quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
bedankt voor de tips ben aan het kijken.. maar is Naruto afl 2 gelijk al een filler over de klein zoon van een hukake ?
dat heet achtergrond informatie toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht die gaat gelijk op pad met dat meisje en die kerel avonturen beleven.,
Maar gaat eerst dus over allemaal onzin in dat dorp allemaal. jammer.,
dat vind ik nu net het leuke aan naruto je leert iedereen kennen enzo.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht die gaat gelijk op pad met dat meisje en die kerel avonturen beleven.,
Maar gaat eerst dus over allemaal onzin in dat dorp allemaal. jammer.,
afwegen is het magische woord hier.. niet TE veel/weinig van iets... en dan is het best lastig om iedereen tevreden te houdenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:08 schreef redboyke het volgende:
[..]
dat vind ik nu net het leuke aan naruto je leert iedereen kennen enzo.
mensen klagen toch altijd over anime he
ik wil die klagers zelf eens iets zien maken durf wedden dat ze niet verder komen dan een sticky man
* er is geen verhaal
* fillers
* er is teveel action
* er is te weinig action
* geen humor
als je niks leuks vind dan kan je beter de krant lezen.
owjaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
afwegen is het magische woord hier.. niet TE veel/weinig van iets... en dan is het best lastig om iedereen tevreden te houden
Ikenai Taiyouquote:
Mio en Mugiquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ikenai Taiyou
Hana Kimi
K-On is tot nu toe wel leuk al is het meiske dat geen gitaar kan spelen hondsirritant. De meest sympathieke is de basspeler en keyboardspeler.
Ano Hana is toch melodrama?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]
Mio en Mugi(maar Mio is favo
)
nu ik (voorlopig?) klaar ben met hayate: Ano Hana aan geslingerd
begint apart, maar we kijken stug door
melodrama? melodie-drama?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
titel van aflevering in bestandsnaam is echt kutquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:30 schreef redboyke het volgende:
de volgende serie dat ik volg zal er in ieder geval een zijn dat compleet is.
want dat altijd bijwerken en zoeken naar afleveringen is kut.
in begin deed ik zelf nog moeite om de titel van de aflevering in bestandsnaam te zetten maar dat heb ik ook opgegeven.
Gewoon een map maken met de titel erin is toch geen probleem?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
titel van aflevering in bestandsnaam is echt kut
Ah, een soort Clannad dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatste episode, ik moest janken.
ik houd originele bestandsnamen (dus serie naam + CRC + aflevering nummer + subber informatie over het algemeen)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gewoon een map maken met de titel erin is toch geen probleem?
naruto en jank momenten?!?!?!?!?!?! WTF?!!?!?!?!?!?!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:38 schreef redboyke het volgende:
bij naruto heb ik ook wel paar jank momenten gehad. da's eigenlijk de enige serie waar ik dat gehad heb voor de rest ben ik niet zo'n huiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
hukakequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
bedankt voor de tips ben aan het kijken.. maar is Naruto afl 2 gelijk al een filler over de klein zoon van een hukake ?
Het had ook In Medias Res kunnen beginnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heet achtergrond informatie toch?lees net dat Hayate no gotoku een 3de seizoen zou krijgen?zou wel briljant zijn.. wel hopen dat ze de serie fatsoenlijk afronden eigenlijk...
Ik ben het met je eens dat de meeste kritiek niet veelzeggend is. Maar het zelfde geldt voor loven. In de inleiding van Jazz voor Dummies bijvoorbeeld staat een best lovend verhaaltje dat even goed loopt als je jazz vervangt door voetfetisj en jazz liefhebbers door voetfetisjisten. Het meeste commentaar is zo formulatisch en oninhoudelijk, maar dat maakt het wel vermakelijker en makkelijker te verteren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:08 schreef redboyke het volgende:
mensen klagen toch altijd over anime he
ik wil die klagers zelf eens iets zien maken durf wedden dat ze niet verder komen dan een sticky man
* er is geen verhaal
* fillers
* er is teveel action
* er is te weinig action
* geen humor
* slecht einde ( wat veel voorkomt)
Hé, wat is er mis met een krant lezen?quote:als je niks leuks vind dan kan je beter de krant lezen.
Ja, afschuwelijk melodrama. Van het allerergste soort.quote:
One Piecequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:13 schreef redboyke het volgende:
ik ben trouwe naruto kijker en sinds kort one piece maar ik vind de eerste 220 afleveringen van naruto geweldig als ik vergelijk met one piece dan gebeurd er veel meer in de 220 afleveringen van naruto dan in one piece. ook naruto's trainingen daar zie je dat hij hard zijn best doet om iets bij te leren terwijl luffy niks moeite doet en magisch alles gewoon kan.
Opvultroep kan je overslaan. Uitgerekte uitgekauwde troep kan je niet overslaan. Daarom is opvultroep inherent beter.quote:ik vind een anime dat moet traag op gang komen anders zijn ze wel verplicht om altijd fillers te maken en hebben ze niks te vertellen en plakken ze maar een raar einde aan zoals geregeld gebeurd met elfen lied als voorbeeld wat van begin al keiveel actie inzat en de diepgang van het verhaal heel miniem
Als je Mirai Nikki kijkt voor het verhaal ben je, denk ik, een beetje verkeerd bezig.quote:mirai nikki dat ook bijna iedereen hier heeft gedropped lijkt mij ook dezelfde tour op te gaan als elfen lied. een einde aangeplakt dat totaal niet zo intens is als de rest van de afleveringen en daar krijg je natuurlijk wel een slappe van.
Je kan over Naruto zeggen of schrijven wat je wilt, maar de animatie en muziek zijn soms ontzettend goed.quote:anyway ook de muziek van naruto is mooi. je krijgt ook veel keer hetzelfde te horen maar dat vind ik niet erg want meestal weet je al aan de muziek wat voor spanning je te wachten staat. en door sommige liedjes blijven je bepaalde key momenten van de serie wel bij.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef mschol het volgende:
[..]
naruto en jank momenten?!?!?!?!?!?! WTF?!!?!?!?!?!?!
of huilde je omdat het zo beroerd was?Sasuke's schijnoverlijden. Haku en Zabuza. Hiruzen Sarutobi. Asuma Sarutobi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedereen die het hier niet mee eens is heeft geen hart. Of heeft Naruto niet op zijn 14e~15e gezien zoals ik.“An interesting thing is a good thing.”
mequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:45 schreef Klipnap het volgende:
Huilmomenten bij anime... Alleen bij Candy Candy en Air denk ik?
Oh en bij de Pokemonfilm toen Ash in steen veranderde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |