien robin zijn leeftijd kan een avondje film op een eerste date ook prima
Ik doe mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heeft [naam]-nyan zin om met Robin-sama een lekkere hentai te kijken?
battle royale ripoffquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ga naar Hunger GamesNiet erg romantisch, wel leuk
![]()
Een soort Battle Royale maar dan milder.
Ik had dat ook altijd, ook met normale smsjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm, een gesprek op gang houden, op msn kletsen etc. is echt geen probleem, maar een smsje moet per se in een bepaald aantal woorden. Dat is zo lastig, dan moet ik direct een goed bericht sturen
Ik heb haar maar 10 min. gesproken, dus ik weet nog niet veel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik had dat ook altijd, ook met normale smsjes.
Ondertussen is m'n bundel veel te groot want ik bel of sms bijna nooit, dus als ik nu sms ga ik me niet meer druk maken om "shit, 2 tekens minder, dan past het net in 1 sms"
En vertel eens wat meer over je tanga
Oh en wie heeft er nog meer al 'n lineup van z'n anime voor 't spring season gemaakt?
Geen mysterieuze vriendin?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:16 schreef Qunix het volgende:
Sowieso volgen:
Another OVA
Sakamichi no Apollon
De rest zie ik wel...
Had ik dus gevraagd, waarop ze 'tekenen' had geantwoord. Ze liet me ook wat zien. Zag er goed uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geen mysterieuze vriendin?
Oja, Robin, je moet dat meisje wel naar haar hobbies vragen... Verbergt ze misschien een schaar in haar onderbroek waar ze poppetjes mee uitknipt?
Want?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Had ik dus gevraagd, waarop ze 'tekenen' had geantwoord. Ze liet me ook wat zien. Zag er goed uit.
Ik heb niet gelet op welke telefoon ze had. Als het een Blackberry zou zijn, dan hoeft het niet meer.![]()
Geen idee, ik denk het niet.quote:
Jaa, dat heb ik zo nu en dan nog steeds in m'n hoofd, als ik lazy hoor vooralquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
Net K-ON gekeken. Nu heb ik ''Pleasy don't say you are lazy, datte hontou wa crazy'' in mijn hoofd
Kijken!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Door jullie wil ik echt K-on lezen/kijken.![]()
Moet je doen. Het is tofquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Haha! Wat vind je er tot nu toe van?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
Net K-ON gekeken. Nu heb ik ''Pleasy don't say you are lazy, datte hontou wa crazy'' in mijn hoofd
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Dit dus. Ik heb de manga en dat kan het gevoel van de anime toch echt niet evenaren.quote:
Joomlaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja kan weer Joomla(met nieuwste versie) gebruiken voor eigen website
Ach,val best mee en het is een GPL v2 licentie OSS.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
Joomla (en eigenlijk vrijwel elke CMS) vind ik vrij kut
bouw liever zelf...
Anime Avenuequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet waar ik online Naruto kan kijken ? geen zin om alles te downloaden., (ruimte gebrek)
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet waar ik online Naruto kan kijken ? geen zin om alles te downloaden., (ruimte gebrek)
zolang je standaard functionaliteit wilt zal het grotendeels voldoen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ach,val best mee en het is een GPL v2 licentie OSS.
Ook drupal??quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang je standaard functionaliteit wilt zal het grotendeels voldoen...
maar vind die cms'en gewoon kut
ook drupal, al moet ik toegeven dat ik daar nooit heel veel aandacht heb besteedquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
bedankt voor de tips ben aan het kijken.. maar is Naruto afl 2 gelijk al een filler over de klein zoon van een hukake ?
dat heet achtergrond informatie toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht die gaat gelijk op pad met dat meisje en die kerel avonturen beleven.,
Maar gaat eerst dus over allemaal onzin in dat dorp allemaal. jammer.,
dat vind ik nu net het leuke aan naruto je leert iedereen kennen enzo.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht die gaat gelijk op pad met dat meisje en die kerel avonturen beleven.,
Maar gaat eerst dus over allemaal onzin in dat dorp allemaal. jammer.,
afwegen is het magische woord hier.. niet TE veel/weinig van iets... en dan is het best lastig om iedereen tevreden te houdenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:08 schreef redboyke het volgende:
[..]
dat vind ik nu net het leuke aan naruto je leert iedereen kennen enzo.
mensen klagen toch altijd over anime he
ik wil die klagers zelf eens iets zien maken durf wedden dat ze niet verder komen dan een sticky man
* er is geen verhaal
* fillers
* er is teveel action
* er is te weinig action
* geen humor
als je niks leuks vind dan kan je beter de krant lezen.
owjaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
afwegen is het magische woord hier.. niet TE veel/weinig van iets... en dan is het best lastig om iedereen tevreden te houden
Ikenai Taiyouquote:
Mio en Mugiquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ikenai Taiyou
Hana Kimi
K-On is tot nu toe wel leuk al is het meiske dat geen gitaar kan spelen hondsirritant. De meest sympathieke is de basspeler en keyboardspeler.
Ano Hana is toch melodrama?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]
Mio en Mugi(maar Mio is favo
)
nu ik (voorlopig?) klaar ben met hayate: Ano Hana aan geslingerd
begint apart, maar we kijken stug door
melodrama? melodie-drama?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
titel van aflevering in bestandsnaam is echt kutquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:30 schreef redboyke het volgende:
de volgende serie dat ik volg zal er in ieder geval een zijn dat compleet is.
want dat altijd bijwerken en zoeken naar afleveringen is kut.
in begin deed ik zelf nog moeite om de titel van de aflevering in bestandsnaam te zetten maar dat heb ik ook opgegeven.
Gewoon een map maken met de titel erin is toch geen probleem?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
titel van aflevering in bestandsnaam is echt kut
Ah, een soort Clannad dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatste episode, ik moest janken.
ik houd originele bestandsnamen (dus serie naam + CRC + aflevering nummer + subber informatie over het algemeen)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gewoon een map maken met de titel erin is toch geen probleem?
naruto en jank momenten?!?!?!?!?!?! WTF?!!?!?!?!?!?!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:38 schreef redboyke het volgende:
bij naruto heb ik ook wel paar jank momenten gehad. da's eigenlijk de enige serie waar ik dat gehad heb voor de rest ben ik niet zo'n huiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hukakequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
bedankt voor de tips ben aan het kijken.. maar is Naruto afl 2 gelijk al een filler over de klein zoon van een hukake ?
Het had ook In Medias Res kunnen beginnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heet achtergrond informatie toch?lees net dat Hayate no gotoku een 3de seizoen zou krijgen?zou wel briljant zijn.. wel hopen dat ze de serie fatsoenlijk afronden eigenlijk...
Ik ben het met je eens dat de meeste kritiek niet veelzeggend is. Maar het zelfde geldt voor loven. In de inleiding van Jazz voor Dummies bijvoorbeeld staat een best lovend verhaaltje dat even goed loopt als je jazz vervangt door voetfetisj en jazz liefhebbers door voetfetisjisten. Het meeste commentaar is zo formulatisch en oninhoudelijk, maar dat maakt het wel vermakelijker en makkelijker te verteren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:08 schreef redboyke het volgende:
mensen klagen toch altijd over anime he
ik wil die klagers zelf eens iets zien maken durf wedden dat ze niet verder komen dan een sticky man
* er is geen verhaal
* fillers
* er is teveel action
* er is te weinig action
* geen humor
* slecht einde ( wat veel voorkomt)
Hé, wat is er mis met een krant lezen?quote:als je niks leuks vind dan kan je beter de krant lezen.
Ja, afschuwelijk melodrama. Van het allerergste soort.quote:
One Piecequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:13 schreef redboyke het volgende:
ik ben trouwe naruto kijker en sinds kort one piece maar ik vind de eerste 220 afleveringen van naruto geweldig als ik vergelijk met one piece dan gebeurd er veel meer in de 220 afleveringen van naruto dan in one piece. ook naruto's trainingen daar zie je dat hij hard zijn best doet om iets bij te leren terwijl luffy niks moeite doet en magisch alles gewoon kan.
Opvultroep kan je overslaan. Uitgerekte uitgekauwde troep kan je niet overslaan. Daarom is opvultroep inherent beter.quote:ik vind een anime dat moet traag op gang komen anders zijn ze wel verplicht om altijd fillers te maken en hebben ze niks te vertellen en plakken ze maar een raar einde aan zoals geregeld gebeurd met elfen lied als voorbeeld wat van begin al keiveel actie inzat en de diepgang van het verhaal heel miniem
Als je Mirai Nikki kijkt voor het verhaal ben je, denk ik, een beetje verkeerd bezig.quote:mirai nikki dat ook bijna iedereen hier heeft gedropped lijkt mij ook dezelfde tour op te gaan als elfen lied. een einde aangeplakt dat totaal niet zo intens is als de rest van de afleveringen en daar krijg je natuurlijk wel een slappe van.
Je kan over Naruto zeggen of schrijven wat je wilt, maar de animatie en muziek zijn soms ontzettend goed.quote:anyway ook de muziek van naruto is mooi. je krijgt ook veel keer hetzelfde te horen maar dat vind ik niet erg want meestal weet je al aan de muziek wat voor spanning je te wachten staat. en door sommige liedjes blijven je bepaalde key momenten van de serie wel bij.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef mschol het volgende:
[..]
naruto en jank momenten?!?!?!?!?!?! WTF?!!?!?!?!?!?!
of huilde je omdat het zo beroerd was?Sasuke's schijnoverlijden. Haku en Zabuza. Hiruzen Sarutobi. Asuma Sarutobi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedereen die het hier niet mee eens is heeft geen hart. Of heeft Naruto niet op zijn 14e~15e gezien zoals ik.“An interesting thing is a good thing.”
mequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:45 schreef Klipnap het volgende:
Huilmomenten bij anime... Alleen bij Candy Candy en Air denk ik?
Oh en bij de Pokemonfilm toen Ash in steen veranderde.
zijn trouwens nog andere momenten in de pokemon anime waar ik wel even geroerd werd...quote:
Was-ie maar zo gebleven.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:45 schreef Klipnap het volgende:
Oh en bij de Pokemonfilm toen Ash in steen veranderde.
52 eps maar, ik vond seto no hayanomo vervelender wegkijken eigenlijk... (en die was 24 of 26 episodesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
.
Het eerste seizoen van heeft Hayate no gotoku zo veel afleveringen. Ik kwam er niet door. Bwah.
.
correct, ik was wel wat ouder zeg maarquote:[..]
Sasuke's schijnoverlijden. Haku en Zabuza. Hiruzen Sarutobi. Asuma Sarutobi.
iedereen die het hier niet mee eens is heeft geen hart. Of heeft Naruto niet op zijn 14e~15e gezien zoals ik.
Dat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef mschol het volgende:
Joomla (en eigenlijk vrijwel elke CMS) vind ik vrij kut
bouw liever zelf...
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef mschol het volgende:
[..]
naruto en jank momenten?!?!?!?!?!?! WTF?!!?!?!?!?!?!
of huilde je omdat het zo beroerd was?die deed me helemaal niks. bij naruto deed het me wel iets omdat sommige personages al keilang er waren en dan sterven. en die ene dat doodgaat was toch iedereen z'n favoriet en dan heb ik het over:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: naruto spoiler niet bestemd voor dr mikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 00:59:04 ]
Dan kon hij tenminste niet naar de andere landen met door kernrampen aangetaste Pokemon.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
die deed me helemaal niks. bij naruto deed het me wel iets omdat sommige personages al keilang er waren en dan sterven. en die ene dat doodgaat was toch iedereen z'n favoriet en dan heb ik het over:apart maar niet uitgesloten uiteraard, imho is GoTF echt velemalen emotioneler dan naruto ooit zou kunnen zijn...SPOILER: naruto spoiler niet bestemd voor dr mikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met de karakters in naruto kan (ik iig) geen "band" opbouwen daar er gewoon een gebrek aan iets is (diepgang wellicht? dunno)
hey, in ano hana: nokemonquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan kon hij tenminste niet naar de andere landen met door kernrampen aangetaste Pokemon.
Oh, en lees de OP
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:04 schreef Klipnap het volgende:
Please don't say you are lazy.
Datte hontou wa crazy.
Argh, ik kan niet meer slapen met dit in mijn kop
Vooral als je je bedenkt dat Butterfree ontmaagd en vermoord werd door die roze succubus.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Pokemon anime was leuk in het begin toen het nog een vervolg verhaal had.,
Afscheid van Butterfree was een traan momentje als kindje.,
Wat is er met de OP?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan kon hij tenminste niet naar de andere landen met door kernrampen aangetaste Pokemon.
Oh, en lees de OP
die GoTF is toch gewoon een film he geen serie met die oorlog enzo en die vliegjes?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:01 schreef mschol het volgende:
[..]
apart maar niet uitgesloten uiteraard, imho is GoTF echt velemalen emotioneler dan naruto ooit zou kunnen zijn...
met de karakters in naruto kan (ik iig) geen "band" opbouwen daar er gewoon een gebrek aan iets is (diepgang wellicht? dunno)
tis idd de filmquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:09 schreef redboyke het volgende:
[..]
die GoTF is toch gewoon een film he geen serie met die oorlog enzo en die vliegjes?
je kan niet treurig zijn op de manier hoe zijn leven verloopt? langzaamaan het verlies van ieder beetje hoop op een (minofmeer) normaal leven? dat doet jou helemaal niets???quote:ik kende die jonger amper dus kan ik er ook niet treurih om zijn die film duurt denk ik een uur en nog iets dat da's echt niet genoeg om mij aan de tranen te brengen. bij mij duurt het wel wat langer of het moet echt goed zijn zoals de film The Curious Case of Benjamin Button. in oorlog kan ik niet echt treurig zijn want dan verwacht je gewoon dat er doden vallen. dan schiet het survival instinkt naar boven en kan ik niet echt treurig om iets zijn.
Niet haten op Pokemon!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vooral als je je bedenkt dat Butterfree ontmaagd en vermoord werd door die roze succubus.
[..]
Wat is er met de OP?
ash's stem is een meisje, wist je dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Pokémon zijn okee, het is Ash waar ik problemen mee heb.
* Repelsteeltju luistert naar Don't Say Lazy. *
Dat hoeft ook niet ze is moé en moé kan alles.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:21 schreef mschol het volgende:
wat is menma, ze voldoet iig niet aan de standaard regels van een geest/spirit/whatever
true..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet ze is moé en moé kan alles.
da's zelfde zoals die plaatjes met die kleine ondervoede "negertjes" die je elk jaar weer terug ziet bij een inzameling. De eerste keer vind je het erg maar hoe meer je het ziet des te meer ongevoeliger je word. persoonlijk zit ik zelf raar in elkaar. de ene moment heb ik gevoelig en de andere momenten raakt niks me dan zou ik zelf een klein konijntje kunnen killen om het dramatisch te maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:13 schreef mschol het volgende:
[..]
tis idd de film
[..]
je kan niet treurig zijn op de manier hoe zijn leven verloopt? langzaamaan het verlies van ieder beetje hoop op een (minofmeer) normaal leven? dat doet jou helemaal niets???
tja.. ik ben in dat opzicht echt totaal ongevoelig voor tentenkampen met vluchtelingen in erbarmelijke situatie's..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
da's zelfde zoals die plaatjes met die kleine ondervoede "negertjes" die je elk jaar weer terug ziet bij een inzameling. De eerste keer vind je het erg maar hoe meer je het ziet des te meer ongevoeliger je word. persoonlijk zit ik zelf raar in elkaar. de ene moment heb ik gevoelig en de andere momenten raakt niks me dan zou ik zelf een klein konijntje kunnen killen om het dramatisch te maken.
toen ik de film zag wist ik al dat er mensen in die omstandigheden kunnen doodgaan dermee deed het me niks. hoe jong sommige mensen ook sterven. that's life
@ dr mikey : ik speel niet graag gevecht spelletjes en heb geen ps3. zo'n soort spelletjes is leuk voor een uurtje en da's alles ik speel liever spellen waar je kan free roamen zoals GTA, LA noir, world of warcraft
maakt mij opzich niet uit, tenzij er echt te erge fouten /kwaliteits issue's zijn..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar hé ik keek net even naar de OP (omdat Klipnap) zag iets staan over "speedsubbers" en de "qualitysubbers". Kun je dat onderscheid eigenlijk nog wel maken in het Crunchyroll-symulcast tijdperk? Daargelaten dat het bestaan van kwaliteit discutabel is, volgens een artikel in de laatste papieren De Pers. Voor zo ver ik weet is tegenwoordig het onderscheid vooral: groepen die symulcasts overnemen, groepen die symulcasts overnemen en bewerken en groepen die lak hebben aan symulcasts. Snelheid en kwaliteit zijn een beetje op de achtergrond gekomen. Niet dat het me ooit heeft uitgemaakt ofzo, maar her viel me toevallig op.
voor afrika geef ik niksquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:26 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. ik ben in dat opzicht echt totaal ongevoelig voor tentenkampen met vluchtelingen in erbarmelijke situatie's..
ja het is kut, maar helpen kan toch niet: ik kan er niet direct wat uit richten en geld en/of spullen: leuk, maar wie garandeert dat dat bij die mensen komt?
en dan zie je een dag later het bericht dat de directeur van het rode kruis/AzG/whatever hulp organisatie een bonus van 5 miljoen heeft gekregen.. (en een week later een "oprot"premie van 2 miljoen)
oke, ik geef toe: ben ook gewoon een krent
goed voorbeeldje: Ayako stond/staat bekend als speedsubber.. en toch vond ik het best degelijke releases over het algemeen..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Precies! Mij ook niet! Het onderscheid is weggevallen.
<insert rampnaam>: niks gegeven..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:34 schreef redboyke het volgende:
[..]
voor afrika geef ik niks
voor haiti had ik ook niks gegeven
en voor die tsunami had ik wel een betalend smsje gestuurd van 2¤ omdat ik zowieso altijd denk dat het niet ga aankomen maar japan kon er niks aan doen en ik deed het ook voor de anime natuurlijkals blijk van waardering voor dat land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
ik kan niet tegen mensen die slecht ruiken(en andere slechte geuren en vieze dingen) en dan vind ik het ambetant dat een zwerver achter me aan komt gelopen dan gooi ik gewoon dat geld en ben ik weg omdat de kans bestaat dat ik moet overgeven als die te dicht komt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:38 schreef mschol het volgende:
[..]
<insert rampnaam>: niks gegeven..
dat somt het wel op..
net als krantenverkopers en muziekmakende zwervers
en dan te bedenken dat ik die laatste 2 niet zo ramp vind,
die zwervers die achter je aankomen en dan "mag ik wat vragen" zeggen..
vorige week had ik al helemaal een smerige..
gozer die zo gaat zitten tegen een muur alsof hij geen benen en armen had..![]()
![]()
er stond nog net geen rolstoel bij, maar kan mij best voorstellen dat mensen daar overheen kijken (gezien hoe hij zat)
dit idee dus:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:43 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik kan niet tegen mensen die slecht ruiken(en andere slechte geuren en vieze dingen) en dan vind ik het ambetant dat een zwerver achter me aan komt gelopen dan gooi ik gewoon dat geld en ben ik weg omdat de kans bestaat dat ik moet overgeven als die te dicht komt.
de gemiddelde zwerver verdiend zo'n 20 euro per uur btw. lijkt veel maar er komen veel mensen voorbij op drukke plaatsen.
Hóó, jij laat geld vallen... en de zwerver die er naar vroeg raapt het op...?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:43 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik kan niet tegen mensen die slecht ruiken(en andere slechte geuren en vieze dingen) en dan vind ik het ambetant dat een zwerver achter me aan komt gelopen dan gooi ik gewoon dat geld en ben ik weg omdat de kans bestaat dat ik moet overgeven als die te dicht komt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:26 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. ik ben in dat opzicht echt totaal ongevoelig voor tentenkampen met vluchtelingen in erbarmelijke situatie's..
ja het is kut, maar helpen kan toch niet: ik kan er niet direct wat uit richten en geld en/of spullen: leuk, maar wie garandeert dat dat bij die mensen komt?
en dan zie je een dag later het bericht dat de directeur van het rode kruis/AzG/whatever hulp organisatie een bonus van 5 miljoen heeft gekregen.. (en een week later een "oprot"premie van 2 miljoen)
oke, ik geef toe: ben ook gewoon een krent
Ik maak wel het onderscheid tussen een zwerver en een straatmuzikant. Het laatste heb ik geen probleem mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:06 schreef mschol het volgende:
de bekenste haagsche "zwerver" (niet helemaal juist als je het artikel leest, maar als je niet beter weet vind je het echt een zwerver)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chuck_Deely
en dan heb je nog de idioten met scootmobiel die je willen bekeren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik maak wel het onderscheid tussen een zwerver en een straatmuzikant. Het laatste heb ik geen probleem mee.
Of allebei!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:36 schreef Klipnap het volgende:
Dilemma.
Wat zou ik doen? Leren voor maandag (aardrijkskunde en maatschappijwetenschappentoets) of K-ON! kijken?
Ik kan niet leren en K-ON kijken tegelijkertijd.quote:
En bedanktquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik mag hopen dat dat je tekenkunsten niet zijn.
door slechte kritiek ga je alleen maar beter je best doen om me het tegendeel te bewijzen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En bedankt
Op papier gaat het me beter af hoor
Rembrandt was ook niet goed in handen denk ik altijd maarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:00 schreef redboyke het volgende:
[..]
door slechte kritiek ga je alleen maar beter je best doen om me het tegendeel te bewijzen.
ik denk dat die skull beter weg had gelaten en gewoon 2 rode lichtjes als ogen had gedaan voor meer dramatisch effect.
maar je handen zijn echt om te huilen.
als het toch niet voor punten is dan zou ik toch nog de handen veranderen je wil niet uitgelachen worden omdat je de slechtste handen van de klas hebt (ja iedereen kan geen handen tekenen)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Rembrandt was ook niet goed in handen denk ik altijd maar
En gelukkig telt de tekenkunst niet voor een cijfer.
quote:
Kijk het tot episode 150~160 na "een" gevecht, niet door gaan met volgen maar gelijk beginnen aan Naruto Shipuuden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oke ik ben om wat betreft Naruto., ben bij episode 7 en zit helemaal into die nieuwe game.,
krijg wel spoilers mee maar ach., toffe serie
Heb ik dacht ik ook gedaan, op dat moment begon Shippuuden precies, very nice!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kijk het tot episode 150~160 na "een" gevecht, niet door gaan met volgen maar gelijk beginnen aan Naruto Shipuuden.
Kijk de dub. Neem elke keer als Naruto 'Believe It' zegt een shotje. En geniet van je alcoholvergiftiging.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oke ik ben om wat betreft Naruto., ben bij episode 7 en zit helemaal into die nieuwe game.,
krijg wel spoilers mee maar ach., toffe serie
Ja dit dus. Ik heb gelukkig een broertje die Naruto al sinds het begin volgt en die heeft mij hierop kunnen wijzen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kijk het tot episode 150~160 na "een" gevecht, niet door gaan met volgen maar gelijk beginnen aan Naruto Shipuuden.
SPOILER: Spoilertag voor Dr.Mikey, hoewel hij het waarschijnlijk al lang niet meer weet tegen de tijd dat hij bij deze gevechten aan komt.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou trouwens wel de OPs overslaan van sommige seizoenen, daar staan ook nogal wat spoilers in verwerkt bij tijden.
Laatste Naruto is wel lekker aan het opbouwen, shit gaat binnenkort echt beginnen!
Hoewel de volgende aflevering er al weer flashback/filler uitziet.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Iets met Danshi Koukousei no Nichijou misschien?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:57 schreef DJ_ het volgende:
waar is deze ookal weer van ?
[ afbeelding ]
Jéé! Mijn opdringerige Shirokuma Café promotiecampagne werkt!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:29 schreef .Cake. het volgende:
Mijn serieplannen om te kijken.
Je ken nie wete.
IJsbeer cafééé
Daily Life of Highschool Boys volgens mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:57 schreef DJ_ het volgende:
waar is deze ookal weer van ?
[ afbeelding ]
het is stiekem best grappig als ik het zo ziequote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Iets met Danshi Koukousei no Nichijou misschien?
en is dat iets goed?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:41 schreef Klipnap het volgende:
Net de MAL-updater gedownload. Even kijken hoe het werkt.
Dat is toevallig, de kundige schrijvers van dit exquisite animeblog vinden dat ook!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het is stiekem best grappig als ik het zo zie
het zou maar zo kunnenquote:
Ok veel fillers dus?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |